Ik kan niets vinde op at5 dus hoop dat het meeviel..quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef P.F het volgende:
Brrrrr ik zag zaterdag vanuit de tram een vrouw op de grond liggen op haar zijkant die lag alsof ze nog op de fiets zat maar dan trilde haar armen heel erg.
Er stonden wel mensen omheen maar het zag er echt uit of ze doodging. Het was gewoon overdag dus ik nam aan dat 1 van die 10 mensen die om haar heen stond/aan haar zat wel 112 had gebeld, maar toch vond ik het een beetje naar. Ik dacht echt. Doe dan iets
Hoop dat het goedgekomen is
Aah joh, dat zuur uit die kut vreet zo je wekker stuk. Ben je er ook vanafquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss spuit ze dan zo al die andere troep ff dr af
Dit is echt een complete video handleiding. Hoe, wat, waar, wanneer.quote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een filmpje gezien (op Youtube staat dat niet he?) van zo'n recordpoging geloof ik en daar moest het zeil idd een flink aantal metertjes verder liggen
jaquote:Op maandag 30 november 2009 21:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kuthoeren zijn het ook he.
Lekker sjippieeeeeeeeeessss![]()
Ja, twas toch echt es tijd voor een nieuwequote:Op maandag 30 november 2009 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, dat zuur uit die kut vreet zo je wekker stuk. Ben je er ook vanaf
ze hebben een pompje in laten bouwenquote:Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, twas toch echt es tijd voor een nieuwe![]()
Maar ff serieus, dat kan je toch niet leren?
Ik maak daar echt niet zulke sloten vocht aan hoor![]()
En tzal geen pis wezen toch?
Ik kan niet eens zo hard pissen denk ik ....
Je moet stiekem oefenen en dan bij wijze van verrassing zo es heel zn bakkes ondersquirten, dat zal m lerenquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt, dat lijkt hem écht geil. En nee, ik ga het echt niet leren
Hij loopt er al een jaar om te zeiken. Flikker op
Je kan het écht leren. En je hebt echt veel vocht daar.quote:Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, twas toch echt es tijd voor een nieuwe![]()
Maar ff serieus, dat kan je toch niet leren?
Ik maak daar echt niet zulke sloten vocht aan hoor![]()
En tzal geen pis wezen toch?
Ik kan niet eens zo hard pissen denk ik ....
quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet stiekem oefenen en dan bij wijze van verrassing zo es heel zn bakkes ondersquirten, dat zal m leren
quote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh-oh en Qwea, squirten uw slowchat weer tot leven !
Jaaaaaaaa, das een leukste voor funniest home videosquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]zo vol in zn bek alstie aan het beffen is
![]()
![]()
OMFG dat gezicht dan. Daar moet ik dan wel een camera bij hebben! Priceless
IK ZIE HET AL HELEMAAL VOOR ME
Ik Quote de "meester" even : Je komt dan wel veel heftiger hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Er staan complete handleidingen met filmpjes er bij op internet, dus ja, je schijnt het te kunnen leren.
Maar ik heb er niet zo'n behoefte aan. Ik ben altijd bang dat je het daarna dan niet meer 'gewoon' kunt
oef, dat!quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh... Hm............... Denk dat ik het oversla
Nou dat denk jij dus ook, dat je het daarna dan niet meer gewoon kunt?quote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik Quote de "meester" even : Je komt dan wel veel heftiger hoor!
Maar idd, mooi kut. Wil je es normaal klaar komen, kun je fucking je bed weer verschonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |