Te ruim begrip.quote:
Jij hebt iig een toepasselijke naamquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef Siniti het volgende:
Bah, ik houd niet van wiet. Kssst. Dit is een straight edge topiek.
Waarom blijf je opzoeken waar je een hekel aan hebt?quote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef Lamon. het volgende:
Wie gaat er allemaal naar Depeche Mode vanavond? Oh, alleen ik in deze SC.
Ik zal aan jullie denken, en jullie stiekem heel hard uitlachen.
Ik ben niet aardig, ik lijk wel een klb user.
Van het weekend nog.quote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat 9 van de 10 mensen hier wel eens een jointje gerookt hebben!
Kut je hebt me te pakkenquote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat 9 van de 10 mensen hier wel eens een jointje gerookt hebben!
Omdat het ZOOOOH leuk is.quote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom blijf je opzoeken waar je een hekel aan hebt?
quote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef Lamon. het volgende:
Dus eik heb je er geen hekel aan maar is het een soort obsessie...quote:
Das een mooi Lamon.-style-analysequote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dus eik heb je er geen hekel aan maar is het een soort obsessie...
True, maar ik aanbid het niet of zo.quote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef Wiet het volgende:
[..]
Ssst.quote:
HIHI EEN KUT PAKT JE!quote:Op maandag 30 november 2009 14:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kut je hebt me te pakken
Maar dat was door de sociale druk toendertijd!!!
IK WAS PAS 13!!! MIJN EERSTE EN LAATSTE JOINTJE!!!!!!
Wie is er allemaal 30, werkt in een videotheek, probeert meisjes van 17 te versieren op internet en maakt youtubefilmpjes over een forum??quote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef Lamon. het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooser.
quote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wie is er allemaal 30, werkt in een videotheek, probeert meisjes van 17 te versieren op internet en maakt youtubefilmpjes over een forum??
Oh, alleen jij.
Of gewoon tijdvulling en sarcasme.quote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dus eik heb je er geen hekel aan maar is het een soort obsessie...
quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kut je hebt me te pakken
Maar dat was door de sociale druk toendertijd!!!
IK WAS PAS 13!!! MIJN EERSTE EN LAATSTE JOINTJE!!!!!!
Dat zei ik toch ook nietquote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True, maar ik aanbid het niet of zo.
Ik kom uit het noorden maar in de posts die ik je heb zien maken zie je er nou niet bepaald uit als een normaal persoon, vanwaar die haat van jou kant?quote:Op maandag 30 november 2009 14:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of gewoon tijdvulling en sarcasme.
Maar de meesten hier zijn uit het zuiden des lands, en daar schijnt het niet zo leuk te zijn. Vandaar de frustratie.
Typisch is dat toch hè.quote:Op maandag 30 november 2009 15:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooser.
Rise of nations?quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb wat zin om wat noobs op het internet te beaten. Wie is er vrijwilliger?
Ha ja! Had je gisteren gezien hoe graag php wou weten of ik voor hem of voor Lamon zou kiezenquote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Broekpaling het volgende:
php en lamon kunnen 1 zelfde iemand zijn.
Op wat voor een manier?quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb wat zin om wat noobs op het internet te beaten. Wie is er vrijwilliger?
Alsof je moet kiezen tussen tyfus en ebolaquote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha ja! Had je gisteren gezien hoe graag php wou weten of ik voor hem of voor Lamon zou kiezen
quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof je moet kiezen tussen tyfus en ebola.
Nee instagib mode. hihihihiquote:
Nee, maar het klinkt al kansloos.quote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha ja! Had je gisteren gezien hoe graag php wou weten of ik voor hem of voor Lamon zou kiezen
quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hihih zie TT.quote:
Tussen kanker en aids.quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, het is phpquote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt al kansloos.
Ik wil net zeggen het is de keuze toch wel zeg.quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh balen, die heb ik niet meer op mn pc, anders had ik graag een potje gespeeldquote:
Omeglequote:Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Siniti het volgende:
Lakitu homo ik gister jouw hele paupergesprek lezen en je las geeneens mijne
Wie ben je boi.quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef Wiet het volgende:
[..]
Oh balen, die heb ik niet meer op mn pc, anders had ik graag een potje gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |