Oh, dus jou echte naam is Nathalie?quote:
quote:
Zogezegd, zogedaan, voor 80 euro (beide keren) afgesproken en in ruil hiervoor werd ik eerst gepijpt en even bereden. Hierna heeft Nathalie ruim de tijd genomen om haar vuist in mijn anus te krijgen.
Bij het tweede bezoek kon haar vuist er helemaal in. Het is een raar maar toch ook wel prettig gevoel. Mocht iemand dit ook eens willen proberen dan kan ik hierbij Nathalie van harte aanbevelen.
Ze doet het heel rustig aan, gebruikt voldoende glijmiddel en natuurlijk kostte het mijzelf ook nog wel enige inspanning om de "pijn" die je voelt te beheersen.
Na deze anale handelingen ben ik beide keren met de hand tot een hoogtepunt gebracht. Alles tesamen een Klasse-Meid!
Als.quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik ga neuken doe ik dat zonder condoom.
Zelfkennis is oke.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, dus jou echte naam is Nathalie?
[..]
quote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De KLB SC meets gaan nooit door, want niemand durft te komen
Aids in een vergevorderd stadium.quote:Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
score: 17
Dit is indicatief voor problemen met sociale interpretatie.
Allemachtig. Wat heb ik nu volgens de dat lijstje?
SPSS.quote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut van, alleen dat ik met mijn score van 6 een sociaal persoon ben.
Hoe lager, hoe socialer, ik weet alleen niet wat het laagst mogelijke is.
[ afbeelding ]
Oh het is niet GOTY?quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is 2 gig download file en dan nog eens 5 gig installeren. Ik heb geen 7 gig meer nee.
Nu nog leuke jongens.quote:Op maandag 30 november 2009 18:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben wel pleased met het hogere aantal smatjes in de KLB-SC de laatste tijd, moet ik zeggen.
Meldt.quote:
Ik zie niet waar?quote:
Ik trek ze aan.quote:Op maandag 30 november 2009 18:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben wel pleased met het hogere aantal smatjes in de KLB-SC de laatste tijd, moet ik zeggen.
Ja?quote:
Je liet me kwijlen over mijn nieuwe laptop.quote:Op maandag 30 november 2009 18:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben fucking lekker.
CHECK ME FOBO!!!
Ik, C_N, S.S., BK en Sky. Hoeveel meer wil je er nog?quote:
Dat effect veroorzaak ik wel vaker.quote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je liet me kwijlen over mijn nieuwe laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |