abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:03:19 #1
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_75167552

Stargate Universe follows the adventures of a present-day, multinational exploration team unable to return to Earth after an evacuation to the Ancient spaceship Destiny, which is traveling in a distant corner of the universe.

Episode 1 - Air (1) : 10/2/2009
Episode 2 - Air (2) : 10/2/2009
Episode 3 - Air (3): 10/9/2009
Episode 4 - Darkness: 10/16/2009
Episode 5 - Ligth: 10/23/2009
Episode 6 - Water: 10/30/2009
Episode 7 - Earth: 11/6/2009
Episode 8 - Time: 11/13/2009
Episode 9 - Life: 11/20/2009
Episode 10 - Justice
Episode 11 - Space
Episode 12 - Divided
Episode 13 - Faith
Episode 14 - Human
Episode 15 - Lost
Episode 16 - Sabotage
Episode 17 - Pain
Episode 18 - Subversion
Episode 19 - Incursion (1)
Episode 20 - Incursion (2)

Stargate Universe - "The only mission is survival."
Stargate Universe #2 - "Zand, veel zand."

Deze OP: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Stargate-Universe

[ Bericht 60% gewijzigd door Mike op 30-03-2010 08:28:20 ]
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:03:33 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_75167564
wormholes ?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:12:12 #3
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_75167843
Zaterdag de volgende of volgend jaar pas weer ?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:20:02 #4
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_75168116
Zaterdag.
pi_75170028
Even tvp om het niet te vergeten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 1 december 2009 @ 02:22:15 #6
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75170074
Ik mag niet "Wormwattes" zeggen? Zeker met het hoge drama in de serie en minder sf...
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:48:40 #7
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_75173272
Ah, hier zijn we weer .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_75173291
Tvp, begin er steeds meer in te raken qua verhaal en personages. Leuk vermaak.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75174278
toch maar even een tvp...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:59:29 #10
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75175067
Inspirerende TT
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75179315
Tuurlijk komt er nog een alien op dat schip terecht
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_75193440
Dan doe ik ook nog eff een tvp...

Mij boeit het overigens niet zo heel veel dat de scifi wat meer op de achtergrond ligt, ondanks dat ik een ontzettende scifi fan ben. Maar ik vind deze uitwerking tot nu toe ook heeeeeeel interessant.
Behalve dan die scenes waar die chloe weer eens ligt te huilen en beetje van 2 walletjes eet met Eli en Scott
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:37:40 #13
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_75196030
When all else fails, you always have delusion.
pi_75253662

Ben benieuwd wie deze week met wie het bed induikt en welke affaire aan het licht komt
pi_75261889
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:

Ben benieuwd wie deze week met wie het bed induikt en welke affaire aan het licht komt
Wie weet wordt het een echte 'nail biter' en gaan de wc's stuk aan boord!
pi_75262741
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Wie weet wordt het een echte 'nail biter' en gaan de wc's stuk aan boord!
de aflevering heet justice dus young zal wel in de problemen komen omdat ie telford heeft geslagen waarop zijn vrouw hem weer niet wil zien. En op het schip gaat rush vast wel iemand om praten om in de chair te gaan zitten. Vast die flippende soldaat (niet greer).
pi_75262952
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

de aflevering heet justice dus young zal wel in de problemen komen omdat ie telford heeft geslagen waarop zijn vrouw hem weer niet wil zien. En op het schip gaat rush vast wel iemand om praten om in de chair te gaan zitten. Vast die flippende soldaat (niet greer).
Vind de planning erg raar voor de rest van het seizoen. Als je kijkt naar de episode list, dan zie je dat na de volgende ep een dubbele ep komt (wat vaak wat meer spektakel betekent), maar die gaan ze allebei dus pas na de break doen. Zou mij verstandiger lijken om minimaal 1 van de eps voor de break uit te zenden, dan houd je misschien nog wat meer kijkers over dan nu...
pi_75277800
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Vind de planning erg raar voor de rest van het seizoen. Als je kijkt naar de episode list, dan zie je dat na de volgende ep een dubbele ep komt (wat vaak wat meer spektakel betekent), maar die gaan ze allebei dus pas na de break doen. Zou mij verstandiger lijken om minimaal 1 van de eps voor de break uit te zenden, dan houd je misschien nog wat meer kijkers over dan nu...
Ehm, ze hebben echt geen kijkers te kort hoor, ze hebben nu evenveel kijkers als bij de pilot, dus dat zit wel goed
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:53:56 #19
87680 Mirel
pi_75283196
Het is ook een midseason finale, dus zal ook wel een of andere cliffhanger hebben.
pi_75283388
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Ehm, ze hebben echt geen kijkers te kort hoor, ze hebben nu evenveel kijkers als bij de pilot, dus dat zit wel goed
BREAKING NEWS - Bold & The Beautiful ratings went down drastically after launch of SGU.
pi_75286721
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Cijfers? Link?

En ze gaan pas in april weer door volgens mij. Of ze zijn echt onvoorstelbaar dom, of dusdanig arrogant dat ze denken dat hun serie zo goed is dat alle kijkers met liefde zo'n vijf maanden gaan wachten tot het weer begint. Hell, zou me niet verbazen als ik de hele serie tegen die tijd vergeten ben...
pi_75287861
Dat heeft niks met dom of arrogant te maken hoor, er zijn aardig wat series die een lange pauze nemen.

Wat betreft de ratings, zie deze link http://tvbythenumbers.com(...)lf-of-season-1/34668
Dit zijn echter de Live+SD ratings, in de Live+7 ratings is SGU vrij stabiel gebleven (gemiddeld 2,85 miljoen kijkers). Dat betekent dat een gedeelte van de kijkers de aflevering later via DVR kijkt.
pi_75305518
Thx Johnny Blaze, dat was idd de link die ik ook wilde plaatsen.
  zaterdag 5 december 2009 @ 02:42:13 #25
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_75306136
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Cijfers? Link?

En ze gaan pas in april weer door volgens mij. Of ze zijn echt onvoorstelbaar dom, of dusdanig arrogant dat ze denken dat hun serie zo goed is dat alle kijkers met liefde zo'n vijf maanden gaan wachten tot het weer begint. Hell, zou me niet verbazen als ik de hele serie tegen die tijd vergeten ben...
Achja zoals met alle soaps hoef je slechts 5 minuten te kijken en je weet het hele verhaal al(weer)

Waarom hebben ze vorige week overgeslagen eigenljik?
pi_75309829
Weer een zeer vermakelijke aflevering die in een omzien tijd was afgelopen.

Rush zal wel uiteindelijk kapitein gaan spelen op zijn eigen alien ship.

Het is te hopen voor Dr. Franklin dat de Ancient chair een gestripte versie is van het uiteindelijk resultaat.
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:56:14 #27
87680 Mirel
pi_75310078
Nep cliffhanger eigenlijk, sowieso als ze bij het eind nog Rush laten zien. HIj komt vast wel in dat schip terecht. Vraag is meer wat hij gaat doen.

Mooie achtergrond trouwens toen hij opstond. Dat is altijd leuk om te zien.
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:46:33 #28
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_75315677
Weer eens een goede aflevering. En rush blijft mijn favo karakter , hij zal wel een mannier verzinnen om het alien schip aan de praat te krijgen.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:08:14 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_75316226
Rush wordt een leuke nemesis en die gozer in coma zal ook wel een leuke rol gaan spelen. Goeie aflevering.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:10:18 #30
87680 Mirel
pi_75316271
Rush wordt bijna teveel een cunning James Bond villain's henchman.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:15:06 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_75316362
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:10 schreef Mirel het volgende:
Rush wordt bijna teveel een cunning James Bond villain's henchmen.
Neh, hij is niet evil in de strikte zin van het woord, hij heeft gewoon hele andere normen en waarden die hij ook handhaaft naar eigen inzicht, nu wordt hij gedwongen om tegen de bemanning te strijden op welke manier dan ook, waarschijnlijk verzint hij wel een manier om weer terug te komen of kan hij contact opnemen met de makers van het schip oid. Een evil henchman a la 'take over the world' zie ik er niet echt in. Meer een sociaal gestoorde wetenschapper die te slim is om op zijn lauweren te rusten .
Vrijheid
pi_75325131
Goede aflevering, echter vraag ik me af hoe ze dit in hemelsnaam recht willen gaan breien. Dat nieuwe schip zal erg snel moeten zijn om weer in contact te komen met Destiny.

Moet overigens wel zeggen dat het goed is dat de serie harder is geworden. Al worstelen ze af en toe nog een beetje met de uitwerking daarvan ofzo, waardoor vaak minder stoer overkomt.

[ Bericht 18% gewijzigd door mediaconsument op 05-12-2009 22:21:18 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75325195
de 3de aflevering van de 10 die fatsoenlijk is.

Rush zal natuurlijk in dat schip weten te komen, ben benieuwd hoe ze gaan verzinnen om hem terug op het schip te krijgen. Aangezien het pad van het schip onduidelijk is dus lijkt het me lastig om er even simpel heen te vliegen (als die alien ship überhaupt al FTL heeft).
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_75325862
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:15 schreef mirved het volgende:
de 3de aflevering van de 10 die fatsoenlijk is.

Rush zal natuurlijk in dat schip weten te komen, ben benieuwd hoe ze gaan verzinnen om hem terug op het schip te krijgen. Aangezien het pad van het schip onduidelijk is dus lijkt het me lastig om er even simpel heen te vliegen (als die alien ship überhaupt al FTL heeft).
misschien kan dat schip stargates opsporen?
Maar ik vraag het mij ook af.

Overigens dacht ik in eerste instanties dat het telfort was die dmv de communicatiestenen de kolonel had overgenomen om hem er zo bij te naaien.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_75326855
Interessante aflevering. Helaas nu wachten tot april voor het vervolg.
pi_75355570
lol heerlijk dat ze dr rush lekker daar achterlaten op die planeet... voor de rest beetje saaie aflevering met dat investigaten enzo
  zondag 6 december 2009 @ 23:39:01 #37
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_75355709
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Neh, hij is niet evil in de strikte zin van het woord, hij heeft gewoon hele andere normen en waarden die hij ook handhaaft naar eigen inzicht, nu wordt hij gedwongen om tegen de bemanning te strijden op welke manier dan ook, waarschijnlijk verzint hij wel een manier om weer terug te komen of kan hij contact opnemen met de makers van het schip oid. Een evil henchman a la 'take over the world' zie ik er niet echt in. Meer een sociaal gestoorde wetenschapper die te slim is om op zijn lauweren te rusten .
Een Gaius Baltar dus? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 7 december 2009 @ 00:19:57 #38
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_75356926
ancient 1 tegen ancient 2, welk schip komt als eerste aan op aarde of blaast de ander op!??

ik vind het steeds leuker worden
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 7 december 2009 @ 00:27:52 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_75357107
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:39 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Een Gaius Baltar dus? .
Mja, zoiets inderdaad, beter goed gejat dan slecht bedacht
Vrijheid
  maandag 7 december 2009 @ 00:28:39 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75357127
OK, is dit een soort verkapte VOY met hoog soapgehalte?
Resistance is futile.
  maandag 7 december 2009 @ 00:33:07 #41
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_75357232
Ja.
pi_75358625
Greer met die "aardappel" in het begin .. "now that is one sweet potato!" Kon 'm eerst niet uitstaan, maar nu mag ik 'm wel... lijkt wel een goed hart te hebben zeg maar.

Beste aflevering tot nu toe vind ik. Minder huildrama, meer sci fi, goede mix wat dat betreft. Ook aardig wat nieuwe spanningsbogen erbij, dan krijg je tenminste het gevoel dat het ergens heen gaat.

En nu een half jaar wachten Gelukkig begint Lost begin volgens jaar weer, i.i.g. iets om het gedeeltelijk mee te overbruggen
pi_75374491
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:28 schreef Seven. het volgende:
OK, is dit een soort verkapte VOY met hoog soapgehalte?
Nee
pi_75376082
zucht... kunnen we niet een extra topic aanmaken, 1tje voor de mensen die blijven hangen in het soap-gedoe en 1tje voor de mensen die wel serieus deze serie willen volgen en bespreken?
  maandag 7 december 2009 @ 16:25:01 #45
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75376327
Hoogtepunt van deze eerste helft was toch echt Time dieptepunt zal wel iets van S01E03 tot 07 zijn ofzo.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_75395983
Deze topic maar even gemeden tot ik de aflevering had gezien. Het is verdomme wel weer typisch dat ze de leukste aflevering sinds tijden net voor een lange pauze in de serie plaatsen. Rush op een planeet met een onbekend alien ship achterlaten maakt het natuurlijk wel vrij voor de hand liggend wat er verder gaat gebeuren. Het was wel eindelijk weer een aflevering met weer eens wat meer tempo. Er werd hier terecht redelijk cynisch gedaan met voorspellingen over een aflevering waarin de rode draad defecte toiletten o.i.d zouden zijn, maar met een (zelf)moord onderzoek, het gebruik van de alien chair, ontdekking van een alien ship en Rush die wordt achtergelaten op een planeet zijn er toch behoorlijk wat interessante ontwikkelingen geweest. Ik hoop eerlijk gezegd dat we tot nu toe voornamelijk hebben gekeken naar het neerzetten van de karakters en dat deze aflevering een beetje een indicatie is voor de tweede helft van het seizoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_75399288
Finally, een goede aflevering met een cliffhanger
Dat zouden ze vaker moeten doen en niet alleen voor een winterstop.
pi_75399336
Ik snap niet dat mensen na een half seizoen al wekelijkse top afleveringen verwachten met enorme diepgang eigenlijk. Het is een nieuwe serie, geef het nou eens een seizoen of 2. Ik heb me tot nu toe prima vermaakt, het is geen Shakespeare, het is simpel, dom, Amerikaans vermaak. Beoordeel het ook eens zodanig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75399623
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet dat mensen na een half seizoen al wekelijkse top afleveringen verwachten met enorme diepgang eigenlijk. Het is een nieuwe serie, geef het nou eens een seizoen of 2. Ik heb me tot nu toe prima vermaakt, het is geen Shakespeare, het is simpel, dom, Amerikaans vermaak. Beoordeel het ook eens zodanig.
Ieder z'n smaak. Ik vond het veel te soaperig, er gebeurde te weinig scifi gerelateerd.
Het voelde een beetje alsof ze te snel door hun budget zijn gegaan en het hebben opgevuld met goedkope drama. Ik vind dat een serie je aandacht hoort vast te houden. Voor mij zijn dat series zoals V en Fringe.

Ik vind het een enorm pluspunt dat ze zijn afgestapt van het eeuwige shoot 'em up, maar ze zijn nu een beetje teveel doorgeschoten naar de psychologische kant. Met uitzondering de laatste aflevering
pi_75399754
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Jarno het volgende:
Ik vond nou juist SG1 en SGA lekker 'simpel, dom Amerikaans vermaak'. Lekkere 'action-adventure SF' waarbij de karakters vrij stereotyp blijven en de serie niet volgestouwd werd met allerlei karakterontwikkelingen. SGU probeert nu juist een serie te zijn met meer diepgang. Dat kan natuurlijk ook best leuk zijn, maar het tempo lag in eerste instantie wel heel erg laag.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:26:00 #51
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75400989
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:26 schreef STING het volgende:

Ik vind het een enorm pluspunt dat ze zijn afgestapt van het eeuwige shoot 'em up, maar ze zijn nu een beetje teveel doorgeschoten naar de psychologische kant. Met uitzondering de laatste aflevering
Oneens...ik vind het alleen maar positief dat ze de tijd hebben genomen om de karakters neer te zetten...nu is zo'n actie van Rush tegen Young ten minste geloofwaardig en consistent met wat we van 'm weten...net als de reactie van Young erop...en het feit dat zij, hoe heet ze, dinges, het meteen als kans zag om de macht over te nemen...

geen korte snelle verhaallijnen, maar zaken die in één aflevering geīntroduceerd worden hebben impact op volgende afleveringen...daden hebben consequenties...en met deze laatste aflevering is er genoeg neergezet voor een interessant vervolg....aliens, Rush, de stoel etc...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_75402832
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met character building, maar tot nu toe is dat in het gros van de afleveringen is dat te dominant aanwezig. Ik vind dat in een goede serie, character building zo nu en dan naar voren moet komen.

Met andere woorden, dat is wellicht het enige voordeel wat ik kan zien van de overvloed aan non-scifi psychologisch verhalen, dat er meer character building plaatsvindt.
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:21:25 #53
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_75415266
tvp voor als ik ep 10 heb gezien
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:26:15 #54
87680 Mirel
pi_75419343
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Oneens...ik vind het alleen maar positief dat ze de tijd hebben genomen om de karakters neer te zetten...nu is zo'n actie van Rush tegen Young ten minste geloofwaardig en consistent met wat we van 'm weten...net als de reactie van Young erop...en het feit dat zij, hoe heet ze, dinges, het meteen als kans zag om de macht over te nemen...

geen korte snelle verhaallijnen, maar zaken die in één aflevering geīntroduceerd worden hebben impact op volgende afleveringen...daden hebben consequenties...en met deze laatste aflevering is er genoeg neergezet voor een interessant vervolg....aliens, Rush, de stoel etc...
Daar heb je een heel goed punt, maar die eps zou ik geen 2x kijken.
  donderdag 10 december 2009 @ 13:55:10 #55
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_75481282
het sausje USA is tha best .. is inderdaad wat minder maar sjees wat een gezwets is dit

welke serie je ook bekijkt denk hier macgyver is wel goed voorbeeld is: Dan weet je dat hij een handige dingen maakt om uit de positie te bevrijden. door zijn hersenen te gebruiken. . soms iets te maar meestal wel redelijk plausibel.. bij A-team was het DUH ze vinden weer een lasding + het juiste om zich te bevrijden en .. ja ja weet de rest al.

Als je SGA/SG1 nu bekijkt weet je ook dat het 90% de nerd(s) is die iets slims bedenkt of macgyver die shoot first ask questions later policy benadert.

waar ik vroeger verplicht naar moest kijken (sappige BS momenten) zap ik nu lekker vooruit wil niet zeggen dat wat ik kijk slecht is .. maar ruimte voor verbetering is helaas zijn die momenten bij SGU wel erg veel..

Wat me irriteerde was dat "time" zo vaak herhaald werd dat je zoiets had van DUH (maar wat is er nu uiteindelijk gebeurt?) ST-NG had ook zo'n time loop todat data signaal stuurde en de loop doorbrak en je zag het vervolg. ... dat stukje mis je gewoon bij SGU. Waar SG1/SGA een lekker gangetje hadden per episode en je eigenlijk aan het beeld bleef gekluisterd ga ik bij SGU rustig ff naar de WC en als ik terug kom zijn ze inderdaad nog bezig met het ge-OH over niks
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
pi_75520461
Ik vind het een baggerserie; wel geprobeerd om 'm te kijken, maar het is te cookie-cutter om er enig plezier aan te beleven. Ik download het niet meer en ik ga wat ik ervan heb gewoon deleten.
pi_75521121
Als deze pas in april weer verder gaat ben ik bang dat ik hem al lang ben vergeten.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_75522173
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef mirved het volgende:
Als deze pas in april weer verder gaat ben ik bang dat ik hem al lang ben vergeten.
Dat zou een bonus zijn
pi_75526162
Jammer dat het pas in april weer verder gaat, Flash Forward en V beginnen ook pas in maart/april weer. Vraag me af wat die netwerken bezielt om zulke lange pauzes te nemen.
pi_75526390
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef mr4hughz het volgende:
Wat me irriteerde was dat "time" zo vaak herhaald werd dat je zoiets had van DUH (maar wat is er nu uiteindelijk gebeurt?) ST-NG had ook zo'n time loop todat data signaal stuurde en de loop doorbrak en je zag het vervolg. ... dat stukje mis je gewoon bij SGU. Waar SG1/SGA een lekker gangetje hadden per episode en je eigenlijk aan het beeld bleef gekluisterd ga ik bij SGU rustig ff naar de WC en als ik terug kom zijn ze inderdaad nog bezig met het ge-OH over niks
In Time werd het 2x herhaald, in time loop episodes van TNG herhaalt het wel vaker hoor. Toch snap ik niet waarom je perse het vervolg wil zien van wat er gebeurde in Time, Scott legde precies uit wat ze moesten doen, dan heeft het toch geen zin om de loop nog even een 3de keer te laten zien, de kijker weet immers de oplossing al.
  zaterdag 12 december 2009 @ 16:15:03 #61
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_75551152
Het vervolg van Time zit voor een deel in webisode 18
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:54:18 #62
87680 Mirel
pi_75555775
Webisodes kijk ik nooit bij geen enkele serie. Zijn ze het waard?
pi_75603117
quote:
Stargate Universe renewed; Sanctuary too

Syfy has renewed Stargate Universe for a second season and Sanctuary for a third. The new seasons of both are expected to debut next fall. SGU just had its fall finale for season one recently and will return in April for the remainder of season one. Both shows were given 20 episode orders.

...
pi_75604755
Goed nieuws!!

Maar wachten tot April... sjezus man.... tegen die tijd ben je alles weer vergeten...
  maandag 14 december 2009 @ 10:32:58 #65
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_75605661
Hopelijk trekken ze zich iets aan van de kritiek en schrijven ze gewoon een vijand de serie in voor seizoen 2.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_75606114
Er komt in de 2de helft van s1 al een vijand zelfs, maar dan niet zo over the top evil als de goa'uld waarschijnlijk
  maandag 14 december 2009 @ 11:44:23 #67
87680 Mirel
pi_75608010
Hoera Sanctuary. Wat is dat lowbrow zeg. Eerste 3 eps van gezien 2 jaar terug, duurden elk 15 min ofzo
pi_75608174
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
Hoera Sanctuary. Wat is dat lowbrow zeg. Eerste 3 eps van gezien 2 jaar terug, duurden elk 15 min ofzo
Me too, heb er toen 2 afleveringen van gekeken, maar vond het zo slecht, en dan niet alleen de special effects, maar alles eigenlijk... had niet gedacht dat die het zo lang vol zou houden als je bekijkt welke super goede series ze stopzetten... ( The 4400, Terminator )
pi_75609281
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
Dat was nog toen het een web-serie was. Nu is het veel beter geworden.
pi_75611058
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Dat was nog toen het een web-serie was. Nu is het veel beter geworden.
daar zitten toch best veel ex sg1 spelers in
pi_75612598
Niet alleen de acteurs, ook de producer en schrijver. In de nieuwste aflevering was er ook een gastrol voor Michael Shanks.
  maandag 14 december 2009 @ 14:21:09 #72
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_75612622
aardige aflevering
quote:
Op maandag 14 december 2009 09:55 schreef metallicattim het volgende:
Goed nieuws!!

Maar wachten tot April... sjezus man.... tegen die tijd ben je alles weer vergeten...
Binnen kort eerst weer Lost
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:20:53 #73
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_76423761
Nou?
pi_76433947
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Er komt in de 2de helft van s1 al een vijand zelfs, maar dan niet zo over the top evil als de goa'uld waarschijnlijk
Laat me raden, replicators
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:52:31 #75
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_76434098
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:48 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Laat me raden, replicators
boze wezens die de technologie van de desterny willen hebben om ze het helal te veroveren.
pi_76435245
Dat klinkt meer als SG-1 achtige aliens, die zullen echt niet in SGU gaan voorkomen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:07:16 #77
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_76513690
waar kijk je die web episodes dan ?
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:43:36 #78
87680 Mirel
pi_76516769
syfy website waarschijnlijk
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:09:47 #79
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_76517674
Voor de Atlantis liefhebbers. Op SciFi NL(digitale tv) wordt nu elke werkdag Atlantis uitgezonden om 19:40
ze zijn nu bij S01E03
pi_77479548
TVP. Ik ben gestopt ergens bij aflevering 6 en is het nou beter geworden of is het nog steeds crap?
pi_77480800
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef marcel-o het volgende:
Voor de Atlantis liefhebbers. Op SciFi NL(digitale tv) wordt nu elke werkdag Atlantis uitgezonden om 19:40
ze zijn nu bij S01E03
Is daar niet een nieuw seizoen van begonnen?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zondag 31 januari 2010 @ 17:32:14 #82
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_77482495
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:33 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Is daar niet een nieuw seizoen van begonnen?
morgen seizoen 2
Vrijdag was wel kicke The Siege #2
vette oorlog met de wraith en de Atlantiërs
  vrijdag 5 februari 2010 @ 00:20:27 #83
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_77653817
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef marcel-o het volgende:

[..]

morgen seizoen 2
Vrijdag was wel kicke The Siege #2
vette oorlog met de wraith en de Atlantiërs
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:35:37 #84
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_77657919
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:20 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

wat snap je hier niet aan?
pi_77659819
Waarschijnlijk omdat je in het verkeerde topic post
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:51:53 #86
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_77661651
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:35 schreef marcel-o het volgende:

[..]

wat snap je hier niet aan?
"morgen seizoen 2" in een SGU topic................ op welke planeet dan?
pi_77662015
28 maart gaat SGU pas weer verder, met seizoen 2.
(net als Merlin)
pi_77662413
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:03 schreef STING het volgende:
28 maart gaat SGU pas weer verder, met seizoen 2.
(net als Merlin)
Niet waar, ze gaan eerst verder met seizoen 1, nog 10 eps te gaan (totaal 2 eps).

In of na de zomer zal seizoen 2 wel starten.
pi_77662494
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:15 schreef JMurc het volgende:

[..]

Niet waar, ze gaan eerst verder met seizoen 1, nog 10 eps te gaan (totaal 2 eps).

In of na de zomer zal seizoen 2 wel starten.
You're right, maar de volgende ep is dus wel 28 maart:
http://www.gateworld.net/(...)on-series-is-merlin/
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:42:34 #90
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_77663338
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

"morgen seizoen 2" in een SGU topic................ op welke planeet dan?
als je goed kijkt wat ik quote, zie je dat het over een andere serie ging ...omdat iemand er naar vroeg
pi_77664728
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:18 schreef STING het volgende:

[..]

You're right, maar de volgende ep is dus wel 28 maart:
http://www.gateworld.net/(...)on-series-is-merlin/
SGU gaat op 2 April verder met de aflevering "Space"
pi_77664962
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef metallicattim het volgende:

[..]

SGU gaat op 2 April verder met de aflevering "Space"
Ik blijf hopen dat de lijn van de laatste aflevering wordt doorgetrokken in het tweede deel van het seizoen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:07:12 #93
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_77666202
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:42 schreef marcel-o het volgende:

[..]

als je goed kijkt wat ik quote, zie je dat het over een andere serie ging ...omdat iemand er naar vroeg
weet ik wel maar ik lees selectief dus dacht: "wtf yesyeysyeysyeysyeysyeyeyEINZZZZZ2342312414@#$%^GVD!!! "

en toen ik verder las

en nog later

5 minuten
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:04:09 #94
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_77675471
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik blijf hopen dat de lijn van de laatste aflevering wordt doorgetrokken in het tweede deel van het seizoen.
Weet allang niet meer wat er gebeurde in de laatste aflevering
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:09:41 #95
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_77675663
Het enige wat ik me nog echt kan herinneren is Time
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:12:31 #96
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_77675746
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef Gamer_V het volgende:
Het enige wat ik me nog echt kan herinneren is Time
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja dat was het
pi_77675864
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Weet allang niet meer wat er gebeurde in de laatste aflevering
Zelfmoord, Rush achtergelaten op planeet met onbekend schip.
pi_78058403
Heb net de eerste 3 ep's (Air) gekeken en ik erger me echt dood aan Greer
De soundtrack vind ik wel stukken beter dan SG1 en ATL
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:19:48 #99
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_78058469
de Nederlandse Sci-Fi (binnenkort SyFy) gaat SG-Universe uitzenden
ergens begin maart
pi_78085968
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:18 schreef .aeon het volgende:
De soundtrack vind ik wel stukken beter dan SG1 en ATL
Om er nog even op terug te komen, ik hoor gewoon Flogging Molly! In Stargate!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')