quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:10 schreef kingmob het volgende:
Bovendien heeft het geen zin om van de andere kant de gate open te houden, want dan kunnen ze er niet door.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:58 schreef Salamander het volgende:
In de vorige aflevering hadden ze dat al kunnen doen. Toen ze in de tunnel opgesloten zaten.
Maar dat maakt het wel simpel allemaal.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat klopt, maar dat werd ook wel geopperd in de vorige aflevering, maar Young zei dat ze in die 38 minuten ze nooit zullen kunnen vinden.
anal probe?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:00 schreef .aeon het volgende:
Wat ik denk dat er in 'Sabotage' gaat gebeuren:
De planeet waar Eli, Chloe en Scott op zitten blijkt onder toezicht van de god aliens, die de planeet in 'Faith' hebben gemaakt, te staan. Ze maken contact met deze aliens en leggen op de een of andere manier uit dat Destiny out of range is en dat ze weer aan boord willen komen (mind probe? of misschien zijn de aliens al op de hoogte van Destiny's situatie).
Ondertussen wordt Destiny aangevallen door de blauwe aliens, net nadat ze naar FTL zijn gejumpt. Hierdoor droppen ze uit FTL en ontstaat er een gevecht om Destiny.
De god aliens komen hun net op tijd te hulp, nadat ze zien dat Destiny aangevallen wordt. Ze beamen Eli, Chloe en Scott aan boord en zorgen ervoor dat de crew een paar extra systems kan gebruiken. Vervolgens doen ze nog iets mysterieus bij Rush en vertrekken zonder een woord te zeggen.
waar heb je dit nou weer vandaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:00 schreef .aeon het volgende:
Wat ik denk dat er in 'Sabotage' gaat gebeuren:
De planeet waar Eli, Chloe en Scott op zitten blijkt onder toezicht van de god aliens, die de planeet in 'Faith' hebben gemaakt, te staan. Ze maken contact met deze aliens en leggen op de een of andere manier uit dat Destiny out of range is en dat ze weer aan boord willen komen (mind probe? of misschien zijn de aliens al op de hoogte van Destiny's situatie).
Ondertussen wordt Destiny aangevallen door de blauwe aliens, net nadat ze naar FTL zijn gejumpt. Hierdoor droppen ze uit FTL en ontstaat er een gevecht om Destiny.
De god aliens komen hun net op tijd te hulp, nadat ze zien dat Destiny aangevallen wordt. Ze beamen Eli, Chloe en Scott aan boord en zorgen ervoor dat de crew een paar extra systems kan gebruiken. Vervolgens doen ze nog iets mysterieus bij Rush en vertrekken zonder een woord te zeggen.
oh oke..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:00 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat is gewoon wat hij denkt dat er gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dit is wat ik van de blogs afhaal) kan ook best zijn dat ze chloe eli en scott gewoon gedumpt hebben
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door angel008 op 04-05-2010 12:37:58 ]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:21 schreef angel008 het volgende:Spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dit is wat ik van de blogs afhaal) kan ook best zijn dat ze chloe eli en scott gewoon gedumpt hebben
![]()
(ik heb 't in de quote maar wel met spoilertags enclosed.
)
Je suis Charlie Sheen
je had gelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Spoiler?(ik heb 't in de quote maar wel met spoilertags enclosed.
)
hehe dat idee had ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:31 schreef marcel-o het volgende:
K vond die EP met die obelisk-planeet best voorspelbaar, mooie omgeving, vrouwen willen blijven, breje harry blijft om te beschermen. Baas van breje harry komt stoer doen en iedereen gaat weer mee.
Jammer dat die maanden in een uur gepropt zijn.
En dat losse haar staat de Doc. best goed
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:21 schreef angel008 het volgende:
Ik denk niet dat ze gedumpt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dit is wat ik van de blogs afhaal) kan ook best zijn dat ze chloe eli en scott gewoon gedumpt hebben
![]()
David Blue, Eli, twittert regelmatig over seizoen 2.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
Agreed, ik zat wel een tijdje op puntje van mijn stoel! Het is weer een tijd geleden dat ik dat met een Stargate aflevering had.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:08 schreef metallicattim het volgende:
VETTE aflevering!!! Perfecte mix van sci-fi, spanning, drama, battles etc.
Serie wordt imo alleen maar beter!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:35 schreef .aeon het volgende:Dat leken mij ook de opties. Overigens een beetje spoilerachtige info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:58 schreef angel008 het volgende:
goeie aflevering inderdaad zo hoort sgu te zijn..
klein puntje van kritiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |