Ik kom uit het zuiden en ik ben niet gefrustreerd. En hoe kom je erbij dat anderen dat wel zouden zijn? Het enige wat ik zie is dat jij hier altijd zogenaamd anderen komt 'dissen' maar daarmee alleen enorm jezelf te kijk zet.quote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of gewoon tijdvulling en sarcasme.
Maar de meesten hier zijn uit het zuiden des lands, en daar schijnt het niet zo leuk te zijn. Vandaar de frustratie.
Nee men, ik ben nu in mn andere crib, hier moet ik hem eerst nog downloaden. Oh en eerst nog genoeg ruimte zien vrij te maken op mn pcquote:Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki en Otis , kom 1 potje spelen dan voordat ik met statistiek bezig ga.:$:$:$::$:$ ?
watquote:Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee men, ik ben nu in mn andere crib, hier moet ik hem eerst nog downloaden. Oh en eerst nog genoeg ruimte zien vrij te maken op mn pc.
Ik zou gewoon voor niemand kiezen en lekker blij zijn dat jij en Zotheid elkaar hebben gevonden.quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha ja! Had je gisteren gezien hoe graag php wou weten of ik voor hem of voor Lamon zou kiezen
Dat is dus ook wat ik heb gezegt.quote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor niemand kiezen en lekker blij zijn dat jij en Zotheid elkaar hebben gevonden.
Het is hier geen wedstrijd, al denken sommige pubers van wel.
Je eigen leven is veel belangrijker.
Ik ben Wiet holmesquote:
Was jij niet die jongen vent die in een fotoboek van een 17jarig meisje (rainbows) verkondigde dat hij eigenlijk helemaal niet gelukkig is?quote:Op maandag 30 november 2009 15:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor niemand kiezen en lekker blij zijn dat jij en Zotheid elkaar hebben gevonden.
Het is hier geen wedstrijd, al denken sommige pubers van wel.
Je eigen leven is veel belangrijker.
Niet. Ik heb je gesprek wel gelezen. DIE GAST WAS EEN FUCKING SHARKquote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Siniti het volgende:
Lakitu homo ik gister jouw hele paupergesprek lezen en je las geeneens mijne
Was jij niet iemand die ik vrij waardeloos vind posten?quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Was jij niet die jongen vent die in een fotoboek van een 17jarig meisje (rainbows) verkondigde dat hij eigenlijk helemaal niet gelukkig is?
Houdt een ontwijkend antwoord in dat je dat inderdaad hebt gedaan?quote:Op maandag 30 november 2009 15:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Was jij niet iemand die ik vrij waardeloos vind posten?
Ja, dat was jij.
Lief he, maar nu ben ik weg. Depeche mode!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 15:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Houdt een ontwijkend antwoord in dat je dat inderdaad hebt gedaan?
PS: Wel schattig dat je me niet meer blokkeert.
30? Hij is ouder toch?quote:Op maandag 30 november 2009 15:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Lamon is de verpersoonlijking van alles wat ik niet hoop te zijn als ik 30 ben.
Jij was toch weg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |