Waar ben je gestrand?quote:Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef Drive-r het volgende:
Goed, we hadden het dus allemaal gisteren. Wel door de eerste vlucht heen gekomen, maar de twee vluchten naar plek van overnachting ging helemaal mis en dus gestrand. Maar goed, leuk hotel, goed bed en voldoende roomservice maakt een hoop goed... Hopen dat het morgen lukt...
30% is economisch gezien erg veelquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
In plaats van 10 minuten fietsen, doe ik er nu 13 minuten over om op werk te komen. Wat een hel.
Niet helemaal waar. Natuurlijk is er een ketting-reactie die plaats vindt als er eenmaal vluchten in het netwerk uit gaan vallen, maar Schiphol is er meestal snel bij als het om annuleren gaat. Momenteel is alles ellende, dus zal het niet echt hun fout zijn. Ik probeer via van alles te vliegen, sinds gistermiddag is ook Engeland vrij ellendig en Duitsland is al langer waardeloos.quote:Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het alsof Nederland als enige grote problemen heeft, terwijl hier op het nieuws was dat ook in omliggende landen een groot deel van het openbaar leven vastliep. Ik weet niet hoe het nu is, maar ik begreep eerder dat de gestrande mensen op Schiphol vooral gestrand zijn omdat ze niet verder kunnen naar hun luchthaven van bestemming en dus niet omdat Schiphol gesloten zou zijn (terwijl bijv wel alle Belgische vliegvelden gesloten zijn).
Hoe dan ook; als je toch op een luchthaven moet wachten, is Schiphol niet de vervelendste.
Nou ja, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Wat ik hier uit het nieuws opmaak is dat er vanaf Schiphol best vluchten kunnen vertrekken, maar dat dat niet gebeurd omdat de 'ontvangende' luchthavens (bijv Londen en VS) gesloten zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Drive-r het volgende:
Niet helemaal waar. Natuurlijk is er een ketting-reactie die plaats vindt als er eenmaal vluchten in het netwerk uit gaan vallen, maar Schiphol is er meestal snel bij als het om annuleren gaat. Momenteel is alles ellende, dus zal het niet echt hun fout zijn. Ik probeer via van alles te vliegen, sinds gistermiddag is ook Engeland vrij ellendig en Duitsland is al langer waardeloos.
Het dooit behoorlijk hier zo met de zon erbij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:25 schreef Vogue het volgende:
In Rotterdam reden weer trams vanochtend! Jeuj! En ik ben zonder vertraging op mijn werk gekomen, metro's en bussen reden volgens dienstregeling
De Fyra rijdt gelukkig welquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Thetallguy het volgende:
+/- 45 minuten te laat vandaag(Den Haag - Schiphol)
Dat heb ik ook gezien, terwijl ik anders nooit naar dat programma kijkquote:Opvallend hoeveel mensen opeens Hart van Nederland gekeken hebbenIk was gisteren op Utrecht CS even kort geinterviewd, heb dit 1 iemand verteld en krijg het nu van alle kanten te horen.
Wel als een echte Nederlander zometeen gaan klagen, dat je niet meer terugkomt, omdat het vanmiddag nog gaat sneeuwen en ijzelen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:35 schreef k_man het volgende:
Als de echte rebel die ik ben, heb ik vandaag besloten om het negatieve reisadvies van de NS te negeren. Fietsen naar het station duurde langer, omdat ik een deel niet kon fietsen (bij mij in de straat is niet gestrooid / geveegd - durf momenteel ook niet de bolide te nemen). De treinreis ging wel goed - weliswaar slechts één keer per half uur een stoptrein (zul je altijd zien dat je 25 min op het station staat te wachten), die er dubbel zo lang over doet, maar da's in mjin geval een kwartier extra.
Ach, dan zit het journaal er volgens mij gewoon naast. Op zondag was alles open in Londen, maar waren de vluchten op Schiphol geannuleerd (zelf ook last van gehad). Het was namelijk het hele weekend super mooi weer in Londen. Vervolgens ging het maandag aan het einde van de dag hard sneeuwen en Londen en toen pas ging alles de mist in. Vervolgens meldt het journaal dat het niet meer aan Schiphol ligtquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Wat ik hier uit het nieuws opmaak is dat er vanaf Schiphol best vluchten kunnen vertrekken, maar dat dat niet gebeurd omdat de 'ontvangende' luchthavens (bijv Londen en VS) gesloten zijn.
Atomium, Horta museum, Stripmuseum, andere Art Nouveau-panden en het museum voor moderne kunst.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef Fogel het volgende:
En wat behalve menneke pis is de moeite waard om te gaan bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |