Wie weet wordt het een echte 'nail biter' en gaan de wc's stuk aan boord!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben benieuwd wie deze week met wie het bed induikt en welke affaire aan het licht komt![]()
de aflevering heet justice dus young zal wel in de problemen komen omdat ie telford heeft geslagen waarop zijn vrouw hem weer niet wil zien. En op het schip gaat rush vast wel iemand om praten om in de chair te gaan zitten. Vast die flippende soldaat (niet greer).quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wie weet wordt het een echte 'nail biter' en gaan de wc's stuk aan boord!
Vind de planning erg raar voor de rest van het seizoen. Als je kijkt naar de episode list, dan zie je dat na de volgende ep een dubbele ep komt (wat vaak wat meer spektakel betekent), maar die gaan ze allebei dus pas na de break doen. Zou mij verstandiger lijken om minimaal 1 van de eps voor de break uit te zenden, dan houd je misschien nog wat meer kijkers over dan nu...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de aflevering heet justice dus young zal wel in de problemen komen omdat ie telford heeft geslagen waarop zijn vrouw hem weer niet wil zien. En op het schip gaat rush vast wel iemand om praten om in de chair te gaan zitten. Vast die flippende soldaat (niet greer).
Ehm, ze hebben echt geen kijkers te kort hoor, ze hebben nu evenveel kijkers als bij de pilot, dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Vind de planning erg raar voor de rest van het seizoen. Als je kijkt naar de episode list, dan zie je dat na de volgende ep een dubbele ep komt (wat vaak wat meer spektakel betekent), maar die gaan ze allebei dus pas na de break doen. Zou mij verstandiger lijken om minimaal 1 van de eps voor de break uit te zenden, dan houd je misschien nog wat meer kijkers over dan nu...
BREAKING NEWS - Bold & The Beautiful ratings went down drastically after launch of SGU.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ehm, ze hebben echt geen kijkers te kort hoor, ze hebben nu evenveel kijkers als bij de pilot, dus dat zit wel goed
Cijfers? Link?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ehm, ze hebben echt geen kijkers te kort hoor, ze hebben nu evenveel kijkers als bij de pilot, dus dat zit wel goed
Achja zoals met alle soaps hoef je slechts 5 minuten te kijken en je weet het hele verhaal al(weer)quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Cijfers? Link?
En ze gaan pas in april weer door volgens mij. Of ze zijn echt onvoorstelbaar dom, of dusdanig arrogant dat ze denken dat hun serie zo goed is dat alle kijkers met liefde zo'n vijf maanden gaan wachten tot het weer begint. Hell, zou me niet verbazen als ik de hele serie tegen die tijd vergeten ben...
Neh, hij is niet evil in de strikte zin van het woord, hij heeft gewoon hele andere normen en waarden die hij ook handhaaft naar eigen inzicht, nu wordt hij gedwongen om tegen de bemanning te strijden op welke manier dan ook, waarschijnlijk verzint hij wel een manier om weer terug te komen of kan hij contact opnemen met de makers van het schip oid. Een evil henchman a la 'take over the world' zie ik er niet echt in. Meer een sociaal gestoorde wetenschapper die te slim is om op zijn lauweren te rustenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:10 schreef Mirel het volgende:
Rush wordt bijna teveel een cunning James Bond villain's henchmen.
misschien kan dat schip stargates opsporen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:15 schreef mirved het volgende:
de 3de aflevering van de 10 die fatsoenlijk is.
Rush zal natuurlijk in dat schip weten te komen, ben benieuwd hoe ze gaan verzinnen om hem terug op het schip te krijgen. Aangezien het pad van het schip onduidelijk is dus lijkt het me lastig om er even simpel heen te vliegen (als die alien ship überhaupt al FTL heeft).
Een Gaius Baltar dus?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, hij is niet evil in de strikte zin van het woord, hij heeft gewoon hele andere normen en waarden die hij ook handhaaft naar eigen inzicht, nu wordt hij gedwongen om tegen de bemanning te strijden op welke manier dan ook, waarschijnlijk verzint hij wel een manier om weer terug te komen of kan hij contact opnemen met de makers van het schip oid. Een evil henchman a la 'take over the world' zie ik er niet echt in. Meer een sociaal gestoorde wetenschapper die te slim is om op zijn lauweren te rusten.
Mja, zoiets inderdaad, beter goed gejat dan slecht bedachtquote:
Neequote:Op maandag 7 december 2009 00:28 schreef Seven. het volgende:
OK, is dit een soort verkapte VOY met hoog soapgehalte?
Ieder z'n smaak. Ik vond het veel te soaperig, er gebeurde te weinig scifi gerelateerd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet dat mensen na een half seizoen al wekelijkse top afleveringen verwachten met enorme diepgang eigenlijk. Het is een nieuwe serie, geef het nou eens een seizoen of 2. Ik heb me tot nu toe prima vermaakt, het is geen Shakespeare, het is simpel, dom, Amerikaans vermaak. Beoordeel het ook eens zodanig.
Ik vond nou juist SG1 en SGA lekker 'simpel, dom Amerikaans vermaak'. Lekkere 'action-adventure SF' waarbij de karakters vrij stereotyp blijven en de serie niet volgestouwd werd met allerlei karakterontwikkelingen. SGU probeert nu juist een serie te zijn met meer diepgang. Dat kan natuurlijk ook best leuk zijn, maar het tempo lag in eerste instantie wel heel erg laag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet dat mensen na een half seizoen al wekelijkse top afleveringen verwachten met enorme diepgang eigenlijk. Het is een nieuwe serie, geef het nou eens een seizoen of 2. Ik heb me tot nu toe prima vermaakt, het is geen Shakespeare, het is simpel, dom, Amerikaans vermaak. Beoordeel het ook eens zodanig.
Oneens...ik vind het alleen maar positief dat ze de tijd hebben genomen om de karakters neer te zetten...nu is zo'n actie van Rush tegen Young ten minste geloofwaardig en consistent met wat we van 'm weten...net als de reactie van Young erop...en het feit dat zij, hoe heet ze, dinges, het meteen als kans zag om de macht over te nemen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:26 schreef STING het volgende:
Ik vind het een enorm pluspunt dat ze zijn afgestapt van het eeuwige shoot 'em up, maar ze zijn nu een beetje teveel doorgeschoten naar de psychologische kant. Met uitzondering de laatste aflevering
Ik heb geen problemen met character building, maar tot nu toe is dat in het gros van de afleveringen is dat te dominant aanwezig. Ik vind dat in een goede serie, character building zo nu en dan naar voren moet komen.quote:
Daar heb je een heel goed punt, maar die eps zou ik geen 2x kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Oneens...ik vind het alleen maar positief dat ze de tijd hebben genomen om de karakters neer te zetten...nu is zo'n actie van Rush tegen Young ten minste geloofwaardig en consistent met wat we van 'm weten...net als de reactie van Young erop...en het feit dat zij, hoe heet ze, dinges, het meteen als kans zag om de macht over te nemen...
geen korte snelle verhaallijnen, maar zaken die in één aflevering geīntroduceerd worden hebben impact op volgende afleveringen...daden hebben consequenties...en met deze laatste aflevering is er genoeg neergezet voor een interessant vervolg....aliens, Rush, de stoel etc...
Dat zou een bonus zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef mirved het volgende:
Als deze pas in april weer verder gaat ben ik bang dat ik hem al lang ben vergeten.
In Time werd het 2x herhaald, in time loop episodes van TNG herhaalt het wel vaker hoor. Toch snap ik niet waarom je perse het vervolg wil zien van wat er gebeurde in Time, Scott legde precies uit wat ze moesten doen, dan heeft het toch geen zin om de loop nog even een 3de keer te laten zien, de kijker weet immers de oplossing al.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef mr4hughz het volgende:
Wat me irriteerde was dat "time" zo vaak herhaald werd dat je zoiets had van DUH (maar wat is er nu uiteindelijk gebeurt?) ST-NG had ook zo'n time loop todat data signaal stuurde en de loop doorbrak en je zag het vervolg. ... dat stukje mis je gewoon bij SGU. Waar SG1/SGA een lekker gangetje hadden per episode en je eigenlijk aan het beeld bleef gekluisterd ga ik bij SGU rustig ff naar de WC en als ik terug kom zijn ze inderdaad nog bezig met het ge-OH over niks
quote:Stargate Universe renewed; Sanctuary too
Syfy has renewed Stargate Universe for a second season and Sanctuary for a third. The new seasons of both are expected to debut next fall. SGU just had its fall finale for season one recently and will return in April for the remainder of season one. Both shows were given 20 episode orders.
...
Me too, heb er toen 2 afleveringen van gekeken, maar vond het zo slecht, en dan niet alleen de special effects, maar alles eigenlijk... had niet gedacht dat die het zo lang vol zou houden als je bekijkt welke super goede series ze stopzetten... ( The 4400, Terminator )quote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
Hoera Sanctuary. Wat is dat lowbrow zeg. Eerste 3 eps van gezien 2 jaar terug, duurden elk 15 min ofzo
Dat was nog toen het een web-serie was. Nu is het veel beter geworden.quote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
Hoera Sanctuary. Wat is dat lowbrow zeg. Eerste 3 eps van gezien 2 jaar terug, duurden elk 15 min ofzo
daar zitten toch best veel ex sg1 spelers inquote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat was nog toen het een web-serie was. Nu is het veel beter geworden.
Binnen kort eerst weer Lostquote:Op maandag 14 december 2009 09:55 schreef metallicattim het volgende:
Goed nieuws!!
Maar wachten tot April... sjezus man.... tegen die tijd ben je alles weer vergeten...
Laat me raden, replicatorsquote:Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Er komt in de 2de helft van s1 al een vijand zelfs, maar dan niet zo over the top evil als de goa'uld waarschijnlijk
Is daar niet een nieuw seizoen van begonnen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef marcel-o het volgende:
Voor de Atlantis liefhebbers. Op SciFi NL(digitale tv) wordt nu elke werkdag Atlantis uitgezonden om 19:40
ze zijn nu bij S01E03
morgen seizoen 2quote:Op zondag 31 januari 2010 16:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Is daar niet een nieuw seizoen van begonnen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef marcel-o het volgende:
[..]
morgen seizoen 2![]()
Vrijdag was wel kickeThe Siege #2
vette oorlog met de wraith en de Atlantiërs
wat snap je hier niet aan?quote:
"morgen seizoen 2" in een SGU topic................ op welke planeet dan?quote:
Niet waar, ze gaan eerst verder met seizoen 1, nog 10 eps te gaan (totaal 2 eps).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:03 schreef STING het volgende:
28 maart gaat SGU pas weer verder, met seizoen 2.
(net als Merlin)
You're right, maar de volgende ep is dus wel 28 maart:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:15 schreef JMurc het volgende:
[..]
Niet waar, ze gaan eerst verder met seizoen 1, nog 10 eps te gaan (totaal 2 eps).
In of na de zomer zal seizoen 2 wel starten.
als je goed kijkt wat ik quote, zie je dat het over een andere serie ging ...omdat iemand er naar vroegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
"morgen seizoen 2" in een SGU topic................ op welke planeet dan?
SGU gaat op 2 April verder met de aflevering "Space"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:18 schreef STING het volgende:
[..]
You're right, maar de volgende ep is dus wel 28 maart:
http://www.gateworld.net/(...)on-series-is-merlin/
Ik blijf hopen dat de lijn van de laatste aflevering wordt doorgetrokken in het tweede deel van het seizoen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef metallicattim het volgende:
[..]
SGU gaat op 2 April verder met de aflevering "Space"
weet ik wel maar ik lees selectief dus dacht: "wtf yesyeysyeysyeysyeysyeyeyEINZZZZZ2342312414@#$%^GVD!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je goed kijkt wat ik quote, zie je dat het over een andere serie ging ...omdat iemand er naar vroeg
Weet allang niet meer wat er gebeurde in de laatste afleveringquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat de lijn van de laatste aflevering wordt doorgetrokken in het tweede deel van het seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef Gamer_V het volgende:
Het enige wat ik me nog echt kan herinneren is Timeohja dat was hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfmoord, Rush achtergelaten op planeet met onbekend schip.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet allang niet meer wat er gebeurde in de laatste aflevering
Om er nog even op terug te komen, ik hoor gewoon Flogging Molly! In Stargate!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:18 schreef .aeon het volgende:
De soundtrack vind ik wel stukken beter dan SG1 en ATL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |