Is er op Schiphol ook ergens gratis wifi? En waar ga je dan zitten?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:06 schreef Fogel het volgende:
OK, op ieder vliegveld is 9 uur wachten saai, maar hier weet ik in ieder geval waar de goede stoelen zijn in verhouding tot WLAN dekking en een stopcontact en dus kan ik op fok rondhangen, dat scheelt al een beetje.
Ik ben overigens vergeten om dat groene i94 formulier in te leveren bij vertrek uit de VS, doen ze daar bij mijn volgende bezoek moeilijk over?
Grijns! Wij wachten vol spanning af.........voor die foto!quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:48 schreef Thetallguy het volgende:
Trouwfoto Vind Post
Have fun vandaag
1 woord: uitzendinggemistquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kijken ze bij jou dan niet het sinterklaasjournaal??????
Ze heeft meteen fok.nl laten blokkeren op de computerquote:Op zondag 6 december 2009 08:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Is flipsen al gesignaleerd na zijn trouwen? Of is dat de eerste vrijheid die hij heeft moeten inleveren?
Wat een lieve foto! Gefeliciteerd!!!quote:
Oooh dear: De Stukjes en De Liedjes! Gruwel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:31 schreef Lemans24 het volgende:
Verder nog ludieke Hollandse taferelen moeten verduren?
Zeg, dat was een tuktukquote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef Bora-Bora het volgende:
Spam: Sinterklaas in het buitenland
(Ja, mocht Gao de Sint nog in een golfkarretje hebben zien rondscheuren, ....)
quote:Op maandag 7 december 2009 23:47 schreef k_man het volgende:
De vraag blijft wel welke Hollandsche Hits uiteindelijk ten gehore gebracht zijn.
De Levensloop. Het ABC.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:34 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oooh dear: De Stukjes en De Liedjes! Gruwel!
Tjonge, ongelofelijk!quote:Op woensdag 9 december 2009 07:16 schreef Fogel het volgende:
Jag is weer terug
Met welke airlines heb jij allemaal gevlogen #2
Dat heb je goed gezien Gaoxing!quote:Op zaterdag 12 december 2009 05:37 schreef Gaoxing het volgende:
Oh, en ik denk dat Liejannuh *hier* erg druk mee is.
In het kader van de kerst/nieuwjaarsdagen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:50 schreef Fogel het volgende:
Ik heb het vooral druk met een bezoek aan Nederland, inclusief alle kinderen, maar zonder vrouw.
Ja, aardig hectisch wel, hier!quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:41 schreef Gaoxing het volgende:![]()
Is het nou bij jullie ook zo idioot hectisch? Ik kan me dat van NL helemaal niet meer herinneren, maar hier is het gewoon ieder jaar weer gekkenhuis. Kerstfeesten, afscheidsfeesten.... en nou heeft m'n buuf ook nog een housewarming party. Pyamaparty, welteverstaan, wat zo in de tropen nogal op problemen stuit
Verlate sinterklaasviering en we zijn maar een paar dagen weg.quote:Op zondag 13 december 2009 01:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
In het kader van de kerst/nieuwjaarsdagen?
Zul je haar niet vreselijk missen dan? Of zijn jullie dat wel gewend, gezien jouw veelvuldig reizen?
En die is............. ?quote:Op zondag 13 december 2009 01:55 schreef Bora-Bora het volgende:
Maargoed, daarvoor in de plaats dof ik ze wel weer op met mijn verjaardag natuurlijk.![]()
![]()
Yepquote:Pyamaparty terwijl niemand pyama's in huis heeft, bedoel je?!![]()
![]()
Wij handelen onze familieverplichtingen af, en dan taaien we de 25e aan het einde van de middag af naar het zuiden: joehooeeeee!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:51 schreef Gaoxing het volgende:
Pfew, eindelijk onze 'ergens rond kerst'reis geboekt: hij gaat naar Maleisie. In ieder geval naar KL, want daar waren we nog niet geweest, en dan moet er nog een bestemming komen, waarschijnlijk Taman Negara of de Cameron Highlands ("Islands?" "Nee meis, HIGHlands"En dan dan 6 keer
).
Lima vind ik geen stad on O&N te vieren. Te saai en te lelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Fogel het volgende:
Dus volgend jaar naar Lima?
Veeeeel te koud met O&N! Na Edinburg alleen bij hoge uitzondering nog een koude plaats zoals Winterswijk voor de W.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zou voor Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch in Wales hebben gekozen.
Als je Quito voor de Q kiest, let dan op. 's Nachts is het best koud op een hoogte van bijna 3 km.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:50 schreef Individual het volgende:
Veeeeel te koud met O&N! Na Edinburg alleen bij hoge uitzondering nog een koude plaats zoals Winterswijk voor de W.
De W en de Z staan zo goed als vast:quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Fogel het volgende:
Er zijn genoeg alternatieven voor de W: http://www.world-airport-codes.com/alphabetical/city-name/w.html
Ai ik wist dat het koud zou zijn, maar -30 is me een beetje te extreem! Nou ja nog genoeg tijd om een andere U te vinden. Die Q van je kan ook als X dienen las ik op wiki.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Liejannuh het volgende:
Je weet dat het in Mongolie gedurende 9 maanden per jaar zo'n -30 is?
Voor de Q kun je natuurlijk ook naar Quetzaltenango.
Ligt trouwens ook op 2200 meter ofzo, maar toch wat minder koud rond oud en nieuwquote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Liejannuh het volgende:
Je weet dat het in Mongolie gedurende 9 maanden per jaar zo'n -30 is?
Voor de Q kun je natuurlijk ook naar Quetzaltenango.
Je schiet al aardig op met je alfabet!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef Individual het volgende:
Kertstdagen in London in een Brits en daarna Colombiaans huishouden en O&N in de K van Kaapstad!
Ons 11e jaar van onze O&N reistraditie!
Toch geen griep hoop ik?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben van plan om met de kerstdagen in bed te blijven liggen.
Of anders op de bank te hangen onder een dekentje en slechte films te kijken.
Nee hoor, gewoon geen zin in feestdagen en verplichtingen.quote:
Goed he?!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef k_man het volgende:
Een kleurtje, een tagje... je lijkt wel incrowd.
Nog maar 16 jaar te gaan! Het begon als een grap.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:44 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Je schiet al aardig op met je alfabet!
Sorry!quote:
Dat is hier in dit deel van het land onmogelijk... >30cm sneeuw, mist, alle wegen onbegaanbaar, harde wind en veel sneeuw. Er rijden nog wel bussen zie ik, maar treinen heb ik vandaag nog niet zien rijden. er rijdt nu ieder uur een sneeuwschuiver en strooiwagen voorbij, maar dat is niet genoeg om de weg sneeuwvrij te houden.quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef Bora-Bora het volgende:
Goeie zondag allemaal!
(Veel mensen aan het winkelen voor de laatste kerstinkopen, gok ik.)
Hier nog niet. Jammer, over 40 minuten begint de Mescherbergloop. Zolang het sneeuwt is het dan niet lekker fotograferen, met een vaag zonnetje zou het heel anders zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, nu is het ineens gestopt met sneeuwen en komt er een vaag zonnetje door
Vaag zonnetje is al weer weg, het sneeuwt weer en hoorde net het onweer al aankomen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Hier nog niet. Jammer, over 40 minuten begint de Mescherbergloop. Zolang het sneeuwt is het dan niet lekker fotograferen, met een vaag zonnetje zou het heel anders zijn.
Een normale winterdag johquote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is hier in dit deel van het land onmogelijk... >30cm sneeuw, mist, alle wegen onbegaanbaar, harde wind en veel sneeuw. Er rijden nog wel bussen zie ik, maar treinen heb ik vandaag nog niet zien rijden. er rijdt nu ieder uur een sneeuwschuiver en strooiwagen voorbij, maar dat is niet genoeg om de weg sneeuwvrij te houden.![]()
Wordt een bijzondere week voor de detailhandel; als de sneeuw weg is of het maar even droog wordt, zal het enorm druk worden.
... en dan zijn er nog mensen die met hun kind in de kinderwagen naar de dierentuin gaan
Ziet er niet naar uit dat ze daar nu zo makkelijk wegkomen, ondanks dat Schiphol nog het enige geopende vliegveld is in de verre omgeving. Met een beetje geluk rijdt de Thalys morgen weer, maar daar schieten ze ook niet veel mee op natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef Vogue het volgende:
Mijn moeder en haar vriend zijn gestrand in Parijs na een 3,5 week lange rondreis in Zuid Afrika. Leuke thuiskomer
Da's minder indd... Vooral na zo'n lange vlucht!quote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef Vogue het volgende:
Ik kwam vandaag terug van een weekendje Leuven. Over het traject Leuven - Rotterdam hebben we slechts 3 uur gedaan, en dat op zéér slechte tot niet gestrooide spekgladde wegen.
Mijn moeder en haar vriend zijn gestrand in Parijs na een 3,5 week lange rondreis in Zuid Afrika. Leuke thuiskomer
Zijn je foto's nog gelukt, vanmiddag?quote:Op zondag 20 december 2009 18:15 schreef ultra_ivo het volgende:
Venray? Dan moet je over de Maaslijn, success.
Fietsen naar de stad was goed te doen. Kwestie van goed druk op het achterwiel houden en niet krampachtig rijden. Veel voetgangers op straat, weinig, langzame, auto's en amper fietsers.
Het sneeuwde nog en was erg grijs. Dus ik ben niet gegaan, was zinloos. Verse sneeuw met een leuk zonnetje zou juist heel mooi zijn geweest maar die combinatie heb ik vandaag niet gezien.quote:Op zondag 20 december 2009 18:20 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Zijn je foto's nog gelukt, vanmiddag?
Zal wel een hotelovernachting extra worden in een stad waar je niet wil zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Drive-r het volgende:
Pfff, wat een ellende met die sneeuw. Zit met 3 vluchten opgescheept morgen, ben benieuwd...
Ach, het is toch rustig en voor werk. Dan betekent vertraging en een hotel vaak een avondje relaxen in betrekkelijke luxe. Wel ok, toch geen haast...quote:Op zondag 20 december 2009 21:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal wel een hotelovernachting extra worden in een stad waar je niet wil zijn.
Verblijf je normaal gesproken dan in slechte hotels? Nadeel van een avondvlucht missen is dat je dan vaak op de vroegste van de volgende dag gezet wordt, en dat komt het relaxen in de bar niet ten goedequote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ach, het is toch rustig en voor werk. Dan betekent vertraging en een hotel vaak een avondje relaxen in betrekkelijke luxe. Wel ok, toch geen haast...
quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verblijf je normaal gesproken dan in slechte hotels? Nadeel van een avondvlucht missen is dat je dan vaak op de vroegste van de volgende dag gezet wordt, en dat komt het relaxen in de bar niet ten goede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |