5800ccquote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Check deze.
http://www.autotrader.nl/(...)n/2GGN4/algemeen.htm
Mij kennende, zou ik verf gaan halen, want dan zou ik denken dat het op is welke ik wil en het nooit goed zou komen, dus jaa....quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Als jullie mij waren, zouden jullie dan nu nieuwe verf halen en het in het donker afmaken of denken fuck it dat komt later wel?
quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Mij kennende, zou ik verf gaan halen, want dan zou ik denken dat het op is welke ik wil en het nooit goed zou komen, dus jaa.....
Ik maak 'm diefstalproof, zwarte omafietsen worden veeeel te makkelijk gestolen.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Mweh ik ga morgen wel.
[..]
Ik maak 'm diefstalproof, zwarte omafietsen worden veeeel te makkelijk gestolen.
Afk 90% van de tijdquote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef S.Seagal het volgende:
Wat een overwinning. 25 tegen CN zijn 4 punten en Laki zijn 3 punten.
![]()
![]()
Ze hebben mijn tweede stem ook meegerekend, wat een dommerds.quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wil iedereen die nog niet in de Babes verkiezing heeft gestemd even op mij stemmen? Bedankt!
Ik zag het sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttt!quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze hebben mijn tweede stem ook meegerekend, wat een dommerds.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wil iedereen die nog niet in de Babes verkiezing heeft gestemd even op mij stemmen? Bedankt!
Boh, je maakt me nu wel erg happig naar het installeren van UT 2004quote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef S.Seagal het volgende:
Wat een overwinning. 25 tegen CN zijn 4 punten en Laki zijn 3 punten.
![]()
![]()
Passen we even aan.quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze hebben mijn tweede stem ook meegerekend, wat een dommerds.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 17:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Seagal weet zelf ook wel dat ik hem alle hoeken van het veld laat zien als ik serieus ben.
Wat krijg ik ervoor?quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga gewoon voor de derde keer stemmen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik zag het sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttt!
Begrijpelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nu ga ik ervoor ook, dat snap je wel.
Ik wou de tweede keer stemmen met ook Skaaiquote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor de derde keer stemmen.
Ik moet trouwens altijd lachen als ik die foto van Suusje-V zie, dat bekkie.![]()
![]()
Nu weer de tough guy uithangen.quote:
Whehehe.quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik wou de tweede keer stemmen met ook Skaai.Maar toen dacht ik neeeuuhhh dan hebben ze die van Fascination door. Maar ik dacht ook aan [STEM] Bulshitt
.
Het is gewoon echt lachen, ik heb het veel te serieus genomen en jjj ook.
Voor minder dan tietenpics doet ik et nietquote:Op maandag 30 november 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een dikke virtuele kus en mijn eeuwige liefde.
Ja?quote:
Kus m'n kont dan maarquote:Op maandag 30 november 2009 17:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Voor minder dan tietenpics doet ik et niet
Ik las hetquote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Hoogstaande het volgende:
reactie topic, doet jou vriend(in) aan zelfbevrediging
Pareltje dit
Die ikki is echt niet van deze wereld
Jij moet geen excuses zoeken. Ik zat ook op msn. Maar toch blijf ik jullie kogels geven. toch jaag ik jullie op. Toch verneder ik jullie. Waarom kom je haten? Omdat ik hits maak en hits breng. En je weet dat het je raakt.quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nu weer de tough guy uithangen.
Neeeeeequote:Op maandag 30 november 2009 17:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Gasten, ik heb geen ruimte hier voor UT op mn pc. Dus dan zal het moeten wachten tot nextweek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |