quote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bespeur toch nog enige positiviteit in je bericht
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gut ff downtime en ze gaan in de bios zitten.
Chickiesstemmers hosselen!quote:En wat doet die rare blauwe van KLB hier
[..]
Wat raar! Bel ze morgen op!quote:Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk welik heb al twee keer hiervoor meegedaan met reageren
Tuurlijk, jij wil alleen als je het zelf organiseertquote:
Bedrag is tot 2x toe afgeschreven. Bij SNS en ING maar geen bevestiging wel een mail dat de boeking mislukt is. Wat zal ik doen gewoon reserveren zodat ik een half uur eerder aanwezig moet zijn of wil jij het nog een keer proberen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het gelukt met reserveren?
En hoe laat was het nou, 18.30 of 19.30 morgen?
Heb er zin an!(al klinkt dat vast raar
)
Mss moet ik maar aan Nurse Jacky beginnen, maar dan zit ik dr dalijk lekker in en dan staat die vriendin zeker inene op de stoep voor PDquote:
Nou nee, ik dacht... elke keer als ik héél graag wil meeten komt er nooit iets van.quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij wil alleen als je het zelf organiseert
jah ga ik ook doen...maar kan er altijd op het moment slecht tegen als je lekker huisjes aan het kijken bent, en je mag niet reagerenquote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat raar! Bel ze morgen op!
Mijn telefoon is nog steeds kwijtIk heb inmiddels een prepaid gekocht....
En m'n telefoonrekening was 100+ euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik heb 500 minuten!!!!!!!!! En ik heb echt niet zo veel gebeld, ik bel nooit langer dan 3-10 minuten per keer!!!!!!!!!
Je hebt het wel vreselijk zwaar hoor! Zelfmoord geen optie?quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss moet ik maar aan Nurse Jacky beginnen, maar dan zit ik dr dalijk lekker in en dan staat die vriendin zeker inene op de stoep voor PD![]()
Wat een kutleven heb ik he
gaan jullie naar komt een vrouw bij de dokter?quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]Extra vroeg, dan kan je me daarna online troosten [ afbeelding ].
[..]
Chickiesstemmers hosselen!
Ja belachelijkquote:
We hebben een poes en die moet mij niet, ik kwam voor advies.quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gut ff downtime en ze gaan in de bios zitten.
En wat doet die rare blauwe van KLB hier
Huh, en hoe krijg je je geld dan terug?quote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Bedrag is tot 2x toe afgeschreven. Bij SNS en ING maar geen bevestiging wel een mail dat de boeking mislukt is. Wat zal ik doen gewoon reserveren zodat ik een half uur eerder aanwezig moet zijn of wil jij het nog een keer proberen?
Ik heb ook een poesjequote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
We hebben een poes en die moet mij niet, ik kwam voor advies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |