Je weet niet eens wat uitgaan is.quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ynuhh en Griekjeeee willen helemaal niet met mij uit
quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
NET ALS ELK ANDER MEISJE OM DEZE AARDBOL, SNEUE HOMOFIEL
Wel ouder dan de meeste gasten hierquote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn verhaal was te moeilijk denk ikjij bent toch ook niet oud?
Hoe oud nou ook alweer?quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ouder dan jullie allemaal hier zeg, maar jonger dan griekjeee.
Allemaal pubers hier, dat verklaart een hele hoop.
Uh nee.quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zei nooit ja dus je moet niet bij mij zijn. Ging jij niet naar depeche mode?
Mondeo uit '96 kan makkelijk. Echt mensen hier die denken dat 96 al oud is. Vroeger deden mensen het toch ook.quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alles kan, maar ik zou het risico niet zo snel nemen met zo'n oude auto.
IK BEN BLIJ DAT JE JE LIEVE SMILEYS AAN HET INPERKEN BENTquote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wel ouder dan de meeste gasten hier.
En sowieso als vrouw oud zijn.
Dan heeft het leven ook geen zin meer.quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
NET ALS ELK ANDER MEISJE OM DEZE AARDBOL, SNEUE HOMOFIEL
FIJN DAT JE ZELF DIE CONCLUSIE TREKT EN DAT IK HEM NIET VOOR JE HOEF UIT TE TYPENquote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan heeft het leven ook geen zin meer.
3ton he?quote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mondeo uit '96 kan makkelijk. Echt mensen hier die denken dat 96 al oud is. Vroeger deden mensen het toch ook.
Wat is de beste manier?quote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
FIJN DAT JE ZELF DIE CONCLUSIE TREKT EN DAT IK HEM NIET VOOR JE HOEF UIT TE TYPEN
Quote eens waar ik dat zei dan?quote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh nee.
Maar je wilde het wel overwegen om met mij uit te gaan, waarom krabbel je ineens terug
IK WIL NIET MEDEPLICHTIG ZIJN MAAR EEN MES WIL NOG WEL EENS HELPENquote:
Ja precies. Hij kan dus wat hebben. Het is maar Spanje, dat zijn maar maximaal 5000 kilometers erbij. Op 3 ton maakt het niet zo veel uit.quote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
3ton he?
Maar is het een benzine of diesel, dat maakt ook verschil natuurlijk.
Ja maar ik vertrouw het niet dat dat ding maar 800 kostquote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mondeo uit '96 kan makkelijk. Echt mensen hier die denken dat 96 al oud is. Vroeger deden mensen het toch ook.
Ik zeg niet alleen op basis van het jaartal, maar ook wat de auto gelopen heeft.quote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sowieso moet je ernaar laten kijken door iemand die verstand heeft, er kan een hoop fucked up zijn aan een auto wat je op het eerste gezicht niet ziet. Je hebt er niks aan als dat ding maar een maand fatsoenlijk rijd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar ik vertrouw het niet dat dat ding maar 800 kost.
Je moest eens weten hoelang mijn broertje al doet met zijn crossauto van 200 euro.quote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar ik vertrouw het niet dat dat ding maar 800 kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |