je kan er gewoon niet mee omgaan dat je in de pan gehakt wordt door een etnische minderheid.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:16 schreef paddy het volgende:
Ik accepteer mijn verlies niet. Laat me geen tokkie noemen door een tokkie
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gebruik je het dier als accessoire?
Etnische wat?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je kan er gewoon niet mee omgaan dat je in de pan gehakt wordt door een etnische minderheid.
Etnische mat.quote:
Ik ben kwart duits, kwart nederlands en half etnische minderheid.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:19 schreef paddy het volgende:
Mijn schoonzus in Chinese. Mijn man kwart Indonesisch en ik een gedeelte Duitser.
Hoe multicul wil je het hebben
Onze Malthezer? Sinds wanneer ga je een Malthezer aan Nederland verbinden? Zoek de oorsprongquote:Op woensdag 2 december 2009 02:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus we moeten trots zijn op onze maltezer?
nee, onze maltezer.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Onze Malthezer? Sinds wanneer ga je een Malthezer aan Nederland verbinden? Zoek de oorsprong
je eigen hond tokkiehond noemenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, onze maltezer.
de jouwe en de mijne.
ik heb ook zoeen hond.
noem het beestje toch gewoon bij zijn naamquote:
ik zit gewoon dingen uit mijn duimpje te zuigen.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:24 schreef paddy het volgende:
En volgens mij hebben we ooit ergens vaker met elkaar gesproken. Dit naar aanleiding van je afkomst en mijn afkomst. Jammer dat ik geen kloonscan heb
Wanneer ze nu keffertje zouden zeggen? Moet ik schuld bekennen. Die akelige hoge tonen nekken mijn trommelvliezen nog eensquote:Op woensdag 2 december 2009 02:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
noem het beestje toch gewoon bij zijn naam
Ze blaft alsof ze je wil vermoorden, maar waakhond?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom anders zo'n klein onding? Als nachtwaker?
Kutuserquote:Op woensdag 2 december 2009 02:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik zit gewoon dingen uit mijn duimpje te zuigen.
het is snachts, namelijk.
Ik dacht al dat het een zij was. Ik kan me niet voorstellen dat er mannelijke Maltesers bestaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze blaft alsof ze je wil vermoorden, maar waakhond?Ze gaat achter mij staan wanneer je een keer boe zegt
truste.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:39 schreef paddy het volgende:
Ik ga slapen. dromen jullie mooie dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |