Je katjes! oooh!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:17 schreef Frutsel het volgende:
Waar is de link naar het vorige topic? Dies nog niet eens vol man!![]()
oh nu wel
het bestaat al 4 minutenquote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik wist helemaal niet dat dit topic bestond.
Zakt ook regelmatig zo ver terug dat het niet meer op de eerste pagina van de AT staat.quote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Jij hebt een leuk hondje, same here!quote:
Nu heb je alleen Ferdo nog ^^quote:
Aandachtsgeilquote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je katjes! oooh!!![]()
![]()
Ze zijn wel fotogeniek hoor.
je hond heet zeker Whiskeyquote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Jij hebt een leuk hondje, same here!![]()
Hoewel, ik vind eigenlijk alle huisdieren wel leuk moet ik bekennen.
Haha ja, ik snap ook niet waarom of die beesten altijd overal zich mee willen bemoeien wat hun baasje aan het doen is, nieuwsgierige dingen zijn 'tquote:
#11 zelfs al.quote:
Had gekund, maar Duitse stamboom, dus ja dan komt er verplicht een titel in zijn paspoort.quote:
Een wat?quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef Frutsel het volgende:
ik wil een nieuwe hub thuis
iemand ideeen?
boeit allemaal niet zoveel, komt op hetzelfde neer.quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef Frutsel het volgende:
ik wil een nieuwe hub thuis
iemand ideeen?
Mjah, dan wordt het dus weer Mediamarktquote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
boeit allemaal niet zoveel, komt op hetzelfde neer.
loop dus de electronica winkel binnen en koop de eerste de beste.
Een switch is inderdaad beter, merken maken helemaal niets uit en het kost in alle gevallen ook bijna niets.quote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij zijn hubs een beetje uit de tijd, en heb je tegenwoordig switches. Bijna hetzelfde, verder wat Funky zegt. Heb zelf al een tijd een Sweex van twee tientjes.
een switch is niet per definitie beter.quote:Op maandag 30 november 2009 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Een switch is inderdaad beter, merken maken helemaal niets uit en het kost in alle gevallen ook bijna niets.
Een switch maakt direct contact met je internetaansluiting, de pakketjes worden in het geheugen opgeslagen. Een hub maakt rechtstreeks contact met de andere poort (computer), die moet er dan wel zijn. Een router neemt eerst het pakketje aan, daarmee staat het altijd klaar.quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
een switch is niet per definitie beter.
maargoed, DIG
quote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Jij hebt een leuk hondje, same here!![]()
Hoewel, ik vind eigenlijk alle huisdieren wel leuk moet ik bekennen.
Worden er überhaupt nog hubs (nieuw) verkocht dan?quote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
een switch is niet per definitie beter.
maargoed, DIG
Zo te zien wel.. maar merendeel switches dus... bij Mediamarkt weten ze er over het algemeen ook te weinig van... anders ga ik wel ff naar de pcstore hier in het centrumquote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Worden er überhaupt nog hubs (nieuw) verkocht dan?
geen idee, denk het niet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Worden er überhaupt nog hubs (nieuw) verkocht dan?
Wij hebben 4 computers op onze switch zitten, werkt snel en perfect.quote:Op maandag 30 november 2009 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo te zien wel.. maar merendeel switches dus... bij Mediamarkt weten ze er over het algemeen ook te weinig van... anders ga ik wel ff naar de pcstore hier in het centrum
Maar ze heeft zo'n lieve blik in haar ogen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef paddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is de poes die ik de naam poes onwaardig vind. Echt een halve wilde
Zit op de verbandtrommel. Hoe toepasselijk
Heb je dan rechtstreeks internet op je switch aangesloten of ook nog via een server?quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij hebben 4 computers op onze switch zitten, werkt snel en perfect.
Blijkbaar wel, als ik wat op inet rondkijk, dus er is toch ook nog wel een markt voor hubs. De exacte verschillen en voordelen zou ik ook niet weten.quote:Op maandag 30 november 2009 19:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
geen idee, denk het niet.
Ons internet loopt alleen en rechtstreeks via de router.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je dan rechtstreeks internet op je switch aangesloten of ook nog via een server?
Dan is een switch meer een router dus
Oh wow! welke soort is dat, ziet er echt erg goed uit.quote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef paddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is de poes die ik de naam poes onwaardig vind. Echt een halve wilde
Zit op de verbandtrommel. Hoe toepasselijk
O, maar ze kan ook ief zijn hoor. Heel aanhankelijk...en dan ineens grijpt ze je met alle vier poten (met nagels uit) En hapt ze. het bijten doet geen pijn, maar die nagels zijn erger dan die van een gewone huis tuin en keukenkat.quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ze heeft zo'n lieve blik in haar ogen.
Okee ik weet dat dat niets zegt
quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Frutsel het volgende:
Ah...vijf Engelsen in Iraanse wateren gearresteerd lees ik net...
Deelnemers aan een zeilwedstrijd ofzo
Zal vast weer internationaal gedoe opleveren
hmm, zit eens rond te kijken en het blijkt dat een hub de bandbreedte verdeelt over de aangesloten computers, en bij switches krijg je gewoon de volle snelheid, mits er niemand anders al de bandbreedte opsnoept.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als ik wat op inet rondkijk, dus er is toch ook nog wel een markt voor hubs. De exacte verschillen en voordelen zou ik ook niet weten.
Ik ken dat, al heb ik nu geen katten die dat doen. Dan komt ineens de wilde kat naar boven inderdaad. Niet op het buikje aaien, zoveel weet ik welquote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef paddy het volgende:
[..]
O, maar ze kan ook ief zijn hoor. Heel aanhankelijk...en dan ineens grijpt ze je met alle vier poten (met nagels uit) En hapt ze. het bijten doet geen pijn, maar die nagels zijn erger dan die van een gewone huis tuin en keukenkat.
een hub is geen router...en ik heb dus een server...quote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ons internet loopt alleen en rechtstreeks via de router.
Niet meer over de longen roken koos.quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
Doe mij maar een gluhwein, ik heb last van mn strot namelijk.
En maar doorroken
Dan zouden het zeilers uit Iran moeten zijn, onderweg naar Libanon en Hezbollah ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef paddy het volgende:
[..]
O, maar ze kan ook ief zijn hoor. Heel aanhankelijk...en dan ineens grijpt ze je met alle vier poten (met nagels uit) En hapt ze. het bijten doet geen pijn, maar die nagels zijn erger dan die van een gewone huis tuin en keukenkat.
[..]Ja, maar in een zeilboot passen ook kernbommen
![]()
Dat kan niet Whiskey. Niet over je longen roken is hetzelfde als Malt bier drinken. Oftewel kansloosquote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet meer over de longen roken koos.
Oh en
Ja die server kan er gewoon op, al is het wel een tussenlaag die je met een switch niet meer nodig hebt omdat de switch alle verkeer rechtstreeks regelt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
een hub is geen router...en ik heb dus een server...
kan ik d e server dan nog gebruiken met de switch of gaat dat niet?
Mijn zus had ook zo'n kat koe, die was groot en liet zich lekker borstelen en vertroetelen. Totdat hij opeens een brainwave kreeg en je vol aanviel met nagels en tanden. Heb daar wel eens een flinke ontsteking inclusief tetanus prik aan overgehouden. Verder was ie wel lief hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]Ja, maar in een zeilboot passen ook kernbommen
![]()
Wel beter voor je gesteldheid, hmm, als ik al aan het roken zou gaan dan zou ik waarschijnlijk niet over de longen roken. Sowieso, ben meer een sigaren persoon, sigaretten zijn niet aan me uitbesteed.quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan niet Whiskey. Niet over je longen roken is hetzelfde als Malt bier drinken. Oftewel kansloos
Wij rokers zijn er allang over eens dat de zogenaamde schadelijkheid een fabeltje is. Ga maar eens posten met Weltschmerz.quote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wel beter voor je gesteldheid, hmm, als ik al aan het roken zou gaan dan zou ik waarschijnlijk niet over de longen roken. Sowieso, ben meer een sigaren persoon, sigaretten zijn niet aan me uitbesteed.
leg es uit?quote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Hukkie het volgende:
Sigaren kun je ook gewoon over de longen roken hoor, dan krijg je het 'Black Beauty gevoel'.
Oh ik geloof er ook weinig van, heb er ook geen last van. Ik vind dat roken een vrijheid behoort te zijn, niet beperkt door regeltjes en andere normen die gesteld worden door derden. Nee, wat mij betreft staat het volledig vrij, liberaal dat ik ben.quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij rokers zijn er allang over eens dat de zogenaamde schadelijkheid een fabeltje is. Ga maar eens posten met Weltschmerz.
Roken is lekker, liefst een pakje per dagSigaren zijn mwoah. Als het niet over de longen gaat, vind ik er weinig aan.
Dan toch liever niet over de longen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Hukkie het volgende:
Sigaren kun je ook gewoon over de longen roken hoor, dan krijg je het 'Black Beauty gevoel'.
Vroeger, toen ik nog op school zat, had je een sigarettenmerk dat heette Black Beauty. Dat waren zeer zware filterloze sigaretten, als je daar een paar halen van inhaleerde dan klapte je dubbel en liep je de rest van de dag te hoesten en misselijk te zijn. Datzelfde heb ik ook bij sigaren.quote:
Je bent een goede knulquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh ik geloof er ook weinig van, heb er ook geen last van. Ik vind dat roken een vrijheid behoort te zijn, niet beperkt door regeltjes en andere normen die gesteld worden door derden. Nee, wat mij betreft staat het volledig vrij, liberaal dat ik ben.
aaah okequote:Op maandag 30 november 2009 20:14 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog op school zat, had je een sigarettenmerk dat heette Black Beauty. Dat waren zeer zware filterloze sigaretten, als je daar een paar halen van inhaleerde dan klapte je dubbel en liep je de rest van de dag te hoesten en misselijk te zijn. Datzelfde heb ik ook bij sigaren.
Zoiets dusquote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mijn zus had ook zo'n kat koe, die was groot en liet zich lekker borstelen en vertroetelen. Totdat hij opeens een brainwave kreeg en je vol aanviel met nagels en tanden. Heb daar wel eens een flinke ontsteking inclusief tetanus prik aan overgehouden. Verder was ie wel lief hoor.
Mooi, dat is de aard van de ware katquote:Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Zoiets dus
Alleen die van mij komt niet buiten, dus echt een ontsteking hou ik er niet aan over, maar heden, die nagels moet ze gewoon uit je vel trekken wanneer ze zo'n bui heeft.
Gaat ook geen meter voor mij aan de kant hè
A cat's worst enemy: a closed doorquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dat is de aard van de ware kat
Jep traumatisch, de katten die ik had sprongen gewoon naar de deurkruk net zolang tot de deur open ging.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A cat's worst enemy: a closed door
Haha.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A cat's worst enemy: a closed door
Ik ook niet en nu gevonden.quote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ja.quote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Die zijn best lief, maltezer leeuwtjes ofzo toch?
Ik weet naam niet precies.
quote:
Ah zijn best leuke hondjes, opzich.quote:
dat doet me denken aan die reclame waarbij zon beessie wordt opgegetenquote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb zoeen tokkiehond
[ afbeelding ]
Een kat overgoten met benzine en in de brand gestoken...quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat doet me denken aan die reclame waarbij zon beessie wordt opgegeten
quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een kat overgoten met benzine en in de brand gestoken...
Bel het IFAW.
Oh dat mag er ook wel zijn hoorquote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb zoeen tokkiehond
[ afbeelding ]
Ja dat was ik, dankjewelquote:Op maandag 30 november 2009 23:04 schreef qonmann het volgende:
Het nomineer topic:
FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
iemand vroeg dat
Af en toe kick ik hem wel hoor.. de ene keer werkt dat nie... de andere keer heb je dagen pretquote:
quote:
Ik kijk het altijd in de rerun, of via uitzending gemistquote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef qonmann het volgende:
Iedereen kijkt P&W natuurlijk, zal wel stilvallen nu
Dolfinariumquote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef Stali het volgende:
Oh hier kan het allemaal ook..
Het is natuurlijk wel een beetje haantjes vangen in een dolfinarium..
Want tussen 11 en 12 is er Met Het Oog Op Morgenquote:Op maandag 30 november 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk het altijd in de rerun, of via uitzending gemist
uitzending gemist doe ik nooit eigenlijk..rerun somsquote:Op maandag 30 november 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk het altijd in de rerun, of via uitzending gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |