Leer mij, meester.quote:Op maandag 30 november 2009 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
phpmystyle en buiten![]()
!
Je moet nog veel leren.
Host jij?quote:
Ik denk gewoon de zalm grillen, en dan Chinese rijst met kerrie en misschien spinazie à la crême erbij. Maar zoals gezegd, ik twijfel nog.quote:
Doe mee dangz.quote:
Klinkt echt lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk gewoon de zalm grillen, en dan Chinese rijst met kerrie en misschien spinazie à la crême erbij. Maar zoals gezegd, ik twijfel nog.
Je begint al goed door mij met meester aan te spreken. Je stijgt hiermee een plekje op m'n Fokvrouwenkaste.quote:
Iscool, ik kom.quote:
Ja, die filet is het bestequote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Skylark. het volgende:
Waarom staan er allemaal vieze zalmgerechten op internet. Of met zalm uit blik
. Ik wil die filet man.
Nee, geen tijd. Moet de hele avond aan school werkenquote:
Uhuh, ik kan wel koken als ik wilquote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt echt lekker. Ik ga ook zalm halen, daar heb ik echt mega zin in
.
wadanquote:
Maar kun je het? Dat zou wel geil zijnquote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, geen tijd. Moet de hele avond aan school werken.
Ze kan het.quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar kun je het? Dat zou wel geil zijn
Dit dus, dat schone mag best weg hoor. Ik ben geen negerin dusquote:
Ja ik ging 'm spuiten en het was verdomme het druiperparadijs op dat dingquote:
Dat ziet er wel te lekker uit. Al die recepten zijn normaal met pasta, en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, ik kan wel koken als ik wil. Ik zat ook nog even te twijfelen over deze: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=529554&rq=zalm&course=hoofdgerecht maar dat is me weer teveel gedoe en ik vertrouw onze oven niet qua hitte aangeven.
Ik moest dat vroeger met m'n broer spelenquote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar kun je het? Dat zou wel geil zijn
Ik moet ook even geadoreerd worden.quote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dit dus, dat schone mag best weg hoor. Ik ben geen negerin dus.
En is de ontgroening al voorbij--->Skylark. kom ffe helpen.
Allure_. Maar ik ben bang dat het allemaal te slijmerig overkomt. Ik hoop dat je me begrijpt!
Je hoeft alleen nog je eindtest te halenquote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Allure_. Maar ik ben bang dat het allemaal te slijmerig overkomt. Ik hoop dat je me begrijpt!
Welke kleur?quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ging 'm spuiten en het was verdomme het druiperparadijs op dat dingen toen was m'n verf op en m'n fiets nog niet af.
Moet je er heel lichtjes overheen gaan met schuurpapier vóór het spuiten.quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ging 'm spuiten en het was verdomme het druiperparadijs op dat dingen toen was m'n verf op en m'n fiets nog niet af.
Ik begrijp jequote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Ik hou sowieso niet van vis in de pasta. En niet van vis in blikjes (behalve tonno). Maar ik ben langzaam m'n skills aan het uitbreiden, en ik doe dat alleen als ik alleen eet, want het is zo stom als je het opfuckt terwijl er mensen mee-eten.quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ziet er wel te lekker uit. Al die recepten zijn normaal met pasta, en daar heb ik geen zin in. Ik zet onze magnetron/oven standaard een graadje of 20 warmer
.
[..]
Ik moest dat vroeger met m'n broer spelen.
Ik dacht dat dit nog een reactie op Lub-ya's post was.quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je er heel lichtjes overheen gaan met schuurpapier vóór het spuiten.
Geil. Ik zal het spel introduceren aan m'n zusje.quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest dat vroeger met m'n broer spelen.
Blauw.quote:
Heb ik gedaan manquote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je er heel lichtjes overheen gaan met schuurpapier vóór het spuiten.
Ik heb jou altijd al gehatenquote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
Toen ik mijn fiets had gespoten leek het net alsof ie recht vanuit de winkel kwam. Terwijl het mijn bedoeling was om 'm een beetje te verneuken
.
Hehe ja, dat is ook zoquote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Ik hou sowieso niet van vis in de pasta. En niet van vis in blikjes (behalve tonno). Maar ik ben langzaam m'n skills aan het uitbreiden, en ik doe dat alleen als ik alleen eet, want het is zo stom als je het opfuckt terwijl er mensen mee-eten.
Ja, hoi. Lakitu, KLB-SC CEO. Je moet bij mij zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, sorry BTquote:Op maandag 30 november 2009 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blauw.
[..]
Heb ik gedaan man!
[..]
Ik heb jou altijd al gehaten!
Aaight, ciaoquote:Op maandag 30 november 2009 16:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe ja, dat is ook zo.
Maar dan ga ik nu even mijn zalm enzo halen. Bedankt voor de tip
.
Nigger, wat ga je m'n grap stelenquote:Op maandag 30 november 2009 16:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, hoi. Lakitu, KLB-SC CEO. Je moet bij mij zijn.
Welke grap, neger? Ik ben de baas, staat in de officiële KLB-SC site:quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nigger, wat ga je m'n grap stelen. Ik jat jouwe ook nooit. Onee, dat doe ik wel altijd
.
Neequote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, sorry BT. Ik dacht wel dat ik het je ook had uitgelegd een keertje?
Jij mag misschien mijn linkerhand zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Welke grap, neger? Ik ben de baas, staat in de officiële KLB-SC site:
http://sites.google.com/site/deklbbazenop/
Hoe lang duurt het, voordat je zo'n niveau bereiktquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik moet ook even geadoreerd worden.
Bedankt!quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hoeft alleen nog je eindtest te halen. Die is vrij gemakkelijk, maak een foto van je..
Laat maar, ik vind hem zelf té cliché. Welkom.
Kloptquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow. Nouja, ik kan het nu wel gaan uitleggen maar daar heb je niets meer aan
.
Ha-ha. Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Skylark. het volgende:
Kut, ik liep met een pak rijst door m'n kamer en toen begaf de onderkant het net boven m'n vloerkleed. Wat een puinhoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |