abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:26:00 #51
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75400989
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:26 schreef STING het volgende:

Ik vind het een enorm pluspunt dat ze zijn afgestapt van het eeuwige shoot 'em up, maar ze zijn nu een beetje teveel doorgeschoten naar de psychologische kant. Met uitzondering de laatste aflevering
Oneens...ik vind het alleen maar positief dat ze de tijd hebben genomen om de karakters neer te zetten...nu is zo'n actie van Rush tegen Young ten minste geloofwaardig en consistent met wat we van 'm weten...net als de reactie van Young erop...en het feit dat zij, hoe heet ze, dinges, het meteen als kans zag om de macht over te nemen...

geen korte snelle verhaallijnen, maar zaken die in één aflevering geïntroduceerd worden hebben impact op volgende afleveringen...daden hebben consequenties...en met deze laatste aflevering is er genoeg neergezet voor een interessant vervolg....aliens, Rush, de stoel etc...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_75402832
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met character building, maar tot nu toe is dat in het gros van de afleveringen is dat te dominant aanwezig. Ik vind dat in een goede serie, character building zo nu en dan naar voren moet komen.

Met andere woorden, dat is wellicht het enige voordeel wat ik kan zien van de overvloed aan non-scifi psychologisch verhalen, dat er meer character building plaatsvindt.
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:21:25 #53
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_75415266
tvp voor als ik ep 10 heb gezien
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:26:15 #54
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_75419343
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Oneens...ik vind het alleen maar positief dat ze de tijd hebben genomen om de karakters neer te zetten...nu is zo'n actie van Rush tegen Young ten minste geloofwaardig en consistent met wat we van 'm weten...net als de reactie van Young erop...en het feit dat zij, hoe heet ze, dinges, het meteen als kans zag om de macht over te nemen...

geen korte snelle verhaallijnen, maar zaken die in één aflevering geïntroduceerd worden hebben impact op volgende afleveringen...daden hebben consequenties...en met deze laatste aflevering is er genoeg neergezet voor een interessant vervolg....aliens, Rush, de stoel etc...
Daar heb je een heel goed punt, maar die eps zou ik geen 2x kijken.
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 10 december 2009 @ 13:55:10 #55
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_75481282
het sausje USA is tha best .. is inderdaad wat minder maar sjees wat een gezwets is dit

welke serie je ook bekijkt denk hier macgyver is wel goed voorbeeld is: Dan weet je dat hij een handige dingen maakt om uit de positie te bevrijden. door zijn hersenen te gebruiken. . soms iets te maar meestal wel redelijk plausibel.. bij A-team was het DUH ze vinden weer een lasding + het juiste om zich te bevrijden en .. ja ja weet de rest al.

Als je SGA/SG1 nu bekijkt weet je ook dat het 90% de nerd(s) is die iets slims bedenkt of macgyver die shoot first ask questions later policy benadert.

waar ik vroeger verplicht naar moest kijken (sappige BS momenten) zap ik nu lekker vooruit wil niet zeggen dat wat ik kijk slecht is .. maar ruimte voor verbetering is helaas zijn die momenten bij SGU wel erg veel..

Wat me irriteerde was dat "time" zo vaak herhaald werd dat je zoiets had van DUH (maar wat is er nu uiteindelijk gebeurt?) ST-NG had ook zo'n time loop todat data signaal stuurde en de loop doorbrak en je zag het vervolg. ... dat stukje mis je gewoon bij SGU. Waar SG1/SGA een lekker gangetje hadden per episode en je eigenlijk aan het beeld bleef gekluisterd ga ik bij SGU rustig ff naar de WC en als ik terug kom zijn ze inderdaad nog bezig met het ge-OH over niks
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
pi_75520461
Ik vind het een baggerserie; wel geprobeerd om 'm te kijken, maar het is te cookie-cutter om er enig plezier aan te beleven. Ik download het niet meer en ik ga wat ik ervan heb gewoon deleten.
pi_75521121
Als deze pas in april weer verder gaat ben ik bang dat ik hem al lang ben vergeten.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_75522173
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef mirved het volgende:
Als deze pas in april weer verder gaat ben ik bang dat ik hem al lang ben vergeten.
Dat zou een bonus zijn
pi_75526162
Jammer dat het pas in april weer verder gaat, Flash Forward en V beginnen ook pas in maart/april weer. Vraag me af wat die netwerken bezielt om zulke lange pauzes te nemen.
pi_75526390
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef mr4hughz het volgende:
Wat me irriteerde was dat "time" zo vaak herhaald werd dat je zoiets had van DUH (maar wat is er nu uiteindelijk gebeurt?) ST-NG had ook zo'n time loop todat data signaal stuurde en de loop doorbrak en je zag het vervolg. ... dat stukje mis je gewoon bij SGU. Waar SG1/SGA een lekker gangetje hadden per episode en je eigenlijk aan het beeld bleef gekluisterd ga ik bij SGU rustig ff naar de WC en als ik terug kom zijn ze inderdaad nog bezig met het ge-OH over niks
In Time werd het 2x herhaald, in time loop episodes van TNG herhaalt het wel vaker hoor. Toch snap ik niet waarom je perse het vervolg wil zien van wat er gebeurde in Time, Scott legde precies uit wat ze moesten doen, dan heeft het toch geen zin om de loop nog even een 3de keer te laten zien, de kijker weet immers de oplossing al.
  zaterdag 12 december 2009 @ 16:15:03 #61
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_75551152
Het vervolg van Time zit voor een deel in webisode 18
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:54:18 #62
87680 Mirel
pi_75555775
Webisodes kijk ik nooit bij geen enkele serie. Zijn ze het waard?
pi_75603117
quote:
Stargate Universe renewed; Sanctuary too

Syfy has renewed Stargate Universe for a second season and Sanctuary for a third. The new seasons of both are expected to debut next fall. SGU just had its fall finale for season one recently and will return in April for the remainder of season one. Both shows were given 20 episode orders.

...
pi_75604755
Goed nieuws!!

Maar wachten tot April... sjezus man.... tegen die tijd ben je alles weer vergeten...
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  maandag 14 december 2009 @ 10:32:58 #65
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_75605661
Hopelijk trekken ze zich iets aan van de kritiek en schrijven ze gewoon een vijand de serie in voor seizoen 2.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_75606114
Er komt in de 2de helft van s1 al een vijand zelfs, maar dan niet zo over the top evil als de goa'uld waarschijnlijk
  maandag 14 december 2009 @ 11:44:23 #67
87680 Mirel
pi_75608010
Hoera Sanctuary. Wat is dat lowbrow zeg. Eerste 3 eps van gezien 2 jaar terug, duurden elk 15 min ofzo
pi_75608174
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
Hoera Sanctuary. Wat is dat lowbrow zeg. Eerste 3 eps van gezien 2 jaar terug, duurden elk 15 min ofzo
Me too, heb er toen 2 afleveringen van gekeken, maar vond het zo slecht, en dan niet alleen de special effects, maar alles eigenlijk... had niet gedacht dat die het zo lang vol zou houden als je bekijkt welke super goede series ze stopzetten... ( The 4400, Terminator )
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_75609281
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
Dat was nog toen het een web-serie was. Nu is het veel beter geworden.
pi_75611058
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Dat was nog toen het een web-serie was. Nu is het veel beter geworden.
daar zitten toch best veel ex sg1 spelers in
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_75612598
Niet alleen de acteurs, ook de producer en schrijver. In de nieuwste aflevering was er ook een gastrol voor Michael Shanks.
  maandag 14 december 2009 @ 14:21:09 #72
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_75612622
aardige aflevering
quote:
Op maandag 14 december 2009 09:55 schreef metallicattim het volgende:
Goed nieuws!!

Maar wachten tot April... sjezus man.... tegen die tijd ben je alles weer vergeten...
Binnen kort eerst weer Lost
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:20:53 #73
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_76423761
Nou?
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_76433947
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Er komt in de 2de helft van s1 al een vijand zelfs, maar dan niet zo over the top evil als de goa'uld waarschijnlijk
Laat me raden, replicators
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:52:31 #75
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_76434098
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:48 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Laat me raden, replicators
boze wezens die de technologie van de desterny willen hebben om ze het helal te veroveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')