Ooh, vandaar dat je mij zo graag mag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:12 schreef Bommenlegger het volgende:
Koos wel, maar die lult met alle winden mee...
Het ging mij idd om de volle maan, kan het mij niet voorstellen dat dat effect heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van die weersomstandigheden wil ik nog wel geloven
Dat lijkt me een middeleeuwse opvatting inderdaad. Maar ja, je zult maar een weerwolf zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het ging mij idd om de volle maan, kan het mij niet voorstellen dat dat effect heeft.
Het had er natuurlijk ook mee te maken dat jij de enige "aangesproken" persoon was die zich in FB liet zien. En - alhoewel dat natuurlijk best een prijzenswaardige eigenschap kan zijn - het nodig vond jezelf te blijven verdedigen. Hierin ging je echter zover dat je zelfs zaken (posts) op jezelf ging betrekken waarbij het duidelijk niet om jouw persoon ging.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zijn er veel opgekropte frustraties om mijn persoontje, wel lullig dat ze dan NWS gaan boycotten. Ik kan veel hebben maar dat soort puppy-ogen gedrag valt me ook slecht.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het had er natuurlijk ook mee te maken dat jij de enige "aangesproken" persoon was die zich in FB liet zien. En - alhoewel dat natuurlijk best een prijzenswaardige eigenschap kan zijn - het nodig vond jezelf te blijven verdedigen. Hierin ging je echter zover dat je zelfs zaken (posts) op jezelf ging betrekken waarbij het duidelijk niet om jouw persoon ging.
Indeed. Welke screenshots.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik snap het allemaal niet ik voel me buitengesloten
Tokkie hond?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey kijk paddy heeft dezelfde tokkiehond als ik.
[ afbeelding ]
hoezo dat is toch ook gewoon een maltezer?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Tokkie hond?![]()
Dat hondje heeft een stamboom
Oké, ik hap
Ja, met stamboom. Maar wat is jouw definitie van een tokkiehond dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoezo dat is toch ook gewoon een maltezer?
maltezers, mopshonden, chihuahua's etc.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, met stamboom. Maar wat is jouw definitie van een tokkiehond dan?
accepteer je verlies nou maar.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:07 schreef paddy het volgende:
Ow, en ook al zou het geen ras zijn, zou me het nog niet uitmaken, maar ik moest happen toen je tokkiehond zei
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maltezers, mopshonden, chihuahua's etc.
quote:* Geschiedenis: De voorouders van de moderne maltezer leefden in pakhuizen en scheepsruimen, waar ze dienst deden als ratten- en muizenvangers. Op Renaissanceschilderijen zien we hem vaak in het gezelschap van adellijke dames.
dus we moeten trots zijn op onze maltezer?quote:
Gebruik je het dier als accessoire?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:07 schreef paddy het volgende:
Ow, en ook al zou het geen ras zijn, zou me het nog niet uitmaken, maar ik moest happen toen je tokkiehond zei
je kan er gewoon niet mee omgaan dat je in de pan gehakt wordt door een etnische minderheid.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:16 schreef paddy het volgende:
Ik accepteer mijn verlies niet. Laat me geen tokkie noemen door een tokkie
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:15 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gebruik je het dier als accessoire?
Etnische wat?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je kan er gewoon niet mee omgaan dat je in de pan gehakt wordt door een etnische minderheid.
Etnische mat.quote:
Ik ben kwart duits, kwart nederlands en half etnische minderheid.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:19 schreef paddy het volgende:
Mijn schoonzus in Chinese. Mijn man kwart Indonesisch en ik een gedeelte Duitser.
Hoe multicul wil je het hebben
Onze Malthezer? Sinds wanneer ga je een Malthezer aan Nederland verbinden? Zoek de oorsprongquote:Op woensdag 2 december 2009 02:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus we moeten trots zijn op onze maltezer?
nee, onze maltezer.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Onze Malthezer? Sinds wanneer ga je een Malthezer aan Nederland verbinden? Zoek de oorsprong
je eigen hond tokkiehond noemenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, onze maltezer.
de jouwe en de mijne.
ik heb ook zoeen hond.
noem het beestje toch gewoon bij zijn naamquote:
ik zit gewoon dingen uit mijn duimpje te zuigen.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:24 schreef paddy het volgende:
En volgens mij hebben we ooit ergens vaker met elkaar gesproken. Dit naar aanleiding van je afkomst en mijn afkomst. Jammer dat ik geen kloonscan heb
Wanneer ze nu keffertje zouden zeggen? Moet ik schuld bekennen. Die akelige hoge tonen nekken mijn trommelvliezen nog eensquote:Op woensdag 2 december 2009 02:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
noem het beestje toch gewoon bij zijn naam
Ze blaft alsof ze je wil vermoorden, maar waakhond?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom anders zo'n klein onding? Als nachtwaker?
Kutuserquote:Op woensdag 2 december 2009 02:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik zit gewoon dingen uit mijn duimpje te zuigen.
het is snachts, namelijk.
Ik dacht al dat het een zij was. Ik kan me niet voorstellen dat er mannelijke Maltesers bestaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Ze blaft alsof ze je wil vermoorden, maar waakhond?Ze gaat achter mij staan wanneer je een keer boe zegt
truste.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:39 schreef paddy het volgende:
Ik ga slapen. dromen jullie mooie dromen
Loopt ze op batterijen of moet je die nog opwinden?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey kijk paddy heeft dezelfde tokkiehond als ik.
[ afbeelding ]
Ik zie je anders nergens delenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:30 schreef Disana het volgende:
Dan drink ik mijn koffie wel helemaal zelf op.
owquote:Op woensdag 2 december 2009 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De pot stond hier midden op tafel!
infuus?quote:
<schenkt koude koffie in voor frutsel>quote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow![]()
was het zelfbediening dan ofzo? jij bent vrouw, ondergeschikt dus, inschenken! hup![]()
[..]
infuus?
Thee met honing werkt verzachtend, heb je dat al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
Keel is goed voor mijn zere strotje. Dus zit aan een thee/strepsil/mandarijnen dieet.
Uiteraard. Alleen op kantoor moet ik het doen met groene thee.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Thee met honing werkt verzachtend, heb je dat al eens geprobeerd?
Je neemt toch gewoon je potje honing mee naar je werk?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen op kantoor moet ik het doen met groene thee.
Ik ben allang blij als ik niet vergeet mn brood te smeren 's ochtends. Moet ik zeker ook nog eens aan honing denken.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je neemt toch gewoon je potje honing mee naar je werk?
Vanavond in je tas doen meteen als je thuiskomt.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als ik niet vergeet mn brood te smeren 's ochtends. Moet ik zeker ook nog eens aan honing denken.
Of zometeen naar de supermarkt lopen voor wat honingquote:Op woensdag 2 december 2009 10:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanavond in je tas doen meteen als je thuiskomt.
Of een vrouw opsnorren.
Ik weet het. Van zwarte koffie krijg je haar op zak.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef sp3c het volgende:
thee is een mietje
koffie moet je drinken, zwart en keisterk
lekker belangerijkquote:Op woensdag 2 december 2009 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry, ben niet echt een type die naar de mods rent.
Rennen hoeft nie, een topicrapport kan ookquote:Op woensdag 2 december 2009 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry, ben niet echt een type die naar de mods rent.
Talster!quote:
Das ook niet voor het eerstquote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef sp3c het volgende:
ik heb mezelf maar genote want waarschuwingen zijn er voor een reden
Ik maak me geen zorgen, ik ben een heel brave userquote:
WELKOM IN DE DDR DE BURGER HEEFT NIKS MEER TE ZEGGEN DE OVERHEID LEEFT JE LEVEN SP3C IS EEN MARIONET VAN DE ILLUMINATI IEDEREEN MOET EEN RFIDCHIP..quote:
Ik ook! Nog nooit een ban of een note die echt teltquote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen, ik ben een heel brave user
ja maar jij hebt dan ook enorm grote ... erm ... grote ...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook! Nog nooit een ban of een note die echt telt
Ik weet niet eens wat een note is, moet je nagaan!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook! Nog nooit een ban of een note die echt telt
Ogen sp3c je viel op mijn ogen!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar jij hebt dan ook enorm grote ... erm ... grote ...
grote woorden
je gebruikt grote woorden, die begrijpen de meeste mods niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |