Ik mis Fanta papiquote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben zo goed in boodschappen doen.
Bananen, kiwi's, pistachenootjes, potatoe wedges, chocola, alless.
Nu je spiraaltje nog!quote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
MIJN BEUGELTJE IS ER EINDELIJK UIT
Serieus had jij die? Of was het gewoon z'on beugel die je niet ziet?quote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
MIJN BEUGELTJE IS ER EINDELIJK UIT
Nee, echt zo'n lelijke lijn 23 boven en onder.quote:Op maandag 30 november 2009 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus had jij die? Of was het gewoon z'on beugel die je niet ziet?
Kost je wel meer geld dan hè.quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik ga neuken doe ik dat zonder condoom.
Ik moest toch wel lachen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnen.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://home.iae.nl/users/jhjess/DST/index.html
Maken en dat poept ie er zelf een score uit. Voor jouw zal het wel niets nieuws zijn.
Geen idee wat score 6 verder betekent maar okequote:Resultaat Dewey Story Test
van
score: 6
Dit is niet indicatief voor problemen met sociale interpretatie.
Deze uitslag mag niet opgevat worden als een definitief resultaat. Hiervoor is het oordeel van een van een gekwalificeerd diagnosticus vereist.
Ik heb het over de prijs van een prostituee.quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnnen.
Trust me, jij wilt niet op je 20e al met een Ruben Junior rondlopenquote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnen.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Niet klagen als je dan in de bijstand komt he.quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik ineen keer raak schiet wel ja. Maar ik wil later minimaal 5 kinderen dus dan moet ik er vroeg mee beginnen.
Goed gegokt dan. Na 3 keer lukt het mij ook wel om zo'n ding goed in te vullen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat score 6 verder betekent maar oke
quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over de prijs van een prostituee.
Jawel hoor, ik weet tenminste hoe ik zo'n kind moet aanpakken. En ik giet FOK! er meteen met de pap lepel in.quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Trust me, jij wilt niet op je 20e al met een Ruben Junior rondlopen
watquote:
Idiot.quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zodat je kind iig niet 'zo'n figuur met vrienden' wordt?quote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik weet tenminste hoe ik zo'n kind moet aanpakken. En ik giet FOK! er meteen met de pap lepel in.
Mwah, dat stuur ik dan wel bij. Ben erg pedagogisch ingesteld.quote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodat je kind iig niet 'zo'n figuur met vrienden' wordt?
quote:
Ik had score 4quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat score 6 verder betekent maar oke
Het gaat er bij mij niet in dat Otis geen 700 MB op zijn pc over heeftquote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef S.Seagal het volgende:
Siniti wie zei dat het klein was dan?
Goed gegokt? Ik heb gewoon ingevuld wat ik het meest logische vind.quote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed gegokt dan. Na 3 keer lukt het mij ook wel om zo'n ding goed in te vullen.
Waar ik schokkend had maar net iets meer mensen voor vreemd en de meeste voor erg vreemd kozen.quote:"Liever dan de moeder bij de schommel lastig te vallen, controleert Sander snel de kleertjes van de baby om te zien of de veiligheidsspeld nog wel goed dicht zit."
En 13:quote:"wacht hij tot ze de kamer uitgaat om snel de laden van haar bureau te doorzoeken."
Dat vond ik toch wel 'erg vreemd' Maar driekwart vond dit normaal en ruim 15 procent vond het 'vreemd'. Als hij allergisch was, oke maar in dit geval gaat het gewoon om 'eten wat de pot schaft' en 'netjes je bord leeg eten' ook al vind je het niet heel lekkerquote:Hij waarschuwt zijn gastvrouw meteen, dat hij geen vlees eet en dat hij geen zout op zijn groente gebruikt.
Je gaat toch niet zomaar achter een struikje liggen al je bij iemand in de tuin aan het werk bent...quote:deed hij soms een middagdutje achter een struik.
Het is 2 gig download file en dan nog eens 5 gig installeren. Ik heb geen 7 gig meer neequote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij niet in dat Otis geen 700 MB op zijn pc over heeft
Heehee!quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe werkt die test? Hoge score = kankerdebiel? Of lage score = kankerdebiel?
Je moet 6 gig hebben dacht ik. En als je laatste beetje geheugen voor UT gebruikt zal het ook niet snel draaien denk ik.quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij niet in dat Otis geen 700 MB op zijn pc over heeft
Inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 18:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je moet 6 gig hebben dacht ik. En als je laatste beetje geheugen voor UT gebruikt zal het ook niet snel draaien denk ik.
Ik snap er geen kut van, alleen dat ik met mijn score van 6 een sociaal persoon ben.quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe werkt die test? Hoge score = kankerdebiel? Of lage score = kankerdebiel?
De hoofdprijs.quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |