quote:Op maandag 30 november 2009 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat deed ik wel. En het was zeker 2 gram.
Geen grap, ik had 2 gram gehaald en deed alles samen met tabak ineenkeer.quote:Op maandag 30 november 2009 13:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
2 gram tabak? Want van 2 gram wiet raak ik aardig heen.
Had je hem zelf gedraaid?quote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen grap, ik had 2 gram gehaald en deed alles samen met tabak ineenkeer.
Nee het draaien deed iemand anders, maar ik had de wiet verpulverd, maar misschien was het nog niet fijn genoeg.quote:
Kan je ook zo goed tegen alcohol?quote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee het draaien deed iemand anders, maar ik had de wiet verpulverd, maar misschien was het nog niet fijn genoeg.
Jawel, maar als ik eenmaal heen ben ben ik ook goed heen.quote:
Jij dan?quote:
Nooit!quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef Skylark. het volgende:
Wanneer ga je toegeven dat je een kloon van IQM bent, php?
Ik ben meer een gezelligheids roker, ik ga vaak bij een huisgenoot op het balkon staan en dan rook ik er 1 mee.quote:
Mensen die rokenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben meer een gezelligheids roker, ik ga vaak bij een huisgenoot op het balkon staan en dan rook ik er 1 mee.
Mensen die de hele tijd stressenquote:
Ik rook denk ik 1x per 3 maanden, en dat is dan om te testen of ik nog kringen kan blazenquote:
Mensen die anderen kopieren, waarom ben je mijn posts aan het nadoen, PMS, of zijn we bij toeval echt even erg?quote:Op maandag 30 november 2009 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd stressen![]()
!
Mensen die denken dat roken slecht voor je is![]()
Mensen die de hele tijd stressenquote:Op maandag 30 november 2009 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd stressen![]()
!
Mensen die denken dat roken slecht voor je is![]()
Daar space ik 'm nog altijd het hardst op.quote:Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
White widow ftw.
Maar stelletjes junkies, ander onderwerp.
Nou ik doe jouw posts echt niet na.quote:Op maandag 30 november 2009 13:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen die anderen kopieren, waarom ben je mijn posts aan het nadoen, PMS, of zijn we bij toeval echt even erg?
Lamon is zo weer weg hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
Oke, Lamon. en php in 1 topic, dat wordt me teveel.
Ik zie het verschil al, ik maak iets minder spel- en vormfouten.quote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou ik doe jouw posts echt niet na.Daar vind ik je posts nooit echt lachen, vrij banaal enzo.
En ik weet niet als we even erg zijn, dat zal de verkiezingen moeten uitwijzen.
Daar-bij had ik al verbeterd vuige vlerk.quote:Op maandag 30 november 2009 13:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie het verschil al, ik maak iets minder spel- en vormfouten.
Maar toch herken ik veel dingen achteraf.
We zouden nog uit gaan toch!quote:
Dat impliceert dat je mij ook weg wilt hebben, betekende het feit dat ik voor je stemde, ondanks die "populaire" FOK!-babes dan helemaal niets?quote:
Het was puur richting php. O ja, ik zou nog met je uitgaan. December 2045 doen?quote:Op maandag 30 november 2009 13:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat impliceert dat je mij ook weg wilt hebben, betekende het feit dat ik voor je stemde, ondanks die "populaire" FOK!-babes dan helemaal niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was erg leuk dat je er was, en vervelend dat je nu alweer weggaat.quote:Op maandag 30 november 2009 13:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat impliceert dat je mij ook weg wilt hebben, betekende het feit dat ik voor je stemde, ondanks die "populaire" FOK!-babes dan helemaal niets?
quote:Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het was puur richting php. O ja, ik zou nog met je uitgaan. December 2045 doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
[..]
Het was puur richting php. O ja, ik zou nog met je uitgaan. December 2045 doen?Die staat, ik schrijf em in mijn agenda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die was voor mij, maar wil je erom vechten?quote:Op maandag 30 november 2009 14:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die staat, ik schrijf em in mijn agenda.
Je hebt m kapot gemaaktquote:
Die is er al een tijdje niet hoor.quote:
[..]
Het was puur richting php. O ja, ik zou nog met je uitgaan. December 2045 doen?Hij meent het hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Weet ik, hoiquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
Wat een stelletje verslaafden hier allemaal zeg
Hoiquote:
Ik noem het levensgenieters.quote:Op maandag 30 november 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weet ik, hoi![]()
Wat een stelletje verslaafden hier allemaal zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |