abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:03:19 #1
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_75167552

Stargate Universe follows the adventures of a present-day, multinational exploration team unable to return to Earth after an evacuation to the Ancient spaceship Destiny, which is traveling in a distant corner of the universe.

Episode 1 - Air (1) : 10/2/2009
Episode 2 - Air (2) : 10/2/2009
Episode 3 - Air (3): 10/9/2009
Episode 4 - Darkness: 10/16/2009
Episode 5 - Ligth: 10/23/2009
Episode 6 - Water: 10/30/2009
Episode 7 - Earth: 11/6/2009
Episode 8 - Time: 11/13/2009
Episode 9 - Life: 11/20/2009
Episode 10 - Justice
Episode 11 - Space
Episode 12 - Divided
Episode 13 - Faith
Episode 14 - Human
Episode 15 - Lost
Episode 16 - Sabotage
Episode 17 - Pain
Episode 18 - Subversion
Episode 19 - Incursion (1)
Episode 20 - Incursion (2)

Stargate Universe - "The only mission is survival."
Stargate Universe #2 - "Zand, veel zand."

Deze OP: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Stargate-Universe

[ Bericht 60% gewijzigd door Mike op 30-03-2010 08:28:20 ]
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:03:33 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_75167564
wormholes ?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:12:12 #3
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_75167843
Zaterdag de volgende of volgend jaar pas weer ?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:20:02 #4
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_75168116
Zaterdag.
pi_75170028
Even tvp om het niet te vergeten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 1 december 2009 @ 02:22:15 #6
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75170074
Ik mag niet "Wormwattes" zeggen? Zeker met het hoge drama in de serie en minder sf...
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:48:40 #7
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_75173272
Ah, hier zijn we weer .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_75173291
Tvp, begin er steeds meer in te raken qua verhaal en personages. Leuk vermaak.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75174278
toch maar even een tvp...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:59:29 #10
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75175067
Inspirerende TT
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75179315
Tuurlijk komt er nog een alien op dat schip terecht
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_75193440
Dan doe ik ook nog eff een tvp...

Mij boeit het overigens niet zo heel veel dat de scifi wat meer op de achtergrond ligt, ondanks dat ik een ontzettende scifi fan ben. Maar ik vind deze uitwerking tot nu toe ook heeeeeeel interessant.
Behalve dan die scenes waar die chloe weer eens ligt te huilen en beetje van 2 walletjes eet met Eli en Scott
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:37:40 #13
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_75196030
When all else fails, you always have delusion.
pi_75253662

Ben benieuwd wie deze week met wie het bed induikt en welke affaire aan het licht komt
pi_75261889
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:

Ben benieuwd wie deze week met wie het bed induikt en welke affaire aan het licht komt
Wie weet wordt het een echte 'nail biter' en gaan de wc's stuk aan boord!
pi_75262741
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Wie weet wordt het een echte 'nail biter' en gaan de wc's stuk aan boord!
de aflevering heet justice dus young zal wel in de problemen komen omdat ie telford heeft geslagen waarop zijn vrouw hem weer niet wil zien. En op het schip gaat rush vast wel iemand om praten om in de chair te gaan zitten. Vast die flippende soldaat (niet greer).
pi_75262952
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

de aflevering heet justice dus young zal wel in de problemen komen omdat ie telford heeft geslagen waarop zijn vrouw hem weer niet wil zien. En op het schip gaat rush vast wel iemand om praten om in de chair te gaan zitten. Vast die flippende soldaat (niet greer).
Vind de planning erg raar voor de rest van het seizoen. Als je kijkt naar de episode list, dan zie je dat na de volgende ep een dubbele ep komt (wat vaak wat meer spektakel betekent), maar die gaan ze allebei dus pas na de break doen. Zou mij verstandiger lijken om minimaal 1 van de eps voor de break uit te zenden, dan houd je misschien nog wat meer kijkers over dan nu...
pi_75277800
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Vind de planning erg raar voor de rest van het seizoen. Als je kijkt naar de episode list, dan zie je dat na de volgende ep een dubbele ep komt (wat vaak wat meer spektakel betekent), maar die gaan ze allebei dus pas na de break doen. Zou mij verstandiger lijken om minimaal 1 van de eps voor de break uit te zenden, dan houd je misschien nog wat meer kijkers over dan nu...
Ehm, ze hebben echt geen kijkers te kort hoor, ze hebben nu evenveel kijkers als bij de pilot, dus dat zit wel goed
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:53:56 #19
87680 Mirel
pi_75283196
Het is ook een midseason finale, dus zal ook wel een of andere cliffhanger hebben.
pi_75283388
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Ehm, ze hebben echt geen kijkers te kort hoor, ze hebben nu evenveel kijkers als bij de pilot, dus dat zit wel goed
BREAKING NEWS - Bold & The Beautiful ratings went down drastically after launch of SGU.
pi_75286721
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Cijfers? Link?

En ze gaan pas in april weer door volgens mij. Of ze zijn echt onvoorstelbaar dom, of dusdanig arrogant dat ze denken dat hun serie zo goed is dat alle kijkers met liefde zo'n vijf maanden gaan wachten tot het weer begint. Hell, zou me niet verbazen als ik de hele serie tegen die tijd vergeten ben...
pi_75287861
Dat heeft niks met dom of arrogant te maken hoor, er zijn aardig wat series die een lange pauze nemen.

Wat betreft de ratings, zie deze link http://tvbythenumbers.com(...)lf-of-season-1/34668
Dit zijn echter de Live+SD ratings, in de Live+7 ratings is SGU vrij stabiel gebleven (gemiddeld 2,85 miljoen kijkers). Dat betekent dat een gedeelte van de kijkers de aflevering later via DVR kijkt.
pi_75305518
Thx Johnny Blaze, dat was idd de link die ik ook wilde plaatsen.
  zaterdag 5 december 2009 @ 02:42:13 #25
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_75306136
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Cijfers? Link?

En ze gaan pas in april weer door volgens mij. Of ze zijn echt onvoorstelbaar dom, of dusdanig arrogant dat ze denken dat hun serie zo goed is dat alle kijkers met liefde zo'n vijf maanden gaan wachten tot het weer begint. Hell, zou me niet verbazen als ik de hele serie tegen die tijd vergeten ben...
Achja zoals met alle soaps hoef je slechts 5 minuten te kijken en je weet het hele verhaal al(weer)

Waarom hebben ze vorige week overgeslagen eigenljik?
pi_75309829
Weer een zeer vermakelijke aflevering die in een omzien tijd was afgelopen.

Rush zal wel uiteindelijk kapitein gaan spelen op zijn eigen alien ship.

Het is te hopen voor Dr. Franklin dat de Ancient chair een gestripte versie is van het uiteindelijk resultaat.
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:56:14 #27
87680 Mirel
pi_75310078
Nep cliffhanger eigenlijk, sowieso als ze bij het eind nog Rush laten zien. HIj komt vast wel in dat schip terecht. Vraag is meer wat hij gaat doen.

Mooie achtergrond trouwens toen hij opstond. Dat is altijd leuk om te zien.
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:46:33 #28
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_75315677
Weer eens een goede aflevering. En rush blijft mijn favo karakter , hij zal wel een mannier verzinnen om het alien schip aan de praat te krijgen.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:08:14 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_75316226
Rush wordt een leuke nemesis en die gozer in coma zal ook wel een leuke rol gaan spelen. Goeie aflevering.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:10:18 #30
87680 Mirel
pi_75316271
Rush wordt bijna teveel een cunning James Bond villain's henchman.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:15:06 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_75316362
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:10 schreef Mirel het volgende:
Rush wordt bijna teveel een cunning James Bond villain's henchmen.
Neh, hij is niet evil in de strikte zin van het woord, hij heeft gewoon hele andere normen en waarden die hij ook handhaaft naar eigen inzicht, nu wordt hij gedwongen om tegen de bemanning te strijden op welke manier dan ook, waarschijnlijk verzint hij wel een manier om weer terug te komen of kan hij contact opnemen met de makers van het schip oid. Een evil henchman a la 'take over the world' zie ik er niet echt in. Meer een sociaal gestoorde wetenschapper die te slim is om op zijn lauweren te rusten .
Vrijheid
pi_75325131
Goede aflevering, echter vraag ik me af hoe ze dit in hemelsnaam recht willen gaan breien. Dat nieuwe schip zal erg snel moeten zijn om weer in contact te komen met Destiny.

Moet overigens wel zeggen dat het goed is dat de serie harder is geworden. Al worstelen ze af en toe nog een beetje met de uitwerking daarvan ofzo, waardoor vaak minder stoer overkomt.

[ Bericht 18% gewijzigd door mediaconsument op 05-12-2009 22:21:18 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75325195
de 3de aflevering van de 10 die fatsoenlijk is.

Rush zal natuurlijk in dat schip weten te komen, ben benieuwd hoe ze gaan verzinnen om hem terug op het schip te krijgen. Aangezien het pad van het schip onduidelijk is dus lijkt het me lastig om er even simpel heen te vliegen (als die alien ship überhaupt al FTL heeft).
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_75325862
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:15 schreef mirved het volgende:
de 3de aflevering van de 10 die fatsoenlijk is.

Rush zal natuurlijk in dat schip weten te komen, ben benieuwd hoe ze gaan verzinnen om hem terug op het schip te krijgen. Aangezien het pad van het schip onduidelijk is dus lijkt het me lastig om er even simpel heen te vliegen (als die alien ship überhaupt al FTL heeft).
misschien kan dat schip stargates opsporen?
Maar ik vraag het mij ook af.

Overigens dacht ik in eerste instanties dat het telfort was die dmv de communicatiestenen de kolonel had overgenomen om hem er zo bij te naaien.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_75326855
Interessante aflevering. Helaas nu wachten tot april voor het vervolg.
pi_75355570
lol heerlijk dat ze dr rush lekker daar achterlaten op die planeet... voor de rest beetje saaie aflevering met dat investigaten enzo
  zondag 6 december 2009 @ 23:39:01 #37
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_75355709
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Neh, hij is niet evil in de strikte zin van het woord, hij heeft gewoon hele andere normen en waarden die hij ook handhaaft naar eigen inzicht, nu wordt hij gedwongen om tegen de bemanning te strijden op welke manier dan ook, waarschijnlijk verzint hij wel een manier om weer terug te komen of kan hij contact opnemen met de makers van het schip oid. Een evil henchman a la 'take over the world' zie ik er niet echt in. Meer een sociaal gestoorde wetenschapper die te slim is om op zijn lauweren te rusten .
Een Gaius Baltar dus? .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 7 december 2009 @ 00:19:57 #38
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_75356926
ancient 1 tegen ancient 2, welk schip komt als eerste aan op aarde of blaast de ander op!??

ik vind het steeds leuker worden
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 7 december 2009 @ 00:27:52 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_75357107
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:39 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Een Gaius Baltar dus? .
Mja, zoiets inderdaad, beter goed gejat dan slecht bedacht
Vrijheid
  maandag 7 december 2009 @ 00:28:39 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75357127
OK, is dit een soort verkapte VOY met hoog soapgehalte?
Resistance is futile.
  maandag 7 december 2009 @ 00:33:07 #41
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_75357232
Ja.
pi_75358625
Greer met die "aardappel" in het begin .. "now that is one sweet potato!" Kon 'm eerst niet uitstaan, maar nu mag ik 'm wel... lijkt wel een goed hart te hebben zeg maar.

Beste aflevering tot nu toe vind ik. Minder huildrama, meer sci fi, goede mix wat dat betreft. Ook aardig wat nieuwe spanningsbogen erbij, dan krijg je tenminste het gevoel dat het ergens heen gaat.

En nu een half jaar wachten Gelukkig begint Lost begin volgens jaar weer, i.i.g. iets om het gedeeltelijk mee te overbruggen
pi_75374491
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:28 schreef Seven. het volgende:
OK, is dit een soort verkapte VOY met hoog soapgehalte?
Nee
pi_75376082
zucht... kunnen we niet een extra topic aanmaken, 1tje voor de mensen die blijven hangen in het soap-gedoe en 1tje voor de mensen die wel serieus deze serie willen volgen en bespreken?
  maandag 7 december 2009 @ 16:25:01 #45
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75376327
Hoogtepunt van deze eerste helft was toch echt Time dieptepunt zal wel iets van S01E03 tot 07 zijn ofzo.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_75395983
Deze topic maar even gemeden tot ik de aflevering had gezien. Het is verdomme wel weer typisch dat ze de leukste aflevering sinds tijden net voor een lange pauze in de serie plaatsen. Rush op een planeet met een onbekend alien ship achterlaten maakt het natuurlijk wel vrij voor de hand liggend wat er verder gaat gebeuren. Het was wel eindelijk weer een aflevering met weer eens wat meer tempo. Er werd hier terecht redelijk cynisch gedaan met voorspellingen over een aflevering waarin de rode draad defecte toiletten o.i.d zouden zijn, maar met een (zelf)moord onderzoek, het gebruik van de alien chair, ontdekking van een alien ship en Rush die wordt achtergelaten op een planeet zijn er toch behoorlijk wat interessante ontwikkelingen geweest. Ik hoop eerlijk gezegd dat we tot nu toe voornamelijk hebben gekeken naar het neerzetten van de karakters en dat deze aflevering een beetje een indicatie is voor de tweede helft van het seizoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_75399288
Finally, een goede aflevering met een cliffhanger
Dat zouden ze vaker moeten doen en niet alleen voor een winterstop.
pi_75399336
Ik snap niet dat mensen na een half seizoen al wekelijkse top afleveringen verwachten met enorme diepgang eigenlijk. Het is een nieuwe serie, geef het nou eens een seizoen of 2. Ik heb me tot nu toe prima vermaakt, het is geen Shakespeare, het is simpel, dom, Amerikaans vermaak. Beoordeel het ook eens zodanig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75399623
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet dat mensen na een half seizoen al wekelijkse top afleveringen verwachten met enorme diepgang eigenlijk. Het is een nieuwe serie, geef het nou eens een seizoen of 2. Ik heb me tot nu toe prima vermaakt, het is geen Shakespeare, het is simpel, dom, Amerikaans vermaak. Beoordeel het ook eens zodanig.
Ieder z'n smaak. Ik vond het veel te soaperig, er gebeurde te weinig scifi gerelateerd.
Het voelde een beetje alsof ze te snel door hun budget zijn gegaan en het hebben opgevuld met goedkope drama. Ik vind dat een serie je aandacht hoort vast te houden. Voor mij zijn dat series zoals V en Fringe.

Ik vind het een enorm pluspunt dat ze zijn afgestapt van het eeuwige shoot 'em up, maar ze zijn nu een beetje teveel doorgeschoten naar de psychologische kant. Met uitzondering de laatste aflevering
pi_75399754
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
Ik vond nou juist SG1 en SGA lekker 'simpel, dom Amerikaans vermaak'. Lekkere 'action-adventure SF' waarbij de karakters vrij stereotyp blijven en de serie niet volgestouwd werd met allerlei karakterontwikkelingen. SGU probeert nu juist een serie te zijn met meer diepgang. Dat kan natuurlijk ook best leuk zijn, maar het tempo lag in eerste instantie wel heel erg laag.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:26:00 #51
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75400989
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:26 schreef STING het volgende:

Ik vind het een enorm pluspunt dat ze zijn afgestapt van het eeuwige shoot 'em up, maar ze zijn nu een beetje teveel doorgeschoten naar de psychologische kant. Met uitzondering de laatste aflevering
Oneens...ik vind het alleen maar positief dat ze de tijd hebben genomen om de karakters neer te zetten...nu is zo'n actie van Rush tegen Young ten minste geloofwaardig en consistent met wat we van 'm weten...net als de reactie van Young erop...en het feit dat zij, hoe heet ze, dinges, het meteen als kans zag om de macht over te nemen...

geen korte snelle verhaallijnen, maar zaken die in één aflevering geīntroduceerd worden hebben impact op volgende afleveringen...daden hebben consequenties...en met deze laatste aflevering is er genoeg neergezet voor een interessant vervolg....aliens, Rush, de stoel etc...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_75402832
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met character building, maar tot nu toe is dat in het gros van de afleveringen is dat te dominant aanwezig. Ik vind dat in een goede serie, character building zo nu en dan naar voren moet komen.

Met andere woorden, dat is wellicht het enige voordeel wat ik kan zien van de overvloed aan non-scifi psychologisch verhalen, dat er meer character building plaatsvindt.
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:21:25 #53
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_75415266
tvp voor als ik ep 10 heb gezien
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:26:15 #54
87680 Mirel
pi_75419343
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Oneens...ik vind het alleen maar positief dat ze de tijd hebben genomen om de karakters neer te zetten...nu is zo'n actie van Rush tegen Young ten minste geloofwaardig en consistent met wat we van 'm weten...net als de reactie van Young erop...en het feit dat zij, hoe heet ze, dinges, het meteen als kans zag om de macht over te nemen...

geen korte snelle verhaallijnen, maar zaken die in één aflevering geīntroduceerd worden hebben impact op volgende afleveringen...daden hebben consequenties...en met deze laatste aflevering is er genoeg neergezet voor een interessant vervolg....aliens, Rush, de stoel etc...
Daar heb je een heel goed punt, maar die eps zou ik geen 2x kijken.
  donderdag 10 december 2009 @ 13:55:10 #55
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_75481282
het sausje USA is tha best .. is inderdaad wat minder maar sjees wat een gezwets is dit

welke serie je ook bekijkt denk hier macgyver is wel goed voorbeeld is: Dan weet je dat hij een handige dingen maakt om uit de positie te bevrijden. door zijn hersenen te gebruiken. . soms iets te maar meestal wel redelijk plausibel.. bij A-team was het DUH ze vinden weer een lasding + het juiste om zich te bevrijden en .. ja ja weet de rest al.

Als je SGA/SG1 nu bekijkt weet je ook dat het 90% de nerd(s) is die iets slims bedenkt of macgyver die shoot first ask questions later policy benadert.

waar ik vroeger verplicht naar moest kijken (sappige BS momenten) zap ik nu lekker vooruit wil niet zeggen dat wat ik kijk slecht is .. maar ruimte voor verbetering is helaas zijn die momenten bij SGU wel erg veel..

Wat me irriteerde was dat "time" zo vaak herhaald werd dat je zoiets had van DUH (maar wat is er nu uiteindelijk gebeurt?) ST-NG had ook zo'n time loop todat data signaal stuurde en de loop doorbrak en je zag het vervolg. ... dat stukje mis je gewoon bij SGU. Waar SG1/SGA een lekker gangetje hadden per episode en je eigenlijk aan het beeld bleef gekluisterd ga ik bij SGU rustig ff naar de WC en als ik terug kom zijn ze inderdaad nog bezig met het ge-OH over niks
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
pi_75520461
Ik vind het een baggerserie; wel geprobeerd om 'm te kijken, maar het is te cookie-cutter om er enig plezier aan te beleven. Ik download het niet meer en ik ga wat ik ervan heb gewoon deleten.
pi_75521121
Als deze pas in april weer verder gaat ben ik bang dat ik hem al lang ben vergeten.
pi_75522173
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef mirved het volgende:
Als deze pas in april weer verder gaat ben ik bang dat ik hem al lang ben vergeten.
Dat zou een bonus zijn
pi_75526162
Jammer dat het pas in april weer verder gaat, Flash Forward en V beginnen ook pas in maart/april weer. Vraag me af wat die netwerken bezielt om zulke lange pauzes te nemen.
pi_75526390
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef mr4hughz het volgende:
Wat me irriteerde was dat "time" zo vaak herhaald werd dat je zoiets had van DUH (maar wat is er nu uiteindelijk gebeurt?) ST-NG had ook zo'n time loop todat data signaal stuurde en de loop doorbrak en je zag het vervolg. ... dat stukje mis je gewoon bij SGU. Waar SG1/SGA een lekker gangetje hadden per episode en je eigenlijk aan het beeld bleef gekluisterd ga ik bij SGU rustig ff naar de WC en als ik terug kom zijn ze inderdaad nog bezig met het ge-OH over niks
In Time werd het 2x herhaald, in time loop episodes van TNG herhaalt het wel vaker hoor. Toch snap ik niet waarom je perse het vervolg wil zien van wat er gebeurde in Time, Scott legde precies uit wat ze moesten doen, dan heeft het toch geen zin om de loop nog even een 3de keer te laten zien, de kijker weet immers de oplossing al.
  zaterdag 12 december 2009 @ 16:15:03 #61
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_75551152
Het vervolg van Time zit voor een deel in webisode 18
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:54:18 #62
87680 Mirel
pi_75555775
Webisodes kijk ik nooit bij geen enkele serie. Zijn ze het waard?
pi_75603117
quote:
Stargate Universe renewed; Sanctuary too

Syfy has renewed Stargate Universe for a second season and Sanctuary for a third. The new seasons of both are expected to debut next fall. SGU just had its fall finale for season one recently and will return in April for the remainder of season one. Both shows were given 20 episode orders.

...
pi_75604755
Goed nieuws!!

Maar wachten tot April... sjezus man.... tegen die tijd ben je alles weer vergeten...
  maandag 14 december 2009 @ 10:32:58 #65
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_75605661
Hopelijk trekken ze zich iets aan van de kritiek en schrijven ze gewoon een vijand de serie in voor seizoen 2.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_75606114
Er komt in de 2de helft van s1 al een vijand zelfs, maar dan niet zo over the top evil als de goa'uld waarschijnlijk
  maandag 14 december 2009 @ 11:44:23 #67
87680 Mirel
pi_75608010
Hoera Sanctuary. Wat is dat lowbrow zeg. Eerste 3 eps van gezien 2 jaar terug, duurden elk 15 min ofzo
pi_75608174
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
Hoera Sanctuary. Wat is dat lowbrow zeg. Eerste 3 eps van gezien 2 jaar terug, duurden elk 15 min ofzo
Me too, heb er toen 2 afleveringen van gekeken, maar vond het zo slecht, en dan niet alleen de special effects, maar alles eigenlijk... had niet gedacht dat die het zo lang vol zou houden als je bekijkt welke super goede series ze stopzetten... ( The 4400, Terminator )
pi_75609281
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
Dat was nog toen het een web-serie was. Nu is het veel beter geworden.
pi_75611058
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Dat was nog toen het een web-serie was. Nu is het veel beter geworden.
daar zitten toch best veel ex sg1 spelers in
pi_75612598
Niet alleen de acteurs, ook de producer en schrijver. In de nieuwste aflevering was er ook een gastrol voor Michael Shanks.
  maandag 14 december 2009 @ 14:21:09 #72
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_75612622
aardige aflevering
quote:
Op maandag 14 december 2009 09:55 schreef metallicattim het volgende:
Goed nieuws!!

Maar wachten tot April... sjezus man.... tegen die tijd ben je alles weer vergeten...
Binnen kort eerst weer Lost
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:20:53 #73
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_76423761
Nou?
pi_76433947
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Er komt in de 2de helft van s1 al een vijand zelfs, maar dan niet zo over the top evil als de goa'uld waarschijnlijk
Laat me raden, replicators
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:52:31 #75
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_76434098
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:48 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Laat me raden, replicators
boze wezens die de technologie van de desterny willen hebben om ze het helal te veroveren.
pi_76435245
Dat klinkt meer als SG-1 achtige aliens, die zullen echt niet in SGU gaan voorkomen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:07:16 #77
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_76513690
waar kijk je die web episodes dan ?
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:43:36 #78
87680 Mirel
pi_76516769
syfy website waarschijnlijk
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:09:47 #79
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_76517674
Voor de Atlantis liefhebbers. Op SciFi NL(digitale tv) wordt nu elke werkdag Atlantis uitgezonden om 19:40
ze zijn nu bij S01E03
pi_77479548
TVP. Ik ben gestopt ergens bij aflevering 6 en is het nou beter geworden of is het nog steeds crap?
pi_77480800
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef marcel-o het volgende:
Voor de Atlantis liefhebbers. Op SciFi NL(digitale tv) wordt nu elke werkdag Atlantis uitgezonden om 19:40
ze zijn nu bij S01E03
Is daar niet een nieuw seizoen van begonnen?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zondag 31 januari 2010 @ 17:32:14 #82
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_77482495
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:33 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Is daar niet een nieuw seizoen van begonnen?
morgen seizoen 2
Vrijdag was wel kicke The Siege #2
vette oorlog met de wraith en de Atlantiërs
  vrijdag 5 februari 2010 @ 00:20:27 #83
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_77653817
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef marcel-o het volgende:

[..]

morgen seizoen 2
Vrijdag was wel kicke The Siege #2
vette oorlog met de wraith en de Atlantiërs
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:35:37 #84
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_77657919
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:20 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

wat snap je hier niet aan?
pi_77659819
Waarschijnlijk omdat je in het verkeerde topic post
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:51:53 #86
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_77661651
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:35 schreef marcel-o het volgende:

[..]

wat snap je hier niet aan?
"morgen seizoen 2" in een SGU topic................ op welke planeet dan?
pi_77662015
28 maart gaat SGU pas weer verder, met seizoen 2.
(net als Merlin)
pi_77662413
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:03 schreef STING het volgende:
28 maart gaat SGU pas weer verder, met seizoen 2.
(net als Merlin)
Niet waar, ze gaan eerst verder met seizoen 1, nog 10 eps te gaan (totaal 2 eps).

In of na de zomer zal seizoen 2 wel starten.
pi_77662494
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:15 schreef JMurc het volgende:

[..]

Niet waar, ze gaan eerst verder met seizoen 1, nog 10 eps te gaan (totaal 2 eps).

In of na de zomer zal seizoen 2 wel starten.
You're right, maar de volgende ep is dus wel 28 maart:
http://www.gateworld.net/(...)on-series-is-merlin/
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:42:34 #90
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_77663338
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

"morgen seizoen 2" in een SGU topic................ op welke planeet dan?
als je goed kijkt wat ik quote, zie je dat het over een andere serie ging ...omdat iemand er naar vroeg
pi_77664728
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:18 schreef STING het volgende:

[..]

You're right, maar de volgende ep is dus wel 28 maart:
http://www.gateworld.net/(...)on-series-is-merlin/
SGU gaat op 2 April verder met de aflevering "Space"
pi_77664962
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef metallicattim het volgende:

[..]

SGU gaat op 2 April verder met de aflevering "Space"
Ik blijf hopen dat de lijn van de laatste aflevering wordt doorgetrokken in het tweede deel van het seizoen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:07:12 #93
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_77666202
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:42 schreef marcel-o het volgende:

[..]

als je goed kijkt wat ik quote, zie je dat het over een andere serie ging ...omdat iemand er naar vroeg
weet ik wel maar ik lees selectief dus dacht: "wtf yesyeysyeysyeysyeysyeyeyEINZZZZZ2342312414@#$%^GVD!!! "

en toen ik verder las

en nog later

5 minuten
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:04:09 #94
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_77675471
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik blijf hopen dat de lijn van de laatste aflevering wordt doorgetrokken in het tweede deel van het seizoen.
Weet allang niet meer wat er gebeurde in de laatste aflevering
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:09:41 #95
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_77675663
Het enige wat ik me nog echt kan herinneren is Time
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:12:31 #96
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_77675746
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef Gamer_V het volgende:
Het enige wat ik me nog echt kan herinneren is Time
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja dat was het
pi_77675864
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Weet allang niet meer wat er gebeurde in de laatste aflevering
Zelfmoord, Rush achtergelaten op planeet met onbekend schip.
pi_78058403
Heb net de eerste 3 ep's (Air) gekeken en ik erger me echt dood aan Greer
De soundtrack vind ik wel stukken beter dan SG1 en ATL
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:19:48 #99
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_78058469
de Nederlandse Sci-Fi (binnenkort SyFy) gaat SG-Universe uitzenden
ergens begin maart
pi_78085968
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:18 schreef .aeon het volgende:
De soundtrack vind ik wel stukken beter dan SG1 en ATL
Om er nog even op terug te komen, ik hoor gewoon Flogging Molly! In Stargate!
pi_78598427
quote:
Ik had liever gehad dat ze gewoon aflevering 11 zouden uitzenden op de 10e.
pi_78598687
quote:
Goed om te horen.
pi_78750605
SPOILER
pi_78757159
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef .aeon het volgende:
SPOILER
Tealc hebben ze nodig!
  FOK!fossiel vrijdag 5 maart 2010 @ 22:35:43 #107
8443 cptmarco
it's captain...
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:24:44 #108
87680 Mirel
pi_79034827
Nieuwe trailer! Een heel vette, vol met spoilers dus kijk uit. (dit is NIET de syfy trailer van een paar posts terug. Deze bevat heel veel nieuwe beelden)

http://www.gateworld.net/(...)te-universe-trailer/

Het lijkt eindelijk de goeie kant op te gaan
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:32:42 #109
163488 RubenSosa
pi_79035274
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe trailer! Een heel vette, vol met spoilers dus kijk uit. (dit is NIET de syfy trailer van een paar posts terug. Deze bevat heel veel nieuwe beelden)

Ziet er cool uit.
En zat er natuurlijk aan te komen dat ze een andere richting op gaan. (zullen ook de kritieken hebben gelezen van de "die hard" stargate fan.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_79035327
SPOILER
pi_79054108
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Mirel het volgende:

Kijk, zo kennen we stargate weer
Best. Trailer. Ever.
pi_79054205
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Kijk, zo kennen we stargate weer
Best. Trailer. Ever.
Dat is dan misschien ook weer wat overdreven, maar die aflevering ga ik in ieder geval zeker kijken.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:59:29 #113
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_79054225
Actie!
pi_79054256
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is dan misschien ook weer wat overdreven, maar die aflevering ga ik in ieder geval zeker kijken.
Noem mij een betere trailer van een stargate episode? Ben wel enigszins bang dat vrijwel alle goede momenten al in de trailer zitten, maar toch.
pi_79054312
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Noem mij een betere trailer van een stargate episode? Ben wel enigszins bang dat vrijwel alle goede momenten al in de trailer zitten, maar toch.
Atlantis en SG1 hebben er genoeg. Dit is wel de beste SGU trailer ever.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:01:48 #116
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_79054333
Trailers maken kunnen ze wel.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:23:32 #117
167595 mirved
Infobesitas
pi_79055230
Hopelijk was dit niet de actie voor de komende 7 afleveringen
pi_79057024
Die trailer ziet er wel vet uit ja, hopelijk kunnen ze het waarmaken (en volhouden). Dus niet heel veel actie in één aflevering stoppen en dan de rest van de tijd GTST weer naspelen
pi_79057203
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:04 schreef Asgard het volgende:
Die trailer ziet er wel vet uit ja, hopelijk kunnen ze het waarmaken (en volhouden). Dus niet heel veel actie in één aflevering stoppen en dan de rest van de tijd GTST weer naspelen
Ik denk dat dit niet gaat gebeuren. Doordat er een 'vijand' wordt geīntroduceerd krijg je waarschijnlijk ook heel andere verhaallijnen. Laten we maar hopen dat de suffe afleveringen uit de eerste helft van het seizoen bedoeld waren om de karakters neer te zetten.
pi_79057413
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef mirved het volgende:
Hopelijk was dit niet de actie voor de komende 7 afleveringen
Inderdaad
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:57:51 #121
19242 yavanna
Results may vary.
pi_79112350
Misschien maakt de actie de serie wat beter ( en de hopelijk dood van bepaalde karakters ). Al blijft het idd de vraag of er meer actie komt dan wat er nu te zien is in de trailer.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:14:54 #122
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_79112968
zag ik nou Rhona Mitra in die 2 trailers?

zo ja:
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_79116373
Jep, dat was haar idd. Ze heeft een recurring role in SGU 1.5
pi_79558737
Over een weekje weer

Heb tevens de OP aangepast, hopelijk for the better.

[ Bericht 21% gewijzigd door .aeon op 25-03-2010 16:19:36 ]
pi_79729429
Promo Art voor de aflevering 'Space'
SPOILER
Voor de zekerheid even in een spoiler gezet

Dan alleen maar met een linkje.
Promo foto's aflevering 'Space'

[ Bericht 27% gewijzigd door diertjuh op 29-03-2010 23:45:57 ]
  maandag 29 maart 2010 @ 23:18:28 #126
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_79729810
hotlinken mag blijkbaar niet. en die spoiler tag werken ook niet met plaatjes voor de gene die de oude layout gebruiken
pi_79730109
SPOILER
zien er zeker tof uit !
En is dat een
SPOILER
  maandag 29 maart 2010 @ 23:24:53 #128
87680 Mirel
pi_79730139
Upload pics gewoon zelf als je ze ergens vindt.
pi_79730273
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Mirel het volgende:
Upload pics gewoon zelf als je ze ergens vindt.
Niet zo snel aangedacht . Dacht dat het zo ook wel wou, maar zal het de volgende keer doen.
pi_79730334
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef .aeon het volgende:
SPOILER
zien er zeker tof uit !
En is dat een
SPOILER
SPOILER
pi_79730556
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef 9x19 het volgende:

[..]
SPOILER
In z'n spoiler, heb 'm even ergens anders geupload:
SPOILER
  dinsdag 30 maart 2010 @ 00:07:58 #132
87680 Mirel
pi_79732023
Huh, ik had die pic niet op de pagina achter je link gevonden.
pi_79732230
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:07 schreef Mirel het volgende:
Huh, ik had die pic niet op de pagina achter je link gevonden.
kwam ook van een andere website
pi_79742854
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef .aeon het volgende:

[..]

In z'n spoiler, heb 'm even ergens anders geupload:
SPOILER
SPOILER
pi_79773751
Ik ben nu maar opnieuw begonnen met SGU.
De Bluray's van dit seizoen deel stonden namelijk op al usenet.
pi_79813549
Ik heb weer met veel plezier naar As The Stargate Turns: Volume 1 gekeken.
pi_79813713
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik heb weer met veel plezier naar As The Stargate Turns: Volume 1 gekeken.
Zaterdag zullen we zien of deel 2 van seizoen 1 dat imago van zich af kan schudden.
  donderdag 1 april 2010 @ 00:05:45 #138
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_79814002
Zo erg is het ook weer niet, ik denk toch echt dat Time zich kan meten met de beste Stargate-afleveringen

Jammer dat dat er maar een van de 12 ofzo was
pi_79893777
SGU, here i come!
pi_79893921
Ok, dat was een prima actiegehalte voor een SGU aflevering.... en met ruimtegevechten heeft een ep altijd al een pré bij mij
En arme Eli, z'n eerste echte ruimtegevecht
pi_79893922
Het was weer een heerlijke aflevering.
pi_79895564
Hm, hopelijk zit er een "previously on Stargate Universe" voor, want ik weer volgens mij niet meer zo goed waar we zijn gebleven
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_79897247
Rush
Hij zal wel wat meer van de aliens en van Destiny's 'hidden secrets' te weten zijn gekomen tijdens het mind-proben dan hij loslaat. Verder vraag ik me af of ze nog iets gaan doen met die gast die in de Ancients chair ging zitten.. hij was nog niet helemaal ok, maar is dus ook niks te weten gekomen?
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:21:06 #144
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_79905464
het is zowaar een echt goede aflevering

Dus de IOA en rush gaan samenwerken of deden ze dat al en zitten ze samen achter het valse beschuldiging van young.
pi_79906595
Hij was goed
Die blauwe rakkers zullen vast niet de enige aliens zijn die space ships hebben, dus hopelijk nog meer encounters
pi_79906742
Zijn ze btw de main antagonist?
  FOK!fossiel zaterdag 3 april 2010 @ 17:22:05 #147
8443 cptmarco
it's captain...
pi_79907343
weet iemand wanneer de twee afleveringen van afgelopen vrijdag herhaald worden? Op de Syfy.nl kan ik het niet terugvinden...
pi_79907797
eindelijk actie
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_79908279
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:22 schreef cptmarco het volgende:
weet iemand wanneer de twee afleveringen van afgelopen vrijdag herhaald worden? Op de Syfy.nl kan ik het niet terugvinden...
Als ik hier kijk dan zie dat ze gisteren de eerste 10 afleveringen hebben uitgezonden. Vanavond beginnen ze weer opnieuw met Air en Darkness, de eerste 4 afleveringen. Morgen en overmorgen kom de rest weer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 03-04-2010 17:59:38 ]
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:02:52 #150
163488 RubenSosa
pi_79910383
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:36 schreef Jegorex het volgende:
eindelijk actie
Het was nogal houterig maar het begin is er
pi_79912259
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 11:47 schreef .aeon het volgende:
Rush
Hij zal wel wat meer van de aliens en van Destiny's 'hidden secrets' te weten zijn gekomen tijdens het mind-proben dan hij loslaat. Verder vraag ik me af of ze nog iets gaan doen met die gast die in de Ancients chair ging zitten.. hij was nog niet helemaal ok, maar is dus ook niks te weten gekomen?
Voorzover ik weet is die kerel niet dood, maar ligt ie in een soort van coma... dus daar zullen ze vast nog wel wat mee doen
  zondag 4 april 2010 @ 08:32:20 #152
28033 Pek
je moet wat
pi_79925026
Waarom zat tietenmarie zo te janken op het eind? Omdat dat ene ventje niets met haar wilde? Niet echt professioneel voor een getrainde GI
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_79925065
quote:
Op zondag 4 april 2010 08:32 schreef Pek het volgende:
Waarom zat tietenmarie zo te janken op het eind? Omdat dat ene ventje niets met haar wilde? Niet echt professioneel voor een getrainde GI
Vrouw? Eenzaamheid? Nergens controle over hebben?
Zeker nu ze op een schip zitten die niet volledig in handen is van de bemanning en daarnaast ook nog een dreiging is.

Na maanden weer eens een aflevering en dit is dan de eerste reactie.
  zondag 4 april 2010 @ 13:58:30 #154
87680 Mirel
pi_79931291
Het kan misschien wel maar het is de eerste keer dat er aandacht wordt gegeven aan dat personage en dan komt het geforceerd over.
pi_79931529
Leuke aflevering, al vond ik de main gun van de destiny tocxh wel erg underpowered, er komt zo'n gigantisch ding tevoorschijn en dan zo'n lullig vuurballetje dat totaal niks doet tegen het andere schip

De aliens waren wel vet, ik had het nog vetter gevonden als het schip juist vol met water was ipv die pods waar Rush en Chloe in zaten, ze zagen er nogal vissig uit .
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 4 april 2010 @ 14:12:38 #156
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_79931762
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:58 schreef Mirel het volgende:
Het kan misschien wel maar het is de eerste keer dat er aandacht wordt gegeven aan dat personage en dan komt het geforceerd over.
Grooote jooopen kun je nooit subtiel introduceren
  zondag 4 april 2010 @ 16:54:17 #157
28033 Pek
je moet wat
pi_79937625
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:12 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Grooote jooopen kun je nooit subtiel introduceren
Daarnaast hebben ze het ook de hele tijd koud, het leidt behoorlijk af moet ik zeggen
pi_79947687
Nice. Me liked.
  Moderator zondag 4 april 2010 @ 22:01:02 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_79947901
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:22 schreef cptmarco het volgende:
2 afleveringen! Ik heb iets gemist geloof ik. Was er toch maar 1?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_79954781
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:01 schreef Karina het volgende:

[..]

2 afleveringen! Ik heb iets gemist geloof ik. Was er toch maar 1?
Nee het waren er echt twee
  maandag 5 april 2010 @ 00:53:15 #161
87680 Mirel
pi_79954885
Het was er maar 1. Als het er 2 waren dan waren het reruns. Wees eens duidelijk of zeg gewoon niks.
  maandag 5 april 2010 @ 00:55:57 #162
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_79954973
volgens mij hebben zij het over syfy nederland dat achterloopt op Syfy USA
pi_79955904
Toch maar weer gaan kijken na de teleurstelling van de vorige afleveringen en moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van deze aflevering.

Wbt de dame met de grote melkzakken, hier zijn ze in vol ornaat te bewonderen.

http://www.metacafe.com/watch/2579265/julia_anderson_nude_scene/
  maandag 5 april 2010 @ 01:28:26 #164
167595 mirved
Infobesitas
pi_79955956
Het was een betere aflevering maar had er toch meer van verwacht persoonlijk.
  maandag 5 april 2010 @ 13:41:13 #165
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_79965488
Zo, na een pilot van 10 afleveringen is de serie nu begonnen .
pi_79965770
quote:
Op maandag 5 april 2010 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch maar weer gaan kijken na de teleurstelling van de vorige afleveringen en moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van deze aflevering.

Prettig!
pi_79966359
quote:

Nasty aan het eind hoor
Welke film is het?
pi_79967022
quote:

Ik kan haar niet serieus nemen in de serie, het komt nogal belachelijk over.
pi_79967289
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:06 schreef Fingon het volgende:

[..]

Nasty aan het eind hoor
Welke film is het?
http://www.imdb.com/title/tt0871197/

Verder is haar rol in SGU natuurlijk belachelijk, 7of9 vervulde tenminste nog echt een rol in ST behalve geilheidsobject
  maandag 5 april 2010 @ 20:16:19 #170
28033 Pek
je moet wat
pi_79978181
Wel sneu voor die meid. Je wil een beetje serieus genomen worden als actrice, maar het eerste wat je altijd moet zeggen tijdens audities is:"Hallo...m'n ogen zitten hoger hoor"
  FOK!fossiel maandag 5 april 2010 @ 20:57:06 #171
8443 cptmarco
it's captain...
pi_79979844
quote:
Op maandag 5 april 2010 00:53 schreef Mirel het volgende:
Het was er maar 1. Als het er 2 waren dan waren het reruns. Wees eens duidelijk of zeg gewoon niks.
mi-auw....
pi_80017210
Is niet echt een spoiler, maar toch even in spoilertags gezet:
SPOILER
pi_80030517
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:14 schreef .aeon het volgende:
Is niet echt een spoiler, maar toch even in spoilertags gezet:
SPOILER
SPOILER
pi_80031652
quote:
Op woensdag 7 april 2010 05:27 schreef Jegorex het volgende:

[..]

SPOILER

SPOILER
pi_80033083
SPOILER
Die 'other party' zal inderdaad wel de Lucian Alliance zijn. En het kan ook zijn dat hij al aan boord was, maar dat we hem gewoon nog niet hebben gezien.
  woensdag 7 april 2010 @ 11:14:21 #176
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_80036282
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:44 schreef .aeon het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 7 april 2010 @ 11:18:31 #177
261764 .aeon
pi_80036454
Ik ook
  woensdag 7 april 2010 @ 11:36:24 #178
87680 Mirel
pi_80037133
Vind die hele naam zo suf. Hadden ze maar gewoon Goa'uld gebruikt. Die waren altijd goede spies.
  woensdag 7 april 2010 @ 12:41:03 #179
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80039259
SPOILER
  woensdag 7 april 2010 @ 16:04:38 #180
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_80046549
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
SPOILER
Uit Stargate SG-1
VyprVPN - de snelle VPNZenmate VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  woensdag 7 april 2010 @ 16:49:56 #181
261764 .aeon
pi_80048477
Dit is zijn wel een flinke spoilers:
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door .aeon op 07-04-2010 16:58:34 ]
  woensdag 7 april 2010 @ 17:11:07 #182
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80049448
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:04 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Uit Stargate SG-1
Ik bedoelde het sarcastisch . Als in: ik vind niet dat ik er een hoop (boeiends) van gezien heb, dus laat maar komen .
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:07:21 #183
261764 .aeon
pi_80138833
Vanavond 'Divided'
quote:
Dr. Nicholas Rush and Chloe suffer nightmares following their ordeal on the alien vessel, and Rush suspects that a tracking device may have been placed on the ship’s hull. Later, a splinter group on Destiny executes a coup with life-threatening consequences.
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:31:29 #184
9493 Salamander
pi_80157619
Goede aflevering weer. Wel heel jammer dat de opstand meteen weer neergeslagen is.
Dat had best een verhaal van een paar afleveringen mogen zijn. Gemiste kans als je het mij vraagt.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:01:33 #185
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_80158383
De 1e 10 minuten waren echt bagger, ik had het bijna afgezet, gelukkig niet gedaan!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:13:16 #186
182171 Mr.Silencer
pi_80160126
Het sfeertje was weer heerlijk deze aflevering, wel had ik het gevoel dat ze er meer tijd aan konden besteden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 10-04-2010 15:27:46 ]
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:22:05 #187
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_80164934
de opstand had inderdaad wel wat langer mogen duren vraag me af hoelang het pretent like nothing happened. stand houd
  Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 19:23:30 #188
9859 crew  Karina
Woman
pi_80166738
Gelukkig wat actie. Maar had Rush niet meteen kunnen bedenken dat, dat ding uit zijn hoofd gehaald kon worden?
niet zo tof doen
  zaterdag 10 april 2010 @ 19:59:09 #189
46581 Jegorex
pi_80167671
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:23 schreef Karina het volgende:
Gelukkig wat actie. Maar had Rush niet meteen kunnen bedenken dat, dat ding uit zijn hoofd gehaald kon worden?
Het ding zat naast zijn hart.
Rush denkt alleen maar aan wat hij zelf wil, verder denkt hij niet na
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:35:18 #190
212248 Fingon
pi_80172008
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:31 schreef Salamander het volgende:
Goede aflevering weer. Wel heel jammer dat de opstand meteen weer neergeslagen is.
Dat had best een verhaal van een paar afleveringen mogen zijn. Gemiste kans als je het mij vraagt.
Precies, hier had zoveel meer verhaal in gezeten.
De snelste VPN - FastestVPNZenmate VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  zondag 11 april 2010 @ 10:49:13 #191
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80179674
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:35 schreef Fingon het volgende:

[..]

Precies, hier had zoveel meer verhaal in gezeten.
Ik denk dat dat er nog steeds in zit. Het blijft een terugkerend patroon in de serie denk ik.
  zondag 11 april 2010 @ 10:56:50 #192
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_80179819
Sowieso had rush van mij wel een aantal afleveringen weg mogen blijven, dit ging veel te snel.
  zondag 11 april 2010 @ 22:22:17 #193
295370 KingOfMars
pi_80206476
Wederom nice. Wordt nog wat deze serie.
  zondag 11 april 2010 @ 22:24:20 #194
292972 9x19
pi_80206582
Het is een beetje te donker voor mij, en ik wil toch iets meer mysterie.
  zondag 11 april 2010 @ 22:27:07 #195
2667 Johnny Blaze
...
pi_80206742
Nog een groter mysterie? Dat hele schip is 1 groot mysterie en nu die Aliens dus ook.
  zondag 11 april 2010 @ 22:27:52 #196
295370 KingOfMars
pi_80206783
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef 9x19 het volgende:
Het is een beetje te donker voor mij, en ik wil toch iets meer mysterie.
Te donker?! In BSG waren die civilians gewoon harstikke deaud geweest men. Dat is juist nog mijn grote probleem met SGU: te braafjes. Niet rauw genoeg.
  zondag 11 april 2010 @ 22:31:20 #197
292972 9x19
pi_80206951
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nog een groter mysterie? Dat hele schip is 1 groot mysterie en nu die Aliens dus ook.
Het schip is door de ancients gestuurd om versgeplante stargates te checken, en de aliens willen de superieure technologie.

Maar mijn punt is dat het meer om het interpersoonlijke drama lijkt te gaan dan het ontdekken. Een beetje zoals DS9, terwijl ik op zoiets als Voyager zat te hopen.
  zondag 11 april 2010 @ 22:32:34 #198
292972 9x19
pi_80207016
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Te donker?! In BSG waren die civilians gewoon harstikke deaud geweest men. Dat is juist nog mijn grote probleem met SGU: te braafjes. Niet rauw genoeg.
Ik bedoel ook letterlijk te donker, de hele tijd in dat donkere schip. Het is tijd dat ze weer een stargate bezoeken.
  zondag 11 april 2010 @ 22:33:16 #199
295370 KingOfMars
pi_80207060
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:32 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Ik bedoel ook letterlijk te donker, de hele tijd in dat donkere schip.
Ah kay. .
  zondag 11 april 2010 @ 23:29:24 #200
87680 Mirel
pi_80210236
Ik mis vliegende piramides en nazi taferelen van de Goa´uld
VyprVPN - de snelle VPNCyberghost VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  zondag 11 april 2010 @ 23:35:55 #201
163488 RubenSosa
pi_80210550
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:29 schreef Mirel het volgende:
  zondag 11 april 2010 @ 23:54:03 #202
66582 Monolith
geniaal
pi_80211293
Er zijn in ieder geval een aantal interessante aspecten toegevoegd in de laatste twee afleveringen. Maar afwachten hoe die zich verder ontwikkelen.
  maandag 12 april 2010 @ 00:08:25 #203
261764 .aeon
pi_80211734
De militairen zullen toch wel aan civilian command moeten geloven, hopelijk snel. Vind het fijn te zien dat ze zich, in tegenstelling tot SG1/SGA, iets minder pro-militair opstellen. Maar ik ben dan ook Rush-fan

Heb nog een paar afleveringen terug gekeken en ik blijf het mooi vinden hoe "Destiny is powered by the stars themselves"
  maandag 12 april 2010 @ 00:24:19 #204
212248 Fingon
pi_80212185
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:29 schreef Mirel het volgende:
Dit inderdaad
  maandag 12 april 2010 @ 08:28:09 #205
23339 Fleischmeister
Eet vleesch
pi_80214748
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik vind SGU juist net iets te somber. SGU mist de avontuurlijke en hilarische momenten die veel fans zo waardeerden bij SG-1 en SGA... De eerste ontmoetingen in SG-1 "The Fifth Race","The Nox", de planeten met allerlei culturen gebaseerd op onze mythologie, O'Neill die de Goa'uld keihard beledigt waar ze bij staan, de onderbroekenlol in die time loops in SG-1 "Window of Opportunity", McKay altijd met z'n arrogante knar en z'n Samantha Carter-obsessie, of die ene ep met Ronon en Teal'c samen
Oftewel: sci-fi met een knipoog.

Het begin van SGU bevat teveel gehuil vind ik.. de episodes die meer met sci-fi elementen te maken hadden (zoals die ene waarbij het schip door sterren heen vloog, of Time, of Justice met die stoel) vind ik leuker. De laatste paar eps waren ook wel ok, eindelijk aliens. Ze mogen trouwens wel iets meer doen met die hele stargate op dat schip, misschien ontdekken ze nog eens wat.
  maandag 12 april 2010 @ 09:21:26 #206
2667 Johnny Blaze
...
pi_80215445
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Het schip is door de ancients gestuurd om versgeplante stargates te checken, en de aliens willen de superieure technologie.

Maar mijn punt is dat het meer om het interpersoonlijke drama lijkt te gaan dan het ontdekken. Een beetje zoals DS9, terwijl ik op zoiets als Voyager zat te hopen.
Aparte vergelijking, aangezien DS9 beter is dan Voyager, imo
  maandag 12 april 2010 @ 09:23:58 #207
112636 Intrepidity
pi_80215494
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:21 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Aparte vergelijking, aangezien DS9 beter is dan Voyager, imo
Niet zozeer beter alswel anders.. DS9 als je een fatsoenlijk verhaal wilt, Voyager als het je puur om de Sci-Fi elementen gaat. Maargoed, die discussie is voor in een ander topique
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:22:35 #208
66582 Monolith
geniaal
pi_80417226
Deze aflevering viel weer behoorlijk tegen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:24:34 #209
87680 Mirel
pi_80417285
Het hele concept dat ze 1 planeet per keer kunnen ontdekken per stop (dus per aflevering of om de paar afleveringen) is jammer. Als ze de Destiny dan maar meer gaan ontdekken en onderzoeken ipv planeten, ok, maar dat gebeurt nog te weinig.
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:21:54 #210
2667 Johnny Blaze
...
pi_80420456
Geweldige aflevering!
De snelste VPN - FastestVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:13:32 #211
46581 Jegorex
pi_80421625
Het schip is nu omgedraait, dus over 100miljoen jaar zijn ze weer op aarde
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:18:24 #212
2667 Johnny Blaze
...
pi_80421737
Uh, hoe kom je erbij dat het schip omgedraait is?
  zaterdag 17 april 2010 @ 17:27:45 #213
212248 Fingon
pi_80423349
Op zich wel leuke aflevering, ik vind vooral het idee van die nog machtigere wezens wel erg interessant, als ze die lang mysterieus houden kan dat wel een leuke plotline worden, nou maar hopen dat het niet een eenmalige appearance was
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:09:43 #214
163488 RubenSosa
pi_80431059
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:21 schreef Johnny Blaze het volgende:
Geweldige aflevering!
Inderdaad. Er zat meer "old school" stargate in. Al had het nog beter gekund door gewoon die planeet wat meer te onderzoeken.
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 16:13 schreef Jegorex het volgende:
Het schip is nu omgedraait, dus over 100miljoen jaar zijn ze weer op aarde
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:19:21 #215
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_80431283
Weinig sci fi maar wel een erg goede aflevering . k'heb genoten.
Vrijheid
  zondag 18 april 2010 @ 03:18:23 #216
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_80436839
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 16:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
Uh, hoe kom je erbij dat het schip omgedraait is?
omdat het om de zon draaide de andere kant op.

maar rush zei volgens mij dat het schip een koerscorrectie had gemaakt dus ze gaan weer gewoon de zelfde kant op.
  zondag 18 april 2010 @ 20:16:31 #217
295370 KingOfMars
pi_80456599
Leuke aflevering. Enjoyed.
  zondag 18 april 2010 @ 20:44:28 #218
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_80457944
vraag me af wat die robot in de kist/ton was maar dat zullen we volgende week wel zien.
  zondag 18 april 2010 @ 23:59:25 #219
32029 Basson
Dodge This!
pi_80467168
Mwoah typisch een filler wat mij betreft: geen enkele progressie
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 07:32:14 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_80469717
Ik dacht "oh leuk, naar een andere planeet, echt het Stargate gevoel", maar eenmaal op die planeet gebeurde er helemaal niets, geen Aliens, alleen maar een Obelisk waar licht uit kwam. Beetje tegenvaller.
niet zo tof doen
VyprVPN - de snelle VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoVyprVPN - de snelle VPN
  maandag 19 april 2010 @ 11:14:06 #221
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_80474010
quote:
Op maandag 19 april 2010 07:32 schreef Karina het volgende:
Ik dacht "oh leuk, naar een andere planeet, echt het Stargate gevoel", maar eenmaal op die planeet gebeurde er helemaal niets, geen Aliens, alleen maar een Obelisk waar licht uit kwam. Beetje tegenvaller.
Ik vond de mysterie die niet ingevuld vond wel leuk, maar eht had wel wat meer "rendezvous with Rama" gevoel mogen hebben, als je dat boek kent. Meer ontdekkingen waar men niets van snapt maar die duidelijk zeer geavanceerd zijn om dan uiteindelijk toch echt weg te moeten en in het ongewisse te blijven. Enkel wetende dat een dergelijk ras blijkbaar bestaat.

In dit geval hadden ze dus best de obelisk van wat dichterbij mogen laten zien en wat meer op het schrift er op mogen richten e.d.

Wie weet waren dit de Furlings wel
  maandag 19 april 2010 @ 11:20:38 #222
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80474274
Ik zie deze ep meer als aankondiging voor iets groters
  maandag 19 april 2010 @ 11:27:56 #223
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_80474622
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ook! En op zich vind ik het niet erg dat ze ook wel eens dingen NIET weten te verklaren! in SG-1 en SGA werd aan het eind van de aflevering altijd alles wel duidelijk ( afgezien van de grote verhaallijn natuurlijk ) en was er niet veel mysterie over datgene wat er in die aflevering gebeurde!
Maar in SGU gebeurt dat wel, zoals die kerel die in de stoel is gaan zitten, die vis-aliens, die zgn. robot, de planeet met ster, de obelisk die lichtgeeft etc. Dat is allemaal nog onverklaard en maakt het in mijn ogen spannend om de volgende eps te zien hoe het zich gaat ontpoppen! Houdt het mysterieus!
  maandag 19 april 2010 @ 12:13:12 #224
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80476280
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:27 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Ik ook! En op zich vind ik het niet erg dat ze ook wel eens dingen NIET weten te verklaren! in SG-1 en SGA werd aan het eind van de aflevering altijd alles wel duidelijk ( afgezien van de grote verhaallijn natuurlijk ) en was er niet veel mysterie over datgene wat er in die aflevering gebeurde!
Maar in SGU gebeurt dat wel, zoals die kerel die in de stoel is gaan zitten, die vis-aliens, die zgn. robot, de planeet met ster, de obelisk die lichtgeeft etc. Dat is allemaal nog onverklaard en maakt het in mijn ogen spannend om de volgende eps te zien hoe het zich gaat ontpoppen! Houdt het mysterieus!
Precies! Ik vind het ook saai als je in één aflevering iets ontdekt, al aliens ziet en ze ook al iets gaan doen. Dat is zo.... Hercules-achtig .
  maandag 19 april 2010 @ 12:21:44 #225
87680 Mirel
pi_80476602
Het is alleen jammer dat ze in SG-1 al de top van de mysteries en het universum hebben bereikt dmv de Ascended Ancients (Threads aflevering, of die met Merlin), en de Ori. Ik kijk SGU met de achterliggende gedachte dat het allemaal vast niet zo speciaal zal zijn.
  maandag 19 april 2010 @ 17:47:09 #226
66582 Monolith
geniaal
pi_80488790
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef Witchfynder het volgende:
Het lijkt er m.i. niet echt op dat iets dergelijks dit seizoen nog staat te gebeuren. Aan de bekende omschrijvingen te zien krijgen we eerst weer twee 'karakterbouw'' afleveringen
SPOILER
De rest van het seizoen gaat een andere verhaallijn de boventoon voeren:
SPOILER
  woensdag 21 april 2010 @ 17:14:49 #227
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_80565708
Leuke aflevering wel ...

Wel bizar dat die TJ ineens een superkarakterontwikkeling meemaakt

Planeet was wel cool, ben benieuwd of we ooit erachter komen over het hoe en wat van deze planeet en het ras erachter ... hebben ze er nou nog mensen achtergelaten?

[ Bericht 30% gewijzigd door The_BoezelaaR op 21-04-2010 17:24:50 ]
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 21 april 2010 @ 18:16:21 #228
28033 Pek
je moet wat
pi_80567573
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
hebben ze er nou nog mensen achtergelaten?
Ja, dat was niet helemaal duidelijk, maar ik neem aan van wel?
Civillians kun je niet dwingen, enzo
  woensdag 21 april 2010 @ 21:54:42 #229
292972 9x19
pi_80576808
Erg leuke aflevering, serie begint echt zijn draai te vinden IMHO. Het zenuwwachtige camerawerk vind ik wel nog steeds ergerlijk.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:17:07 #230
292972 9x19
pi_80577966
Krijg trouwens ook een Lost-vibe van de planeet en de achterblijvers.
Surf volledig anoniem met NordVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  donderdag 22 april 2010 @ 22:13:30 #231
46581 Jegorex
pi_80614253
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:02:22 #232
261764 .aeon
pi_80645107
Vanavond Rush en Daniel Jackson
  FOK!fotograaf zaterdag 24 april 2010 @ 07:50:08 #233
151126 angel008
pi_80660748
zit nu de nieuwe aflevering te kijken maar na de eerste 5 minuten heb ik alweer zoiets van ''laat maar zitten''

al die backstories zijn zo irritant ik wil gewoon stargate actie klaar
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:46:50 #234
2667 Johnny Blaze
...
pi_80662389
Dan heb je pech, want dat zal niet zo vaak gebeuren. Althans niet zo vaak als in SG-1 en SGA.
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:26:17 #235
261764 .aeon
pi_80665834
Ik vond het een van de mooiste ep's tot nu toe. Misschien zelfs beter dan Time.
  zaterdag 24 april 2010 @ 13:41:14 #236
295370 KingOfMars
pi_80666160
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:26 schreef .aeon het volgende:
Ik vond het een van de mooiste ep's tot nu toe. Misschien zelfs beter dan Time.
Absoluut. Geweldig ep. Puik geschreven, meer dan prima geacteerd, geweldige soundtrack. Wordt een mooie serie zo!
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:06:34 #237
261764 .aeon
pi_80666834
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:53:51 #238
28033 Pek
je moet wat
pi_80667983
Fijn, zo'n browsert die spoilers gewoon laat zien
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:04:52 #239
87680 Mirel
pi_80668176
Andere browsert.
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:40:50 #240
28033 Pek
je moet wat
pi_80668756
Zeg dat maar tegen m'n baas, IE6 wtf
pi_80673958
Als ze niet stoppen met dat camera-gedoe ga ik denk ik stoppen met de serie, ik erger me groen en geel.

Verder wel een leuke aflevering.
pi_80674341
Mooie en interessante aflevering.
pi_80693924
Hij was een stuk leuker dan de korte beschrijving van de plotline deed vermoeden.
pi_80694549
Goeie aflevering, ben benieuwd naar het vervolg of ze de code tot de destiny vinden
  zondag 25 april 2010 @ 14:41:18 #245
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80694581
Als het goed begrijp hier, is het een stuk beter dan het eerste helft van het seizoen?
Do androids dream of electric sheep?
  zondag 25 april 2010 @ 15:36:05 #246
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_80695897
Mwah..

Ik zie toch liever een serie die wat meer overeenkomsten heeft qua actie met SG-1 en Atlantis. Time was leuk, de rest verveelt me aardig.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 25 april 2010 @ 15:40:01 #247
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_80695980
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef Mirel het volgende:
Het is alleen jammer dat ze in SG-1 al de top van de mysteries en het universum hebben bereikt dmv de Ascended Ancients (Threads aflevering, of die met Merlin), en de Ori. Ik kijk SGU met de achterliggende gedachte dat het allemaal vast niet zo speciaal zal zijn.
Nou, op naar een ander universum dan.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 25 april 2010 @ 15:46:48 #248
163488 RubenSosa
pi_80696153
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:18 schreef 9x19 het volgende:
Als ze niet stoppen met dat camera-gedoe ga ik denk ik stoppen met de serie, ik erger me groen en geel.

Verder wel een leuke aflevering.
pi_80696427
tvp
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!fotograaf maandag 26 april 2010 @ 10:20:02 #250
151126 angel008
pi_80720100
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:40 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nou, op naar een ander universum dan.
waar ik me vooral aan erger is de ''kinderlijke'' houding die de mensen hebben in sgu.

de militairen zijn zoals verwacht profesioneel maar de gewone mens op het schip zitten meer en meer te huilen en dat moet gewoon stoppen ze wisten waar ze aan begonnen toen ze uberhoud naar een andere planeet gingen en nu zitten ze ergens op een schip in de midle of nowhere en is iedereen opeens zielig.

Ik had verwacht dat iedereen zijn schouders eronder had gezet om zoveel mogelijk ruimtes van destiny weer operationeel te krijgen maar nee nu zitten ze te zeuren wie er de touwtjes uitdeelt ik bedoel c'mon dat is toch allang duidelijk.

kijk naar atlantis daar zijn ook zat gewone mensen die zich non stop inzette om alles goed werkend te krijgen.

het hele idee om 2 groeperingen in destiny te krijgen is gewoon vervelend ik miss de echte menselijke samenhorigheid als je in de problemen zit.

kijk bv naar de serie op discovery ''the colony'' daar worden ook 10 man ergens gedropt zonder buitenhulp iedereen groeit naar elkaar toe in 20 weken hier zitten ze al een paar weken bij elkaar en ze groeien meer uit elkaar dan naar elkaar.
  maandag 26 april 2010 @ 10:24:53 #251
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_80720218
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:20 schreef angel008 het volgende:

[..]

waar ik me vooral aan erger is de ''kinderlijke'' houding die de mensen hebben in sgu.

de militairen zijn zoals verwacht profesioneel maar de gewone mens op het schip zitten meer en meer te huilen en dat moet gewoon stoppen ze wisten waar ze aan begonnen toen ze uberhoud naar een andere planeet gingen en nu zitten ze ergens op een schip in de midle of nowhere en is iedereen opeens zielig.

Ik had verwacht dat iedereen zijn schouders eronder had gezet om zoveel mogelijk ruimtes van destiny weer operationeel te krijgen maar nee nu zitten ze te zeuren wie er de touwtjes uitdeelt ik bedoel c'mon dat is toch allang duidelijk.

kijk naar atlantis daar zijn ook zat gewone mensen die zich non stop inzette om alles goed werkend te krijgen.

het hele idee om 2 groeperingen in destiny te krijgen is gewoon vervelend ik miss de echte menselijke samenhorigheid als je in de problemen zit.

kijk bv naar de serie op discovery ''the colony'' daar worden ook 10 man ergens gedropt zonder buitenhulp iedereen groeit naar elkaar toe in 20 weken hier zitten ze al een paar weken bij elkaar en ze groeien meer uit elkaar dan naar elkaar.
grote verschil is dat atlantis onder bestuur van een burger stond en dat atlantis altijd gebruik kon maken van de gate en ze hadden daar volledige controle over de stad.
  FOK!fotograaf maandag 26 april 2010 @ 10:29:37 #252
151126 angel008
pi_80720331
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:24 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

grote verschil is dat atlantis onder bestuur van een burger stond en dat atlantis altijd gebruik kon maken van de gate en ze hadden daar volledige controle over de stad.
klopt maar bij sgu is het andersom ze zitten in onbekend gebied ze hebben deels controle over het schip (ze kunnen bv wel in beschadigde gedeeltes om deze te repareren) dit zie je heel erg weinig terugkomen in de series, laatste keer is dat ze ergens waren en opeens een grote ruimte met heel veel apperatuur tegenkwamen (inclusief de ''robot'' die nog niet onderzocht is) ze zijn net 2 weken om die zon heen gegaan zonder in hyperspace te zitten in die tijd hadden ze veel reparaties kunnen uitvoeren maar hier zie je helaas weinig van terug.

nofi moeten ze gewoon stoppen met ruzie maken over of de burgers of militairen de lakens uitdelen ze moeten als een komen te staan om het schip zsm up en running te krijgen zodat als ze eindelijk de controle krijgen ze een werkend schip hebben behalve een half bakken ding dat nog net geen 2 minuten kan schieten voordat alles aan het ontploffen is.
pi_80720950
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:20 schreef angel008 het volgende:

[..]

Uhm, er zit een groot verschil tussen op een planeet zitten met een directe link naar de aarde en gestrand zijn op een schip miljoenen lichtjaren van de aarde en zonder weg terug. Daar waren ze niet op voorbereid. En dan nog, zo 'zielig' doen ze in de afgelopen afleveringen anders niet meer.
quote:

Je kunt SGU en Atlantis niet echt vergelijken, de opzet is gewoon te verschillend. De karakters waren daar wat meer van het actie-held type.

[ Bericht 0% gewijzigd door Johnny Blaze op 26-04-2010 11:45:56 ]
  FOK!fotograaf maandag 26 april 2010 @ 10:58:42 #254
151126 angel008
pi_80721127
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:53 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Uhm, er zit een groot verschil tussen op een planeet zitten met een directe link naar de aarde en gestrand zijn op schip miljoenen lichtjaren van de aarde en zonder weg terug. Daar waren ze niet op voorbereid. En dan nog, zo 'zielig' doen ze in de afgelopen afleveringen anders niet meer.
[..]

Je kunt SGU en Atlantis niet echt vergelijken, de opzet is gewoon te verschillend. De karakters waren daar wat meer van het actie-held type.
daar ben ik het wel mee eens maar juist omdat ze geen link hebben naar aarde had je verwacht dat ze meer naar elkaar toe groeien maar hier gebeurd juist het tegenover gestelde.

ook hebben ze wel een soort van link naar aarde via de stones (alleen of die het nu nog doen is even de vraag)

het mogen dan wel geen type held zijn maar ze zijn in mijn ogen nog minder meegaand als de gemiddelde vmbo scholier..
  maandag 26 april 2010 @ 11:14:28 #255
236046 NotYou
tigerblood
pi_80721579
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:29 schreef angel008 het volgende:

[..]

klopt maar bij sgu is het andersom ze zitten in onbekend gebied ze hebben deels controle over het schip (ze kunnen bv wel in beschadigde gedeeltes om deze te repareren) dit zie je heel erg weinig terugkomen in de series, laatste keer is dat ze ergens waren en opeens een grote ruimte met heel veel apperatuur tegenkwamen (inclusief de ''robot'' die nog niet onderzocht is) ze zijn net 2 weken om die zon heen gegaan zonder in hyperspace te zitten in die tijd hadden ze veel reparaties kunnen uitvoeren maar hier zie je helaas weinig van terug.

nofi moeten ze gewoon stoppen met ruzie maken over of de burgers of militairen de lakens uitdelen ze moeten als een komen te staan om het schip zsm up en running te krijgen zodat als ze eindelijk de controle krijgen ze een werkend schip hebben behalve een half bakken ding dat nog net geen 2 minuten kan schieten voordat alles aan het ontploffen is.
Oneens, juist de onderlinge conflicten tussen de verschillende fracties kan ik persoonlijk nog wel waarderen.

Het probleem van Universe is dat achtergronden veel te veel op de voorgrond staan, hetgeen ten koste gaat van zowel de actie als de scifi. Begrijp me niet verkeerd; ik heb niets tegen backstory en al helemaal niet tegen characterdevelopment. Dit zou ik dan echter wel het liefst zien worden ingevuld op een manier die het verhaal dient in plaats van bepaalt, zoals nu het geval is.

Het begin van Universe stemde me hoopvol, het was action packed, fastpaced, en bevatte veel scifi. Ik wilde graag een donkerdere, meer 'realistische' serie zien; een soort van Stargate meets Cloverfield. Los van het camerawerk en de kekke filters neigt de serie nu een stuk meer naar Gilmore Girls in 'n ruimteschip en ik persoonlijk dig het niet. Er is al genoeg drama op tv en wil ik puur drama zien, dan zet ik daarvoor wel een andere, betere serie op.

De afleveringen met de nieuwe aliens en de al dan niet 'geschapen' planeet gaven me hoop dat het eindelijk eens iets zou worden met de serie, maar aan die hoop heeft de aflevering van afgelopen weekend weer behoorlijk afgedaan.

Zonde.
Je suis Charlie Sheen
  maandag 26 april 2010 @ 11:42:06 #256
87680 Mirel
pi_80722511
Ja.

Daarnaast moet een van de posters hierboven normale zinnen typen want zo heb ik geen zin om mee te discussiëren.
  FOK!fotograaf maandag 26 april 2010 @ 11:47:55 #257
151126 angel008
pi_80722728
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

Oneens, juist de onderlinge conflicten tussen de verschillende fracties kan ik persoonlijk nog wel waarderen.

Het probleem van Universe is dat achtergronden veel te veel op de voorgrond staan, hetgeen ten koste gaat van zowel de actie als de scifi. Begrijp me niet verkeerd; ik heb niets tegen backstory en al helemaal niet tegen characterdevelopment. Dit zou ik dan echter wel het liefst zien worden ingevuld op een manier die het verhaal dient in plaats van bepaalt, zoals nu het geval is.

Het begin van Universe stemde me hoopvol, het was action packed, fastpaced, en bevatte veel scifi. Ik wilde graag een donkerdere, meer 'realistische' serie zien; een soort van Stargate meets Cloverfield. Los van het camerawerk en de kekke filters neigt de serie nu een stuk meer naar Gilmore Girls in 'n ruimteschip en ik persoonlijk dig het niet. Er is al genoeg drama op tv en wil ik puur drama zien, dan zet ik daarvoor wel een andere, betere serie op.

De afleveringen met de nieuwe aliens en de al dan niet 'geschapen' planeet gaven me hoop dat het eindelijk eens iets zou worden met de serie, maar aan die hoop heeft de aflevering van afgelopen weekend weer behoorlijk afgedaan.

Zonde.
zoals jij het verwoord is exact wat ik bedoel.

ze beloofde na de grote break om dit dus juist op te pakken en daarom heeft het ook zolang geduurt eer het weer terugwas.

Ik heb nog hoop zeker gezien de spoiler op de vorige pagina..
pi_80722842
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:47 schreef angel008 het volgende:

[..]

zoals jij het verwoord is exact wat ik bedoel.

ze beloofde na de grote break om dit dus juist op te pakken en daarom heeft het ook zolang geduurt eer het weer terugwas.

Dat is niet waar, toen de eerste aflevering uitgezonden werd, waren de scripts voor seizoen 1 allang klaar. Syfy programmeert z'n series gewoon zo, met lange pauzes, zie bv. Eureka.
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met 'scifi' ? Want er zit toch aardig wat sci-fi in dacht ik zo.
pi_80837446
vond ze niet zo slecht beide afleveringen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:55:39 #260
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_80888335
Daarentegen, alles met veel Rush is tof
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:44:48 #261
163488 RubenSosa
pi_80899161
Ook deze aflevering vond ik gewoon meer "old school" stargate dan het begin van de serie. Beetje bij beetje gaan ze de goeie kant op. En hopelijk hebben ze het nu een beetje door en is seizoen 2 gewoon meer gericht op de stargate/planeten/aliens dan op de karakters.
  FOK!fotograaf zaterdag 1 mei 2010 @ 12:52:40 #262
151126 angel008
pi_80899341
mee eens maar ook hier weer de backstory van greer had van mij zonder gekund..

vraag is nu alleen hoe ze straks van het ene naar de andere galaxy komen via stargates
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:04:13 #263
87680 Mirel
pi_80899665
Backstory van Greer is niet echt goed geīntegreerd in de rest van de episode, maar samen met dat en het feit dat Scott hem zo graag wilde terugvinden wekte wel sympathie op voor een karakter waarvoor ik het eerst niet had.
pi_80899867
komt dit nog op tv?
  FOK!fotograaf zaterdag 1 mei 2010 @ 13:38:16 #265
151126 angel008
pi_80900507
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:12 schreef WSquater het volgende:
komt dit nog op tv?
is al op tv sci fi van ziggo
pi_80901137
Wad dit de seizoensfinale?

Het was op het laatst wel spannend! Maar die flashbacks van Greer hadden voor mij ook niet gehoeven nee.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:28:32 #267
163488 RubenSosa
pi_80901655
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 14:07 schreef DaFrenk het volgende:
Wad dit de seizoensfinale?

Het was op het laatst wel spannend! Maar die flashbacks van Greer hadden voor mij ook niet gehoeven nee.
Nee, dit was episode 15 en er komen er nog 5.
pi_80902305
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 14:28 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Nee, dit was episode 15 en er komen er nog 5.
Ooh, dan kijk ik, misschien wel voor het eerst, echt uit naar de ep van volgende week
pi_80903856
Wat ik denk dat er in 'Sabotage' gaat gebeuren:

De planeet waar Eli, Chloe en Scott op zitten blijkt onder toezicht van de god aliens, die de planeet in 'Faith' hebben gemaakt, te staan. Ze maken contact met deze aliens en leggen op de een of andere manier uit dat Destiny out of range is en dat ze weer aan boord willen komen (mind probe? of misschien zijn de aliens al op de hoogte van Destiny's situatie).

Ondertussen wordt Destiny aangevallen door de blauwe aliens, net nadat ze naar FTL zijn gejumpt. Hierdoor droppen ze uit FTL en ontstaat er een gevecht om Destiny.

De god aliens komen hun net op tijd te hulp, nadat ze zien dat Destiny aangevallen wordt. Ze beamen Eli, Chloe en Scott aan boord en zorgen ervoor dat de crew een paar extra systems kan gebruiken. Vervolgens doen ze nog iets mysterieus bij Rush en vertrekken zonder een woord te zeggen.

pi_80903930
Ik denk niet dat we zo snel die aliens die de planeet in Faith gemaakt zouden hebben zullen terug zien.
pi_80904041
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:03 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk niet dat we zo snel die aliens die de planeet in Faith gemaakt zouden hebben zullen terug zien.
Ik verwacht eerder dat die betrokken zijn bij de cliffhanger die ze over het algemeen aan het seizoenseinde stoppen.

Deze aflevering was wel weer leuk.Toch blijf ik die backstories erg geforceerd vinden.
pi_80905110
Hadden ze niet in één van de eerste afleveringen uitgevonden dat de stargate openblijft als je er een arm doorheen steekt?
- Steven Wright
pi_80905243
Ja, ergens in het begin van Stargate SG-1 ja

Maar er was geen verbinding om open te houden he.
pi_80905542
In de vorige aflevering hadden ze dat al kunnen doen. Toen ze in de tunnel opgesloten zaten.
Maar dat maakt het wel simpel allemaal.
- Steven Wright
pi_80905924
Dat klopt, maar dat werd ook wel geopperd in de vorige aflevering, maar Young zei dat ze in die 38 minuten ze nooit zullen kunnen vinden.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 00:10:48 #276
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_80992304
Bovendien heeft het geen zin om van de andere kant de gate open te houden, want dan kunnen ze er niet door.
pi_80996888
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:10 schreef kingmob het volgende:
Bovendien heeft het geen zin om van de andere kant de gate open te houden, want dan kunnen ze er niet door.
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:58 schreef Salamander het volgende:
In de vorige aflevering hadden ze dat al kunnen doen. Toen ze in de tunnel opgesloten zaten.
Maar dat maakt het wel simpel allemaal.
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat klopt, maar dat werd ook wel geopperd in de vorige aflevering, maar Young zei dat ze in die 38 minuten ze nooit zullen kunnen vinden.
pi_80999494
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:00 schreef .aeon het volgende:

De planeet waar Eli, Chloe en Scott op zitten blijkt onder toezicht van de god aliens, die de planeet in 'Faith' hebben gemaakt, te staan. Ze maken contact met deze aliens en leggen op de een of andere manier uit dat Destiny out of range is en dat ze weer aan boord willen komen (mind probe? of misschien zijn de aliens al op de hoogte van Destiny's situatie).

Ondertussen wordt Destiny aangevallen door de blauwe aliens, net nadat ze naar FTL zijn gejumpt. Hierdoor droppen ze uit FTL en ontstaat er een gevecht om Destiny.

De god aliens komen hun net op tijd te hulp, nadat ze zien dat Destiny aangevallen wordt. Ze beamen Eli, Chloe en Scott aan boord en zorgen ervoor dat de crew een paar extra systems kan gebruiken. Vervolgens doen ze nog iets mysterieus bij Rush en vertrekken zonder een woord te zeggen.

anal probe?
  FOK!fotograaf dinsdag 4 mei 2010 @ 10:59:17 #279
151126 angel008
pi_80999646
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:00 schreef .aeon het volgende:

waar heb je dit nou weer vandaan ? linky ?
pi_80999684
Dat is gewoon wat hij denkt dat er gaat gebeuren.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 mei 2010 @ 11:03:46 #281
151126 angel008
pi_80999799
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:00 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat is gewoon wat hij denkt dat er gaat gebeuren.
oh oke..

dan denk ik dat ze gewoon worden gevangen door de blauwe alliens en uiteindelijk door een of andere rescue op weer terug komen op destiny in het volgende galaxy
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:12:48 #282
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81002412
Ik vind het toch steeds beter worden, niet zo voorspelbaar, teveel naar BSG gekeken maar dat kan ook haast niet anders, de scenes die Rush beleefde thuis waren 1 op 1 kopieen van Starbuck flashbacks op Caprica.

Maar doordat de persoonelijke verhalen wat meer belang krijgen als 2e en 3e verhaallijn vind ik het steeds beter te pruimen. De cast lijkt ook in de rollen te groeien..
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:18:04 #283
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81002620
Hij begint zijn post ook verder niet met "Wat ik denk dat er in 'Sabotage' gaat gebeuren' ofzo .
  FOK!fotograaf dinsdag 4 mei 2010 @ 12:21:13 #284
151126 angel008
pi_81002724
SPOILER
(dit is wat ik van de blogs afhaal ) kan ook best zijn dat ze chloe eli en scott gewoon gedumpt hebben

[ Bericht 7% gewijzigd door angel008 op 04-05-2010 12:37:58 ]
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:25:20 #285
236046 NotYou
tigerblood
pi_81002853
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:21 schreef angel008 het volgende:
SPOILER
(dit is wat ik van de blogs afhaal ) kan ook best zijn dat ze chloe eli en scott gewoon gedumpt hebben
Spoiler? (ik heb 't in de quote maar wel met spoilertags enclosed. )
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:31:08 #286
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81003050
K vond die EP met die obelisk-planeet best voorspelbaar, mooie omgeving, vrouwen willen blijven, breje harry blijft om te beschermen. Baas van breje harry komt stoer doen en iedereen gaat weer mee.

Jammer dat die maanden in een uur gepropt zijn.

En dat losse haar staat de Doc. best goed
  FOK!fotograaf dinsdag 4 mei 2010 @ 12:39:51 #287
151126 angel008
pi_81003305
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef NotYou het volgende:

[..]

Spoiler? (ik heb 't in de quote maar wel met spoilertags enclosed. )
je had gelijk heb em ook maar gespoilert.

ookal staat er in de blogs dat ze het schijnbaar wel aangepast hebben.. dus we gaan het zien.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:31 schreef marcel-o het volgende:
K vond die EP met die obelisk-planeet best voorspelbaar, mooie omgeving, vrouwen willen blijven, breje harry blijft om te beschermen. Baas van breje harry komt stoer doen en iedereen gaat weer mee.

Jammer dat die maanden in een uur gepropt zijn.

En dat losse haar staat de Doc. best goed
hehe dat idee had ik ook wel ja.

wel zonde van de 2e shutle die ze door deze actie ''kwijt'' zijn.

of mischien komen de god aliens wel met een gerepareerde shutlle en worden ze ''poef'' voor de destiny getransporteerd ?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:45:12 #288
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_81008260
Ik vind de serie nog steeds helemaal geweldig! Totaal iets anders en dat vind ik wel fijn!
Ja tuurlijk houd ik ook van de spacebattle en gevechten, maar dit is zoveel meer spannender, veel "geloofwaardiger" dan altijd maar die happy endings!

Ik blijf elke keer weer uitkijken naar zaterdagmorgen, op zoek naar die torrent
pi_81008973
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:21 schreef angel008 het volgende:
SPOILER
Ik denk niet dat ze gedumpt zijn.
David Blue, Eli, twittert regelmatig over seizoen 2.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:00:10 #290
87680 Mirel
pi_81042908
Ik downloadde net even een Sanctuary Ep, om te kijken of de SFX nog ruk waren, en of Amanda Tapping nog een MILF is. En dat is ze wel

Maarrreeee is die serie nu goed te doen? 2e seizoen is al bijna klaar, het lijkt wat serieuzer en geloofwaardiger ivm met de SFX bijvoorbeeld, en het is nu niet meer 15 minuten per episode. Hoe zijn de verhaallijnen?
pi_81044258
Sanctuary is zeker goed te doen, de SFX zijn wel beter t.o.v. de webisodes. Maar je kunt nog wel zien dat er veel met green screen gewerkt wordt.
Overigens zijn zowel seizoen 1 en 2 al beide 45 minuten per episode.

Het is inderdaad ook wat serieuzer geworden, zeker de 1ste paar eps met Ashley (haar dochter) van seizoen 2. Het 2de seizoen is overigens al afgelopen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:58:25 #292
228086 DappereDodo77
Always ahead
pi_81052015
Santuary, neh, teveel fantasy voor mij

verkapte tvp
pi_81065408
ben de serie nu aan het volgen op Syfy en daarna nog ep. 11 t/m 13 gezien.
vind het tot nu toe een fijne serie met een lekker sfeertje, goed acteerwerk, goede opbouw. Hopen dat ze dit niveau vast kunnen houden.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:08:17 #294
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_81170706
VETTE aflevering!!! Perfecte mix van sci-fi, spanning, drama, battles etc.

Serie wordt imo alleen maar beter!!
pi_81171706
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:08 schreef metallicattim het volgende:
VETTE aflevering!!! Perfecte mix van sci-fi, spanning, drama, battles etc.

Serie wordt imo alleen maar beter!!
Agreed, ik zat wel een tijdje op puntje van mijn stoel! Het is weer een tijd geleden dat ik dat met een Stargate aflevering had.
pi_81173396
Hele toffe aflevering inderdaad! Franklin is ascended? De computer in gedownload (net als Thor)?
  FOK!fotograaf zaterdag 8 mei 2010 @ 12:58:47 #297
151126 angel008
pi_81174072
goeie aflevering inderdaad zo hoort sgu te zijn..

klein puntje van kritiek
SPOILER
pi_81174234
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:35 schreef .aeon het volgende:
SPOILER
Dat leken mij ook de opties. Overigens een beetje spoilerachtige info.
SPOILER
pi_81174433
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:58 schreef angel008 het volgende:
goeie aflevering inderdaad zo hoort sgu te zijn..

klein puntje van kritiek
SPOILER
SPOILER
pi_81174465
Nice.
  FOK!fotograaf zaterdag 8 mei 2010 @ 13:15:48 #301
151126 angel008
pi_81174588
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef Monolith het volgende:

[..]
SPOILER
tuurlijk maar zoals je al zegt het verhaal lijntje stopt nu dermate abrupt dat ik zoiets had van ''goh ze hadden ze net zo goed bij de vorige aflevering op het laatste moment nog aan boord kunnen laten komen''

de sympathie die ze opbouwde om te zeggen dat ze ze kwijt waren was gewoon zo lame gemaakt dat het een beetje filler was (en dat was helemaal niet nodig in deze aflevering)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')