abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 23:55:51 #226
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75906333
Ik heb het nu echt gehad met Utrecht. De wegen in de stad waren nauwelijks geveegd, de fietspaden al helemaal niet (daar zijn ze althans na gistermiddag mee gestopt) en dan rijden er ook geen bussen!
Derderangs kutstad.
  Moderator maandag 21 december 2009 @ 23:57:57 #227
45833 crew  Fogel
pi_75906424
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef Drive-r het volgende:
Goed, we hadden het dus allemaal gisteren. Wel door de eerste vlucht heen gekomen, maar de twee vluchten naar plek van overnachting ging helemaal mis en dus gestrand. Maar goed, leuk hotel, goed bed en voldoende roomservice maakt een hoop goed... Hopen dat het morgen lukt...
Waar ben je gestrand?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 10:05:25 #228
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_75914821
In plaats van 10 minuten fietsen, doe ik er nu 13 minuten over om op werk te komen. Wat een hel.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:08:47 #229
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75914916
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
In plaats van 10 minuten fietsen, doe ik er nu 13 minuten over om op werk te komen. Wat een hel.
30% is economisch gezien erg veel

Vandaag viel het mee. Buiten de wijken was het goed begaanbaar op de fiets, ik heb er ook maar een paar minuten langer over gedaan.

Gisteren daarentegen... Toen zag ik niet eens óf er nog een fietspad bestond. Dat de bussen vervolgens niet over de busbaan willen rijde, omdat de gemeente niet veegt, is gewoon de schuld van de gemeente.
pi_75915455
In Rotterdam reden weer trams vanochtend! Jeuj! En ik ben zonder vertraging op mijn werk gekomen, metro's en bussen reden volgens dienstregeling
pi_75915791
+/- 45 minuten te laat vandaag (Den Haag - Schiphol)

Opvallend hoeveel mensen opeens Hart van Nederland gekeken hebben Ik was gisteren op Utrecht CS even kort geinterviewd, heb dit 1 iemand verteld en krijg het nu van alle kanten te horen.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_75916213
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dan lijkt het alsof Nederland als enige grote problemen heeft, terwijl hier op het nieuws was dat ook in omliggende landen een groot deel van het openbaar leven vastliep. Ik weet niet hoe het nu is, maar ik begreep eerder dat de gestrande mensen op Schiphol vooral gestrand zijn omdat ze niet verder kunnen naar hun luchthaven van bestemming en dus niet omdat Schiphol gesloten zou zijn (terwijl bijv wel alle Belgische vliegvelden gesloten zijn).

Hoe dan ook; als je toch op een luchthaven moet wachten, is Schiphol niet de vervelendste.
Niet helemaal waar. Natuurlijk is er een ketting-reactie die plaats vindt als er eenmaal vluchten in het netwerk uit gaan vallen, maar Schiphol is er meestal snel bij als het om annuleren gaat. Momenteel is alles ellende, dus zal het niet echt hun fout zijn. Ik probeer via van alles te vliegen, sinds gistermiddag is ook Engeland vrij ellendig en Duitsland is al langer waardeloos.

En Schiphol is inderdaad niet de ergste plek om te vertoeven.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_75916276
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:57 schreef Fogel het volgende:

[..]

Waar ben je gestrand?
Genève
pi_75916662
Frankfurt was gisteren een de-icing vloeistof op, en toen hebben ze ook maar de airport dicht moeten gooien
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_75917768
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Drive-r het volgende:
Niet helemaal waar. Natuurlijk is er een ketting-reactie die plaats vindt als er eenmaal vluchten in het netwerk uit gaan vallen, maar Schiphol is er meestal snel bij als het om annuleren gaat. Momenteel is alles ellende, dus zal het niet echt hun fout zijn. Ik probeer via van alles te vliegen, sinds gistermiddag is ook Engeland vrij ellendig en Duitsland is al langer waardeloos.
Nou ja, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Wat ik hier uit het nieuws opmaak is dat er vanaf Schiphol best vluchten kunnen vertrekken, maar dat dat niet gebeurd omdat de 'ontvangende' luchthavens (bijv Londen en VS) gesloten zijn.
pi_75917907
Als de echte rebel die ik ben, heb ik vandaag besloten om het negatieve reisadvies van de NS te negeren. Fietsen naar het station duurde langer, omdat ik een deel niet kon fietsen (bij mij in de straat is niet gestrooid / geveegd - durf momenteel ook niet de bolide te nemen). De treinreis ging wel goed - weliswaar slechts één keer per half uur een stoptrein (zul je altijd zien dat je 25 min op het station staat te wachten), die er dubbel zo lang over doet, maar da's in mjin geval een kwartier extra.
pi_75917951
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:25 schreef Vogue het volgende:
In Rotterdam reden weer trams vanochtend! Jeuj! En ik ben zonder vertraging op mijn werk gekomen, metro's en bussen reden volgens dienstregeling
Het dooit behoorlijk hier zo met de zon erbij.

Zijn je moeder en haar vriend inmiddels weer terug uit Parijs?
pi_75918082
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Thetallguy het volgende:
+/- 45 minuten te laat vandaag (Den Haag - Schiphol)
De Fyra rijdt gelukkig wel
quote:
Opvallend hoeveel mensen opeens Hart van Nederland gekeken hebben Ik was gisteren op Utrecht CS even kort geinterviewd, heb dit 1 iemand verteld en krijg het nu van alle kanten te horen.
Dat heb ik ook gezien, terwijl ik anders nooit naar dat programma kijk
pi_75918148
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:35 schreef k_man het volgende:
Als de echte rebel die ik ben, heb ik vandaag besloten om het negatieve reisadvies van de NS te negeren. Fietsen naar het station duurde langer, omdat ik een deel niet kon fietsen (bij mij in de straat is niet gestrooid / geveegd - durf momenteel ook niet de bolide te nemen). De treinreis ging wel goed - weliswaar slechts één keer per half uur een stoptrein (zul je altijd zien dat je 25 min op het station staat te wachten), die er dubbel zo lang over doet, maar da's in mjin geval een kwartier extra.
Wel als een echte Nederlander zometeen gaan klagen, dat je niet meer terugkomt, omdat het vanmiddag nog gaat sneeuwen en ijzelen natuurlijk
pi_75918615
Ik werk bijna naast het station. Zo gauw ik neerslag zie ben ik hier weg en pak ik nog ent de laatste trein.

Da's de theorie althans.
pi_75919255
Propaganda uit het oude Duitsland:

pi_75919263
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Nou ja, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Wat ik hier uit het nieuws opmaak is dat er vanaf Schiphol best vluchten kunnen vertrekken, maar dat dat niet gebeurd omdat de 'ontvangende' luchthavens (bijv Londen en VS) gesloten zijn.
Ach, dan zit het journaal er volgens mij gewoon naast. Op zondag was alles open in Londen, maar waren de vluchten op Schiphol geannuleerd (zelf ook last van gehad). Het was namelijk het hele weekend super mooi weer in Londen. Vervolgens ging het maandag aan het einde van de dag hard sneeuwen en Londen en toen pas ging alles de mist in. Vervolgens meldt het journaal dat het niet meer aan Schiphol ligt

Maar goed, momenteel is het een domino spel. Mijn nieuwe vlucht lijkt echter te vertrekken en ik heb lekker uitgeslapen voor de verandering.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:25:22 #243
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_75919960
Het viel nog wel mee gisteravond. Het begon idd hard te sneeuwen, maar mijn normale 35 min naar huis duurde nu 50 min. Vreemd genoeg zag het perron zwart van de mensen, maar de trein was erg leeg.

Zolang vluchten vertrekken op de 27e ben ik blij en dan mag het 2 weken hard sneeuwen. iets langer in de zon is ook geen probleem mochten we niet terug kunnen komen. Op de 17e jan moet het ook droog zijn, want dan ga ik voor nog een week weg. Bij terugkomst mag het weer hard gaan sneeuwen want ik neem heel januari en mogelijk begin feb afgezien van een paar dagen hier en daar vrij.
reset
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:01:33 #244
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75921317
ik heb gister zonder problemen 15 uur in een trein doorgebracht. In het noorden van Europa weten ze in ieder geval beter met sneeuw om te gaan..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 15:37:00 #245
45833 crew  Fogel
pi_75927511
Toe hoe laat zijn de winkels in Brussel open op een normale zaterdag (en zijn ze op zondagen ook open)? En wat behalve bier en chocolade is "nuttig" om in Belgie te kopen? En wat behalve menneke pis is de moeite waard om te gaan bekijken?
Zit er over te denken om al op zaterdag te vliegen (want dan kan ik met KLM , heb nu al een SAS ticket geboekt, maar zoals bekend haat ik SAS en het is een flexibel ticket dus omboeken of annuleren kan altijd nog) en Brussel maar eens een kans te geven.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_75927850
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef Fogel het volgende:
En wat behalve menneke pis is de moeite waard om te gaan bekijken?
Atomium, Horta museum, Stripmuseum, andere Art Nouveau-panden en het museum voor moderne kunst.
pi_75929014
De Ancienne Belgique, vast wel een leuk concert daar. Wanneer moet je?
pi_75930339
Ben je er niet net met de Autosalon? http://www.salonauto.be/public/default.aspx?lang=NL
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:23:22 #249
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75932063
België is bier en eten, meer heb ik niet nodig!
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 17:35:19 #250
45833 crew  Fogel
pi_75932496
11 jan is mijn vergadering en met mijn huidige ticket kom ik in de avond van de 10e aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')