Nee, of de film moet beter zijn dan het boek, maar dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan jullie naar komt een vrouw bij de dokter?
Nee, wel een appie bij de bootquote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit er bij die boot ook een Appie ergens?
quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:Ik moest ook huilen bij Kluun, omdat ie zo slecht schrijft...
Nog slechter dan het boek is in sommige gevallen bijna onmogelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, of de film moet beter zijn dan het boek, maar dat heb ik nog nooit gezien.
Ik. Wie niet, vraag dat maarquote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie gebruikt tegenwoordig nog n pin op zn foon![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben 'De Dokter komt bij de vrouw' aan het downloaden...
Volgens mij is dat een hele andere film...
Nou, 21.30 haal ik niet vanaaf, zelfs niet als ik heel hard renquote:
Dan vlieg je toch? Je hebt toch een bezem?quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, 21.30 haal ik niet vanaaf, zelfs niet als ik heel hard ren
Hm.. Ja ik heb nu de hoop wel opgegeven jaquote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je dan toch niet zo snugger zijn om hem te blokkeren?
KUTHOERRRRRRRRRquote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan vlieg je toch? Je hebt toch een bezem?
Ik weet niet of er ooit COSTA- het boek is geweest?quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog slechter dan het boek is in sommige gevallen bijna onmogelijk
Dan laat je hem weer deblokkeren?quote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ja ik heb nu de hoop wel opgegeven jaZul je zien dat ik hem net terug vind...
Het moet zijn "Komt een vrouw onder de dokter"quote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben 'De Dokter komt bij de vrouw' aan het downloaden...
Volgens mij is dat een hele andere film...
quote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
KUTHOERRRRRRRRR![]()
Weet je wel hoe koud dat is, zo ver, op die bezem, met dit weer
Ja of komt een vrouw in de dokterquote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het moet zijn "Komt een vrouw onder de dokter"
Die moet je hebben, en tissues binnen handbereik he!
quote:
Komt een dokter in de vrouw, domme kweeja heaquote:
Ja ik dacht dus dat je dan meteen een nieuwe simkaart kreeg van 20 euroquote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan laat je hem weer deblokkeren?![]()
![]()
Je weet dat mensen het ook voor allerlei andere doeleinden kunnen gebruiken, of het gewoon zo regelen dat er geen enkele oproep word geaccepteerd en je alleen kan bellen.
Lijkt me erg handig met een gejatte telefoon, geen lastige telefoontjes van de eigenaar, die als hij/zij een beetje naief en goedgelovig is het ding niet eens blokkeert omdat hij/zij denkt dat het uit staat, en je kan bellen tot ze de eerstvolgende rekening krijgen
Ik ga voor Komt een dokter in een vrouw.quote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het moet zijn "Komt een vrouw onder de dokter"
Die moet je hebben, en tissues binnen handbereik he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |