Aah oke, das wat minder iddquote:Op maandag 30 november 2009 03:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
School, het wil allemaal niet lukken
En dus ging mijn vriend me bellen om me te helpen, maar ipv daarvan reageerde ik het op hem af, terwijl ik echt het liefste vriendje ever ever heb!quote:
Ik won 2x hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 08:49 schreef S.Seagal het volgende:
IK MOEST ZO HARD LACHEN OM DIE TT BOH HAHAHAHAHAHA!!!!!!![]()
Ik heb gisteren Otis even met 14-4 ofzo van de mat geveegd, en daarna kwam ik in een game waar Sky met 7-1 voorstond. Uiteindelijk boekte iedereen em toen ik aan het inhalen was.
quote:
So what?quote:
Die reactie past inderdaad goed op 'vloek eens niet zo'quote:
Je windt je op als iemand vloektquote:Op maandag 30 november 2009 09:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die reactie past inderdaad goed op 'vloek eens niet zo'.
Jij hebt echt het taalgevoel van een bramenstruik. En je doet zelf alsof het niet zo is.![]()
![]()
!
Als jij antwoordt op een gebiedende wijs met "So what?" (dat betekent "nou en"quote:Op maandag 30 november 2009 09:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je windt je op als iemand vloektEn wtf heeft taalgevoel ermee te maken.
Hij bedoelt dat jij "so what" verkeerd gebruikt.quote:Op maandag 30 november 2009 09:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je windt je op als iemand vloektEn wtf heeft taalgevoel ermee te maken.
So what.quote:Op maandag 30 november 2009 09:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als jij antwoordt op een gebiedende wijs met "So what?" (dat betekent "nou en"![]()
) dan heeft dat wel iets met taalgevoel te maken ja.
Ook gewoon serieus erop door blijven gaanquote:Op maandag 30 november 2009 09:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
So what.
Wat hebjij tegen vloeken, tenzij je gristenhond bent natuurlijk.
Hoofdrekenen: 0,0quote:Op maandag 30 november 2009 09:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook gewoon serieus erop door blijven gaan.
Taalgevoel: 0,0
IQ: 23
Mensenkennis: 0,0
Wat nog meer?
Game skills: 0,0quote:
Sigaretten per dag: 21,0quote:
Oké nu heb ik medelijden.quote:Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef phpmystyle het volgende:
Wahahaha, IQ is sowieso boven de honderd.
Even een paar statistieken.
IQ tussen de 105 a 115
Gewicht tussen de 80 en de 85.
Sigaretten rond de 10.
Alcohol/drugs nauwelijk.
Algemene vaardigheden redelijk.
Vrienden 0.0
Sociaal leven niet aanwezig.
Gameskilss zijn wel goed, moet toch mijn vrije tijd met iets opvullen
Wajooow. Fucking hoog gek.quote:Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef phpmystyle het volgende:
IQ tussen de 105 a 115
Sigaretten rond de 10.
Alcohol/drugs nauwelijk.
Vrienden 0.0
Hoezo? Ben opzich wel assertief en heb zelfreflectie, als ik de meeste FOK!kers hier zichzelf zie overschatten.quote:
Geen vrienden?quote:Op maandag 30 november 2009 10:09 schreef phpmystyle het volgende:
IQ tussen de 105 a 115
Sigaretten rond de 10.
Alcohol/drugs nauwelijk.
Vrienden 0.0
Zometeen, eerst in 6 minuten een duitse brief en dan naar schoolquote:Op maandag 30 november 2009 10:13 schreef phpmystyle het volgende:
http://home.iae.nl/users/jhjess/DST/index.html
Ga maar is maken jongens!
Wel gehad hoorquote:Op maandag 30 november 2009 10:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen vrienden?![]()
Troll
[..]
Zometeen, eerst in 6 minuten een duitse brief en dan naar school
Moet ik op die site aanvinken dat ik autistisch ben of dat ik asperger heb?quote:Op maandag 30 november 2009 10:13 schreef phpmystyle het volgende:
http://home.iae.nl/users/jhjess/DST/index.html
Ga maar is maken jongens!
Gewoon lezen wat er staat misschien?quote:Op maandag 30 november 2009 10:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet ik op die site aanvinken dat ik autistisch ben of dat ik asperger heb?
http://home.iae.nl/users/jhjess/DST/index.htmlquote:Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef Japsnars het volgende:
Het enige wat ik zie is dat het een test is voor mensen met een sociale stoornis
En nu ben ik weg want ik moet naar school
Ik was jullie helemaal vergeten, ben onder genot van m'n vla maar Try before you die en Spuiten & Slikken gaan kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beter ff wachten op sat. En totdat homo Lakitu z'nvla
op heeft.
Pics.quote:Op maandag 30 november 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
Dat nieuwe BNN-sletje zou ik wel doorsmeren btw
Jank niet zo mens. Hij komt er wel weer overheen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:18 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik voel me zo schuldig, omdat ik gisteren dus zo stom deed tegen Zot kon hij maar heel weinig slapen en nu gaat hij niet werken en is hij half ziek, meeeeeeh
Ohja, en daarom zou ik het natuurlijk niet erg vindenquote:Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jank niet zo mens. Hij komt er wel weer overheen.
Kijk maar die aflevering van Spuiten & Slikken gister, toen ze voor het eerst ging blowenquote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pics.
En willen jullie, Seagel en Otis, de volgende keer als we UT'en wat beter je best doen? Het is zo saai om zo makkelijk te winnen.
Haha die heb ik gezien jaquote:Op maandag 30 november 2009 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk maar die aflevering van Spuiten & Slikken gister, toen ze voor het eerst ging blowen![]()
En wacht maarr
Propssss voor de heist rocker.quote:Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jank niet zo mens. Hij komt er wel weer overheen.
Ik ga kijken, boy. Straks.quote:Op maandag 30 november 2009 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk maar die aflevering van Spuiten & Slikken gister, toen ze voor het eerst ging blowen![]()
En wacht maarr
Alle meisjes doen een beetje hetzelfde als ze stoned zijn. Is mijn ervaring in ieder geval.quote:Op maandag 30 november 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha die heb ik gezien jaik vond d'r ook wel spang. Ze was wel echt hilarisch, beetje zoals ik als ik stoned ben
!
Ja zo ongeveer welquote:Op maandag 30 november 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alle meisjes doen een beetje hetzelfde als ze stoned zijn. Is mijn ervaring in ieder geval.
Wat doen ze dan?quote:Op maandag 30 november 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alle meisjes doen een beetje hetzelfde als ze stoned zijn. Is mijn ervaring in ieder geval.
Zoals dat sletje en BT dus.quote:
Hoe doe jij dan?quote:
Ja, super cool natuurlijk.quote:
Je moet dan serieus naar pschycho-trance luisterenquote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, super cool natuurlijk.
Nee, maar van hasj word ik vaak een beetje para en nerveus. Maar van gewoon wiet enzo, echt super relaxed
. Heel soms krijg ik een lachbui, maargoed wie niet
. En het liefst ga ik dan in m'n eentje gewoon even naar dubstep luisteren en spacen
.
Ahh.quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, maar van hasj word ik vaak een beetje para en nerveus. Maar van gewoon wiet enzo, echt super relaxed
. En het liefst ga ik dan in m'n eentje gewoon even naar dubstep luisteren en spacen
.
Ik kan die nu even niet luisteren, zit op schoolquote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet dan serieus naar pschycho-trance luisteren![]()
.
Ik dacht dat ik de enige was die van hasj een beetje nerveus en angstig enzo werdquote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ik denk dat de plaatjes voorop het filmpje al genoeg zeggen. Maar het is echt een aanraderquote:Op maandag 30 november 2009 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan die nu even niet luisteren, zit op school.
Omdat je blijkbaar niks om goede muziek geeft.quote:Op maandag 30 november 2009 13:15 schreef Skylark. het volgende:
Waarom ontdek ik Boys Noize en Chemical Brothers nu pas écht.
Hasj vind ik op zich wel gewoon kut. Maar je kunt dan nog wel het beste functionerenquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef Skylark. het volgende:
Hasj doet mij vrij weinig. Een vriend van mij ging helemaal raar doen, en ik voelde maar niks en niks.
Ja maar dat is ook het probleemquote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hasj vind ik op zich wel gewoon kut. Maar je kunt dan nog wel het beste functioneren.
Ja maar jij, BTquote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook het probleemje bent irritant wazig en je snapt er geen reet van, en je hebt wel door dat je niets nuttigs kunt zeggen. Bij wiet ben je van de kaart en het maakt je niet uit, bij hasj probeer je wanhopig iets te zeggen dat ergens op slaat maar het lukt niet
!
Daarom moet je ook over de longen doen, young padawan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik neem geen drugs, alleen 1 keer joint gehad en voelde niets. Laat ik het zo zeggen dat ik niet anders deed dan anders.
Ik denk dat hij wel 2 J's nodig heeft voordat het uberhaupt effect heeftquote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom moet je ook over de longen doen, young padawan.
Ohh, wat bitchyyquote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel 2 J's nodig heeft voordat het uberhaupt effect heeft.
Dat deed ik wel. En het was zeker 2 gram.quote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom moet je ook over de longen doen, young padawan.
Hoezo?quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel 2 J's nodig heeft voordat het uberhaupt effect heeft.
2 gram tabak? Want van 2 gram wiet raak ik aardig heen.quote:Op maandag 30 november 2009 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat deed ik wel. En het was zeker 2 gram.
bhwehehehehequote:Op maandag 30 november 2009 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen grap, ik had 2 gram gehaald en deed alles samen met tabak ineenkeer.quote:Op maandag 30 november 2009 13:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
2 gram tabak? Want van 2 gram wiet raak ik aardig heen.
Had je hem zelf gedraaid?quote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen grap, ik had 2 gram gehaald en deed alles samen met tabak ineenkeer.
Nee het draaien deed iemand anders, maar ik had de wiet verpulverd, maar misschien was het nog niet fijn genoeg.quote:
Kan je ook zo goed tegen alcohol?quote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee het draaien deed iemand anders, maar ik had de wiet verpulverd, maar misschien was het nog niet fijn genoeg.
Jawel, maar als ik eenmaal heen ben ben ik ook goed heen.quote:
Jij dan?quote:
Nooit!quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef Skylark. het volgende:
Wanneer ga je toegeven dat je een kloon van IQM bent, php?
Ik ben meer een gezelligheids roker, ik ga vaak bij een huisgenoot op het balkon staan en dan rook ik er 1 mee.quote:
Mensen die rokenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben meer een gezelligheids roker, ik ga vaak bij een huisgenoot op het balkon staan en dan rook ik er 1 mee.
Mensen die de hele tijd stressenquote:
Ik rook denk ik 1x per 3 maanden, en dat is dan om te testen of ik nog kringen kan blazenquote:
Mensen die anderen kopieren, waarom ben je mijn posts aan het nadoen, PMS, of zijn we bij toeval echt even erg?quote:Op maandag 30 november 2009 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd stressen![]()
!
Mensen die denken dat roken slecht voor je is![]()
Mensen die de hele tijd stressenquote:Op maandag 30 november 2009 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd stressen![]()
!
Mensen die denken dat roken slecht voor je is![]()
Daar space ik 'm nog altijd het hardst op.quote:Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
White widow ftw.
Maar stelletjes junkies, ander onderwerp.
Nou ik doe jouw posts echt niet na.quote:Op maandag 30 november 2009 13:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen die anderen kopieren, waarom ben je mijn posts aan het nadoen, PMS, of zijn we bij toeval echt even erg?
Lamon is zo weer weg hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
Oke, Lamon. en php in 1 topic, dat wordt me teveel.
Ik zie het verschil al, ik maak iets minder spel- en vormfouten.quote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou ik doe jouw posts echt niet na.Daar vind ik je posts nooit echt lachen, vrij banaal enzo.
En ik weet niet als we even erg zijn, dat zal de verkiezingen moeten uitwijzen.
Daar-bij had ik al verbeterd vuige vlerk.quote:Op maandag 30 november 2009 13:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie het verschil al, ik maak iets minder spel- en vormfouten.
Maar toch herken ik veel dingen achteraf.
We zouden nog uit gaan toch!quote:
Dat impliceert dat je mij ook weg wilt hebben, betekende het feit dat ik voor je stemde, ondanks die "populaire" FOK!-babes dan helemaal niets?quote:
Het was puur richting php. O ja, ik zou nog met je uitgaan. December 2045 doen?quote:Op maandag 30 november 2009 13:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat impliceert dat je mij ook weg wilt hebben, betekende het feit dat ik voor je stemde, ondanks die "populaire" FOK!-babes dan helemaal niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was erg leuk dat je er was, en vervelend dat je nu alweer weggaat.quote:Op maandag 30 november 2009 13:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat impliceert dat je mij ook weg wilt hebben, betekende het feit dat ik voor je stemde, ondanks die "populaire" FOK!-babes dan helemaal niets?
quote:Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het was puur richting php. O ja, ik zou nog met je uitgaan. December 2045 doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
[..]
Het was puur richting php. O ja, ik zou nog met je uitgaan. December 2045 doen?Die staat, ik schrijf em in mijn agenda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die was voor mij, maar wil je erom vechten?quote:Op maandag 30 november 2009 14:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die staat, ik schrijf em in mijn agenda.
Je hebt m kapot gemaaktquote:
Die is er al een tijdje niet hoor.quote:
[..]
Het was puur richting php. O ja, ik zou nog met je uitgaan. December 2045 doen?Hij meent het hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Weet ik, hoiquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
Wat een stelletje verslaafden hier allemaal zeg
Hoiquote:
Ik noem het levensgenieters.quote:Op maandag 30 november 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weet ik, hoi![]()
Wat een stelletje verslaafden hier allemaal zeg
Te ruim begrip.quote:
Jij hebt iig een toepasselijke naamquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef Siniti het volgende:
Bah, ik houd niet van wiet. Kssst. Dit is een straight edge topiek.
Waarom blijf je opzoeken waar je een hekel aan hebt?quote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef Lamon. het volgende:
Wie gaat er allemaal naar Depeche Mode vanavond? Oh, alleen ik in deze SC.
Ik zal aan jullie denken, en jullie stiekem heel hard uitlachen.
Ik ben niet aardig, ik lijk wel een klb user.
Van het weekend nog.quote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat 9 van de 10 mensen hier wel eens een jointje gerookt hebben!
Kut je hebt me te pakkenquote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat 9 van de 10 mensen hier wel eens een jointje gerookt hebben!
Omdat het ZOOOOH leuk is.quote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom blijf je opzoeken waar je een hekel aan hebt?
quote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef Lamon. het volgende:
Dus eik heb je er geen hekel aan maar is het een soort obsessie...quote:
Das een mooi Lamon.-style-analysequote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dus eik heb je er geen hekel aan maar is het een soort obsessie...
True, maar ik aanbid het niet of zo.quote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ssst.quote:
HIHI EEN KUT PAKT JE!quote:Op maandag 30 november 2009 14:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kut je hebt me te pakken
Maar dat was door de sociale druk toendertijd!!!
IK WAS PAS 13!!! MIJN EERSTE EN LAATSTE JOINTJE!!!!!!
Wie is er allemaal 30, werkt in een videotheek, probeert meisjes van 17 te versieren op internet en maakt youtubefilmpjes over een forum??quote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef Lamon. het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooser.
quote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wie is er allemaal 30, werkt in een videotheek, probeert meisjes van 17 te versieren op internet en maakt youtubefilmpjes over een forum??
Oh, alleen jij.
Of gewoon tijdvulling en sarcasme.quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dus eik heb je er geen hekel aan maar is het een soort obsessie...
quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kut je hebt me te pakken
Maar dat was door de sociale druk toendertijd!!!
IK WAS PAS 13!!! MIJN EERSTE EN LAATSTE JOINTJE!!!!!!
Dat zei ik toch ook nietquote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True, maar ik aanbid het niet of zo.
Ik kom uit het noorden maar in de posts die ik je heb zien maken zie je er nou niet bepaald uit als een normaal persoon, vanwaar die haat van jou kant?quote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of gewoon tijdvulling en sarcasme.
Maar de meesten hier zijn uit het zuiden des lands, en daar schijnt het niet zo leuk te zijn. Vandaar de frustratie.
Typisch is dat toch hè.quote:Op maandag 30 november 2009 15:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooser.
Rise of nations?quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb wat zin om wat noobs op het internet te beaten. Wie is er vrijwilliger?
Ha ja! Had je gisteren gezien hoe graag php wou weten of ik voor hem of voor Lamon zou kiezenquote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Broekpaling het volgende:
php en lamon kunnen 1 zelfde iemand zijn.
Op wat voor een manier?quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb wat zin om wat noobs op het internet te beaten. Wie is er vrijwilliger?
Alsof je moet kiezen tussen tyfus en ebolaquote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha ja! Had je gisteren gezien hoe graag php wou weten of ik voor hem of voor Lamon zou kiezen
quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof je moet kiezen tussen tyfus en ebola.
Nee instagib mode. hihihihiquote:
Nee, maar het klinkt al kansloos.quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha ja! Had je gisteren gezien hoe graag php wou weten of ik voor hem of voor Lamon zou kiezen
quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hihih zie TT.quote:
Tussen kanker en aids.quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, het is phpquote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt al kansloos.
Ik wil net zeggen het is de keuze toch wel zeg.quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh balen, die heb ik niet meer op mn pc, anders had ik graag een potje gespeeldquote:
Omeglequote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Siniti het volgende:
Lakitu homo ik gister jouw hele paupergesprek lezen en je las geeneens mijne
Wie ben je boi.quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef Wiet het volgende:
[..]
Oh balen, die heb ik niet meer op mn pc, anders had ik graag een potje gespeeld
Ik kom uit het zuiden en ik ben niet gefrustreerd. En hoe kom je erbij dat anderen dat wel zouden zijn? Het enige wat ik zie is dat jij hier altijd zogenaamd anderen komt 'dissen' maar daarmee alleen enorm jezelf te kijk zet.quote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of gewoon tijdvulling en sarcasme.
Maar de meesten hier zijn uit het zuiden des lands, en daar schijnt het niet zo leuk te zijn. Vandaar de frustratie.
Nee men, ik ben nu in mn andere crib, hier moet ik hem eerst nog downloaden. Oh en eerst nog genoeg ruimte zien vrij te maken op mn pcquote:Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki en Otis , kom 1 potje spelen dan voordat ik met statistiek bezig ga.:$:$:$::$:$ ?
watquote:Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee men, ik ben nu in mn andere crib, hier moet ik hem eerst nog downloaden. Oh en eerst nog genoeg ruimte zien vrij te maken op mn pc.
Ik zou gewoon voor niemand kiezen en lekker blij zijn dat jij en Zotheid elkaar hebben gevonden.quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is dus ook wat ik heb gezegt.quote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor niemand kiezen en lekker blij zijn dat jij en Zotheid elkaar hebben gevonden.
Het is hier geen wedstrijd, al denken sommige pubers van wel.
Je eigen leven is veel belangrijker.
Ik ben Wiet holmesquote:
Was jij niet die jongen vent die in een fotoboek van een 17jarig meisje (rainbows) verkondigde dat hij eigenlijk helemaal niet gelukkig is?quote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor niemand kiezen en lekker blij zijn dat jij en Zotheid elkaar hebben gevonden.
Het is hier geen wedstrijd, al denken sommige pubers van wel.
Je eigen leven is veel belangrijker.
Niet. Ik heb je gesprek wel gelezen. DIE GAST WAS EEN FUCKING SHARKquote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Siniti het volgende:
Lakitu homo ik gister jouw hele paupergesprek lezen en je las geeneens mijne
Was jij niet iemand die ik vrij waardeloos vind posten?quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Was jij niet die jongen vent die in een fotoboek van een 17jarig meisje (rainbows) verkondigde dat hij eigenlijk helemaal niet gelukkig is?
Houdt een ontwijkend antwoord in dat je dat inderdaad hebt gedaan?quote:Op maandag 30 november 2009 15:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Was jij niet iemand die ik vrij waardeloos vind posten?
Ja, dat was jij.
Lief he, maar nu ben ik weg. Depeche mode!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 15:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Houdt een ontwijkend antwoord in dat je dat inderdaad hebt gedaan?
PS: Wel schattig dat je me niet meer blokkeert.
30? Hij is ouder toch?quote:Op maandag 30 november 2009 15:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Lamon is de verpersoonlijking van alles wat ik niet hoop te zijn als ik 30 ben.
Jij was toch weg?quote:
Die 28 klopt echt niet man, no fucking way.quote:Op maandag 30 november 2009 15:28 schreef Otis2.0 het volgende:
10 jaar ouder dus. Als ik over 10 jaar net zo ben als jij nu, mogen ze me afschieten.
/care, sneu blijft sneu. Al is ie 45.quote:Op maandag 30 november 2009 15:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die 28 klopt echt niet man, no fucking way.
Ik geloof het wel, dat stuk waarin hij zei dat ie zich niet kon herinneren dat ie er voor het laatst 3 in had gelegd toch?quote:Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Stuk over Pantelic vanmorgen gelezen in de Spits?
True maar liegen over je leeftijd vind ik minstens zo sneu.quote:Op maandag 30 november 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
/care, sneu blijft sneu. Al is ie 45.
Nee inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 15:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Lamon is de verpersoonlijking van alles wat ik niet hoop te zijn als ik 30 ben.
Ja hij zei dat die golf van kritiek fataal kan zijn voor spelers die niet zoveel zelfvertrouwen hebben als hij. Als hij kritiek over zichzelf leest kan hij het zich niet voorstellen dat 't over hem gaat, en daarom trekt hij zich er niet zoveel van aan.quote:Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, dat stuk waarin hij zei dat ie zich niet kon herinneren dat ie er voor het laatst 3 in had gelegd toch?
En dat ie heel erg veel zelfvertrouwen had, wat op het randje van arrogantie hing
Ja omdat ie in de Bundesliga één van de beste was, dacht hij dat de kritiek over een ander gingquote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja hij zei dat die golf van kritiek fataal kan zijn voor spelers die niet zoveel zelfvertrouwen hebben als hij. Als hij kritiek over zichzelf leest kan hij het zich niet voorstellen dat 't over hem gaat, en daarom trekt hij zich er niet zoveel van aan.![]()
!!
Ja wat een koningquote:Op maandag 30 november 2009 15:37 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ja omdat ie in de Bundesliga één van de beste was, dacht hij dat de kritiek over een ander ging
Inderdaadquote:
Mwhehehe, een huisgenoot heeft een scheetje in je kamer gelatenquote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraag aan julliekunnen jullie het ruiken als je huisgenoten/ouders/whatever thuis zijn
?
En dan bedoel ik niet dat ze stinken ofzomaar dat hun geur gewoon rondhangt.
Of heb ik nou een extreem gevoelige neus?
Ik heb daar nooit bij stil gestaan dus volgens mij niet.quote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraag aan julliekunnen jullie het ruiken als je huisgenoten/ouders/whatever thuis zijn
?
Nooit opgelet, maar ik zie het meestal aan de jassen aan de kapstok. Omdat die meteen naast de deur hangt.quote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
?
Drugs are bad, mmkay.quote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
?
Financial Accountingquote:Op maandag 30 november 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
7,5 voor m'n deeltentamen Financial Accounting!
Hm oke, nouja misschien gebruiken mijn huisgenoten teveel parfumquote:Op maandag 30 november 2009 15:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit bij stil gestaan dus volgens mij niet.
Ook een goede indicatie jaquote:Op maandag 30 november 2009 15:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nooit opgelet, maar ik zie het meestal aan de jassen aan de kapstok. Omdat die meteen naast de deur hangt.
Bek dichtquote:
Ik denk tenminste dat ik dat hebquote:
Ik voelde mijn hersenen wel afsterven tijdens het gesprekquote:Op maandag 30 november 2009 15:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet. Ik heb je gesprek wel gelezen. DIE GAST WAS EEN FUCKING SHARK
Note to myself: Onthou "huilende kanker".quote:Op maandag 30 november 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
Vieze huilende kanker, ik ben m'n reservesleutel kwijt.
Onze kennisbank.quote:Op maandag 30 november 2009 16:00 schreef S.Seagal het volgende:
Weer terug uit school. Met nog een nog groter kennis bestand.
Hou oud ben jij dan?quote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Whehehehe ze negeren je.
Trouwens wat zitten er hier jonge gasten zeg.
Mijn verhaal was te moeilijk denk ikquote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Whehehehe ze negeren je.
Trouwens wat zitten er hier jonge gasten zeg.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef griekjeee het volgende:
Wat een shitdag had ik trouwens vandaag op de snelwegDit soort mensen mogen ze van mij echt afschieten:
ik zat in de auto en ik reed op de snelweg. Kreeg ik ineens allemaal lichtsignalen van een vrachtwagenchauffeur. Maar het was al de derde op rij dus ik denken er moet echt iets met mijn auto aan de hand zijn, die laatste gebaarde ook heel erg en bleef signalen geven. Ik denk ik stop maar bij volgende afslag ergens om te kijken anders verongeluk ik ofzo.![]()
Dus ik nam die afslag bleek het naar een andere snelweg te zijn kon ik eindelijk stoppen bij een tankstation neemt die vrachtwagen ook die afslag, en bij het voorbijrijden als een mongool heel blij zwaaien ik kon hem wel vermoorden. Er was niks met mijn auto.
Jawel. Serieus.quote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens, een ford mondeo uit 1996 met 300.000 km op de teller, voor 800 euro. Zou die mij en 2 matties in de zomer naar Spanje kunnen brengen?
ANWB europa wacht erbij nemen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens, een ford mondeo uit 1996 met 300.000 km op de teller, voor 800 euro. Zou die mij en 2 matties in de zomer naar Spanje kunnen brengen?
Nee, even serieus. Dat was echt kut.quote:
Dan moeten ze de hele weg achter ons aan blijven rijdenquote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
ANWB europa wacht erbij nemen.Of hoe dat ook heet.
Boeiend, dan gebruik je toch gewoon je 1e sleutel. Heb je ook geen reservesleutel nodig.quote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
FUCK JULLIE PROBLEMEN IK BEN MIJN RESERVESLEUTEL KWIJT
Dat sowieso ja.quote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
ANWB europa wacht erbij nemen.Of hoe dat ook heet.
Alles kan, maar ik zou het risico niet zo snel nemen met zo'n oude auto.quote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef Otis2.0 het volgende:
DIE ZAT IN MIJN JAS DIE GEJAT ISquote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Boeiend, dan gebruik je toch gewoon je 1e sleutel. Heb je ook geen reservesleutel nodig.
Daar zijn ze toch voor?quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan moeten ze de hele weg achter ons aan blijven rijden. elke 100 meter weer helpen.
Ouder dan jullie allemaal hier zeg, maar jonger dan griekjeeequote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hou oud ben jij dan?
Goedemiddag trouwens
NET ALS ELK ANDER MEISJE OM DEZE AARDBOL, SNEUE HOMOFIELquote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ynuhh en Griekjeeee willen helemaal niet met mij uit
Ik zei nooit ja dus je moet niet bij mij zijn. Ging jij niet naar depeche mode?quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
Je weet niet eens wat uitgaan is.quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
NET ALS ELK ANDER MEISJE OM DEZE AARDBOL, SNEUE HOMOFIEL
Wel ouder dan de meeste gasten hierquote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn verhaal was te moeilijk denk ikjij bent toch ook niet oud?
Hoe oud nou ook alweer?quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ouder dan jullie allemaal hier zeg, maar jonger dan griekjeee.
Allemaal pubers hier, dat verklaart een hele hoop.
Uh nee.quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zei nooit ja dus je moet niet bij mij zijn. Ging jij niet naar depeche mode?
Mondeo uit '96 kan makkelijk. Echt mensen hier die denken dat 96 al oud is. Vroeger deden mensen het toch ook.quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alles kan, maar ik zou het risico niet zo snel nemen met zo'n oude auto.
IK BEN BLIJ DAT JE JE LIEVE SMILEYS AAN HET INPERKEN BENTquote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wel ouder dan de meeste gasten hier.
En sowieso als vrouw oud zijn.
Dan heeft het leven ook geen zin meer.quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
NET ALS ELK ANDER MEISJE OM DEZE AARDBOL, SNEUE HOMOFIEL
FIJN DAT JE ZELF DIE CONCLUSIE TREKT EN DAT IK HEM NIET VOOR JE HOEF UIT TE TYPENquote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan heeft het leven ook geen zin meer.
3ton he?quote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mondeo uit '96 kan makkelijk. Echt mensen hier die denken dat 96 al oud is. Vroeger deden mensen het toch ook.
Wat is de beste manier?quote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
FIJN DAT JE ZELF DIE CONCLUSIE TREKT EN DAT IK HEM NIET VOOR JE HOEF UIT TE TYPEN
Quote eens waar ik dat zei dan?quote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh nee.
Maar je wilde het wel overwegen om met mij uit te gaan, waarom krabbel je ineens terug
IK WIL NIET MEDEPLICHTIG ZIJN MAAR EEN MES WIL NOG WEL EENS HELPENquote:
Ja precies. Hij kan dus wat hebben. Het is maar Spanje, dat zijn maar maximaal 5000 kilometers erbij. Op 3 ton maakt het niet zo veel uit.quote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
3ton he?
Maar is het een benzine of diesel, dat maakt ook verschil natuurlijk.
Ja maar ik vertrouw het niet dat dat ding maar 800 kostquote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mondeo uit '96 kan makkelijk. Echt mensen hier die denken dat 96 al oud is. Vroeger deden mensen het toch ook.
Ik zeg niet alleen op basis van het jaartal, maar ook wat de auto gelopen heeft.quote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sowieso moet je ernaar laten kijken door iemand die verstand heeft, er kan een hoop fucked up zijn aan een auto wat je op het eerste gezicht niet ziet. Je hebt er niks aan als dat ding maar een maand fatsoenlijk rijd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar ik vertrouw het niet dat dat ding maar 800 kost.
Je moest eens weten hoelang mijn broertje al doet met zijn crossauto van 200 euro.quote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar ik vertrouw het niet dat dat ding maar 800 kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |