Ik mag maar 1 keer stemmen en dan wint Nikita het toch echt van jou.quote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Fok nominatie topic
Zo, om een paar mensen hier gerust te stellen, als je nog niet gestemd hebt of het wil veranderen, lever maar fysiek bewijs dat ik een irritante misbare user ben, dan heb ik dat alvast gehad voor heel 2010!
Als je iets positiefs te melden hebt mag het ook natuurlijk, maar ik betwijfel het.
Zowaar een compliment, ik wist wel dat ik van je op aan kon.quote:Op maandag 30 november 2009 23:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik mag maar 1 keer stemmen en dan wint Nikita het toch echt van jou.
Ugh zit die er? Dan sla ik ook over, ik hoef het slaafje van Klink niet te horen, een uur lang.quote:Op maandag 30 november 2009 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
God, die heks van een Bussemaker zit ook aan tafel bij P&W. Daar heb ik vandaag al genoeg naar geluisterd.
Onzin, jij beweerde dat ik veel nominaties had en ik kan er maar 3 herinneren, ook nog eens voor 3 verschillende categorieën ook nog.quote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij mag in verkiezingstijd heul niet naar bed nu. Je bent een baas..
Dit heb ik niet gezegd, wel dat er drie stemmen in drie verschillende categorieën waren. Die ben ik idd bij lezen tegengekomen en ook heb ik gezegd dat er nog een hoop andere users zijn die ook gewoon mogen stemmen. Meer heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Onzin, jij beweerde dat ik veel nominaties had en ik kan er maar 3 herinneren, ook nog eens voor 3 verschillende categorieën ook nog.
Een van de stemmen kwam idd. overeen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Wel de consequentie of conclusie die je er aan verbond, meer niet.
Hoezo?quote:Op maandag 30 november 2009 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Een van de stemmen kwam idd. overeen..
Jij wordt ook vast mod..
Ten eerste, ik wil ze niet weg hebben, ik wens ze graag hier. Als ze enige problemen met me hebben op persoonlijk vlak dan vraag ik ze hierbij graag een PM te sturen. Ik wil helemaal niet een factor zijn waardoor anderen wegblijven, en heb m.i. ook nooit een van beiden onjuist bejegend. Als ze zich wel zo voelen dan bied ik hier en nu en publique mijn excuses aan, sorry, ik wil jullie geenszins wegjagen of beledigen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:03 schreef Disana het volgende:
Denk wel dat dat stemmen bij sommigen hard aan kan komen.
En ik vind het heel jammer dat mutant en voyeur zich hebben teruggetrokken uit NWS. Ik snap het goed maar ik waardeerde hun bijdragen.
ict-beheerder, op een basisschool.quote:
Leuk, tussen allemaal schreeuwkotersquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ict-beheerder, op een basisschool.
gelukkig wel met een mac er bijna naast
Kan je ff een bigmac halen in de pauzequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ict-beheerder, op een basisschool.
gelukkig wel met een mac er bijna naast
Dat dacht ik eerlijk gezeg ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Oh de vroege ochtend, ik dacht dat je het over een macbook had in je kantoortje.![]()
Goeiemorgeh..![]()
Dat dacht ik zelf ook, vandaar mijn PI, maar ik dacht: laat ik over een mcdonalds beginnenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerlijk gezeg ook![]()
Vond het al zo'n vreemde opmerking. Hoe moest een macbook daar nou bij helpen.
Jammerlijk.quote:
ik kom volgens mij één keer per jaar bij een Macquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammerlijk.
Ik wilde alleen effe zeggen dat de Chicken Sensation een echte aanrader is bij de Mac.
Ik alleen op een heel brakke zondag. Twee dagen terug dus. Ik ga zo effe lunch halen, weet iemand een aanrader?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik kom volgens mij één keer per jaar bij een Mac
Ligt er aan waar, maar een heerlijk broodje gezond bij de bakker is altijd geweldig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik alleen op een heel brakke zondag. Twee dagen terug dus. Ik ga zo effe lunch halen, weet iemand een aanrader?
Ik heb een gebraden kip gehaaldquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ligt er aan waar, maar een heerlijk broodje gezond bij de bakker is altijd geweldig.
Als lunch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een gebraden kip gehaald
Ja, heerlijkquote:
Lijkt me wel veel, hmm, broodje warme ham dan maar voor mij.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heerlijkGewoon een beetje snijden enzo en een paar plakken warme kip tussen je broodje
Hij gaat ook niet helemaal op. Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Lijkt me wel veel, hmm, broodje warme ham dan maar voor mij.
Rawrrr..quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet helemaal op. Morgen weer een dag
Broodje ham? Warme beenham? Met honing-mosterdsaus?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Rawrrr..![]()
![]()
En uiteraard de koffie, en een blaadje sla onder de ham.
Hmm, lekker bakkie soep werkt ook altijd super als je je niet goed voelt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik ga voor een bakje thee. Ik ben namelijk grieperig, thee is lekker voor de keel.
Ook goed idd. Tomaten-cremequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hmm, lekker bakkie soep werkt ook altijd super als je je niet goed voelt.
Ach dat was gelly, die bestaat niet in mijn zichtsveld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook goed idd. Tomaten-creme![]()
Werden wij gisteren trouwens uitgemaakt voor josti's?
Vond het al vreemd dat je niet vriendelijk tegen elkaar mag zijn op het forum.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach dat was gelly, die bestaat niet in mijn zichtsveld.
Ach, je hebt het zelf gelezen toch, NWS is in de 10 jaar tijd veranderd naar een walgelijke cesspool van haat en ongenoegen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat je niet vriendelijk tegen elkaar mag zijn op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |