1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
200+km. autorijden is voor sommigen best een eind. Als je in een straal van 50 km. woont is het makkelijker om snel en spontaan te doen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Jammer dat het nou alweer volgend jaar wordt, dat was niet helemaal het idee van een snelle spontane meet. Alleen ik had moeten weten dat snelle spontane meets er hier gewoon niet in zitten, my mistake
Pfieeeeeeeeeeeeuw, OF de hond OF de kat heeft een heeeeel vies poepje gelaten.
Die hebben stiekem mee zitten kijken gisteravond naar dat programma denk ik
Een meet was sowieso nog steeds in de planning, maar dit is gewoon een uit de hand gelopen bioscoopgrapje geloof ikquote:Op maandag 30 november 2009 18:44 schreef Pagan het volgende:
@TT![]()
![]()
![]()
[..]
200+km. autorijden is voor sommigen best een eind. Als je in een straal van 50 km. woont is het makkelijker om snel en spontaan te doen.
Het lijkt me heel leuk om de koppies achter de UI's te leren kennen.
Wij rijden trouwens over de A7 ri. Utrecht, en de achterbank is leeg.....
quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik zit nog steeds, heb nog steeds honger...
Nee nee, die waren zelf gemaakt. Nu HAAL ik frietjes. Dat is niet hetzelfdequote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar jij had gisteren ook al frietjes
Het eten ervan gaat volgens mij ook nooit vervelen, mjam!quote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Mn bento staat alweer klaar, t verveelt nog niet
Of je eet gewoon een broodje kroket uit de kantinequote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt maar een paar minuutjes werk, zo zonder fratsen.
Ik had nog noodles met garnalen, dus die heb ik dr weer in gedaan, een gele paprika gesneden, wat augurkjes en wat sambal , koekje en snoepje dr bij en klaar
oeh dat zou ik nog wel eens lustenquote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Of je eet gewoon een broodje kroket uit de kantine![]()
We hebben geen kantinequote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Of je eet gewoon een broodje kroket uit de kantine![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Lief Q, dat je die kaartjes stuurt naar Nok!
Zullen we dan foto's gaan maken zodra ze gaat wildwaterkanoën?
Dat is ook zo.quote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt maar een paar minuutjes werk, zo zonder fratsen.
Ik had nog noodles met garnalen, dus die heb ik dr weer in gedaan, een gele paprika gesneden, wat augurkjes en wat sambal , koekje en snoepje dr bij en klaar
Wat zijn dat daar links onderin aan de rechterkant? Eikels?quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We hebben geen kantine![]()
Ik eet morgen liever dit:
[ afbeelding ]
Gheghe, das maoam, snoep dusquote:Op maandag 30 november 2009 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zijn dat daar links onderin aan de rechterkant? Eikels?
Pasta en zo kan dr ook zo in, en bijna alle groenten toch wel gok ik.quote:Op maandag 30 november 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Ik heb gewoon de verkeerde spullen daarvoor in huis denk ik, wij eten 's avonds anders en dat zijn geen dingen die je in zo'n bento stopt vaak. Maar ik ga me er toch wel weer eens in verdiepen, want het is wel een feestje zo je lunch!
T zijn een soort van fruittoffees ja, ik heb 1 grote zak gekocht, bij de Aldi, heeeeerlijk zijn ze, ik had ze nog nooit op maar t zag dr wel leuk uit , kleurig en fleurig voor in de bentoquote:Op maandag 30 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Maoam waren toch die pakjes met daarin vijf fruittoffees?
Die haalden wij vroeger altijd in Duitsland, mjammmmm!
Of heet dit ook zo? Het ziet er uit als snoepjes waar ik me misselijk aan zou eten
Die heb ik nog niet durven etenquote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh die casa di mama pizza's zijn echt lkkr he![]()
Qwea kuthoerrrrrrrrr, wat vond jij nou van die gore Griekse pizza?
Mn bento staat alweer klaar, t verveelt nog niet
Ik ben liefquote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Lief Q, dat je die kaartjes stuurt naar Nok!
Zullen we dan foto's gaan maken zodra ze gaat wildwaterkanoën?
Hier boontjes. Maar ik heb trek als een idioot. Ben wat zuurkool schotel van zaterdag aant opwarmenquote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef Ynske het volgende:
hier boerenkool gegeten vanaaf
Najaaaaa, hoe ken dat nou???quote:
Gewoon eten joh, wij vinden volgens mij buiten elkaar hele andere dingen lekkerquote:
Ik vind dat ding straks goddelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon eten joh, wij vinden volgens mij buiten elkaar hele andere dingen lekker
gek he dat sommige dingen lekkerder smaken na een paar dagen wachtenquote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef Qwea het volgende:
mijn zuurkoolschotel is nog goddelijker opgebakken uit de pan![]()
ja, heel bizarquote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gek he dat sommige dingen lekkerder smaken na een paar dagen wachten
die moet ik ook maar eens gaan houdenquote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens deze week "eet de vriezer leeg" week.
Vandaar die pizza vandaag, morgen nasi van de chinees en zelfgemaakte groentensoep![]()
Al mn fijne bakjes zijn op en ik moet weer hondenvoer halen en plek hebben dus...
Ik heb haar nog geprobeerd uit te horen, maar ik geloof dat we toch moeten wachten tot ze weer terug is voor tha juicy details!quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja, voor wie 'm vanochtend had gemist, even de herhaling:
ik kreeg een sms van Cat22:
[ afbeelding ] "Woeoeoe! Gisteravond BIJNA in Natte Doos avontuur beland!" [ afbeelding ]
Oh, nou ik weet wel wat meer hoorquote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb haar nog geprobeerd uit te horen, maar ik geloof dat we toch moeten wachten tot ze weer terug is voor tha juicy details!
Ik zag nog pilaf, das dan voor woensdag, en volgens mij ligt dr ook nog een bak zelfgemaakte lasagna, en dan heb ik de hele week weer omquote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
die moet ik ook maar eens gaan houden
Ik heb er net 1 bakje zuurkool uitgeplukt. Nu liggen er nog 5 pizza's een shitload aan patat en kroketten en nog een bakje zuurkool
HALLOquote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar eens hallo zeggen
HALLO
ik heb vandaag werkelijk zo'n baaldagquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
En waarom BIJNA?
Hoi Draakje!
Hoe gaat het? Voel je je alweer wat sterker?
Gehaktbal de dag erna koudquote:
Ideaalquote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zag nog pilaf, das dan voor woensdag, en volgens mij ligt dr ook nog een bak zelfgemaakte lasagna, en dan heb ik de hele week weer om![]()
Geen een keer gekookt sinds donderdag![]()
Oh nee das niet waar, zondag wel de noodles gemaakt, maar dat was het dan.
Nee ze had wat gebluft, en toen bevond ze zich ineens in een hotelkamer met een kerel ... de rest mag ze zelf vertellenquote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh ging zij niet met een wildvreemde een kamer delen daar???
Spit it out of ya wannaquote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb vandaag werkelijk zo'n baaldag
Goedquote:Op maandag 30 november 2009 20:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey hoest met jou?zag net de foto van baloe, geweldig
quote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb vandaag werkelijk zo'n baaldag
en verder nog geen vast voedsel voor hier
Ooh man! Goddelijk. Die klonten in je mondquote:
bewaard op de verwarmingquote:
Ik ga straks es inventariseren of ik er nog een kookloze week aan vast kan plakkenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga straks es inventariseren of ik er nog een kookloze week aan vast kan plakken
Hmm, dat is nogal wat ja. Lijkt me heel moeilijk om een kindje te krijgen rond de overlijdens data van je oudersquote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef draculettetje het volgende:
ik zal wel ff kopieren van z&g
dit is wat ik vanmiddag schreef:
Het is me geloof ik allemaal een beetje teveel
Toen ik net de hond ging uitlaten zag ik dat er iemand net gereanimeerd werd, ben snel doorgegaan naar het park aan de overkant, maak ik een ronde van zeker 20 a 30 min en ging toen naar huis, toen zag ik net de ambu weer met sirene aan weg rijden, op zich lijkt me dat wel een goed teken
maar brengt ook teveel naar boven (en dan dus ook de gedachte dat ik op de overlijdens datum van ons pap (die met een hartaanval ging) ben uitgerekend, maar een week ervoor zit die van ons mam pfff ik ga maar later bevallen
Daarnaast ben ik zo in dubio over wat ik nog aan kan met de pijn in mn been. De gyn die het morfine gedeelte voor me heeft uitgezocht is pas donderdag weer te bereiken en ik heb dan ook een bel afspraak voor na 17.00 uur staan, ergens wil ik het nog zonder medicatie volhouden tot na de 20 weken echo, die hebben we over 6 weken, maar ik weet gewoon echt niet of ik het red en dat voelt gewoon stom
het spugen gaat ook gewoon door en ik had eigenlijk gehoopt dat als ik daar weer wat energie van binnen zou krijgen ik mn been beter aan kon
en ik ben boos omdat manlief vandaag dan echt eerder uit zn werk zou komen om dan eindelijk de traplift aan te gaan vragen, maar waar is ie nou dan?? en neemt ook zn foon niet op...
Klopt, onze poemiepei we grossieren hier in bijnamenquote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Heej is dat Kundun?
Die heb ik nog nooit eerder gezien.
Leuk, nog een chinees ras
Goed om te weten, thanx!quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Ynske het volgende:
ow en pagan, bij Murphys in de buurt kun je parkeren, sowieso ook op JansKerkhof, weet alleen niet wat t kost.
Hihihihiquote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
ben er nog niet echt ver inmaar goodbye is nog even weg geloof ik, dus het heeft geen haast
![]()
jullie leiden me af
Kwam ze je niet troosten? Baloe snapt het ook nooit als ik jank, maar dan komt ie me altijd kusjes gevenquote:Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef draculettetje het volgende:
ow dank jullie zijn zoooooo lief moet alweer bijna huilen
kan ik ronja niet aandoen die snapte er vanmiddag ook al niks van
Spam!quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Hallo SC,
heeft iedereen al een stem uitgebracht op FOK's tofste Sinterklaas icoontje?
Ik probeer stemmen te hosselen van niet KLB-ers, want die overheersen de verkiezing een beetje
Takk! :8
Ade
ja heel erg zelfs met gelebber om tranen op te likken en op schoot willen klimmenquote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwam ze je niet troosten? Baloe snapt het ook nooit als ik jank, maar dan komt ie me altijd kusjes geven
Zo schattig is datquote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja heel erg zelfs met gelebber om tranen op te likken en op schoot willen klimmen
(en dan natuurlijk vol op zere voet staan maar ach dat maakt dan ook weer niet uit)
blergh, niet heel gek dat het je even te veel wordt he? wat een hoop "blergh" op een dag zo zeg, daar zou ieder normaal mens zich wel kut door voelenquote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef draculettetje het volgende:
Toen ik net de hond ging uitlaten zag ik dat er iemand net gereanimeerd werd, ben snel doorgegaan naar het park aan de overkant, maak ik een ronde van zeker 20 a 30 min en ging toen naar huis, toen zag ik net de ambu weer met sirene aan weg rijden, op zich lijkt me dat wel een goed teken
maar brengt ook teveel naar boven (en dan dus ook de gedachte dat ik op de overlijdens datum van ons pap (die met een hartaanval ging) ben uitgerekend, maar een week ervoor zit die van ons mam pfff ik ga maar later bevallen
Daarnaast ben ik zo in dubio over wat ik nog aan kan met de pijn in mn been. De gyn die het morfine gedeelte voor me heeft uitgezocht is pas donderdag weer te bereiken en ik heb dan ook een bel afspraak voor na 17.00 uur staan, ergens wil ik het nog zonder medicatie volhouden tot na de 20 weken echo, die hebben we over 6 weken, maar ik weet gewoon echt niet of ik het red en dat voelt gewoon stom
het spugen gaat ook gewoon door en ik had eigenlijk gehoopt dat als ik daar weer wat energie van binnen zou krijgen ik mn been beter aan kon
en ik ben boos omdat manlief vandaag dan echt eerder uit zn werk zou komen om dan eindelijk de traplift aan te gaan vragen, maar waar is ie nou dan?? en neemt ook zn foon niet op...
Voor een goed doel, ik doe zelf niet mee!quote:
Gewoon lekker hier je hart luchten hoor, dat hebben we allemaal wel eens nodig en je hebt er alle reden toe.quote:Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef draculettetje het volgende:
ow dank jullie zijn zoooooo lief moet alweer bijna huilen
kan ik ronja niet aandoen die snapte er vanmiddag ook al niks van
Oh jak, het is nu echt even niet lekker zwanger zijn bij jou he?quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef draculettetje het volgende:
Wauw!quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja, voor wie 'm vanochtend had gemist, even de herhaling:
ik kreeg een sms van Cat22:
[ afbeelding ] "Woeoeoe! Gisteravond BIJNA in Natte Doos avontuur beland!" [ afbeelding ]
Kom zo wel ff kijken!quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
Hallo SC,
Ik probeer stemmen te hosselen van niet KLB-ers, want die overheersen de verkiezing een beetje
Ade
quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
Hallo SC,
Ade
Viking heeft geloof ik hulp nodigquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
Aw Dracuultje, dit soort dagen vallen niet meeDie vent van je kan maar beter heel lief voor je zijn vanaaf (en de komende jaren)
![]()
Heel benieuwd naar het verhaal van Cat, met een wildvreemde meegaan is één ding maar wat SM in het verhaal doet wil ik zeker horen (one night stands kijken er doorgaans vreemd van op als ik halverwege 't liefdesspel een setje handboeien tevoorschijn haal)
Ik ben dol op gehakte knopen, maar ik geloof dat het nou nét de bedoeling was dat het ook voor de niet-Rotterdammerts haalbaar was qua afstandquote:Meeten:
Als ik nu gewoon de knoop doorhak en zeg dat ik 13 december in Blijdorp ben, mits redelijk weer verwacht wordt, en wie mij liefheeft mij dient te volgen?
Hier niet, al een beetje aan het voordeelshoppen voor de feestdagen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens deze week "eet de vriezer leeg" week.
Boeiend!!!quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, nou ik weet wel wat meer hoor
Even wat keywords:
Hotelkamer, SM, vreemde kerel...
OOK HALLO VOOR JOU!quote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar eens hallo zeggen
HALLO
Vquote:
Oeh, dan spoed ik mij erheen!quote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Viking heeft geloof ik hulp nodig
Ach, tegen de tijd dat die wakker zijn is dit topic al weer volquote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]spam, wie roept een mod?
(edit: ik neem zo een kijkje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie doen er nog meer mee uit dit topic?quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
Hallo SC,
Ade
Geen idee eigenlijk, maar als iedereen uit KLB op elkaar stemt, moet de rest ook die mogelijkheid hebbenquote:Op maandag 30 november 2009 20:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Wie doen er nog meer mee uit dit topic?
En op mijquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dan spoed ik mij erheen!
Allemaal even op Vikje stemmen!
quote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:Mag hier sowieso volgens mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
Gilt u maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Done! Ik zag dat jij ook mee doet idd.quote:
Ik had eerst ook kwiwi er bij, maar ik zag dat ze zichzelf op 1 had gestemd en dat vind ik raar
Dus die heb ik er uit gehaald.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:Hier mag heeeeel veel hoor! Kom maar op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Zag ik te laat, had al gestemdquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dan spoed ik mij erheen!
Allemaal even op Vikje stemmen!
op zich wel, maar van te voren werd het plaatje van eventueel medicatie gebruik wat rooskleuriger geschetst, meer zo van je maakt een plan met je reva arts wat je nodig hebt en wij kijken wat kan of nietquote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Ah Draacje, twas dus echt zo een dag dat alles tegen zat...
![]()
Dat van je been, daar had je van te voren denk ik toch wel rekening mee gehouden ook of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet zo'n niet-Rotterdammert maar een knoop doorhakken en met plaats en tijd komen. Ik heb gemerkt dat als er afgestemd moet worden er a. toch altijd mensen zijn die niet kunnen (wat niet vreemd is met zo'n grote groep), b. onverwachte dingen gebeuren waardoor er nog een paar afhaken en c. tijdens het plannen de gemoederen vaak hoog oplopen waardoor de hele meet in het water dreigt te vallenquote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben dol op gehakte knopen, maar ik geloof dat het nou nét de bedoeling was dat het ook voor de niet-Rotterdammerts haalbaar was qua afstand
Grees ennetomie is op tvquote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef oh-oh het volgende:Dr is niks op tv en ik kreeg vrijdag voor mn verjaardag van mn liefste vriendje alletwee de seizoenen van Pushing Daisies op dvd, die zou ik samen met een vriendin gaan kijken maar die moet vanavond werken.
Ik hoop dat ze snel klaar is
3 december is deadline, dan tel ik alles definitef. Aanpassen kan tot die tijdquote:
Is het gelukt met reserveren?quote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef Maes het volgende:
DraakjeHormonen nare dingen zijn het, probeer ze de baas te blijven en dan kan je zoals je zelf al zegt ook de pijn beter aan.
Gut ff downtime en ze gaan in de bios zitten.quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het gelukt met reserveren?
En hoe laat was het nou, 18.30 of 19.30 morgen?
Heb er zin an!(al klinkt dat vast raar
)
Zakdoekkie mee hea!quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
)
Ja dat volg ik toch niequote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGHHHHHHHHHH vieze vuile tering woningnet-klotemegolen!!! ik sta GVD ingeschreven tot 2011 maar mag op geneen woning reageren omdat de site zegt "dat ik eerst nog moet betalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb meer dan 2 weken geleden een tshirt besteld bij nooitmeerwassen.nl... Vriendin heeft m allang binnen (na drie dagen) en ik wacht nog steeds![]()
![]()
geen antwoord op mn mail of twitterberichten
AAAARRRGGGHHHHHHHHHHHHHHH tering-tieten-kut-kut-kut
da's allemaal ook niet aardig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bespeur toch nog enige positiviteit in je berichtquote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
tieten-kut-kut-kut
Nou ja, ik heb gewoon eerlijk gestemd eigenlijk op wat ik leuk vond, niet op KLB users of zo (die ken ik nietquote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
3 december is deadline, dan tel ik alles definitef. Aanpassen kan tot die tijd
Waar kan ik stemmen?quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bespeur toch nog enige positiviteit in je bericht
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gut ff downtime en ze gaan in de bios zitten.
Chickiesstemmers hosselen!quote:En wat doet die rare blauwe van KLB hier
[..]
Wat raar! Bel ze morgen op!quote:Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk welik heb al twee keer hiervoor meegedaan met reageren
Tuurlijk, jij wil alleen als je het zelf organiseertquote:
Bedrag is tot 2x toe afgeschreven. Bij SNS en ING maar geen bevestiging wel een mail dat de boeking mislukt is. Wat zal ik doen gewoon reserveren zodat ik een half uur eerder aanwezig moet zijn of wil jij het nog een keer proberen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
)
Mss moet ik maar aan Nurse Jacky beginnen, maar dan zit ik dr dalijk lekker in en dan staat die vriendin zeker inene op de stoep voor PDquote:
Nou nee, ik dacht... elke keer als ik héél graag wil meeten komt er nooit iets van.quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij wil alleen als je het zelf organiseert
jah ga ik ook doen...maar kan er altijd op het moment slecht tegen als je lekker huisjes aan het kijken bent, en je mag niet reagerenquote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat raar! Bel ze morgen op!
Mijn telefoon is nog steeds kwijtIk heb inmiddels een prepaid gekocht....
En m'n telefoonrekening was 100+ euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik heb 500 minuten!!!!!!!!! En ik heb echt niet zo veel gebeld, ik bel nooit langer dan 3-10 minuten per keer!!!!!!!!!
Je hebt het wel vreselijk zwaar hoor! Zelfmoord geen optie?quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss moet ik maar aan Nurse Jacky beginnen, maar dan zit ik dr dalijk lekker in en dan staat die vriendin zeker inene op de stoep voor PD![]()
Wat een kutleven heb ik he
gaan jullie naar komt een vrouw bij de dokter?quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]Extra vroeg, dan kan je me daarna online troosten [ afbeelding ].
[..]
Chickiesstemmers hosselen!
Ja belachelijkquote:
We hebben een poes en die moet mij niet, ik kwam voor advies.quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gut ff downtime en ze gaan in de bios zitten.
En wat doet die rare blauwe van KLB hier
Huh, en hoe krijg je je geld dan terug?quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Bedrag is tot 2x toe afgeschreven. Bij SNS en ING maar geen bevestiging wel een mail dat de boeking mislukt is. Wat zal ik doen gewoon reserveren zodat ik een half uur eerder aanwezig moet zijn of wil jij het nog een keer proberen?
Ik heb ook een poesjequote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
We hebben een poes en die moet mij niet, ik kwam voor advies.
Jaquote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan jullie naar komt een vrouw bij de dokter?
Hij staat uit! Had wel de hoop hem nog te vinden..quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ga ik ook doen...maar kan er altijd op het moment slecht tegen als je lekker huisjes aan het kijken bent, en je mag niet reageren![]()
maareh misschien belt er nu iemand anders met je foon...moet je m niet even blokkeren
Hebbie 'm wel weer gevonden?quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja belachelijkMijn rekening is nog nooit zo hoog geweest
En m'n telefoon heeft ook dagen uit gestaan dus ik snap het niet
lurksequote:Op maandag 30 november 2009 20:46 schreef nieslief het volgende:
Hele dikke knuffel voor Draakje.
En ook eentje voor Eliza
*kruipt terug in lurk stand want teveel gedaan vandaag.*
Dat is zo veel moeitequote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt het wel vreselijk zwaar hoor! Zelfmoord geen optie?
Ja, ik ben niet zo'n openbare huiler maar ik denk niet dat ik het droog hou bij deze filmquote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
iemand heeft m gevonden en aangezet en belt nu KEIHARDE PORNOquote:Op maandag 30 november 2009 20:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij staat uit! Had wel de hoop hem nog te vinden..
Zal ik als -goede kuthoer- het voor je doen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is zo veel moeite![]()
Troost me nouhou, kuthoerrrrrrrrr
Waar en hoe laat?quote:Op maandag 30 november 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo naar de AH, kunnen we niet een AH meet doen?
quote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iemand heeft m gevonden en aangezet en belt nu KEIHARDE PORNO
Den Helder 21:30 doen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar en hoe laat?
En bij de chips of bij de groenten?
Of bij de sigarettenbalie?
Dan kom ik niet want ik rook niet meer![]()
En daar mogen geen honden binnen, mag ik buiten wachten?
dat heb ik nou ookquote:Op maandag 30 november 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik wil hem niet zien, maar ik wil hem toch zien
Dat zou wel epic fail ten top zijn hoorquote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
0000
Ik!quote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie gebruikt tegenwoordig nog n pin op zn foon![]()
Hmm, gaat er daarna nog wel een boot?quote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Den Helder 21:30 doen?
Doe maar bij de ben and jerry's.
Gelieve niet buiten te wachten, dan verpest je het meet idee
Zou je dan toch niet zo snugger zijn om hem te blokkeren?quote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef P.F het volgende:
Hij was ook bijna leeg dus ik denk dat ik hem verloren ben en dat tegen de tijd dat hij gevonden werd al uit stond..
da's ook nie fijnquote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef P.F het volgende:
Hij was ook bijna leeg dus ik denk dat ik hem verloren ben en dat tegen de tijd dat hij gevonden werd al uit stond..
Zit er bij die boot ook een Appie ergens?quote:Op maandag 30 november 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo naar de AH, kunnen we niet een AH meet doen?
Nee, dus we gaan lang boodschappen doenquote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, gaat er daarna nog wel een boot?
Nee, of de film moet beter zijn dan het boek, maar dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Nee, wel een appie bij de bootquote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit er bij die boot ook een Appie ergens?
quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:Ik moest ook huilen bij Kluun, omdat ie zo slecht schrijft...
Nog slechter dan het boek is in sommige gevallen bijna onmogelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, of de film moet beter zijn dan het boek, maar dat heb ik nog nooit gezien.
Ik. Wie niet, vraag dat maarquote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie gebruikt tegenwoordig nog n pin op zn foon![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben 'De Dokter komt bij de vrouw' aan het downloaden...
Volgens mij is dat een hele andere film...
Nou, 21.30 haal ik niet vanaaf, zelfs niet als ik heel hard renquote:
Dan vlieg je toch? Je hebt toch een bezem?quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, 21.30 haal ik niet vanaaf, zelfs niet als ik heel hard ren
Hm.. Ja ik heb nu de hoop wel opgegeven jaquote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je dan toch niet zo snugger zijn om hem te blokkeren?
KUTHOERRRRRRRRRquote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan vlieg je toch? Je hebt toch een bezem?
Ik weet niet of er ooit COSTA- het boek is geweest?quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog slechter dan het boek is in sommige gevallen bijna onmogelijk
Dan laat je hem weer deblokkeren?quote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ja ik heb nu de hoop wel opgegeven jaZul je zien dat ik hem net terug vind...
Het moet zijn "Komt een vrouw onder de dokter"quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben 'De Dokter komt bij de vrouw' aan het downloaden...
Volgens mij is dat een hele andere film...
quote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
KUTHOERRRRRRRRR![]()
Weet je wel hoe koud dat is, zo ver, op die bezem, met dit weer
Ja of komt een vrouw in de dokterquote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het moet zijn "Komt een vrouw onder de dokter"
Die moet je hebben, en tissues binnen handbereik he!
quote:
Komt een dokter in de vrouw, domme kweeja heaquote:
Ja ik dacht dus dat je dan meteen een nieuwe simkaart kreeg van 20 euroquote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan laat je hem weer deblokkeren?![]()
![]()
Je weet dat mensen het ook voor allerlei andere doeleinden kunnen gebruiken, of het gewoon zo regelen dat er geen enkele oproep word geaccepteerd en je alleen kan bellen.
Lijkt me erg handig met een gejatte telefoon, geen lastige telefoontjes van de eigenaar, die als hij/zij een beetje naief en goedgelovig is het ding niet eens blokkeert omdat hij/zij denkt dat het uit staat, en je kan bellen tot ze de eerstvolgende rekening krijgen
Ik ga voor Komt een dokter in een vrouw.quote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het moet zijn "Komt een vrouw onder de dokter"
Die moet je hebben, en tissues binnen handbereik he!
nou, bij deze heb je dan wat geleerdquote:Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
Hij is geblokkeerd!
Ik wist niet dat dat kon zonder meteen een nieuwe aan te vragen!!
Hoezo, de vrouw kan toch komen als de dokter in haar zit. Dan komt zij toch ook een beetje in hem.quote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Komt een dokter in de vrouw, domme kweeja hea
Echt, hoe verzinnen ze hetquote:Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren met open mond naar zitten kijken ja
![]()
Altijd handig in je handtas he
Je loopt onwijs achter....quote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga voor Komt een dokter in een vrouw.
Nee Q, dan komt ze OM hem.quote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo, de vrouw kan toch komen als de dokter in haar zit. Dan komt zij toch ook een beetje in hem.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo, de vrouw kan toch komen als de dokter in haar zit. Dan komt zij toch ook een beetje in hem.
Ik lijk wel een vent, ik kan slecht multitasken.quote:
Alsof haar kom sappen dan in zijn piemel geperst wordenquote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus tis een aanrader ?quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lijk wel een vent, ik kan slecht multitasken.
Was nog in extase door die vibrerende mascara
Okquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
DE VROUW KAN OOK DE HELE DOKTERSKAMER ONDER SQUIRTEN
DAN KOMT ZE OVER DE DOKTER EN Z'N HELE BEHANDELKAMER
Zo fijn die excuses. Moet je vaker doenquote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wacht, ze kan wel komen in zijn mond![]()
Mijn nederige excuses, je bent wel dom maar niet vanwege die post
quote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nog een squirt handleidingquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof haar kom sappen dan in zijn piemel geperst worden![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Komt een vrouw door de dokter kan ook.
Je loopt onwijs achter....quote:
Gisteren was er zo een programma over een vrouw die continu aan een stuk (da's dubbelopquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Hea nee, alleen als je ze verdient, dan ben ik de beroerdste nietquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo fijn die excuses. Moet je vaker doen
Oke, correctie.quote:Op maandag 30 november 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel.
Of wacht even tot 23.30 uur misschien
Oh hou op, ik heb heel dat programma zitten gieren (quote:Op maandag 30 november 2009 21:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gisteren was er zo een programma over een vrouw die continu aan een stuk (da's dubbelop) moest winden laten, zouden er ook vrouwen zijn die altijd squirten
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 21:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gisteren was er zo een programma over een vrouw die continu aan een stuk (da's dubbelop) moest winden laten, zouden er ook vrouwen zijn die altijd squirten
![]()
Kom maar op dokterquote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal jou es laten schreeuwen
quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGHHHHHHHHHH vieze vuile tering woningnet-klotemegolen!!! ik sta GVD ingeschreven tot 2011 maar mag op geneen woning reageren omdat de site zegt "dat ik eerst nog moet betalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb meer dan 2 weken geleden een tshirt besteld bij nooitmeerwassen.nl... Vriendin heeft m allang binnen (na drie dagen) en ik wacht nog steeds![]()
![]()
geen antwoord op mn mail of twitterberichten
AAAARRRGGGHHHHHHHHHHHHHHH tering-tieten-kut-kut-kut
Kuthoeren zijn het ook he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker sjippieeeeeeeeeessss![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Chihuahuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op, ik heb heel dat programma zitten gieren () van het lachen.
Flauw en kinderachtig, maar dat in die supermarkt en bij dat trouwen enzo. Pfrrrrrrrrrrrrt.
Ok, kan je dat leren?quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, correctie.
MM heeft een squirt handleiding en zit die door mn strot te duwen
Nou, wat let je, ga het eens proberen?quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, correctie.
MM heeft een squirt handleiding en zit die door mn strot te duwen
quote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, kan je dat leren?
En zo ja, waarom zou je dat willen leren?
MM vindt dat wel geil?
Jij wilt nu gewoon dat Nok zich weer komt melden dat ze heul niet vadsig is maar wel squirtig!quote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb dat gelukkig geskipped.
Maar het zijn wel ook vaak van die vadsige mokkels die squirten toch?
ja doei. Weet je hoe zo'n troep dat geeftquote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, wat let je, ga het eens proberen?
Oh en ik hoef géén foto's! Maar wel een verslag
Zo vol in je oogquote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Je schrikt je toch de tering als dr een wijf inene zo onder zich uit begint te spuiten zonder waarschuwing he
Echt?quote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]*proest*
Ja, dat kan je leren
Geen idee wáárom je hebt wil leren
MM vindt dat ontzettend geil
Ik heb wel eens een filmpje gezien (op Youtube staat dat niet he?quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja doei. Weet je hoe zo'n troep dat geeft
En zonder foto's te mogen posten doen ik het heulegaar niet
Mss spuit ze dan zo al die andere troep ff dr afquote:
Ja echt, dat lijkt hem écht geil. En nee, ik ga het echt niet lerenquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Lijkt m dat echt geil?
Ga jij t echt leren dan omdat je zo veel van hem houdt?
Please do tell
Ik kan niets vinde op at5 dus hoop dat het meeviel..quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef P.F het volgende:
Brrrrr ik zag zaterdag vanuit de tram een vrouw op de grond liggen op haar zijkant die lag alsof ze nog op de fiets zat maar dan trilde haar armen heel erg.
Er stonden wel mensen omheen maar het zag er echt uit of ze doodging. Het was gewoon overdag dus ik nam aan dat 1 van die 10 mensen die om haar heen stond/aan haar zat wel 112 had gebeld, maar toch vond ik het een beetje naar. Ik dacht echt. Doe dan iets
Hoop dat het goedgekomen is
Aah joh, dat zuur uit die kut vreet zo je wekker stuk. Ben je er ook vanafquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss spuit ze dan zo al die andere troep ff dr af
Dit is echt een complete video handleiding. Hoe, wat, waar, wanneer.quote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een filmpje gezien (op Youtube staat dat niet he?) van zo'n recordpoging geloof ik en daar moest het zeil idd een flink aantal metertjes verder liggen
jaquote:Op maandag 30 november 2009 21:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kuthoeren zijn het ook he.
Lekker sjippieeeeeeeeeessss![]()
Ja, twas toch echt es tijd voor een nieuwequote:Op maandag 30 november 2009 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, dat zuur uit die kut vreet zo je wekker stuk. Ben je er ook vanaf
ze hebben een pompje in laten bouwenquote:Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, twas toch echt es tijd voor een nieuwe![]()
Maar ff serieus, dat kan je toch niet leren?
Ik maak daar echt niet zulke sloten vocht aan hoor![]()
En tzal geen pis wezen toch?
Ik kan niet eens zo hard pissen denk ik ....
Je moet stiekem oefenen en dan bij wijze van verrassing zo es heel zn bakkes ondersquirten, dat zal m lerenquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt, dat lijkt hem écht geil. En nee, ik ga het echt niet leren
Hij loopt er al een jaar om te zeiken. Flikker op
Je kan het écht leren. En je hebt echt veel vocht daar.quote:Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, twas toch echt es tijd voor een nieuwe![]()
Maar ff serieus, dat kan je toch niet leren?
Ik maak daar echt niet zulke sloten vocht aan hoor![]()
En tzal geen pis wezen toch?
Ik kan niet eens zo hard pissen denk ik ....
quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet stiekem oefenen en dan bij wijze van verrassing zo es heel zn bakkes ondersquirten, dat zal m leren
quote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh-oh en Qwea, squirten uw slowchat weer tot leven !
Jaaaaaaaa, das een leukste voor funniest home videosquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]zo vol in zn bek alstie aan het beffen is
![]()
![]()
OMFG dat gezicht dan. Daar moet ik dan wel een camera bij hebben! Priceless
IK ZIE HET AL HELEMAAL VOOR ME
Ik Quote de "meester" even : Je komt dan wel veel heftiger hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Er staan complete handleidingen met filmpjes er bij op internet, dus ja, je schijnt het te kunnen leren.
Maar ik heb er niet zo'n behoefte aan. Ik ben altijd bang dat je het daarna dan niet meer 'gewoon' kunt
oef, dat!quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh... Hm............... Denk dat ik het oversla
Nou dat denk jij dus ook, dat je het daarna dan niet meer gewoon kunt?quote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik Quote de "meester" even : Je komt dan wel veel heftiger hoor!
Maar idd, mooi kut. Wil je es normaal klaar komen, kun je fucking je bed weer verschonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |