Gewoon eten joh, wij vinden volgens mij buiten elkaar hele andere dingen lekkerquote:
Ik vind dat ding straks goddelijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon eten joh, wij vinden volgens mij buiten elkaar hele andere dingen lekker
gek he dat sommige dingen lekkerder smaken na een paar dagen wachtenquote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef Qwea het volgende:
mijn zuurkoolschotel is nog goddelijker opgebakken uit de pan![]()
ja, heel bizarquote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gek he dat sommige dingen lekkerder smaken na een paar dagen wachten
die moet ik ook maar eens gaan houdenquote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens deze week "eet de vriezer leeg" week.
Vandaar die pizza vandaag, morgen nasi van de chinees en zelfgemaakte groentensoep![]()
Al mn fijne bakjes zijn op en ik moet weer hondenvoer halen en plek hebben dus...
Ik heb haar nog geprobeerd uit te horen, maar ik geloof dat we toch moeten wachten tot ze weer terug is voor tha juicy details!quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja, voor wie 'm vanochtend had gemist, even de herhaling:
ik kreeg een sms van Cat22:
[ afbeelding ] "Woeoeoe! Gisteravond BIJNA in Natte Doos avontuur beland!" [ afbeelding ]
Oh, nou ik weet wel wat meer hoorquote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb haar nog geprobeerd uit te horen, maar ik geloof dat we toch moeten wachten tot ze weer terug is voor tha juicy details!
Ik zag nog pilaf, das dan voor woensdag, en volgens mij ligt dr ook nog een bak zelfgemaakte lasagna, en dan heb ik de hele week weer omquote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
die moet ik ook maar eens gaan houden
Ik heb er net 1 bakje zuurkool uitgeplukt. Nu liggen er nog 5 pizza's een shitload aan patat en kroketten en nog een bakje zuurkool
HALLOquote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar eens hallo zeggen
HALLO
ik heb vandaag werkelijk zo'n baaldagquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
En waarom BIJNA?
Hoi Draakje!
Hoe gaat het? Voel je je alweer wat sterker?
Gehaktbal de dag erna koudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |