quote:Op maandag 30 november 2009 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat deed ik wel. En het was zeker 2 gram.
Geen grap, ik had 2 gram gehaald en deed alles samen met tabak ineenkeer.quote:Op maandag 30 november 2009 13:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
2 gram tabak? Want van 2 gram wiet raak ik aardig heen.
Had je hem zelf gedraaid?quote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen grap, ik had 2 gram gehaald en deed alles samen met tabak ineenkeer.
Nee het draaien deed iemand anders, maar ik had de wiet verpulverd, maar misschien was het nog niet fijn genoeg.quote:
Kan je ook zo goed tegen alcohol?quote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee het draaien deed iemand anders, maar ik had de wiet verpulverd, maar misschien was het nog niet fijn genoeg.
Jawel, maar als ik eenmaal heen ben ben ik ook goed heen.quote:
Jij dan?quote:
Nooit!quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef Skylark. het volgende:
Wanneer ga je toegeven dat je een kloon van IQM bent, php?
Ik ben meer een gezelligheids roker, ik ga vaak bij een huisgenoot op het balkon staan en dan rook ik er 1 mee.quote:
Mensen die rokenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben meer een gezelligheids roker, ik ga vaak bij een huisgenoot op het balkon staan en dan rook ik er 1 mee.
Mensen die de hele tijd stressenquote:
Ik rook denk ik 1x per 3 maanden, en dat is dan om te testen of ik nog kringen kan blazenquote:
Mensen die anderen kopieren, waarom ben je mijn posts aan het nadoen, PMS, of zijn we bij toeval echt even erg?quote:Op maandag 30 november 2009 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd stressen![]()
!
Mensen die denken dat roken slecht voor je is![]()
Mensen die de hele tijd stressenquote:Op maandag 30 november 2009 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd stressen![]()
!
Mensen die denken dat roken slecht voor je is![]()
Daar space ik 'm nog altijd het hardst op.quote:Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
White widow ftw.
Maar stelletjes junkies, ander onderwerp.
Nou ik doe jouw posts echt niet na.quote:Op maandag 30 november 2009 13:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen die anderen kopieren, waarom ben je mijn posts aan het nadoen, PMS, of zijn we bij toeval echt even erg?
Lamon is zo weer weg hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
Oke, Lamon. en php in 1 topic, dat wordt me teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |