quote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:Hier mag heeeeel veel hoor! Kom maar op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Zag ik te laat, had al gestemdquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dan spoed ik mij erheen!
Allemaal even op Vikje stemmen!
op zich wel, maar van te voren werd het plaatje van eventueel medicatie gebruik wat rooskleuriger geschetst, meer zo van je maakt een plan met je reva arts wat je nodig hebt en wij kijken wat kan of nietquote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Ah Draacje, twas dus echt zo een dag dat alles tegen zat...
![]()
Dat van je been, daar had je van te voren denk ik toch wel rekening mee gehouden ook of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet zo'n niet-Rotterdammert maar een knoop doorhakken en met plaats en tijd komen. Ik heb gemerkt dat als er afgestemd moet worden er a. toch altijd mensen zijn die niet kunnen (wat niet vreemd is met zo'n grote groep), b. onverwachte dingen gebeuren waardoor er nog een paar afhaken en c. tijdens het plannen de gemoederen vaak hoog oplopen waardoor de hele meet in het water dreigt te vallenquote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben dol op gehakte knopen, maar ik geloof dat het nou nét de bedoeling was dat het ook voor de niet-Rotterdammerts haalbaar was qua afstand
Grees ennetomie is op tvquote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef oh-oh het volgende:Dr is niks op tv en ik kreeg vrijdag voor mn verjaardag van mn liefste vriendje alletwee de seizoenen van Pushing Daisies op dvd, die zou ik samen met een vriendin gaan kijken maar die moet vanavond werken.
Ik hoop dat ze snel klaar is
3 december is deadline, dan tel ik alles definitef. Aanpassen kan tot die tijdquote:
Is het gelukt met reserveren?quote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef Maes het volgende:
DraakjeHormonen nare dingen zijn het, probeer ze de baas te blijven en dan kan je zoals je zelf al zegt ook de pijn beter aan.
Gut ff downtime en ze gaan in de bios zitten.quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het gelukt met reserveren?
En hoe laat was het nou, 18.30 of 19.30 morgen?
Heb er zin an!(al klinkt dat vast raar
)
Zakdoekkie mee hea!quote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het gelukt met reserveren?
En hoe laat was het nou, 18.30 of 19.30 morgen?
Heb er zin an!(al klinkt dat vast raar
)
Ja dat volg ik toch niequote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGHHHHHHHHHH vieze vuile tering woningnet-klotemegolen!!! ik sta GVD ingeschreven tot 2011 maar mag op geneen woning reageren omdat de site zegt "dat ik eerst nog moet betalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb meer dan 2 weken geleden een tshirt besteld bij nooitmeerwassen.nl... Vriendin heeft m allang binnen (na drie dagen) en ik wacht nog steeds![]()
![]()
geen antwoord op mn mail of twitterberichten
AAAARRRGGGHHHHHHHHHHHHHHH tering-tieten-kut-kut-kut
da's allemaal ook niet aardig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bespeur toch nog enige positiviteit in je berichtquote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
tieten-kut-kut-kut
Nou ja, ik heb gewoon eerlijk gestemd eigenlijk op wat ik leuk vond, niet op KLB users of zo (die ken ik nietquote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
3 december is deadline, dan tel ik alles definitef. Aanpassen kan tot die tijd
Waar kan ik stemmen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |