blergh, niet heel gek dat het je even te veel wordt he? wat een hoop "blergh" op een dag zo zeg, daar zou ieder normaal mens zich wel kut door voelenquote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef draculettetje het volgende:
ik zal wel ff kopieren van z&g
dit is wat ik vanmiddag schreef:
Het is me geloof ik allemaal een beetje teveel
Toen ik net de hond ging uitlaten zag ik dat er iemand net gereanimeerd werd, ben snel doorgegaan naar het park aan de overkant, maak ik een ronde van zeker 20 a 30 min en ging toen naar huis, toen zag ik net de ambu weer met sirene aan weg rijden, op zich lijkt me dat wel een goed teken
maar brengt ook teveel naar boven (en dan dus ook de gedachte dat ik op de overlijdens datum van ons pap (die met een hartaanval ging) ben uitgerekend, maar een week ervoor zit die van ons mam pfff ik ga maar later bevallen
Daarnaast ben ik zo in dubio over wat ik nog aan kan met de pijn in mn been. De gyn die het morfine gedeelte voor me heeft uitgezocht is pas donderdag weer te bereiken en ik heb dan ook een bel afspraak voor na 17.00 uur staan, ergens wil ik het nog zonder medicatie volhouden tot na de 20 weken echo, die hebben we over 6 weken, maar ik weet gewoon echt niet of ik het red en dat voelt gewoon stom
het spugen gaat ook gewoon door en ik had eigenlijk gehoopt dat als ik daar weer wat energie van binnen zou krijgen ik mn been beter aan kon
en ik ben boos omdat manlief vandaag dan echt eerder uit zn werk zou komen om dan eindelijk de traplift aan te gaan vragen, maar waar is ie nou dan?? en neemt ook zn foon niet op...
Voor een goed doel, ik doe zelf niet mee!quote:
Gewoon lekker hier je hart luchten hoor, dat hebben we allemaal wel eens nodig en je hebt er alle reden toe.quote:Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef draculettetje het volgende:
ow dank jullie zijn zoooooo lief moet alweer bijna huilen
kan ik ronja niet aandoen die snapte er vanmiddag ook al niks van
Oh jak, het is nu echt even niet lekker zwanger zijn bij jou he?quote:Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef draculettetje het volgende:
ik zal wel ff kopieren van z&g
dit is wat ik vanmiddag schreef:
Het is me geloof ik allemaal een beetje teveel
Toen ik net de hond ging uitlaten zag ik dat er iemand net gereanimeerd werd, ben snel doorgegaan naar het park aan de overkant, maak ik een ronde van zeker 20 a 30 min en ging toen naar huis, toen zag ik net de ambu weer met sirene aan weg rijden, op zich lijkt me dat wel een goed teken
maar brengt ook teveel naar boven (en dan dus ook de gedachte dat ik op de overlijdens datum van ons pap (die met een hartaanval ging) ben uitgerekend, maar een week ervoor zit die van ons mam pfff ik ga maar later bevallen
Daarnaast ben ik zo in dubio over wat ik nog aan kan met de pijn in mn been. De gyn die het morfine gedeelte voor me heeft uitgezocht is pas donderdag weer te bereiken en ik heb dan ook een bel afspraak voor na 17.00 uur staan, ergens wil ik het nog zonder medicatie volhouden tot na de 20 weken echo, die hebben we over 6 weken, maar ik weet gewoon echt niet of ik het red en dat voelt gewoon stom
het spugen gaat ook gewoon door en ik had eigenlijk gehoopt dat als ik daar weer wat energie van binnen zou krijgen ik mn been beter aan kon
en ik ben boos omdat manlief vandaag dan echt eerder uit zn werk zou komen om dan eindelijk de traplift aan te gaan vragen, maar waar is ie nou dan?? en neemt ook zn foon niet op...
Wauw!quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja, voor wie 'm vanochtend had gemist, even de herhaling:
ik kreeg een sms van Cat22:
[ afbeelding ] "Woeoeoe! Gisteravond BIJNA in Natte Doos avontuur beland!" [ afbeelding ]
Kom zo wel ff kijken!quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Hallo SC,
heeft iedereen al een stem uitgebracht op FOK's tofste Sinterklaas icoontje?
Ik probeer stemmen te hosselen van niet KLB-ers, want die overheersen de verkiezing een beetje
Takk! :8
Ade
quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
Hallo SC,
Ik probeer stemmen te hosselen van niet KLB-ers, want die overheersen de verkiezing een beetje
Ade
Viking heeft geloof ik hulp nodigquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
Aw Dracuultje, dit soort dagen vallen niet meeDie vent van je kan maar beter heel lief voor je zijn vanaaf (en de komende jaren)
![]()
Heel benieuwd naar het verhaal van Cat, met een wildvreemde meegaan is één ding maar wat SM in het verhaal doet wil ik zeker horen (one night stands kijken er doorgaans vreemd van op als ik halverwege 't liefdesspel een setje handboeien tevoorschijn haal)
Ik ben dol op gehakte knopen, maar ik geloof dat het nou nét de bedoeling was dat het ook voor de niet-Rotterdammerts haalbaar was qua afstandquote:Meeten:
Als ik nu gewoon de knoop doorhak en zeg dat ik 13 december in Blijdorp ben, mits redelijk weer verwacht wordt, en wie mij liefheeft mij dient te volgen?
Hier niet, al een beetje aan het voordeelshoppen voor de feestdagen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens deze week "eet de vriezer leeg" week.
Boeiend!!!quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh, nou ik weet wel wat meer hoor
Even wat keywords:
Hotelkamer, SM, vreemde kerel...
OOK HALLO VOOR JOU!quote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar eens hallo zeggen
HALLO
Vquote:
Oeh, dan spoed ik mij erheen!quote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Viking heeft geloof ik hulp nodig
Ach, tegen de tijd dat die wakker zijn is dit topic al weer volquote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]spam, wie roept een mod?
(edit: ik neem zo een kijkje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie doen er nog meer mee uit dit topic?quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
Hallo SC,
Ade
Geen idee eigenlijk, maar als iedereen uit KLB op elkaar stemt, moet de rest ook die mogelijkheid hebbenquote:Op maandag 30 november 2009 20:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Wie doen er nog meer mee uit dit topic?
En op mijquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dan spoed ik mij erheen!
Allemaal even op Vikje stemmen!
quote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:Mag hier sowieso volgens mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
Gilt u maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Done! Ik zag dat jij ook mee doet idd.quote:
Ik had eerst ook kwiwi er bij, maar ik zag dat ze zichzelf op 1 had gestemd en dat vind ik raar
Dus die heb ik er uit gehaald.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |