Oke, correctie.quote:Op maandag 30 november 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel.
Of wacht even tot 23.30 uur misschien
Oh hou op, ik heb heel dat programma zitten gieren (quote:Op maandag 30 november 2009 21:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gisteren was er zo een programma over een vrouw die continu aan een stuk (da's dubbelop) moest winden laten, zouden er ook vrouwen zijn die altijd squirten
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 21:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gisteren was er zo een programma over een vrouw die continu aan een stuk (da's dubbelop) moest winden laten, zouden er ook vrouwen zijn die altijd squirten
![]()
Kom maar op dokterquote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal jou es laten schreeuwen
quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGHHHHHHHHHH vieze vuile tering woningnet-klotemegolen!!! ik sta GVD ingeschreven tot 2011 maar mag op geneen woning reageren omdat de site zegt "dat ik eerst nog moet betalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb meer dan 2 weken geleden een tshirt besteld bij nooitmeerwassen.nl... Vriendin heeft m allang binnen (na drie dagen) en ik wacht nog steeds![]()
![]()
geen antwoord op mn mail of twitterberichten
AAAARRRGGGHHHHHHHHHHHHHHH tering-tieten-kut-kut-kut
Kuthoeren zijn het ook he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker sjippieeeeeeeeeessss![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Chihuahuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op, ik heb heel dat programma zitten gieren () van het lachen.
Flauw en kinderachtig, maar dat in die supermarkt en bij dat trouwen enzo. Pfrrrrrrrrrrrrt.
Ok, kan je dat leren?quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, correctie.
MM heeft een squirt handleiding en zit die door mn strot te duwen
Nou, wat let je, ga het eens proberen?quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, correctie.
MM heeft een squirt handleiding en zit die door mn strot te duwen
quote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, kan je dat leren?
En zo ja, waarom zou je dat willen leren?
MM vindt dat wel geil?
Jij wilt nu gewoon dat Nok zich weer komt melden dat ze heul niet vadsig is maar wel squirtig!quote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb dat gelukkig geskipped.
Maar het zijn wel ook vaak van die vadsige mokkels die squirten toch?
ja doei. Weet je hoe zo'n troep dat geeftquote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, wat let je, ga het eens proberen?
Oh en ik hoef géén foto's! Maar wel een verslag
Zo vol in je oogquote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Je schrikt je toch de tering als dr een wijf inene zo onder zich uit begint te spuiten zonder waarschuwing he
Echt?quote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]*proest*
Ja, dat kan je leren
Geen idee wáárom je hebt wil leren
MM vindt dat ontzettend geil
Ik heb wel eens een filmpje gezien (op Youtube staat dat niet he?quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja doei. Weet je hoe zo'n troep dat geeft
En zonder foto's te mogen posten doen ik het heulegaar niet
Mss spuit ze dan zo al die andere troep ff dr afquote:
Ja echt, dat lijkt hem écht geil. En nee, ik ga het echt niet lerenquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Lijkt m dat echt geil?
Ga jij t echt leren dan omdat je zo veel van hem houdt?
Please do tell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |