Leer mij, meester.quote:Op maandag 30 november 2009 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
phpmystyle en buiten![]()
!
Je moet nog veel leren.
Host jij?quote:
Ik denk gewoon de zalm grillen, en dan Chinese rijst met kerrie en misschien spinazie à la crême erbij. Maar zoals gezegd, ik twijfel nog.quote:
Doe mee dangz.quote:
Klinkt echt lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk gewoon de zalm grillen, en dan Chinese rijst met kerrie en misschien spinazie à la crême erbij. Maar zoals gezegd, ik twijfel nog.
Je begint al goed door mij met meester aan te spreken. Je stijgt hiermee een plekje op m'n Fokvrouwenkaste.quote:
Iscool, ik kom.quote:
Ja, die filet is het bestequote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Skylark. het volgende:
Waarom staan er allemaal vieze zalmgerechten op internet. Of met zalm uit blik
. Ik wil die filet man.
Nee, geen tijd. Moet de hele avond aan school werkenquote:
Uhuh, ik kan wel koken als ik wilquote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt echt lekker. Ik ga ook zalm halen, daar heb ik echt mega zin in
.
wadanquote:
Maar kun je het? Dat zou wel geil zijnquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, geen tijd. Moet de hele avond aan school werken.
Ze kan het.quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar kun je het? Dat zou wel geil zijn
Dit dus, dat schone mag best weg hoor. Ik ben geen negerin dusquote:
Ja ik ging 'm spuiten en het was verdomme het druiperparadijs op dat dingquote:
Dat ziet er wel te lekker uit. Al die recepten zijn normaal met pasta, en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, ik kan wel koken als ik wil. Ik zat ook nog even te twijfelen over deze: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=529554&rq=zalm&course=hoofdgerecht maar dat is me weer teveel gedoe en ik vertrouw onze oven niet qua hitte aangeven.
Ik moest dat vroeger met m'n broer spelenquote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar kun je het? Dat zou wel geil zijn
Ik moet ook even geadoreerd worden.quote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dit dus, dat schone mag best weg hoor. Ik ben geen negerin dus.
En is de ontgroening al voorbij--->Skylark. kom ffe helpen.
Allure_. Maar ik ben bang dat het allemaal te slijmerig overkomt. Ik hoop dat je me begrijpt!
Je hoeft alleen nog je eindtest te halenquote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dit dus, dat schone mag best weg hoor. Ik ben geen negerin dus.
En is de ontgroening al voorbij--->Skylark. kom ffe helpen.
Allure_. Maar ik ben bang dat het allemaal te slijmerig overkomt. Ik hoop dat je me begrijpt!
Welke kleur?quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ging 'm spuiten en het was verdomme het druiperparadijs op dat dingen toen was m'n verf op en m'n fiets nog niet af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |