Jij wil me echt dood hebben he?quote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IK WIL NIET MEDEPLICHTIG ZIJN MAAR EEN MES WIL NOG WEL EENS HELPEN
SPATIES MOGEN WEL HOOR!quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef error_404 het volgende:
JAHALLOIKVROEGMEAFOFSPATIESWELTOEGESTAANZIJNINDITTOPICWANTEANDERSWORDTHETZOLASTIGLEZENHEZONDERSPATIESENZONDERLEESTEKENSMAARGOEDWELGRAPPIGTOPIC
TIETENNNquote:
HOE JONGGGG DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef Lub_ya het volgende:
BEDANKT SKYLARK. KOMT DOOR JOU!
GRIEKJEEE JONGER DAN JOU.
Caps Lock.
GEEN DANK HOOR IK DOE DAT GRAAGquote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef Lub_ya het volgende:
BEDANKT SKYLARK. KOMT DOOR JOU!
GRIEKJEEE JONGER DAN JOU.
Caps Lock.
Niet mijn echte naam noemen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef ynuhh het volgende:
Cool zijn straal je uit, dat krijg niet door alles in hoofdletters te schrijven.
Ik kan wel een voorbeeld van cool zijn geven.
UNLEASH THE FUCKING FURYquote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Griekjeee, als die auto het een maand volhoud zou ik het al een mirakel vinden.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NIET ZO HEEEL VEEL ANDERHALF JAAR DENK IK.quote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
HOE JONGGGG DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
WAT GEBEURDE ERquote:Op maandag 30 november 2009 16:20 schreef Allure_ het volgende:
HAHAHA, IK MOEST VANDAAG ECHT ZO IDOOT HARD LACHEN IN DE LES. IEDEREEN WERD KWAAD OP MIJ!
DOE NOU NIET ALSOF JE ZO BELANGRIJK BENTquote:Op maandag 30 november 2009 16:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NIET ZO HEEEL VEEL ANDERHALF JAAR DENK IK.
Ik vind het niet zo leuk meer.
neequote:Op maandag 30 november 2009 16:17 schreef phpmystyle het volgende:
Maar zijn er nog andere gegadigden die willen uitgaan met mij?
quote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef ynuhh het volgende:
Cool zijn straal je uit, dat krijg niet door alles in hoofdletters te schrijven.
Ik kan wel een voorbeeld van cool zijn geven.
131 PK krijg jij niet in de verzekering.quote:
800 voor één maand uit willen geven dat gaat toch nergens meer over.quote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Griekjeee, als die auto het een maand volhoud zou ik het al een mirakel vinden.
Ik wil getallen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NIET ZO HEEEL VEEL ANDERHALF JAAR DENK IK.
Ik vind het niet zo leuk meer.
DANK Uquote:
JA, SLOEG NERGENS OP. MAAR ZO'N CHICK WAS AAN HET ZEIKEN OVER BEPAALDE VAKKEN, DAT WE DIE NIET VOLDOENDE KREGEN. ZEGT ZO ZE VAN 'JA, IK VOEL GEWOON DAT DAT VAK ALS EEN ONDERGESCHOVEN HOND WORDT BEHANDELD.quote:
HALLO WAAAR STAAAAAT DAT, DAT LEES JIJ.quote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
DOE NOU NIET ALSOF JE ZO BELANGRIJK BENT
HAHA OUD RIMPELVELquote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
DANK U
Lub_ya kom op man ik heb mijn leeftijd ook gezegd
Zet ik hem op de naam van m'n pa ofzo.quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
131 PK krijg jij niet in de verzekering.
Haha jij bent oud.quote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
DANK U
JA VROUWEN EN LEEFTIJD YOU KNOW.quote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
DANK U
HAHAHAHAHHAHA WTF IK ZOU OOK KKHARD MOETEN LACHENquote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA, SLOEG NERGENS OP. MAAR ZO'N CHICK WAS AAN HET ZEIKEN OVER BEPAALDE VAKKEN, DAT WE DIE NIET VOLDOENDE KREGEN. ZEGT ZO ZE VAN 'JA, IK VOEL GEWOON DAT DAT VAK ALS EEN ONDERGESCHOVEN HOND WORDT BEHANDELD.
IK ZO WTFFFFFF IS ONDERGSCHOVEN HUND![]()
. IEDEREEN LACHEN WHIHI
.
Bij mij zie je het niet, ik ben alleen intellectueel verder.quote:
Ik doe ook geen caps lock.quote:Op maandag 30 november 2009 16:25 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
JA VROUWEN EN LEEFTIJD YOU KNOW.
Ben ik hier echt de enige dat Caps Lock niet zo leuk vind.
Mag ik toch vinden.
Wtf ga je je daar druk om maken op deze leeftijdquote:Op maandag 30 november 2009 16:25 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
JA VROUWEN EN LEEFTIJD YOU KNOW.
Ben ik hier echt de enige dat Caps Lock niet zo leuk vind.
Mag ik toch vinden.
IEDEREEN HEEFT ZIJN PUBLIEK, KIJK MAAR NAAR ALLE FETISHESquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Lub_ya het volgende:
Nee man.
Mannen komen nog steeds naar mij toe.
Dus rimpels heb ik nog niet.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHA WTF IK ZOU OOK KKHARD MOETEN LACHEN. IK MOEST OOK EEN KEER KEIAHRD LACHEN OMDAT IEMAND ZEI VAN 'JE PROBEERT ME GEWOON UIT DE KAST TE LOKKEN' MAAR VOOR DE REST BEGREEP NIEMAND HEM IN EERSTE INSTANTIE DUS IK LACHTE ALS ENIGE :s
IK VIND JOU NIET ZO, JIJ KOMT HIER BINNENVALLEN MET: WAT EEN JONGE MENSEN HIER ALLEMAAL TERWIJL JE BIJ DE KANKER GEEN IDEE HEBT EN DAN ZELF JE LEEFTIJD NIET EENS WIL ZEGGENquote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
HALLO WAAAR STAAAAAT DAT, DAT LEES JIJ.
BEDANKT TROUWENS DAT JIJ MIJ ZO VIND. WAT EEN LIEFDE.
JA SOMS WEET JE HET DAN ZELF NIET ZEKER MAAR, KEIRAAR. HAD IK GISTEREN NOG MET KLINKER EN MEDEKLINKERquote:Op maandag 30 november 2009 16:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Ja, iedereen moest wel lachen. Maar het duurde even voordat de grap was gevallen. Ik ging echt nadenken over ondergeschoven hond
.
Ho ho. Niet zo snel met conclusies trekken. In een beetje rimpel kan je ook een fallus stoppen. Vaak is dit dan ook nog strakker dan in de plaats waar dit eigenlijk zou moeten bij de dame op leeftijd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Lub_ya het volgende:
Nee man.
Mannen komen nog steeds naar mij toe.
Dus rimpels heb ik nog niet.
Wat eet je vandaag?quote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
JA SOMS WEET JE HET DAN ZELF NIET ZEKER MAAR, KEIRAAR. HAD IK GISTEREN NOG MET KLINKER EN MEDEKLINKER
Ouwe graftakquote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Lub_ya het volgende:
Ey man wat een haters hier.
Ik voel me thuis.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
IK VIND JOU NIET ZO, JIJ KOMT HIER BINNENVALLEN MET: WAT EEN JONGE MENSEN HIER ALLEMAAL TERWIJL JE BIJ DE KANKER GEEN IDEE HEBT EN DAN ZELF JE LEEFTIJD NIET EENS WIL ZEGGEN
Ze is volgens mij 22 ofzo man.quote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ho ho. Niet zo snel met conclusies trekken. In een beetje rimpel kan je ook een fallus stoppen. Vaak is dit dan ook nog strakker dan in de plaats waar dit eigenlijk zou moeten bij de dame op leeftijd.
Weet ik nog niet, maar ik ga denk ik zelf koken vandaag. Ik denk rijst met kruiden erdoor met gegrilde zalm, heb ik wel zin inquote:
Alsof je niet kunt neuken met een 18-jarige.quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Sowieso 18 jarigen hier.
Shees wat kan jij snel iemand beoordelen zeg.
Rijst met kruiden met gegrilde zalm.quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar ik ga denk ik zelf koken vandaag. Ik denk rijst met kruiden erdoor met gegrilde zalm, heb ik wel zin in. Jij dan?
Ga ik toch niet zeggen joh.quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Sowieso 18 jarigen hier.
Shees wat kan jij snel iemand beoordelen zeg.
WAT THE HELL DOE JE DAN MOEILIJK OVER DAT MENSEN HIER JONG ZIJN, GA ANDERS EVEN LEKKER TOE NAAR JE BRIDGECLUBJE, OUD VERREKENquote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Lub_ya het volgende:
IK BEN EEN JONGERE TWINTIGER MAN WHAT THE HELL MENSEN DENKEN DAT IK 90 BEN OFZO.
Whehehehehehe.quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ga ik toch niet zeggen joh.
Sowieso, mensen die mensen beoordelen op hun leeftijd en dan zelf niet zeggen hoe oud ze zijn
[ afbeelding ]
Klinkt lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rijst met kruiden met gegrilde zalm.
Ben je een kloon van Lamon ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik hier mensen storen.
Zijn jullie altijd zo onaardig tegen nieuwelingen?
't Is die ontgroening die iedereen even moet doorstaan.quote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Whehehehehehe.
klinkt lekker..quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rijst met kruiden met gegrilde zalm.
Ik doe lief tochquote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Whehehehehehe.
Het beste kun je trouwens bij mij slijmen want ik ben hier de baas.quote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Whehehehehehe.
Waarom kijk je dan zo neer op 18 jarigen? Je bent tenslotte zelf niet veel ouder en wijzer blijkbaar.quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Lub_ya het volgende:
IK BEN EEN JONGERE TWINTIGER MAN WHAT THE HELL MENSEN DENKEN DAT IK 90 BEN OFZO.
Dat krijg je als je je leeftijd geheim wil houden. Wtfquote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Lub_ya het volgende:
Lub_ya, overleef je het nog?quote:Op maandag 30 november 2009 16:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
't Is die ontgroening die iedereen even moet doorstaan.
Goeie grap.quote:Op maandag 30 november 2009 16:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het beste kun je trouwens bij mij slijmen want ik ben hier de baas.
Hihiquote:
Het wordt voor me klaargemaakt door een sexy hunkquote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Hoe ga je het klaarmaken?
Kun je hem even vragen hoe hij het gaat klaarmaken, want ik twijfel nog.quote:Op maandag 30 november 2009 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Het wordt voor me klaargemaakt door een sexy hunk.
Negerinnen die twintiger zijnquote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Whehehehehehe.
Die duurt bij mij nu al erg lang dan.quote:Op maandag 30 november 2009 16:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
't Is die ontgroening die iedereen even moet doorstaan.
Hoe ga je klaarmaken?quote:Op maandag 30 november 2009 16:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je hem even vragen hoe hij het gaat klaarmaken, want ik twijfel nog.
Ging jij niet naar buiten?quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die duurt bij mij nu al erg lang dan.
phpmystyle en buitenquote:
Ging jij niet weg?quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die duurt bij mij nu al erg lang dan.
Jij dan, arabische schonequote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef Lub_ya het volgende:
Sowieso Allure_.
Maar zo dacht ik al eerder over haar!
Hier zei hij het toch echt.quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga naar buiten!
Infantiel gedoe hier.
Ik bescherm je wel, zal ik je vasthouden?quote:Op maandag 30 november 2009 16:36 schreef Lub_ya het volgende:
Oke, ik hou meer van oudere mannen. Dus 18 jarigen zijn bij voorbaat afgeschreven is het echt zo erg..
Gelukkig ben jij erbij griekjeee, ik vind het een beetje eng.
Leer mij, meester.quote:Op maandag 30 november 2009 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
phpmystyle en buiten![]()
!
Je moet nog veel leren.
Host jij?quote:
Ik denk gewoon de zalm grillen, en dan Chinese rijst met kerrie en misschien spinazie à la crême erbij. Maar zoals gezegd, ik twijfel nog.quote:
Doe mee dangz.quote:
Klinkt echt lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk gewoon de zalm grillen, en dan Chinese rijst met kerrie en misschien spinazie à la crême erbij. Maar zoals gezegd, ik twijfel nog.
Je begint al goed door mij met meester aan te spreken. Je stijgt hiermee een plekje op m'n Fokvrouwenkaste.quote:
Iscool, ik kom.quote:
Ja, die filet is het bestequote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Skylark. het volgende:
Waarom staan er allemaal vieze zalmgerechten op internet. Of met zalm uit blik
. Ik wil die filet man.
Nee, geen tijd. Moet de hele avond aan school werkenquote:
Uhuh, ik kan wel koken als ik wilquote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt echt lekker. Ik ga ook zalm halen, daar heb ik echt mega zin in
.
wadanquote:
Maar kun je het? Dat zou wel geil zijnquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, geen tijd. Moet de hele avond aan school werken.
Ze kan het.quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar kun je het? Dat zou wel geil zijn
Dit dus, dat schone mag best weg hoor. Ik ben geen negerin dusquote:
Ja ik ging 'm spuiten en het was verdomme het druiperparadijs op dat dingquote:
Dat ziet er wel te lekker uit. Al die recepten zijn normaal met pasta, en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, ik kan wel koken als ik wil. Ik zat ook nog even te twijfelen over deze: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=529554&rq=zalm&course=hoofdgerecht maar dat is me weer teveel gedoe en ik vertrouw onze oven niet qua hitte aangeven.
Ik moest dat vroeger met m'n broer spelenquote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar kun je het? Dat zou wel geil zijn
Ik moet ook even geadoreerd worden.quote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dit dus, dat schone mag best weg hoor. Ik ben geen negerin dus.
En is de ontgroening al voorbij--->Skylark. kom ffe helpen.
Allure_. Maar ik ben bang dat het allemaal te slijmerig overkomt. Ik hoop dat je me begrijpt!
Je hoeft alleen nog je eindtest te halenquote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Allure_. Maar ik ben bang dat het allemaal te slijmerig overkomt. Ik hoop dat je me begrijpt!
Welke kleur?quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ging 'm spuiten en het was verdomme het druiperparadijs op dat dingen toen was m'n verf op en m'n fiets nog niet af.
Moet je er heel lichtjes overheen gaan met schuurpapier vóór het spuiten.quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ging 'm spuiten en het was verdomme het druiperparadijs op dat dingen toen was m'n verf op en m'n fiets nog niet af.
Ik begrijp jequote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Ik hou sowieso niet van vis in de pasta. En niet van vis in blikjes (behalve tonno). Maar ik ben langzaam m'n skills aan het uitbreiden, en ik doe dat alleen als ik alleen eet, want het is zo stom als je het opfuckt terwijl er mensen mee-eten.quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ziet er wel te lekker uit. Al die recepten zijn normaal met pasta, en daar heb ik geen zin in. Ik zet onze magnetron/oven standaard een graadje of 20 warmer
.
[..]
Ik moest dat vroeger met m'n broer spelen.
Ik dacht dat dit nog een reactie op Lub-ya's post was.quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je er heel lichtjes overheen gaan met schuurpapier vóór het spuiten.
Geil. Ik zal het spel introduceren aan m'n zusje.quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest dat vroeger met m'n broer spelen.
Blauw.quote:
Heb ik gedaan manquote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je er heel lichtjes overheen gaan met schuurpapier vóór het spuiten.
Ik heb jou altijd al gehatenquote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
Toen ik mijn fiets had gespoten leek het net alsof ie recht vanuit de winkel kwam. Terwijl het mijn bedoeling was om 'm een beetje te verneuken
.
Hehe ja, dat is ook zoquote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Ik hou sowieso niet van vis in de pasta. En niet van vis in blikjes (behalve tonno). Maar ik ben langzaam m'n skills aan het uitbreiden, en ik doe dat alleen als ik alleen eet, want het is zo stom als je het opfuckt terwijl er mensen mee-eten.
Ja, hoi. Lakitu, KLB-SC CEO. Je moet bij mij zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, sorry BTquote:Op maandag 30 november 2009 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blauw.
[..]
Heb ik gedaan man!
[..]
Ik heb jou altijd al gehaten!
Aaight, ciaoquote:Op maandag 30 november 2009 16:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe ja, dat is ook zo.
Maar dan ga ik nu even mijn zalm enzo halen. Bedankt voor de tip
.
Nigger, wat ga je m'n grap stelenquote:Op maandag 30 november 2009 16:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, hoi. Lakitu, KLB-SC CEO. Je moet bij mij zijn.
Welke grap, neger? Ik ben de baas, staat in de officiële KLB-SC site:quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nigger, wat ga je m'n grap stelen. Ik jat jouwe ook nooit. Onee, dat doe ik wel altijd
.
Neequote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, sorry BT. Ik dacht wel dat ik het je ook had uitgelegd een keertje?
Jij mag misschien mijn linkerhand zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Welke grap, neger? Ik ben de baas, staat in de officiële KLB-SC site:
http://sites.google.com/site/deklbbazenop/
Hoe lang duurt het, voordat je zo'n niveau bereiktquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik moet ook even geadoreerd worden.
Bedankt!quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hoeft alleen nog je eindtest te halen. Die is vrij gemakkelijk, maak een foto van je..
Laat maar, ik vind hem zelf té cliché. Welkom.
Kloptquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow. Nouja, ik kan het nu wel gaan uitleggen maar daar heb je niets meer aan
.
Ha-ha. Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Skylark. het volgende:
Kut, ik liep met een pak rijst door m'n kamer en toen begaf de onderkant het net boven m'n vloerkleed. Wat een puinhoop.
5800ccquote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Check deze.
http://www.autotrader.nl/(...)n/2GGN4/algemeen.htm
Mij kennende, zou ik verf gaan halen, want dan zou ik denken dat het op is welke ik wil en het nooit goed zou komen, dus jaa....quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Als jullie mij waren, zouden jullie dan nu nieuwe verf halen en het in het donker afmaken of denken fuck it dat komt later wel?
quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Mij kennende, zou ik verf gaan halen, want dan zou ik denken dat het op is welke ik wil en het nooit goed zou komen, dus jaa.....
Ik maak 'm diefstalproof, zwarte omafietsen worden veeeel te makkelijk gestolen.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Mweh ik ga morgen wel.
[..]
Ik maak 'm diefstalproof, zwarte omafietsen worden veeeel te makkelijk gestolen.
Afk 90% van de tijdquote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef S.Seagal het volgende:
Wat een overwinning. 25 tegen CN zijn 4 punten en Laki zijn 3 punten.
![]()
![]()
Ze hebben mijn tweede stem ook meegerekend, wat een dommerds.quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wil iedereen die nog niet in de Babes verkiezing heeft gestemd even op mij stemmen? Bedankt!
Ik zag het sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttt!quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze hebben mijn tweede stem ook meegerekend, wat een dommerds.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wil iedereen die nog niet in de Babes verkiezing heeft gestemd even op mij stemmen? Bedankt!
Boh, je maakt me nu wel erg happig naar het installeren van UT 2004quote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef S.Seagal het volgende:
Wat een overwinning. 25 tegen CN zijn 4 punten en Laki zijn 3 punten.
![]()
![]()
Passen we even aan.quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze hebben mijn tweede stem ook meegerekend, wat een dommerds.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 17:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Seagal weet zelf ook wel dat ik hem alle hoeken van het veld laat zien als ik serieus ben.
Wat krijg ik ervoor?quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga gewoon voor de derde keer stemmen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik zag het sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttt!
Begrijpelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nu ga ik ervoor ook, dat snap je wel.
Ik wou de tweede keer stemmen met ook Skaaiquote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor de derde keer stemmen.
Ik moet trouwens altijd lachen als ik die foto van Suusje-V zie, dat bekkie.![]()
![]()
Nu weer de tough guy uithangen.quote:
Whehehe.quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik wou de tweede keer stemmen met ook Skaai.Maar toen dacht ik neeeuuhhh dan hebben ze die van Fascination door. Maar ik dacht ook aan [STEM] Bulshitt
.
Het is gewoon echt lachen, ik heb het veel te serieus genomen en jjj ook.
Voor minder dan tietenpics doet ik et nietquote:Op maandag 30 november 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een dikke virtuele kus en mijn eeuwige liefde.
Ja?quote:
Kus m'n kont dan maarquote:Op maandag 30 november 2009 17:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Voor minder dan tietenpics doet ik et niet
Ik las hetquote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Hoogstaande het volgende:
reactie topic, doet jou vriend(in) aan zelfbevrediging
Pareltje dit
Die ikki is echt niet van deze wereld
Jij moet geen excuses zoeken. Ik zat ook op msn. Maar toch blijf ik jullie kogels geven. toch jaag ik jullie op. Toch verneder ik jullie. Waarom kom je haten? Omdat ik hits maak en hits breng. En je weet dat het je raakt.quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nu weer de tough guy uithangen.
Neeeeeequote:Op maandag 30 november 2009 17:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Gasten, ik heb geen ruimte hier voor UT op mn pc. Dus dan zal het moeten wachten tot nextweek.
Ik mis Fanta papiquote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben zo goed in boodschappen doen.
Bananen, kiwi's, pistachenootjes, potatoe wedges, chocola, alless.
Nu je spiraaltje nog!quote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
MIJN BEUGELTJE IS ER EINDELIJK UIT
Serieus had jij die? Of was het gewoon z'on beugel die je niet ziet?quote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
MIJN BEUGELTJE IS ER EINDELIJK UIT
Nee, echt zo'n lelijke lijn 23 boven en onder.quote:Op maandag 30 november 2009 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus had jij die? Of was het gewoon z'on beugel die je niet ziet?
Kost je wel meer geld dan hè.quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik ga neuken doe ik dat zonder condoom.
Ik moest toch wel lachen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnen.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://home.iae.nl/users/jhjess/DST/index.html
Maken en dat poept ie er zelf een score uit. Voor jouw zal het wel niets nieuws zijn.
Geen idee wat score 6 verder betekent maar okequote:Resultaat Dewey Story Test
van
score: 6
Dit is niet indicatief voor problemen met sociale interpretatie.
Deze uitslag mag niet opgevat worden als een definitief resultaat. Hiervoor is het oordeel van een van een gekwalificeerd diagnosticus vereist.
Ik heb het over de prijs van een prostituee.quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnnen.
Trust me, jij wilt niet op je 20e al met een Ruben Junior rondlopenquote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnen.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Niet klagen als je dan in de bijstand komt he.quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnen.
Goed gegokt dan. Na 3 keer lukt het mij ook wel om zo'n ding goed in te vullen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat score 6 verder betekent maar oke
quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over de prijs van een prostituee.
Jawel hoor, ik weet tenminste hoe ik zo'n kind moet aanpakken. En ik giet FOK! er meteen met de pap lepel in.quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Trust me, jij wilt niet op je 20e al met een Ruben Junior rondlopen
watquote:
Idiot.quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zodat je kind iig niet 'zo'n figuur met vrienden' wordt?quote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik weet tenminste hoe ik zo'n kind moet aanpakken. En ik giet FOK! er meteen met de pap lepel in.
Mwah, dat stuur ik dan wel bij. Ben erg pedagogisch ingesteld.quote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodat je kind iig niet 'zo'n figuur met vrienden' wordt?
quote:
Ik had score 4quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat score 6 verder betekent maar oke
Het gaat er bij mij niet in dat Otis geen 700 MB op zijn pc over heeftquote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef S.Seagal het volgende:
Siniti wie zei dat het klein was dan?
Goed gegokt? Ik heb gewoon ingevuld wat ik het meest logische vind.quote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed gegokt dan. Na 3 keer lukt het mij ook wel om zo'n ding goed in te vullen.
Waar ik schokkend had maar net iets meer mensen voor vreemd en de meeste voor erg vreemd kozen.quote:"Liever dan de moeder bij de schommel lastig te vallen, controleert Sander snel de kleertjes van de baby om te zien of de veiligheidsspeld nog wel goed dicht zit."
En 13:quote:"wacht hij tot ze de kamer uitgaat om snel de laden van haar bureau te doorzoeken."
Dat vond ik toch wel 'erg vreemd' Maar driekwart vond dit normaal en ruim 15 procent vond het 'vreemd'. Als hij allergisch was, oke maar in dit geval gaat het gewoon om 'eten wat de pot schaft' en 'netjes je bord leeg eten' ook al vind je het niet heel lekkerquote:Hij waarschuwt zijn gastvrouw meteen, dat hij geen vlees eet en dat hij geen zout op zijn groente gebruikt.
Je gaat toch niet zomaar achter een struikje liggen al je bij iemand in de tuin aan het werk bent...quote:deed hij soms een middagdutje achter een struik.
Het is 2 gig download file en dan nog eens 5 gig installeren. Ik heb geen 7 gig meer neequote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij niet in dat Otis geen 700 MB op zijn pc over heeft
Heehee!quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe werkt die test? Hoge score = kankerdebiel? Of lage score = kankerdebiel?
Je moet 6 gig hebben dacht ik. En als je laatste beetje geheugen voor UT gebruikt zal het ook niet snel draaien denk ik.quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij niet in dat Otis geen 700 MB op zijn pc over heeft
Inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 18:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je moet 6 gig hebben dacht ik. En als je laatste beetje geheugen voor UT gebruikt zal het ook niet snel draaien denk ik.
Ik snap er geen kut van, alleen dat ik met mijn score van 6 een sociaal persoon ben.quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe werkt die test? Hoge score = kankerdebiel? Of lage score = kankerdebiel?
De hoofdprijs.quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh, dus jou echte naam is Nathalie?quote:
quote:
Zogezegd, zogedaan, voor 80 euro (beide keren) afgesproken en in ruil hiervoor werd ik eerst gepijpt en even bereden. Hierna heeft Nathalie ruim de tijd genomen om haar vuist in mijn anus te krijgen.
Bij het tweede bezoek kon haar vuist er helemaal in. Het is een raar maar toch ook wel prettig gevoel. Mocht iemand dit ook eens willen proberen dan kan ik hierbij Nathalie van harte aanbevelen.
Ze doet het heel rustig aan, gebruikt voldoende glijmiddel en natuurlijk kostte het mijzelf ook nog wel enige inspanning om de "pijn" die je voelt te beheersen.
Na deze anale handelingen ben ik beide keren met de hand tot een hoogtepunt gebracht. Alles tesamen een Klasse-Meid!
Als.quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Zelfkennis is oke.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, dus jou echte naam is Nathalie?
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De KLB SC meets gaan nooit door, want niemand durft te komen
Aids in een vergevorderd stadium.quote:Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
score: 17
Dit is indicatief voor problemen met sociale interpretatie.
Allemachtig. Wat heb ik nu volgens de dat lijstje?
SPSS.quote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut van, alleen dat ik met mijn score van 6 een sociaal persoon ben.
Hoe lager, hoe socialer, ik weet alleen niet wat het laagst mogelijke is.
[ afbeelding ]
Oh het is niet GOTY?quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is 2 gig download file en dan nog eens 5 gig installeren. Ik heb geen 7 gig meer nee.
Nu nog leuke jongens.quote:Op maandag 30 november 2009 18:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben wel pleased met het hogere aantal smatjes in de KLB-SC de laatste tijd, moet ik zeggen.
Meldt.quote:
Ik zie niet waar?quote:
Ik trek ze aan.quote:Op maandag 30 november 2009 18:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben wel pleased met het hogere aantal smatjes in de KLB-SC de laatste tijd, moet ik zeggen.
Ja?quote:
Je liet me kwijlen over mijn nieuwe laptop.quote:Op maandag 30 november 2009 18:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben fucking lekker.
CHECK ME FOBO!!!
Ik, C_N, S.S., BK en Sky. Hoeveel meer wil je er nog?quote:
Dat effect veroorzaak ik wel vaker.quote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je liet me kwijlen over mijn nieuwe laptop.
SPSS valt nog mee, wordt alleen problematisch als je dezelfde dingen zonder SPSS moet uitrekenenquote:
Oh, en rv natuurlijk. Check die omin geile picca van hem in dat hunktopicquote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik, C_N, S.S., BK en Sky. Hoeveel meer wil je er nog?
Ik heb op reetveter gestemd. Als eerste zelfs.quote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, en rv natuurlijk. Check die omin geile picca van hem in dat hunktopic![]()
YEAH BABYquote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chicks willen rollen, chicks willen mee.quote:Op maandag 30 november 2009 18:49 schreef S.Seagal het volgende:
Dames hier enige waar ik sorry voor kan zeggen is
sorry dat me naam S.Seagal is
sorry dat ik een reputatie heb, sorry voor mn swag
en sorry voor al die goeie sex
en voor jouw baby, dankjewel voor de krassen op mn arm
dankjewel voor de krassen in mn gezicht
dankjewel voor de krassen in mn nek
het was fantastisch
Bust die rhymes.quote:Op maandag 30 november 2009 18:49 schreef S.Seagal het volgende:
Dames hier enige waar ik sorry voor kan zeggen is
sorry dat me naam S.Seagal is
sorry dat ik een reputatie heb, sorry voor mn swag
en sorry voor al die goeie sex
en voor jouw baby, dankjewel voor de krassen op mn arm
dankjewel voor de krassen in mn gezicht
dankjewel voor de krassen in mn nek
het was fantastisch
van Dailychef heb je 1persoonsmaaltijden, meeste zijn kankersmerig, maar de mexicaanse uit de oven is té goddelijk voor woordenquote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef reetveter het volgende:
Kutzooi, ik heb geen zin om te koken.
Heb je mijn bedankbloemetje al ontvangenquote:Op maandag 30 november 2009 18:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb op reetveter gestemd. Als eerste zelfs.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb op reetveter gestemd. Als eerste zelfs.
One love.quote:
Wie?quote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
van Dailychef heb je 1persoonsmaaltijden, meeste zijn kankersmerig, maar de mexicaanse uit de oven is té goddelijk voor woorden
Jaaaquote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je mijn bedankbloemetje al ontvangen?
De rest van de jongens in dit topic vind je niet leuk?quote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HAHA het enige waar je volgens jezelf wel goed in bent blijkt ook tegen te vallen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
score: 17
Dit is indicatief voor problemen met sociale interpretatie.
Allemachtig. Wat heb ik nu volgens dat lijstje?
Wie is BK?quote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik, C_N, S.S., BK en Sky. Hoeveel meer wil je er nog?
Ook lekker en makkelijk!quote:Op maandag 30 november 2009 18:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb nog wel dr. Iglo in de vriezert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |