Of een alcoholist.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien is Bommenlegger een parttimer?
Het is koud.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heul niets...
Tis fucking mooi weer... ga buiten spelen![]()
Frutsel heeft altijd zinquote:
Nicotineshot maakt veel goed.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
Doe mij maar een strepsel. Gadverdamme, zit in een spagaat. Ene kant heb ik erg veel zin om te roken, maar ik weet dat wanneer ik dat doe mn keel nog meer auw gaat doen.
die drink niet meer dan ranja ...zo ik neem hem wel .W_Tquote:
Ga lekker bij Anton M. een wit voetje halen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:06 schreef Meh7 het volgende:
Jullie zijn weer eens lekker aan het slowchatten in FB.
Wie is Anton M.?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ga lekker bij Anton M. een wit voetje halen.
Kom wijsneus.quote:
ik heb schijt aan jouw regels.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Anton M = geen Anton P.
Maar zo dom zal je wel niet zijn....of wel?
Geen idee waar je het over hebt en het boeit mij verder ook niet. Anyway, houd dit topic gezellig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kom wijsneus.
Je bent laag bezig.
Je zit op dezelfde golflengte als gelly.
Dus ik zou daar niet zo trots op zijn.
Doe je niet zo dom voor.
DIt topic blijft gezellig als jij met je gejank wegblijft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt en het boeit mij verder ook niet. Anyway, houd dit topic gezellig.
Het zal wel aan de volle maan liggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Heren heren, waarom toch die vijandigheid?
Het lijkt idd of dat een aparte invloed heeft op sommige users. Gisteren sloeg wat dat betreft alles. Wat een geouwehoer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal wel aan de volle maan liggen
Ik vond het geen geouwehoer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lijkt idd of dat een aparte invloed heeft op sommige users. Gisteren sloeg wat dat betreft alles. Wat een geouwehoer.
quote:Je zult je misschien afvragen waarom bv. vollemaanstijden nu op deze site te vinden zijn.
Veel chronisch zieken zijn "gevoelig" voor weersomstandigheden en voor de volle maan.
Met vollemaan houden bv.veel mensen veel vocht vast.
http://www.langziek.nl/maanstanden.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |