5800ccquote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Check deze.
http://www.autotrader.nl/(...)n/2GGN4/algemeen.htm
Mij kennende, zou ik verf gaan halen, want dan zou ik denken dat het op is welke ik wil en het nooit goed zou komen, dus jaa....quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Als jullie mij waren, zouden jullie dan nu nieuwe verf halen en het in het donker afmaken of denken fuck it dat komt later wel?
quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Mij kennende, zou ik verf gaan halen, want dan zou ik denken dat het op is welke ik wil en het nooit goed zou komen, dus jaa.....
Ik maak 'm diefstalproof, zwarte omafietsen worden veeeel te makkelijk gestolen.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Mweh ik ga morgen wel.
[..]
Ik maak 'm diefstalproof, zwarte omafietsen worden veeeel te makkelijk gestolen.
Afk 90% van de tijdquote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef S.Seagal het volgende:
Wat een overwinning. 25 tegen CN zijn 4 punten en Laki zijn 3 punten.
![]()
![]()
Ze hebben mijn tweede stem ook meegerekend, wat een dommerds.quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wil iedereen die nog niet in de Babes verkiezing heeft gestemd even op mij stemmen? Bedankt!
Ik zag het sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttt!quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze hebben mijn tweede stem ook meegerekend, wat een dommerds.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wil iedereen die nog niet in de Babes verkiezing heeft gestemd even op mij stemmen? Bedankt!
Boh, je maakt me nu wel erg happig naar het installeren van UT 2004quote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef S.Seagal het volgende:
Wat een overwinning. 25 tegen CN zijn 4 punten en Laki zijn 3 punten.
![]()
![]()
Passen we even aan.quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze hebben mijn tweede stem ook meegerekend, wat een dommerds.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 17:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Seagal weet zelf ook wel dat ik hem alle hoeken van het veld laat zien als ik serieus ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |