Is daar niet een nieuw seizoen van begonnen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef marcel-o het volgende:
Voor de Atlantis liefhebbers. Op SciFi NL(digitale tv) wordt nu elke werkdag Atlantis uitgezonden om 19:40
ze zijn nu bij S01E03
morgen seizoen 2quote:Op zondag 31 januari 2010 16:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Is daar niet een nieuw seizoen van begonnen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef marcel-o het volgende:
[..]
morgen seizoen 2![]()
Vrijdag was wel kickeThe Siege #2
vette oorlog met de wraith en de Atlantiërs
wat snap je hier niet aan?quote:
"morgen seizoen 2" in een SGU topic................ op welke planeet dan?quote:
Niet waar, ze gaan eerst verder met seizoen 1, nog 10 eps te gaan (totaal 2 eps).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:03 schreef STING het volgende:
28 maart gaat SGU pas weer verder, met seizoen 2.
(net als Merlin)
You're right, maar de volgende ep is dus wel 28 maart:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:15 schreef JMurc het volgende:
[..]
Niet waar, ze gaan eerst verder met seizoen 1, nog 10 eps te gaan (totaal 2 eps).
In of na de zomer zal seizoen 2 wel starten.
als je goed kijkt wat ik quote, zie je dat het over een andere serie ging ...omdat iemand er naar vroegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
"morgen seizoen 2" in een SGU topic................ op welke planeet dan?
SGU gaat op 2 April verder met de aflevering "Space"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:18 schreef STING het volgende:
[..]
You're right, maar de volgende ep is dus wel 28 maart:
http://www.gateworld.net/(...)on-series-is-merlin/
Ik blijf hopen dat de lijn van de laatste aflevering wordt doorgetrokken in het tweede deel van het seizoen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef metallicattim het volgende:
[..]
SGU gaat op 2 April verder met de aflevering "Space"
weet ik wel maar ik lees selectief dus dacht: "wtf yesyeysyeysyeysyeysyeyeyEINZZZZZ2342312414@#$%^GVD!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je goed kijkt wat ik quote, zie je dat het over een andere serie ging ...omdat iemand er naar vroeg
Weet allang niet meer wat er gebeurde in de laatste afleveringquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat de lijn van de laatste aflevering wordt doorgetrokken in het tweede deel van het seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef Gamer_V het volgende:
Het enige wat ik me nog echt kan herinneren is Timeohja dat was hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfmoord, Rush achtergelaten op planeet met onbekend schip.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet allang niet meer wat er gebeurde in de laatste aflevering
Om er nog even op terug te komen, ik hoor gewoon Flogging Molly! In Stargate!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:18 schreef .aeon het volgende:
De soundtrack vind ik wel stukken beter dan SG1 en ATL
Ik had liever gehad dat ze gewoon aflevering 11 zouden uitzenden op de 10e.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef diertjuh het volgende:
SGU To Begin Filming Season Two March 10
Goed om te horen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef diertjuh het volgende:
SGU To Begin Filming Season Two March 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef .aeon het volgende:Tealc hebben ze nodig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe trailer! Een heel vette, vol met spoilers dus kijk uit. (dit is NIET de syfy trailer van een paar posts terug. Deze bevat heel veel nieuwe beelden)
http://www.gateworld.net/(...)te-universe-trailer/
Het lijkt eindelijk de goeie kant op te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, zo kennen we stargate weerquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe trailer! Een heel vette, vol met spoilers dus kijk uit. (dit is NIET de syfy trailer van een paar posts terug. Deze bevat heel veel nieuwe beelden)
http://www.gateworld.net/(...)te-universe-trailer/
Het lijkt eindelijk de goeie kant op te gaan
Dat is dan misschien ook weer wat overdreven, maar die aflevering ga ik in ieder geval zeker kijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kijk, zo kennen we stargate weer![]()
Best. Trailer. Ever.
Noem mij een betere trailer van een stargate episode? Ben wel enigszins bang dat vrijwel alle goede momenten al in de trailer zitten, maar toch.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is dan misschien ook weer wat overdreven, maar die aflevering ga ik in ieder geval zeker kijken.
Atlantis en SG1 hebben er genoeg. Dit is wel de beste SGU trailer ever.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Noem mij een betere trailer van een stargate episode? Ben wel enigszins bang dat vrijwel alle goede momenten al in de trailer zitten, maar toch.
Ik denk dat dit niet gaat gebeuren. Doordat er een 'vijand' wordt geïntroduceerd krijg je waarschijnlijk ook heel andere verhaallijnen. Laten we maar hopen dat de suffe afleveringen uit de eerste helft van het seizoen bedoeld waren om de karakters neer te zetten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:04 schreef Asgard het volgende:
Die trailer ziet er wel vet uit ja, hopelijk kunnen ze het waarmaken (en volhouden). Dus niet heel veel actie in één aflevering stoppen en dan de rest van de tijd GTST weer naspelen
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:23 schreef mirved het volgende:
Hopelijk was dit niet de actie voor de komende 7 afleveringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid even in een spoiler gezet
Dan alleen maar met een linkje.
Promo foto's aflevering 'Space'
[ Bericht 27% gewijzigd door diertjuh op 29-03-2010 23:45:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zien er zeker tof uit !
En is dat eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo snel aangedachtquote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Mirel het volgende:
Upload pics gewoon zelf als je ze ergens vindt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef .aeon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zien er zeker tof uit !
En is dat eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef 9x19 het volgende:
[..]In z'n spoiler, heb 'm even ergens anders geupload:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh, ik had die pic niet op de pagina achter je link gevonden.When all else fails, you always have delusion.![]()
kwam ook van een andere websitequote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:07 schreef Mirel het volgende:
Huh, ik had die pic niet op de pagina achter je link gevonden.
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef .aeon het volgende:
[..]
In z'n spoiler, heb 'm even ergens anders geupload:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nu maar opnieuw begonnen met SGU.
De Bluray's van dit seizoen deel stonden namelijk op al usenet.![]()
![]()
Zaterdag zullen we zien of deel 2 van seizoen 1 dat imago van zich af kan schudden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik heb weer met veel plezier naar As The Stargate Turns: Volume 1 gekeken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zo erg is het ook weer niet, ik denk toch echt dat Time zich kan meten met de beste Stargate-afleveringen
Jammer dat dat er maar een van de 12 ofzo was
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Ok, dat was een prima actiegehalte voor een SGU aflevering.... en met ruimtegevechten heeft een ep altijd al een pré bij mij
En arme Eli, z'n eerste echte ruimtegevecht![]()
![]()
Hm, hopelijk zit er een "previously on Stargate Universe" voor, want ik weer volgens mij niet meer zo goed waar we zijn gebleven
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Rush![]()
Hij zal wel wat meer van de aliens en van Destiny's 'hidden secrets' te weten zijn gekomen tijdens het mind-proben dan hij loslaat. Verder vraag ik me af of ze nog iets gaan doen met die gast die in de Ancients chair ging zitten.. hij was nog niet helemaal ok, maar is dus ook niks te weten gekomen?![]()
het is zowaar een echt goede aflevering![]()
Dus de IOA en rush gaan samenwerken of deden ze dat al en zitten ze samen achter het valse beschuldiging van young.![]()
Hij was goed
Die blauwe rakkers zullen vast niet de enige aliens zijn die space ships hebben, dus hopelijk nog meer encounters![]()
![]()
![]()
weet iemand wanneer de twee afleveringen van afgelopen vrijdag herhaald worden? Op de Syfy.nl kan ik het niet terugvinden...![]()
eindelijk actie
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!![]()
Als ik hier kijk dan zie dat ze gisteren de eerste 10 afleveringen hebben uitgezonden. Vanavond beginnen ze weer opnieuw met Air en Darkness, de eerste 4 afleveringen. Morgen en overmorgen kom de rest weer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:22 schreef cptmarco het volgende:
weet iemand wanneer de twee afleveringen van afgelopen vrijdag herhaald worden? Op de Syfy.nl kan ik het niet terugvinden...
[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 03-04-2010 17:59:38 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: