Onze kennisbank.quote:Op maandag 30 november 2009 16:00 schreef S.Seagal het volgende:
Weer terug uit school. Met nog een nog groter kennis bestand.
Hou oud ben jij dan?quote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Whehehehe ze negeren je.
Trouwens wat zitten er hier jonge gasten zeg.
Mijn verhaal was te moeilijk denk ikquote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Whehehehe ze negeren je.
Trouwens wat zitten er hier jonge gasten zeg.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef griekjeee het volgende:
Wat een shitdag had ik trouwens vandaag op de snelwegDit soort mensen mogen ze van mij echt afschieten:
ik zat in de auto en ik reed op de snelweg. Kreeg ik ineens allemaal lichtsignalen van een vrachtwagenchauffeur. Maar het was al de derde op rij dus ik denken er moet echt iets met mijn auto aan de hand zijn, die laatste gebaarde ook heel erg en bleef signalen geven. Ik denk ik stop maar bij volgende afslag ergens om te kijken anders verongeluk ik ofzo.![]()
Dus ik nam die afslag bleek het naar een andere snelweg te zijn kon ik eindelijk stoppen bij een tankstation neemt die vrachtwagen ook die afslag, en bij het voorbijrijden als een mongool heel blij zwaaien ik kon hem wel vermoorden. Er was niks met mijn auto.
Jawel. Serieus.quote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens, een ford mondeo uit 1996 met 300.000 km op de teller, voor 800 euro. Zou die mij en 2 matties in de zomer naar Spanje kunnen brengen?
ANWB europa wacht erbij nemen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens, een ford mondeo uit 1996 met 300.000 km op de teller, voor 800 euro. Zou die mij en 2 matties in de zomer naar Spanje kunnen brengen?
Nee, even serieus. Dat was echt kut.quote:
Dan moeten ze de hele weg achter ons aan blijven rijdenquote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
ANWB europa wacht erbij nemen.Of hoe dat ook heet.
Boeiend, dan gebruik je toch gewoon je 1e sleutel. Heb je ook geen reservesleutel nodig.quote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
FUCK JULLIE PROBLEMEN IK BEN MIJN RESERVESLEUTEL KWIJT
Dat sowieso ja.quote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
ANWB europa wacht erbij nemen.Of hoe dat ook heet.
Alles kan, maar ik zou het risico niet zo snel nemen met zo'n oude auto.quote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef Otis2.0 het volgende:
DIE ZAT IN MIJN JAS DIE GEJAT ISquote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Boeiend, dan gebruik je toch gewoon je 1e sleutel. Heb je ook geen reservesleutel nodig.
Daar zijn ze toch voor?quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan moeten ze de hele weg achter ons aan blijven rijden. elke 100 meter weer helpen.
Ouder dan jullie allemaal hier zeg, maar jonger dan griekjeeequote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hou oud ben jij dan?
Goedemiddag trouwens
NET ALS ELK ANDER MEISJE OM DEZE AARDBOL, SNEUE HOMOFIELquote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ynuhh en Griekjeeee willen helemaal niet met mij uit
Ik zei nooit ja dus je moet niet bij mij zijn. Ging jij niet naar depeche mode?quote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ynuhh en Griekjeeee willen helemaal niet met mij uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |