abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 05:27:08 #202
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_75866445
Ik denk dat de meeste stemmen (en zo ook de mijne) naar de oblivious parent zullen gaan
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 07:49:58 #203
45833 crew  Fogel
pi_75866919
quote:
Op maandag 21 december 2009 05:27 schreef flipsen het volgende:
Ik denk dat de meeste stemmen (en zo ook de mijne) naar de oblivious parent zullen gaan
Inderdaad, zelfs als je zelf met kinderen reist heb je last van andere kinderen die wezen lijken te zijn.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 10:52:03 #204
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_75870647
Dronken Filipijnse zeeman, die melodramatische liedjes zingt, behoort niet tot de opties.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_75875516
Venray - bus naar Deurne - trein naar Eindhoven - trein naar Den Bosch - trein naar Utrecht - trein naar A'dam centraal - trein naar Schiphol.

totale tijd: 6 uur
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  maandag 21 december 2009 @ 13:02:28 #206
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75875725
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef Thetallguy het volgende:
Venray - bus naar Deurne - trein naar Eindhoven - trein naar Den Bosch - trein naar Utrecht - trein naar A'dam centraal - trein naar Schiphol.

totale tijd: 6 uur
En... vlucht gemist?
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 13:04:40 #207
45833 crew  Fogel
pi_75875808
Eerste reis in 2010 gaat naar..... Brussel
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_75876281
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:02 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

En... vlucht gemist?
Ik hoefde gelukkig/helaas alleen maar te werken
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  maandag 21 december 2009 @ 14:05:07 #209
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_75878242
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Dronken Filipijnse zeeman, die melodramatische liedjes zingt, behoort niet tot de opties.
Maar dát levert wel weer een leuk verhaal op voor verjaardagsfeestjes, jengelende kinderen zijn helaas vrij standaard.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_75885546
Straks naar Den Haag toe, met al weinig treinen die rijden en in de stad rijden ook al geen trams/bussen Dat wordt 45 minuten lopen of een lift regelen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_75886556
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef Thetallguy het volgende:
Straks naar Den Haag toe, met al weinig treinen die rijden en in de stad rijden ook al geen trams/bussen Dat wordt 45 minuten lopen of een lift regelen
En Dan Haag is een drama kan ik je verzekeren. Onvoorstelbaar hoe slecht de wegen er daar bij liggen. Nog bizarder is als je Den Haag in komt rijden. De gemeentes om Den Haag heen kunnen namelijk wel de wegen begaanbaar houden.

Sterkte en succes Tallguy!
pi_75886745
Ik hoorde net dat er een Randstarail schijnt te rijden tot aan de Uithof, daarmee kom ik al een heel eind richting huis

Plan is om 17:49 de trein (die nu al +5 mins heeft) te pakken op Schiphol, poultje maken hoe laat ik thuis ben? Ik schat niet voor 20:00
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_75887216
Dan heb je 18.34 de trein vanaf Leiden, om 18.56 ben je dan in Den Haag Centraal. 19.24 heb je daar RR3, die rijdt via de route van RR4 en dan ben je om 19.48 thuis.
  maandag 21 december 2009 @ 17:56:01 #214
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75888147
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:04 schreef Fogel het volgende:
Eerste reis in 2010 gaat naar..... Brussel
Niet leuk?
Mijn eerste gaat naar Antwerpen; ik heb er zin in, fantastische stad!
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 18:14:18 #215
45833 crew  Fogel
pi_75888717
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Niet leuk?
Mijn eerste gaat naar Antwerpen; ik heb er zin in, fantastische stad!


Brussel is niet echt mijn favoriet nee. Het bier maakt veel goed, maar ik zal niet veel tijd hebben om in de kroeg te hangen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  FOK!Fotograaf maandag 21 december 2009 @ 19:02:33 #216
73911 ultra_ivo
pi_75890461
Brussel moet je leren kennen. Je moet bereid zijn tijd te investeren in die stad.
pi_75892864
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:33 schreef DutchTrain het volgende:
Dan heb je 18.34 de trein vanaf Leiden, om 18.56 ben je dan in Den Haag Centraal. 19.24 heb je daar RR3, die rijdt via de route van RR4 en dan ben je om 19.48 thuis.
Close

18:23 vertrek uit Leiden, naar Laan van NOI. Daar RR 3 gepakt (4 kwam pas over 46 minuten volgens het bord), nog een 10 minuten moeten lopen vanaf de halte omdat 3 verder van mijn huis stopt. En 19:36 was ik binnen

Hier wel echt een zooi in de stad net of er gewoon compleet niet geveegd/gestrooid is. Op doorgaande wegen liggen nog allemaal sneeuwbergen en het verkeer dat er al is rijdt maar stapvoets.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_75893854
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:50 schreef Thetallguy het volgende:
Hier wel echt een zooi in de stad net of er gewoon compleet niet geveegd/gestrooid is. Op doorgaande wegen liggen nog allemaal sneeuwbergen en het verkeer dat er al is rijdt maar stapvoets.
Daar verbaasde me ik vandaag ook over!
In het Westland zijn de wegen schoon, in Den Haag is het een bende op de doorgaande wegen.
Ik werk de rest van de week dus thuis.
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 20:17:06 #219
45833 crew  Fogel
pi_75894205
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Brussel moet je leren kennen. Je moet bereid zijn tijd te investeren in die stad.
Als ik er voor het werk ben, heb ik de tijd er niet voor. En door mijn werkervaring in die stad is het ook niet aantrekkelijk om er prive heen te gaan.

Maar ach, het is natuurlijk geen Parijs
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_75895631
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:09 schreef Liejannuh het volgende:
Daar verbaasde me ik vandaag ook over!
In het Westland zijn de wegen schoon, in Den Haag is het een bende op de doorgaande wegen.
Ik werk de rest van de week dus thuis.
Ik bekijk het van dag tot dag. Vandaag vooral thuis gewerkt en een paar uurtjes op onze locatie in Amersfoort. Kzie morgen wel weer of ik naar Utrecht kan komen. De nS raadt het iig nog altijd af.
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 21:08:47 #221
45833 crew  Fogel
pi_75897009
Whehe, net een nieuwsitem "sneeuw zorgt voor chaos in Europa" met voorbeelden van autos met Nederlandse kentekens die naast de weg liggen, mensen die een kleine vrachauto proberen op weg te helpen en half-huilende mensen op schiphol die nergens heen kunnen vanwege het weer.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_75899646
Vanmiddag als lunchpauze in mijn thuiswerkdag even de dierentuin binnen gelopen... is wel erg mooi daar nu





pi_75900719
Goed, we hadden het dus allemaal gisteren. Wel door de eerste vlucht heen gekomen, maar de twee vluchten naar plek van overnachting ging helemaal mis en dus gestrand. Maar goed, leuk hotel, goed bed en voldoende roomservice maakt een hoop goed... Hopen dat het morgen lukt...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_75901243
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef Fogel het volgende:
Whehe, net een nieuwsitem "sneeuw zorgt voor chaos in Europa" met voorbeelden van autos met Nederlandse kentekens die naast de weg liggen, mensen die een kleine vrachauto proberen op weg te helpen en half-huilende mensen op schiphol die nergens heen kunnen vanwege het weer.
Ja, dan lijkt het alsof Nederland als enige grote problemen heeft, terwijl hier op het nieuws was dat ook in omliggende landen een groot deel van het openbaar leven vastliep. Ik weet niet hoe het nu is, maar ik begreep eerder dat de gestrande mensen op Schiphol vooral gestrand zijn omdat ze niet verder kunnen naar hun luchthaven van bestemming en dus niet omdat Schiphol gesloten zou zijn (terwijl bijv wel alle Belgische vliegvelden gesloten zijn).

Hoe dan ook; als je toch op een luchthaven moet wachten, is Schiphol niet de vervelendste.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2009 22:17:26 ]
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 23:25:00 #225
45833 crew  Fogel
pi_75904811
Inderdaad, Schiphol is een prima luchthaven om wat extra uren op door te brengen in tegenstelling tot andere/kleinere luchthavens.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')