http://home.iae.nl/users/jhjess/DST/index.htmlquote:Op maandag 30 november 2009 10:31 schreef Japsnars het volgende:
Het enige wat ik zie is dat het een test is voor mensen met een sociale stoornis
En nu ben ik weg want ik moet naar school
Ik was jullie helemaal vergeten, ben onder genot van m'n vla maar Try before you die en Spuiten & Slikken gaan kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beter ff wachten op sat. En totdat homo Lakitu z'nvla
op heeft.
Pics.quote:Op maandag 30 november 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
Dat nieuwe BNN-sletje zou ik wel doorsmeren btw
Jank niet zo mens. Hij komt er wel weer overheen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:18 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik voel me zo schuldig, omdat ik gisteren dus zo stom deed tegen Zot kon hij maar heel weinig slapen en nu gaat hij niet werken en is hij half ziek, meeeeeeh
Ohja, en daarom zou ik het natuurlijk niet erg vindenquote:Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jank niet zo mens. Hij komt er wel weer overheen.
Kijk maar die aflevering van Spuiten & Slikken gister, toen ze voor het eerst ging blowenquote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pics.
En willen jullie, Seagel en Otis, de volgende keer als we UT'en wat beter je best doen? Het is zo saai om zo makkelijk te winnen.
Haha die heb ik gezien jaquote:Op maandag 30 november 2009 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk maar die aflevering van Spuiten & Slikken gister, toen ze voor het eerst ging blowen![]()
En wacht maarr
Propssss voor de heist rocker.quote:Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jank niet zo mens. Hij komt er wel weer overheen.
Ik ga kijken, boy. Straks.quote:Op maandag 30 november 2009 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk maar die aflevering van Spuiten & Slikken gister, toen ze voor het eerst ging blowen![]()
En wacht maarr
Alle meisjes doen een beetje hetzelfde als ze stoned zijn. Is mijn ervaring in ieder geval.quote:Op maandag 30 november 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha die heb ik gezien jaik vond d'r ook wel spang. Ze was wel echt hilarisch, beetje zoals ik als ik stoned ben
!
Ja zo ongeveer welquote:Op maandag 30 november 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alle meisjes doen een beetje hetzelfde als ze stoned zijn. Is mijn ervaring in ieder geval.
Wat doen ze dan?quote:Op maandag 30 november 2009 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alle meisjes doen een beetje hetzelfde als ze stoned zijn. Is mijn ervaring in ieder geval.
Zoals dat sletje en BT dus.quote:
Hoe doe jij dan?quote:
Ja, super cool natuurlijk.quote:
Je moet dan serieus naar pschycho-trance luisterenquote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, super cool natuurlijk.
Nee, maar van hasj word ik vaak een beetje para en nerveus. Maar van gewoon wiet enzo, echt super relaxed
. Heel soms krijg ik een lachbui, maargoed wie niet
. En het liefst ga ik dan in m'n eentje gewoon even naar dubstep luisteren en spacen
.
Ahh.quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, maar van hasj word ik vaak een beetje para en nerveus. Maar van gewoon wiet enzo, echt super relaxed
. En het liefst ga ik dan in m'n eentje gewoon even naar dubstep luisteren en spacen
.
Ik kan die nu even niet luisteren, zit op schoolquote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet dan serieus naar pschycho-trance luisteren![]()
.
Ik dacht dat ik de enige was die van hasj een beetje nerveus en angstig enzo werdquote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ik denk dat de plaatjes voorop het filmpje al genoeg zeggen. Maar het is echt een aanraderquote:Op maandag 30 november 2009 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan die nu even niet luisteren, zit op school.
Omdat je blijkbaar niks om goede muziek geeft.quote:Op maandag 30 november 2009 13:15 schreef Skylark. het volgende:
Waarom ontdek ik Boys Noize en Chemical Brothers nu pas écht.
Hasj vind ik op zich wel gewoon kut. Maar je kunt dan nog wel het beste functionerenquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef Skylark. het volgende:
Hasj doet mij vrij weinig. Een vriend van mij ging helemaal raar doen, en ik voelde maar niks en niks.
Ja maar dat is ook het probleemquote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hasj vind ik op zich wel gewoon kut. Maar je kunt dan nog wel het beste functioneren.
Ja maar jij, BTquote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook het probleemje bent irritant wazig en je snapt er geen reet van, en je hebt wel door dat je niets nuttigs kunt zeggen. Bij wiet ben je van de kaart en het maakt je niet uit, bij hasj probeer je wanhopig iets te zeggen dat ergens op slaat maar het lukt niet
!
Daarom moet je ook over de longen doen, young padawan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik neem geen drugs, alleen 1 keer joint gehad en voelde niets. Laat ik het zo zeggen dat ik niet anders deed dan anders.
Ik denk dat hij wel 2 J's nodig heeft voordat het uberhaupt effect heeftquote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom moet je ook over de longen doen, young padawan.
Ohh, wat bitchyyquote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel 2 J's nodig heeft voordat het uberhaupt effect heeft.
Dat deed ik wel. En het was zeker 2 gram.quote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom moet je ook over de longen doen, young padawan.
Hoezo?quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel 2 J's nodig heeft voordat het uberhaupt effect heeft.
2 gram tabak? Want van 2 gram wiet raak ik aardig heen.quote:Op maandag 30 november 2009 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat deed ik wel. En het was zeker 2 gram.
bhwehehehehequote:Op maandag 30 november 2009 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat deed ik wel. En het was zeker 2 gram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |