Die 28 klopt echt niet man, no fucking way.quote:Op maandag 30 november 2009 15:28 schreef Otis2.0 het volgende:
10 jaar ouder dus. Als ik over 10 jaar net zo ben als jij nu, mogen ze me afschieten.
/care, sneu blijft sneu. Al is ie 45.quote:Op maandag 30 november 2009 15:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die 28 klopt echt niet man, no fucking way.
Ik geloof het wel, dat stuk waarin hij zei dat ie zich niet kon herinneren dat ie er voor het laatst 3 in had gelegd toch?quote:Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Stuk over Pantelic vanmorgen gelezen in de Spits?
True maar liegen over je leeftijd vind ik minstens zo sneu.quote:Op maandag 30 november 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
/care, sneu blijft sneu. Al is ie 45.
Nee inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 15:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Lamon is de verpersoonlijking van alles wat ik niet hoop te zijn als ik 30 ben.
Ja hij zei dat die golf van kritiek fataal kan zijn voor spelers die niet zoveel zelfvertrouwen hebben als hij. Als hij kritiek over zichzelf leest kan hij het zich niet voorstellen dat 't over hem gaat, en daarom trekt hij zich er niet zoveel van aan.quote:Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, dat stuk waarin hij zei dat ie zich niet kon herinneren dat ie er voor het laatst 3 in had gelegd toch?
En dat ie heel erg veel zelfvertrouwen had, wat op het randje van arrogantie hing
Ja omdat ie in de Bundesliga één van de beste was, dacht hij dat de kritiek over een ander gingquote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja hij zei dat die golf van kritiek fataal kan zijn voor spelers die niet zoveel zelfvertrouwen hebben als hij. Als hij kritiek over zichzelf leest kan hij het zich niet voorstellen dat 't over hem gaat, en daarom trekt hij zich er niet zoveel van aan.![]()
!!
Ja wat een koningquote:Op maandag 30 november 2009 15:37 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ja omdat ie in de Bundesliga één van de beste was, dacht hij dat de kritiek over een ander ging
Inderdaadquote:
Mwhehehe, een huisgenoot heeft een scheetje in je kamer gelatenquote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraag aan julliekunnen jullie het ruiken als je huisgenoten/ouders/whatever thuis zijn
?
En dan bedoel ik niet dat ze stinken ofzomaar dat hun geur gewoon rondhangt.
Of heb ik nou een extreem gevoelige neus?
Ik heb daar nooit bij stil gestaan dus volgens mij niet.quote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraag aan julliekunnen jullie het ruiken als je huisgenoten/ouders/whatever thuis zijn
?
Nooit opgelet, maar ik zie het meestal aan de jassen aan de kapstok. Omdat die meteen naast de deur hangt.quote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
?
Drugs are bad, mmkay.quote:Op maandag 30 november 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
?
Financial Accountingquote:Op maandag 30 november 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
7,5 voor m'n deeltentamen Financial Accounting!
Hm oke, nouja misschien gebruiken mijn huisgenoten teveel parfumquote:Op maandag 30 november 2009 15:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit bij stil gestaan dus volgens mij niet.
Ook een goede indicatie jaquote:Op maandag 30 november 2009 15:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nooit opgelet, maar ik zie het meestal aan de jassen aan de kapstok. Omdat die meteen naast de deur hangt.
Bek dichtquote:
Ik denk tenminste dat ik dat hebquote:
Ik voelde mijn hersenen wel afsterven tijdens het gesprekquote:Op maandag 30 november 2009 15:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet. Ik heb je gesprek wel gelezen. DIE GAST WAS EEN FUCKING SHARK
Note to myself: Onthou "huilende kanker".quote:Op maandag 30 november 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
Vieze huilende kanker, ik ben m'n reservesleutel kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |