Je katjes! oooh!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:17 schreef Frutsel het volgende:
Waar is de link naar het vorige topic? Dies nog niet eens vol man!![]()
oh nu wel
het bestaat al 4 minutenquote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik wist helemaal niet dat dit topic bestond.
Zakt ook regelmatig zo ver terug dat het niet meer op de eerste pagina van de AT staat.quote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Jij hebt een leuk hondje, same here!quote:
Nu heb je alleen Ferdo nog ^^quote:
Aandachtsgeilquote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je katjes! oooh!!![]()
![]()
Ze zijn wel fotogeniek hoor.
je hond heet zeker Whiskeyquote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Jij hebt een leuk hondje, same here!![]()
Hoewel, ik vind eigenlijk alle huisdieren wel leuk moet ik bekennen.
Haha ja, ik snap ook niet waarom of die beesten altijd overal zich mee willen bemoeien wat hun baasje aan het doen is, nieuwsgierige dingen zijn 'tquote:
#11 zelfs al.quote:
Had gekund, maar Duitse stamboom, dus ja dan komt er verplicht een titel in zijn paspoort.quote:
Een wat?quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef Frutsel het volgende:
ik wil een nieuwe hub thuis
iemand ideeen?
boeit allemaal niet zoveel, komt op hetzelfde neer.quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef Frutsel het volgende:
ik wil een nieuwe hub thuis
iemand ideeen?
Mjah, dan wordt het dus weer Mediamarktquote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
boeit allemaal niet zoveel, komt op hetzelfde neer.
loop dus de electronica winkel binnen en koop de eerste de beste.
Een switch is inderdaad beter, merken maken helemaal niets uit en het kost in alle gevallen ook bijna niets.quote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij zijn hubs een beetje uit de tijd, en heb je tegenwoordig switches. Bijna hetzelfde, verder wat Funky zegt. Heb zelf al een tijd een Sweex van twee tientjes.
een switch is niet per definitie beter.quote:Op maandag 30 november 2009 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Een switch is inderdaad beter, merken maken helemaal niets uit en het kost in alle gevallen ook bijna niets.
Een switch maakt direct contact met je internetaansluiting, de pakketjes worden in het geheugen opgeslagen. Een hub maakt rechtstreeks contact met de andere poort (computer), die moet er dan wel zijn. Een router neemt eerst het pakketje aan, daarmee staat het altijd klaar.quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
een switch is niet per definitie beter.
maargoed, DIG
quote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Jij hebt een leuk hondje, same here!![]()
Hoewel, ik vind eigenlijk alle huisdieren wel leuk moet ik bekennen.
Worden er überhaupt nog hubs (nieuw) verkocht dan?quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
een switch is niet per definitie beter.
maargoed, DIG
Zo te zien wel.. maar merendeel switches dus... bij Mediamarkt weten ze er over het algemeen ook te weinig van... anders ga ik wel ff naar de pcstore hier in het centrumquote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Worden er überhaupt nog hubs (nieuw) verkocht dan?
geen idee, denk het niet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Worden er überhaupt nog hubs (nieuw) verkocht dan?
Wij hebben 4 computers op onze switch zitten, werkt snel en perfect.quote:Op maandag 30 november 2009 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo te zien wel.. maar merendeel switches dus... bij Mediamarkt weten ze er over het algemeen ook te weinig van... anders ga ik wel ff naar de pcstore hier in het centrum
Maar ze heeft zo'n lieve blik in haar ogen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef paddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is de poes die ik de naam poes onwaardig vind. Echt een halve wilde
Zit op de verbandtrommel. Hoe toepasselijk
Heb je dan rechtstreeks internet op je switch aangesloten of ook nog via een server?quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij hebben 4 computers op onze switch zitten, werkt snel en perfect.
Blijkbaar wel, als ik wat op inet rondkijk, dus er is toch ook nog wel een markt voor hubs. De exacte verschillen en voordelen zou ik ook niet weten.quote:Op maandag 30 november 2009 19:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
geen idee, denk het niet.
Ons internet loopt alleen en rechtstreeks via de router.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je dan rechtstreeks internet op je switch aangesloten of ook nog via een server?
Dan is een switch meer een router dus
Oh wow! welke soort is dat, ziet er echt erg goed uit.quote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef paddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is de poes die ik de naam poes onwaardig vind. Echt een halve wilde
Zit op de verbandtrommel. Hoe toepasselijk
O, maar ze kan ook ief zijn hoor. Heel aanhankelijk...en dan ineens grijpt ze je met alle vier poten (met nagels uit) En hapt ze. het bijten doet geen pijn, maar die nagels zijn erger dan die van een gewone huis tuin en keukenkat.quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ze heeft zo'n lieve blik in haar ogen.
Okee ik weet dat dat niets zegt
quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Frutsel het volgende:
Ah...vijf Engelsen in Iraanse wateren gearresteerd lees ik net...
Deelnemers aan een zeilwedstrijd ofzo
Zal vast weer internationaal gedoe opleveren
hmm, zit eens rond te kijken en het blijkt dat een hub de bandbreedte verdeelt over de aangesloten computers, en bij switches krijg je gewoon de volle snelheid, mits er niemand anders al de bandbreedte opsnoept.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als ik wat op inet rondkijk, dus er is toch ook nog wel een markt voor hubs. De exacte verschillen en voordelen zou ik ook niet weten.
Ik ken dat, al heb ik nu geen katten die dat doen. Dan komt ineens de wilde kat naar boven inderdaad. Niet op het buikje aaien, zoveel weet ik welquote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef paddy het volgende:
[..]
O, maar ze kan ook ief zijn hoor. Heel aanhankelijk...en dan ineens grijpt ze je met alle vier poten (met nagels uit) En hapt ze. het bijten doet geen pijn, maar die nagels zijn erger dan die van een gewone huis tuin en keukenkat.
een hub is geen router...en ik heb dus een server...quote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ons internet loopt alleen en rechtstreeks via de router.
Niet meer over de longen roken koos.quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
Doe mij maar een gluhwein, ik heb last van mn strot namelijk.
En maar doorroken
Dan zouden het zeilers uit Iran moeten zijn, onderweg naar Libanon en Hezbollah ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef paddy het volgende:
[..]
O, maar ze kan ook ief zijn hoor. Heel aanhankelijk...en dan ineens grijpt ze je met alle vier poten (met nagels uit) En hapt ze. het bijten doet geen pijn, maar die nagels zijn erger dan die van een gewone huis tuin en keukenkat.
[..]Ja, maar in een zeilboot passen ook kernbommen
![]()
Dat kan niet Whiskey. Niet over je longen roken is hetzelfde als Malt bier drinken. Oftewel kansloosquote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet meer over de longen roken koos.
Oh en
Ja die server kan er gewoon op, al is het wel een tussenlaag die je met een switch niet meer nodig hebt omdat de switch alle verkeer rechtstreeks regelt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
een hub is geen router...en ik heb dus een server...
kan ik d e server dan nog gebruiken met de switch of gaat dat niet?
Mijn zus had ook zo'n kat koe, die was groot en liet zich lekker borstelen en vertroetelen. Totdat hij opeens een brainwave kreeg en je vol aanviel met nagels en tanden. Heb daar wel eens een flinke ontsteking inclusief tetanus prik aan overgehouden. Verder was ie wel lief hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]Ja, maar in een zeilboot passen ook kernbommen
![]()
Wel beter voor je gesteldheid, hmm, als ik al aan het roken zou gaan dan zou ik waarschijnlijk niet over de longen roken. Sowieso, ben meer een sigaren persoon, sigaretten zijn niet aan me uitbesteed.quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan niet Whiskey. Niet over je longen roken is hetzelfde als Malt bier drinken. Oftewel kansloos
Wij rokers zijn er allang over eens dat de zogenaamde schadelijkheid een fabeltje is. Ga maar eens posten met Weltschmerz.quote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wel beter voor je gesteldheid, hmm, als ik al aan het roken zou gaan dan zou ik waarschijnlijk niet over de longen roken. Sowieso, ben meer een sigaren persoon, sigaretten zijn niet aan me uitbesteed.
leg es uit?quote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Hukkie het volgende:
Sigaren kun je ook gewoon over de longen roken hoor, dan krijg je het 'Black Beauty gevoel'.
Oh ik geloof er ook weinig van, heb er ook geen last van. Ik vind dat roken een vrijheid behoort te zijn, niet beperkt door regeltjes en andere normen die gesteld worden door derden. Nee, wat mij betreft staat het volledig vrij, liberaal dat ik ben.quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij rokers zijn er allang over eens dat de zogenaamde schadelijkheid een fabeltje is. Ga maar eens posten met Weltschmerz.
Roken is lekker, liefst een pakje per dagSigaren zijn mwoah. Als het niet over de longen gaat, vind ik er weinig aan.
Dan toch liever niet over de longen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Hukkie het volgende:
Sigaren kun je ook gewoon over de longen roken hoor, dan krijg je het 'Black Beauty gevoel'.
Vroeger, toen ik nog op school zat, had je een sigarettenmerk dat heette Black Beauty. Dat waren zeer zware filterloze sigaretten, als je daar een paar halen van inhaleerde dan klapte je dubbel en liep je de rest van de dag te hoesten en misselijk te zijn. Datzelfde heb ik ook bij sigaren.quote:
Je bent een goede knulquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh ik geloof er ook weinig van, heb er ook geen last van. Ik vind dat roken een vrijheid behoort te zijn, niet beperkt door regeltjes en andere normen die gesteld worden door derden. Nee, wat mij betreft staat het volledig vrij, liberaal dat ik ben.
aaah okequote:Op maandag 30 november 2009 20:14 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog op school zat, had je een sigarettenmerk dat heette Black Beauty. Dat waren zeer zware filterloze sigaretten, als je daar een paar halen van inhaleerde dan klapte je dubbel en liep je de rest van de dag te hoesten en misselijk te zijn. Datzelfde heb ik ook bij sigaren.
Zoiets dusquote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mijn zus had ook zo'n kat koe, die was groot en liet zich lekker borstelen en vertroetelen. Totdat hij opeens een brainwave kreeg en je vol aanviel met nagels en tanden. Heb daar wel eens een flinke ontsteking inclusief tetanus prik aan overgehouden. Verder was ie wel lief hoor.
Mooi, dat is de aard van de ware katquote:Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Zoiets dus
Alleen die van mij komt niet buiten, dus echt een ontsteking hou ik er niet aan over, maar heden, die nagels moet ze gewoon uit je vel trekken wanneer ze zo'n bui heeft.
Gaat ook geen meter voor mij aan de kant hè
A cat's worst enemy: a closed doorquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dat is de aard van de ware kat
Jep traumatisch, de katten die ik had sprongen gewoon naar de deurkruk net zolang tot de deur open ging.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A cat's worst enemy: a closed door
Haha.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A cat's worst enemy: a closed door
Ik ook niet en nu gevonden.quote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ja.quote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Die zijn best lief, maltezer leeuwtjes ofzo toch?
Ik weet naam niet precies.
quote:
Ah zijn best leuke hondjes, opzich.quote:
dat doet me denken aan die reclame waarbij zon beessie wordt opgegetenquote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb zoeen tokkiehond
[ afbeelding ]
Een kat overgoten met benzine en in de brand gestoken...quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die reclame waarbij zon beessie wordt opgegeten
quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een kat overgoten met benzine en in de brand gestoken...
Bel het IFAW.
Oh dat mag er ook wel zijn hoorquote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb zoeen tokkiehond
[ afbeelding ]
Ja dat was ik, dankjewelquote:Op maandag 30 november 2009 23:04 schreef qonmann het volgende:
Het nomineer topic:
FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
iemand vroeg dat
Af en toe kick ik hem wel hoor.. de ene keer werkt dat nie... de andere keer heb je dagen pretquote:
quote:
Ik kijk het altijd in de rerun, of via uitzending gemistquote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef qonmann het volgende:
Iedereen kijkt P&W natuurlijk, zal wel stilvallen nu
Dolfinariumquote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef Stali het volgende:
Oh hier kan het allemaal ook..
Het is natuurlijk wel een beetje haantjes vangen in een dolfinarium..
Want tussen 11 en 12 is er Met Het Oog Op Morgenquote:Op maandag 30 november 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk het altijd in de rerun, of via uitzending gemist
uitzending gemist doe ik nooit eigenlijk..rerun somsquote:Op maandag 30 november 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk het altijd in de rerun, of via uitzending gemist
Ik mag maar 1 keer stemmen en dan wint Nikita het toch echt van jou.quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Fok nominatie topic
Zo, om een paar mensen hier gerust te stellen, als je nog niet gestemd hebt of het wil veranderen, lever maar fysiek bewijs dat ik een irritante misbare user ben, dan heb ik dat alvast gehad voor heel 2010!
Als je iets positiefs te melden hebt mag het ook natuurlijk, maar ik betwijfel het.
Zowaar een compliment, ik wist wel dat ik van je op aan kon.quote:Op maandag 30 november 2009 23:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik mag maar 1 keer stemmen en dan wint Nikita het toch echt van jou.
Ugh zit die er? Dan sla ik ook over, ik hoef het slaafje van Klink niet te horen, een uur lang.quote:Op maandag 30 november 2009 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
God, die heks van een Bussemaker zit ook aan tafel bij P&W. Daar heb ik vandaag al genoeg naar geluisterd.
Onzin, jij beweerde dat ik veel nominaties had en ik kan er maar 3 herinneren, ook nog eens voor 3 verschillende categorieën ook nog.quote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij mag in verkiezingstijd heul niet naar bed nu. Je bent een baas..
Dit heb ik niet gezegd, wel dat er drie stemmen in drie verschillende categorieën waren. Die ben ik idd bij lezen tegengekomen en ook heb ik gezegd dat er nog een hoop andere users zijn die ook gewoon mogen stemmen. Meer heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Onzin, jij beweerde dat ik veel nominaties had en ik kan er maar 3 herinneren, ook nog eens voor 3 verschillende categorieën ook nog.
Een van de stemmen kwam idd. overeen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Wel de consequentie of conclusie die je er aan verbond, meer niet.
Hoezo?quote:Op maandag 30 november 2009 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Een van de stemmen kwam idd. overeen..
Jij wordt ook vast mod..
Ten eerste, ik wil ze niet weg hebben, ik wens ze graag hier. Als ze enige problemen met me hebben op persoonlijk vlak dan vraag ik ze hierbij graag een PM te sturen. Ik wil helemaal niet een factor zijn waardoor anderen wegblijven, en heb m.i. ook nooit een van beiden onjuist bejegend. Als ze zich wel zo voelen dan bied ik hier en nu en publique mijn excuses aan, sorry, ik wil jullie geenszins wegjagen of beledigen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:03 schreef Disana het volgende:
Denk wel dat dat stemmen bij sommigen hard aan kan komen.
En ik vind het heel jammer dat mutant en voyeur zich hebben teruggetrokken uit NWS. Ik snap het goed maar ik waardeerde hun bijdragen.
ict-beheerder, op een basisschool.quote:
Leuk, tussen allemaal schreeuwkotersquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ict-beheerder, op een basisschool.
gelukkig wel met een mac er bijna naast
Kan je ff een bigmac halen in de pauzequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ict-beheerder, op een basisschool.
gelukkig wel met een mac er bijna naast
Dat dacht ik eerlijk gezeg ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Oh de vroege ochtend, ik dacht dat je het over een macbook had in je kantoortje.![]()
Goeiemorgeh..![]()
Dat dacht ik zelf ook, vandaar mijn PI, maar ik dacht: laat ik over een mcdonalds beginnenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerlijk gezeg ook![]()
Vond het al zo'n vreemde opmerking. Hoe moest een macbook daar nou bij helpen.
Jammerlijk.quote:
ik kom volgens mij één keer per jaar bij een Macquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammerlijk.
Ik wilde alleen effe zeggen dat de Chicken Sensation een echte aanrader is bij de Mac.
Ik alleen op een heel brakke zondag. Twee dagen terug dus. Ik ga zo effe lunch halen, weet iemand een aanrader?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik kom volgens mij één keer per jaar bij een Mac
Ligt er aan waar, maar een heerlijk broodje gezond bij de bakker is altijd geweldig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik alleen op een heel brakke zondag. Twee dagen terug dus. Ik ga zo effe lunch halen, weet iemand een aanrader?
Ik heb een gebraden kip gehaaldquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ligt er aan waar, maar een heerlijk broodje gezond bij de bakker is altijd geweldig.
Als lunch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een gebraden kip gehaald
Ja, heerlijkquote:
Lijkt me wel veel, hmm, broodje warme ham dan maar voor mij.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heerlijkGewoon een beetje snijden enzo en een paar plakken warme kip tussen je broodje
Hij gaat ook niet helemaal op. Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Lijkt me wel veel, hmm, broodje warme ham dan maar voor mij.
Rawrrr..quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet helemaal op. Morgen weer een dag
Broodje ham? Warme beenham? Met honing-mosterdsaus?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Rawrrr..![]()
![]()
En uiteraard de koffie, en een blaadje sla onder de ham.
Hmm, lekker bakkie soep werkt ook altijd super als je je niet goed voelt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik ga voor een bakje thee. Ik ben namelijk grieperig, thee is lekker voor de keel.
Ook goed idd. Tomaten-cremequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hmm, lekker bakkie soep werkt ook altijd super als je je niet goed voelt.
Ach dat was gelly, die bestaat niet in mijn zichtsveld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook goed idd. Tomaten-creme![]()
Werden wij gisteren trouwens uitgemaakt voor josti's?
Vond het al vreemd dat je niet vriendelijk tegen elkaar mag zijn op het forum.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach dat was gelly, die bestaat niet in mijn zichtsveld.
Ach, je hebt het zelf gelezen toch, NWS is in de 10 jaar tijd veranderd naar een walgelijke cesspool van haat en ongenoegen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat je niet vriendelijk tegen elkaar mag zijn op het forum.
Frutsel heeft er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
whehe, het gefrustreerde zwartemensen topic is nog steeds bezig?
Ik vond het commentaar van gisteren op zn zachts gezegd nogal jankerig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat hoeft ook niet, al spuugt iedereen me hier driedubbel uit dan maakt het me nog niet uit, ik vind sommige van jou meningen ook totaal niet voor mij op toepassing. Van tijd tot tijd vind ik het maar draaierig en struisvogelachtig, en jij hebt wel eens gemeld mij xenofobe trekjes aan te kaarten.
Daarom heb ik nog wel het gevoel dat we goed door een deur kunnen, ik snap niet waar dan het commentaar van gisteren vandaan kwam dat alles binnen een bepaald soort spectrum moet of anders........
Respecteer elkaar, elkaars mening, en ga daar op verder.
Ja blijkbaar zijn er veel opgekropte frustraties om mijn persoontje, wel lullig dat ze dan NWS gaan boycotten. Ik kan veel hebben maar dat soort puppy-ogen gedrag valt me ook slecht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond het commentaar van gisteren op zn zachts gezegd nogal jankerig.
Pepernoten dan maar?quote:
Een bakje honingthee dan maar? Ben ik nu ook aan het opgulpenquote:
Er loopt er vast nog wel een. Anders kun je terecht in het minarettentopic, wat nu vooral over architectuur gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
whehe, het gefrustreerde zwartemensen topic is nog steeds bezig?
You don't.. want to know..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat was er gisteren dan allemaal aan de hand?
Pepernoten als in "hier jij vuile pakpapierkapotmaker" of pepernoten als in "hier lieve kinderen" (onderhandse beweging).quote:
Jij hebt geen pakpapier kapot gemaakt, evenmin een belediging aan het hof van Whiskey gebracht, dus je krijgt ze onderhands met een vriendelijke lach aangeboden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Pepernoten als in "hier jij vuile pakpapierkapotmaker" of pepernoten als in "hier lieve kinderen" (onderhandse beweging).
Krijg steeds meer zin in Whiskey als ik dit lees...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Jij hebt geen pakpapier kapot gemaakt, evenmin een belediging aan het hof van Whiskey gebracht, dus je krijgt ze onderhands met een vriendelijke lach aangeboden.
Op dinsdagmiddag?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:28 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Krijg steeds meer zin in Whiskey als ik dit lees...
Neem zo maar ff een glaasje.... (puur natuurlijk)
Whiskey_Tango?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:28 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Fiet fijueeewww W_T and Bommenlegger sitting in a tree...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:30 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zet je bril op.
ZIe je er Tango achter staan?
Ik bedoel zo lekkere JD.
Glaasje Southern Comfortquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:28 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Neem zo maar ff een glaasje.... (puur natuurlijk)
Heul niets...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat was er gisteren dan allemaal aan de hand?
Of een alcoholist.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien is Bommenlegger een parttimer?
Het is koud.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heul niets...
Tis fucking mooi weer... ga buiten spelen![]()
Frutsel heeft altijd zinquote:
Nicotineshot maakt veel goed.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
Doe mij maar een strepsel. Gadverdamme, zit in een spagaat. Ene kant heb ik erg veel zin om te roken, maar ik weet dat wanneer ik dat doe mn keel nog meer auw gaat doen.
die drink niet meer dan ranja ...zo ik neem hem wel .W_Tquote:
Ga lekker bij Anton M. een wit voetje halen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:06 schreef Meh7 het volgende:
Jullie zijn weer eens lekker aan het slowchatten in FB.
Wie is Anton M.?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ga lekker bij Anton M. een wit voetje halen.
Kom wijsneus.quote:
ik heb schijt aan jouw regels.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Anton M = geen Anton P.
Maar zo dom zal je wel niet zijn....of wel?
Geen idee waar je het over hebt en het boeit mij verder ook niet. Anyway, houd dit topic gezellig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kom wijsneus.
Je bent laag bezig.
Je zit op dezelfde golflengte als gelly.
Dus ik zou daar niet zo trots op zijn.
Doe je niet zo dom voor.
DIt topic blijft gezellig als jij met je gejank wegblijft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt en het boeit mij verder ook niet. Anyway, houd dit topic gezellig.
Het zal wel aan de volle maan liggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Heren heren, waarom toch die vijandigheid?
Het lijkt idd of dat een aparte invloed heeft op sommige users. Gisteren sloeg wat dat betreft alles. Wat een geouwehoer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal wel aan de volle maan liggen
Ik vond het geen geouwehoer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lijkt idd of dat een aparte invloed heeft op sommige users. Gisteren sloeg wat dat betreft alles. Wat een geouwehoer.
quote:Je zult je misschien afvragen waarom bv. vollemaanstijden nu op deze site te vinden zijn.
Veel chronisch zieken zijn "gevoelig" voor weersomstandigheden en voor de volle maan.
Met vollemaan houden bv.veel mensen veel vocht vast.
http://www.langziek.nl/maanstanden.html
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:12 schreef Bommenlegger het volgende:
Koos wel, maar die lult met alle winden mee...
Ooh, vandaar dat je mij zo graag mag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:12 schreef Bommenlegger het volgende:
Koos wel, maar die lult met alle winden mee...
Het ging mij idd om de volle maan, kan het mij niet voorstellen dat dat effect heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van die weersomstandigheden wil ik nog wel geloven
Dat lijkt me een middeleeuwse opvatting inderdaad. Maar ja, je zult maar een weerwolf zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het ging mij idd om de volle maan, kan het mij niet voorstellen dat dat effect heeft.
Het had er natuurlijk ook mee te maken dat jij de enige "aangesproken" persoon was die zich in FB liet zien. En - alhoewel dat natuurlijk best een prijzenswaardige eigenschap kan zijn - het nodig vond jezelf te blijven verdedigen. Hierin ging je echter zover dat je zelfs zaken (posts) op jezelf ging betrekken waarbij het duidelijk niet om jouw persoon ging.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zijn er veel opgekropte frustraties om mijn persoontje, wel lullig dat ze dan NWS gaan boycotten. Ik kan veel hebben maar dat soort puppy-ogen gedrag valt me ook slecht.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het had er natuurlijk ook mee te maken dat jij de enige "aangesproken" persoon was die zich in FB liet zien. En - alhoewel dat natuurlijk best een prijzenswaardige eigenschap kan zijn - het nodig vond jezelf te blijven verdedigen. Hierin ging je echter zover dat je zelfs zaken (posts) op jezelf ging betrekken waarbij het duidelijk niet om jouw persoon ging.
Indeed. Welke screenshots.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik snap het allemaal niet ik voel me buitengesloten
Tokkie hond?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey kijk paddy heeft dezelfde tokkiehond als ik.
[ afbeelding ]
hoezo dat is toch ook gewoon een maltezer?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Tokkie hond?![]()
Dat hondje heeft een stamboom
Oké, ik hap
Ja, met stamboom. Maar wat is jouw definitie van een tokkiehond dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoezo dat is toch ook gewoon een maltezer?
maltezers, mopshonden, chihuahua's etc.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, met stamboom. Maar wat is jouw definitie van een tokkiehond dan?
accepteer je verlies nou maar.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:07 schreef paddy het volgende:
Ow, en ook al zou het geen ras zijn, zou me het nog niet uitmaken, maar ik moest happen toen je tokkiehond zei
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maltezers, mopshonden, chihuahua's etc.
quote:* Geschiedenis: De voorouders van de moderne maltezer leefden in pakhuizen en scheepsruimen, waar ze dienst deden als ratten- en muizenvangers. Op Renaissanceschilderijen zien we hem vaak in het gezelschap van adellijke dames.
dus we moeten trots zijn op onze maltezer?quote:
Gebruik je het dier als accessoire?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:07 schreef paddy het volgende:
Ow, en ook al zou het geen ras zijn, zou me het nog niet uitmaken, maar ik moest happen toen je tokkiehond zei
je kan er gewoon niet mee omgaan dat je in de pan gehakt wordt door een etnische minderheid.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:16 schreef paddy het volgende:
Ik accepteer mijn verlies niet. Laat me geen tokkie noemen door een tokkie
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gebruik je het dier als accessoire?
Etnische wat?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je kan er gewoon niet mee omgaan dat je in de pan gehakt wordt door een etnische minderheid.
Etnische mat.quote:
Ik ben kwart duits, kwart nederlands en half etnische minderheid.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:19 schreef paddy het volgende:
Mijn schoonzus in Chinese. Mijn man kwart Indonesisch en ik een gedeelte Duitser.
Hoe multicul wil je het hebben
Onze Malthezer? Sinds wanneer ga je een Malthezer aan Nederland verbinden? Zoek de oorsprongquote:Op woensdag 2 december 2009 02:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus we moeten trots zijn op onze maltezer?
nee, onze maltezer.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Onze Malthezer? Sinds wanneer ga je een Malthezer aan Nederland verbinden? Zoek de oorsprong
je eigen hond tokkiehond noemenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, onze maltezer.
de jouwe en de mijne.
ik heb ook zoeen hond.
noem het beestje toch gewoon bij zijn naamquote:
ik zit gewoon dingen uit mijn duimpje te zuigen.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:24 schreef paddy het volgende:
En volgens mij hebben we ooit ergens vaker met elkaar gesproken. Dit naar aanleiding van je afkomst en mijn afkomst. Jammer dat ik geen kloonscan heb
Wanneer ze nu keffertje zouden zeggen? Moet ik schuld bekennen. Die akelige hoge tonen nekken mijn trommelvliezen nog eensquote:Op woensdag 2 december 2009 02:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
noem het beestje toch gewoon bij zijn naam
Ze blaft alsof ze je wil vermoorden, maar waakhond?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom anders zo'n klein onding? Als nachtwaker?
Kutuserquote:Op woensdag 2 december 2009 02:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik zit gewoon dingen uit mijn duimpje te zuigen.
het is snachts, namelijk.
Ik dacht al dat het een zij was. Ik kan me niet voorstellen dat er mannelijke Maltesers bestaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze blaft alsof ze je wil vermoorden, maar waakhond?Ze gaat achter mij staan wanneer je een keer boe zegt
truste.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:39 schreef paddy het volgende:
Ik ga slapen. dromen jullie mooie dromen
Loopt ze op batterijen of moet je die nog opwinden?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey kijk paddy heeft dezelfde tokkiehond als ik.
[ afbeelding ]
Ik zie je anders nergens delenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:30 schreef Disana het volgende:
Dan drink ik mijn koffie wel helemaal zelf op.
owquote:Op woensdag 2 december 2009 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De pot stond hier midden op tafel!
infuus?quote:
<schenkt koude koffie in voor frutsel>quote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow![]()
was het zelfbediening dan ofzo? jij bent vrouw, ondergeschikt dus, inschenken! hup![]()
[..]
infuus?
Thee met honing werkt verzachtend, heb je dat al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
Keel is goed voor mijn zere strotje. Dus zit aan een thee/strepsil/mandarijnen dieet.
Uiteraard. Alleen op kantoor moet ik het doen met groene thee.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Thee met honing werkt verzachtend, heb je dat al eens geprobeerd?
Je neemt toch gewoon je potje honing mee naar je werk?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen op kantoor moet ik het doen met groene thee.
Ik ben allang blij als ik niet vergeet mn brood te smeren 's ochtends. Moet ik zeker ook nog eens aan honing denken.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je neemt toch gewoon je potje honing mee naar je werk?
Vanavond in je tas doen meteen als je thuiskomt.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als ik niet vergeet mn brood te smeren 's ochtends. Moet ik zeker ook nog eens aan honing denken.
Of zometeen naar de supermarkt lopen voor wat honingquote:Op woensdag 2 december 2009 10:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanavond in je tas doen meteen als je thuiskomt.
Of een vrouw opsnorren.
Ik weet het. Van zwarte koffie krijg je haar op zak.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef sp3c het volgende:
thee is een mietje
koffie moet je drinken, zwart en keisterk
lekker belangerijkquote:Op woensdag 2 december 2009 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry, ben niet echt een type die naar de mods rent.
Rennen hoeft nie, een topicrapport kan ookquote:Op woensdag 2 december 2009 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry, ben niet echt een type die naar de mods rent.
Talster!quote:
Das ook niet voor het eerstquote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef sp3c het volgende:
ik heb mezelf maar genote want waarschuwingen zijn er voor een reden
Ik maak me geen zorgen, ik ben een heel brave userquote:
WELKOM IN DE DDR DE BURGER HEEFT NIKS MEER TE ZEGGEN DE OVERHEID LEEFT JE LEVEN SP3C IS EEN MARIONET VAN DE ILLUMINATI IEDEREEN MOET EEN RFIDCHIP..quote:
Ik ook! Nog nooit een ban of een note die echt teltquote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen, ik ben een heel brave user
ja maar jij hebt dan ook enorm grote ... erm ... grote ...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook! Nog nooit een ban of een note die echt telt
Ik weet niet eens wat een note is, moet je nagaan!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook! Nog nooit een ban of een note die echt telt
Ogen sp3c je viel op mijn ogen!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar jij hebt dan ook enorm grote ... erm ... grote ...
grote woorden
je gebruikt grote woorden, die begrijpen de meeste mods niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |