Frutsel heeft er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
whehe, het gefrustreerde zwartemensen topic is nog steeds bezig?
Ik vond het commentaar van gisteren op zn zachts gezegd nogal jankerig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat hoeft ook niet, al spuugt iedereen me hier driedubbel uit dan maakt het me nog niet uit, ik vind sommige van jou meningen ook totaal niet voor mij op toepassing. Van tijd tot tijd vind ik het maar draaierig en struisvogelachtig, en jij hebt wel eens gemeld mij xenofobe trekjes aan te kaarten.
Daarom heb ik nog wel het gevoel dat we goed door een deur kunnen, ik snap niet waar dan het commentaar van gisteren vandaan kwam dat alles binnen een bepaald soort spectrum moet of anders........
Respecteer elkaar, elkaars mening, en ga daar op verder.
Ja blijkbaar zijn er veel opgekropte frustraties om mijn persoontje, wel lullig dat ze dan NWS gaan boycotten. Ik kan veel hebben maar dat soort puppy-ogen gedrag valt me ook slecht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond het commentaar van gisteren op zn zachts gezegd nogal jankerig.
Pepernoten dan maar?quote:
Een bakje honingthee dan maar? Ben ik nu ook aan het opgulpenquote:
Er loopt er vast nog wel een. Anders kun je terecht in het minarettentopic, wat nu vooral over architectuur gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
whehe, het gefrustreerde zwartemensen topic is nog steeds bezig?
You don't.. want to know..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat was er gisteren dan allemaal aan de hand?
Pepernoten als in "hier jij vuile pakpapierkapotmaker" of pepernoten als in "hier lieve kinderen" (onderhandse beweging).quote:
Jij hebt geen pakpapier kapot gemaakt, evenmin een belediging aan het hof van Whiskey gebracht, dus je krijgt ze onderhands met een vriendelijke lach aangeboden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Pepernoten als in "hier jij vuile pakpapierkapotmaker" of pepernoten als in "hier lieve kinderen" (onderhandse beweging).
Krijg steeds meer zin in Whiskey als ik dit lees...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Jij hebt geen pakpapier kapot gemaakt, evenmin een belediging aan het hof van Whiskey gebracht, dus je krijgt ze onderhands met een vriendelijke lach aangeboden.
Op dinsdagmiddag?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:28 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Krijg steeds meer zin in Whiskey als ik dit lees...
Neem zo maar ff een glaasje.... (puur natuurlijk)
Whiskey_Tango?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:28 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Fiet fijueeewww W_T and Bommenlegger sitting in a tree...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:30 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zet je bril op.
ZIe je er Tango achter staan?
Ik bedoel zo lekkere JD.
Glaasje Southern Comfortquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:28 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Neem zo maar ff een glaasje.... (puur natuurlijk)
Heul niets...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat was er gisteren dan allemaal aan de hand?
Of een alcoholist.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien is Bommenlegger een parttimer?
Het is koud.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heul niets...
Tis fucking mooi weer... ga buiten spelen![]()
Frutsel heeft altijd zinquote:
Nicotineshot maakt veel goed.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
Doe mij maar een strepsel. Gadverdamme, zit in een spagaat. Ene kant heb ik erg veel zin om te roken, maar ik weet dat wanneer ik dat doe mn keel nog meer auw gaat doen.
die drink niet meer dan ranja ...zo ik neem hem wel .W_Tquote:
Ga lekker bij Anton M. een wit voetje halen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:06 schreef Meh7 het volgende:
Jullie zijn weer eens lekker aan het slowchatten in FB.
Wie is Anton M.?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ga lekker bij Anton M. een wit voetje halen.
Kom wijsneus.quote:
ik heb schijt aan jouw regels.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Anton M = geen Anton P.
Maar zo dom zal je wel niet zijn....of wel?
Geen idee waar je het over hebt en het boeit mij verder ook niet. Anyway, houd dit topic gezellig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kom wijsneus.
Je bent laag bezig.
Je zit op dezelfde golflengte als gelly.
Dus ik zou daar niet zo trots op zijn.
Doe je niet zo dom voor.
DIt topic blijft gezellig als jij met je gejank wegblijft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt en het boeit mij verder ook niet. Anyway, houd dit topic gezellig.
Het zal wel aan de volle maan liggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Heren heren, waarom toch die vijandigheid?
Het lijkt idd of dat een aparte invloed heeft op sommige users. Gisteren sloeg wat dat betreft alles. Wat een geouwehoer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal wel aan de volle maan liggen
Ik vond het geen geouwehoer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lijkt idd of dat een aparte invloed heeft op sommige users. Gisteren sloeg wat dat betreft alles. Wat een geouwehoer.
quote:Je zult je misschien afvragen waarom bv. vollemaanstijden nu op deze site te vinden zijn.
Veel chronisch zieken zijn "gevoelig" voor weersomstandigheden en voor de volle maan.
Met vollemaan houden bv.veel mensen veel vocht vast.
http://www.langziek.nl/maanstanden.html
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:12 schreef Bommenlegger het volgende:
Koos wel, maar die lult met alle winden mee...
Ooh, vandaar dat je mij zo graag mag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:12 schreef Bommenlegger het volgende:
Koos wel, maar die lult met alle winden mee...
Het ging mij idd om de volle maan, kan het mij niet voorstellen dat dat effect heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van die weersomstandigheden wil ik nog wel geloven
Dat lijkt me een middeleeuwse opvatting inderdaad. Maar ja, je zult maar een weerwolf zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het ging mij idd om de volle maan, kan het mij niet voorstellen dat dat effect heeft.
Het had er natuurlijk ook mee te maken dat jij de enige "aangesproken" persoon was die zich in FB liet zien. En - alhoewel dat natuurlijk best een prijzenswaardige eigenschap kan zijn - het nodig vond jezelf te blijven verdedigen. Hierin ging je echter zover dat je zelfs zaken (posts) op jezelf ging betrekken waarbij het duidelijk niet om jouw persoon ging.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zijn er veel opgekropte frustraties om mijn persoontje, wel lullig dat ze dan NWS gaan boycotten. Ik kan veel hebben maar dat soort puppy-ogen gedrag valt me ook slecht.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het had er natuurlijk ook mee te maken dat jij de enige "aangesproken" persoon was die zich in FB liet zien. En - alhoewel dat natuurlijk best een prijzenswaardige eigenschap kan zijn - het nodig vond jezelf te blijven verdedigen. Hierin ging je echter zover dat je zelfs zaken (posts) op jezelf ging betrekken waarbij het duidelijk niet om jouw persoon ging.
Indeed. Welke screenshots.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik snap het allemaal niet ik voel me buitengesloten
Tokkie hond?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey kijk paddy heeft dezelfde tokkiehond als ik.
[ afbeelding ]
hoezo dat is toch ook gewoon een maltezer?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Tokkie hond?![]()
Dat hondje heeft een stamboom
Oké, ik hap
Ja, met stamboom. Maar wat is jouw definitie van een tokkiehond dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoezo dat is toch ook gewoon een maltezer?
maltezers, mopshonden, chihuahua's etc.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, met stamboom. Maar wat is jouw definitie van een tokkiehond dan?
accepteer je verlies nou maar.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:07 schreef paddy het volgende:
Ow, en ook al zou het geen ras zijn, zou me het nog niet uitmaken, maar ik moest happen toen je tokkiehond zei
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maltezers, mopshonden, chihuahua's etc.
quote:* Geschiedenis: De voorouders van de moderne maltezer leefden in pakhuizen en scheepsruimen, waar ze dienst deden als ratten- en muizenvangers. Op Renaissanceschilderijen zien we hem vaak in het gezelschap van adellijke dames.
dus we moeten trots zijn op onze maltezer?quote:
Gebruik je het dier als accessoire?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:07 schreef paddy het volgende:
Ow, en ook al zou het geen ras zijn, zou me het nog niet uitmaken, maar ik moest happen toen je tokkiehond zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |