Ik mis Fanta papiquote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben zo goed in boodschappen doen.
Bananen, kiwi's, pistachenootjes, potatoe wedges, chocola, alless.
Nu je spiraaltje nog!quote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
MIJN BEUGELTJE IS ER EINDELIJK UIT
Serieus had jij die? Of was het gewoon z'on beugel die je niet ziet?quote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
MIJN BEUGELTJE IS ER EINDELIJK UIT
Nee, echt zo'n lelijke lijn 23 boven en onder.quote:Op maandag 30 november 2009 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus had jij die? Of was het gewoon z'on beugel die je niet ziet?
Kost je wel meer geld dan hè.quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik ga neuken doe ik dat zonder condoom.
Ik moest toch wel lachen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnen.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://home.iae.nl/users/jhjess/DST/index.html
Maken en dat poept ie er zelf een score uit. Voor jouw zal het wel niets nieuws zijn.
Geen idee wat score 6 verder betekent maar okequote:Resultaat Dewey Story Test
van
score: 6
Dit is niet indicatief voor problemen met sociale interpretatie.
Deze uitslag mag niet opgevat worden als een definitief resultaat. Hiervoor is het oordeel van een van een gekwalificeerd diagnosticus vereist.
Ik heb het over de prijs van een prostituee.quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnnen.
Trust me, jij wilt niet op je 20e al met een Ruben Junior rondlopenquote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnen.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Niet klagen als je dan in de bijstand komt he.quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnen.
Goed gegokt dan. Na 3 keer lukt het mij ook wel om zo'n ding goed in te vullen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat score 6 verder betekent maar oke
quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over de prijs van een prostituee.
Jawel hoor, ik weet tenminste hoe ik zo'n kind moet aanpakken. En ik giet FOK! er meteen met de pap lepel in.quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Trust me, jij wilt niet op je 20e al met een Ruben Junior rondlopen
watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |