quote:Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh en trouwens, dat niet roken gaat zo fucking goed dat ik t gewoon alweer helemaal vergeten ben, wat een verschil met de vorige keer stoppen
Alleen maes mag meequote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Maes, welke dag komt jou het beste uit voor de film?
We kunnen dagelijks om, hou je vast...
13.50 uur
14.30 uur
16.10 uur
17.00 uur
18.30 uur
19.30 uur
21.00 uur
22.00 uur
Dus dan kunnen we misschien morgen om niet te laat gaan?
Als je zorgt dat je voor de bioscoop staat weigeren ze je gezelschap vast niet hoor...quote:
Ik probeerde nog een wild plan te bedenken dat we met zijn allen kunnen, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren op een doordeweekse dag vanuit Den Helder en Zuid-Limburg en dan met de spits enzoquote:
Waar kom je niet tussen?quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef trovey het volgende:
Ik om er duidelijk niet tussen....ga weer andere dingen doen....hoesje haken
voor mijn Mi2 ter bescherming
doe dan zaterdag! 5 december, dan heeft niemand iets te doen!quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde nog een wild plan te bedenken dat we met zijn allen kunnen, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren op een doordeweekse dag vanuit Den Helder en Zuid-Limburg en dan met de spits enzo
nee, dat is goed! Dat zou ik nooit kunnen... ik zou elke dag een nieuwe zak kopen voor in mn bento en hem toch over de dag leeg eten...quote:Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel een zak maoam, daar doe ik er elke dag een paar van in mn bento![]()
En dan neem ik er 's middags elk uur 1![]()
Normaal gesproken zou ik die zak gewoon meenemen en dan was ie zo leeg![]()
Of ik zou m thuis leeg eten maar dat doe ik nu niet omdat ze zo leuk in mn bento staan![]()
Das best erg he?
Ik kan dan niet, maar gaan jullie vooral je gang!quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe dan zaterdag! 5 december, dan heeft niemand iets te doen!
Ik lees maar heel vluchtig een paar reacties overdagquote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef trovey het volgende:
Ik kom er duidelijk niet tussen....ga weer andere dingen doen....hoesje haken
voor mijn Mi2 ter bescherming
quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde nog een wild plan te bedenken dat we met zijn allen kunnen, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren op een doordeweekse dag vanuit Den Helder en Zuid-Limburg en dan met de spits enzo
quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
diequote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan dan niet, maar gaan jullie vooral je gang!
Mijn zussie komt dan bij mij haar verjaardag vieren.
Vond jij dat organisatorisch vrij gemakkelijk klinken dan?quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond jij dat organisatorisch vrij gemakkelijk klinken dan?
Anders hadden we het zo kunnen doen hoor. Maar ik geloof niet dat het zal gaan lukken
En ik ben altijd enthousiast en optimistisch, dus als IK het al niet zie zitten
Ohquote:
Da's ook sarcastisch dan hoop ik?quote:en ik zou noooooooit naar een ffsc meet gaan zonder jou!!!
quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef trovey het volgende:
, maar ik moet alzo gaan...honden uitlaten en meteen even een kopje thee meepikken bij een kennis in de buurt....als het beschermhoesje voor de MP3/MP4speler c.q.spelcomputer en nog veel meer klaar is kom ik het ding wel showen...eens zien wat er is blijven hangen van al die handwerklessen
Ik doe zelf ook niet (dan) aan sinterklaas, maar het was sarcastisch dat veel mensen op 5 december niets te doen hebben...quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh(Ik heb dat nooit zo goed door, sarcasme
![]()
)
En best veel mensen doen niet aan Sinterklaas, dus ik dacht dat je het meende
Nee, dat is niet sarcastisch!!!!!quote:Da's ook sarcastisch dan hoop ik?![]()
Want ik ben maar heul gewoon hoor, in het eggie. Plain Jane, that's me.
Of bedoelde je dat ik zo lekker lang ben dat je je dan achter me kunt verstoppen als het eng wordt?
stel je niet zo aan!quote:
Het knelpunt is dat als je op een beetje normale tijd weer thuis wilt zijn, een beetje vroeg in de nacht omdat je morgen weer moet werken, dan moet je een niet te late film hebben. En dat haal je dan alweer bijna niet omdat je na je werk met spits zit enzoquote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef MrSubtle het volgende:
We kunnen natuurlijk gewoon een tijdstip en film kiezen en roepen: wie wil komen is welkom, stuur een PMmaar hoeveel dat er zijn is inderdaad de vraag
ja, ik wil!quote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het knelpunt is dat als je op een beetje normale tijd weer thuis wilt zijn, een beetje vroeg in de nacht omdat je morgen weer moet werken, dan moet je een niet te late film hebben. En dat haal je dan alweer bijna niet omdat je na je werk met spits zit enzo![]()
Maar als we ipv die Ierse Pub mini-spontane-meet in Rotterdam nou eens een Utrecht-oid-pubmeet doen?
Op zaterdag 12 december? Ik noem maar iets wilds?
Roep eens mensen, of daar animo voor is? Geen eten (dat regelt ieder voor zich maar, of daar ter plaatse), niet te moeilijk maken, geen reserveringen, gewoon de vraag 'Kan en wil je zaterdag eind van de middag/begin avond met een groepje van hier ergens iets drinken in Utrecht'.
joh, straks kan er 120 man wel!!!quote:
Zondag 13 december?quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
joh, straks kan er 120 man wel!!!
www.doodle.comquote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zondag 13 december?
Als iedereen nou even de mogelijkheden roept op 12 én 13 december?
Dan kan ik wel!quote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zondag 13 december?
Als iedereen nou even de mogelijkheden roept op 12 én 13 december?
quote:
quote:--------------------------------------------------------------------------------
type Exception report
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception
org.hibernate.TransactionException: Transaction not successfully started
org.hibernate.transaction.JDBCTransaction.rollback(JDBCTransaction.java:183)
biz.doodle.database.web.HibernateFilter.doFilter(HibernateFilter.java:50)
biz.doodle.security.BruteForceAttackDetectorFilter.doFilter(BruteForceAttackDetectorFilter.java:64)
biz.doodle.database.web.ExamplePollsFilter.doFilter(ExamplePollsFilter.java:145)
biz.doodle.util.UriFilter.doFilter(UriFilter.java:109)
note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/6.0.20 logs.
Ik dacht, we peilen eerst even hier.quote:
JAWEL!quote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht, we peilen eerst even hier.
Mocht er geen animo zijn hoeven we ook niets op te zetten
Maar dit gaat al lekker, Tombola kan niet op de 12e en Subtle niet op de 13e.
Dan ga ik dus geen datum kiezen he?
Aangezien jij niks te doen hebt kom je vast hierheen met je gezicht helemaal zwart en in maillot met zo'n idiote pet op. Mag je met pepernoten gooienquote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
Je hebt ooit eerder aangegeven dat je dat juist helemáál niet vermakelijk vond als je niet naar die meet ging en 'men had het hier alleen nog maar over die meet'. Vandaar dat ik dat dacht.quote:Op maandag 30 november 2009 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kom je dr nou bij dat ik duim dat het niet gaat lukken?
Ik vind t keileuk als dr mensen gaan meeten, maar dat gedoe dr omheen is altijd heel erg vermakelijk
Greys schatje liefje popje scheetje laat Oh-Oh het gedoe toch lekker vermakelijk vinden. Jij gaat leuk naar de film met Maes en wie mee wil kan toch mee? En als jullie een datum en tijd roepen in de SC om ergens wat te gaan borrelen lekker doen hoorquote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ooit eerder aangegeven dat je dat juist helemáál niet vermakelijk vond als je niet naar die meet ging en 'men had het hier alleen nog maar over die meet'. Vandaar dat ik dat dacht.
Maar nogmaals, je hebt gelijk, ik ga er geen energie in steken ook. Ik laat het aan een ander deze keer.
Dat zal ik dan wel verkeerd hebben opgevat.quote:Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Nies, je begrijpt het verkeerd denk ik
Ik ben niet boos! Maar het deed me wel beseffen dat een ander het een keertje mag organiseren en dat lijkt me niet meer dan terecht toch, ik doe dat soort dingen al vaak genoeg in de groep gooien
Ik ben daar misschien ook niet duidelijk in geweest, ik hoopte dat de opgestoken duim als PI zou aangeven dat ik niet boos was ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel verkeerd hebben opgevat.
Kijk, dat is top! En belangrijk!quote:Oeh ja tante Agent heeft gebeld. Ze heeft erkend dat ze een fout gemaakt heeft in het proces verbaal en gaat dat verbeteren.
Daar wen je aan maar het wordt wel erger en aan het eind kan je helemaal niet meer staan. Alles voor het goeie doelquote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef Morretje het volgende:
Oeh fijn Nies! Dat scheelt een slok op een borrel zeg!
We hebben hier de boodschappen voor deze week en zaterdag (sinterklaasfeest met mijn familie) gedaan.. Dat was een dure!En verdorie, zelfs dat kan ik niet meer alleen, karretje duwen alsie vol is is niet fijn, sware dingen tillen is niet fijn, lang staan is niet fijn.. Begint dat allemaal nu al?
OMFG MORRIE!quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef Morretje het volgende:
sware
quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ooit eerder aangegeven dat je dat juist helemáál niet vermakelijk vond als je niet naar die meet ging en 'men had het hier alleen nog maar over die meet'. Vandaar dat ik dat dacht.
Maar nogmaals, je hebt gelijk, ik ga er geen energie in steken ook. Ik laat het aan een ander deze keer.
Dat is goed nieuws!!!quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel verkeerd hebben opgevat.
Oeh ja tante Agent heeft gebeld. Ze heeft erkend dat ze een fout gemaakt heeft in het proces verbaal en gaat dat verbeteren.
Ja is goed!quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Maes het volgende:
Greys ik kan dinsdagavond en dan die vroege 19.30? Zal ik kaartjes reserveren?
Hoezo 'van de baan'?quote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja hoor, ik ga even wandelen en heel de meet is alweer van de baan!![]()
oh, als iemand anders het voor de 12e/13e wil regelen ook primaquote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo 'van de baan'?
EDIT: oh maar die data van dat ene weekend zijn wel van de baan dus?
Uhm ja dat kan nu al beginnen ja.....Sorry kan het niet anders maken het wordt alleen maar erger. Nog even en je gaat 's avonds in bed liggen. Eerst een stuk of 5 kussens op de goede plek wurmen en als je dan eindelijk lekker ligt tot de conclusie komen dat je moet plassen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef Morretje het volgende:
We hebben hier de boodschappen voor deze week en zaterdag (sinterklaasfeest met mijn familie) gedaan.. Dat was een dure!En verdorie, zelfs dat kan ik niet meer alleen, karretje duwen alsie vol is is niet fijn, zware dingen tillen is niet fijn, lang staan is niet fijn.. Begint dat allemaal nu al?
We doen het voorstel wel even per PM vanavond!quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, als iemand anders het voor de 12e/13e wil regelen ook prima
maar ik heb niet zo'n zin het te gaan regelen en dan zelf de helft van de data niet te kunnen...
Nee geen goed ideequote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We doen het voorstel wel even per PM vanavond!
Heeft niemand er last van, geen gejengel in de topics, geen popcorn.
Idee?
krijg jij toch ook een pm!quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee geen goed idee![]()
Ik kan niet mee maar wil wel meegenieten van de voorpret
Ja maar, ja maar, ik heb nog heul geen buik! Dan kan ik toch ook nog geen last hebben van m'n gewrichten? /blontmodusquote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Uhm ja dat kan nu al beginnen ja.....Sorry kan het niet anders maken het wordt alleen maar erger. Nog even en je gaat 's avonds in bed liggen. Eerst een stuk of 5 kussens op de goede plek wurmen en als je dan eindelijk lekker ligt tot de conclusie komen dat je moet plassen.
Dat, precies dat!quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee geen goed idee![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee geen goed idee![]()
en waarom kunnen jullie niet mee dan? Alleen de 12e/13e niet?quote:
1. Voor mij is het altijd ver reizen.. Hoe leuk een meet ook is, dat telt wel mee.quote:Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
en waarom kunnen jullie niet mee dan? Alleen de 12e/13e niet?
Uhm oppas?? Uhm vervoer??? Uhm kostenplaatje??quote:Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef tombolafan het volgende:
en waarom kunnen jullie niet mee dan? Alleen de 12e/13e niet?
Beeb groeit naar binnen. Uhm waar blijven je organen dan? Juist die drukken ook tegen je botjes aan. En je beeb groeit wel en dus heb jij gewicht aan je botjes hangen dat er normaal niet aan hangt en dus doet dat zeer als je gekke dingen doet. En dat je buik nauwelijks groeit wacht maar dat komt heus wel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb nog heul geen buik! Dan kan ik toch ook nog geen last hebben van m'n gewrichten? /blontmodus
Plassen hoef ik gelukkig nog steeds niet meer dan normaal, maar dat zal idd ook wel niet lang meer op zich laten wachten. Beeb groeit vooral naar binnen, buik is nog nauwelijks gegroeid.
1. ok!quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
1. Voor mij is het altijd ver reizen.. Hoe leuk een meet ook is, dat telt wel mee.
2. 12 en 13 dec kan ik sowieso niet.
3. Stiekem vind ik meets best eng..![]()
poeh...quote:Trouwens, wie heeft er een tip? Bij mij thuis hebben we ook lootjes getrokken, en ik heb mijn mams, dus ook mams lijstje. Zusje belde net, om te vragen of we met de kinderen ook nog iets extra's voor mama kopen, omdat ze dat ook altijd voor ons doet. Doen we eigenlijk al heel lang. Ik heb de meeste dingen van haar lijstje al gekocht, maar er staat nog een groot cadeau op, wat hiervoor perfect zou zijn.
Echter, broertje heeft blijkbaar mama's lijstje gezien, en weet dus dat ie er op staat, en dus kunnen we dat niet doen, want stel dat ze dat dan dubbel krijgt. Ik weet natuurlijk dat ze het toch niet krijgt, maar ik kan dat niet vertellen.. Iemand nog een tip daarin, of gewoon maar laten gaan en wat anders kopen wat niet op haar lijstje staat?
ho, ik vroeg het me alleen af he... zo van: kun je 12/13 niet dan kunnen we het misschien een andere datum doen...quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Uhm oppas?? Uhm vervoer??? Uhm kostenplaatje??
Wil je de recensie van MM lezen greys?quote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja is goed!
Heer G komt morgenavond wel weer terug uit Noorwegen maar die vindt het vast niet erg dat ik dan een avondje weg ben. Komt een Vrouw, die gaan we kijken toch?
[..]
Hoezo 'van de baan'?
EDIT: oh maar die data van dat ene weekend zijn wel van de baan dus?
Nee, ja... nádat ik zelf geweest ben.quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je de recensie van MM lezen greys?Die is heen geweest voor het film panel
quote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ja... nádat ik zelf geweest ben.
En ik heb zijn topic er over al gezien in R&P, dus laat maar
Snap je 'm nu wel?quote:
quote:
Jammerquote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle skipt gespreksonderwerp
Als jij een pak voor me regelt...quote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Aangezien jij niks te doen hebt kom je vast hierheen met je gezicht helemaal zwart en in maillot met zo'n idiote pet op. Mag je met pepernoten gooien
zeikerdquote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle skipt gespreksonderwerp
quote:
hij is hier niet heel klein ofzo hoor...quote:jammer dat plaatjes hier worden verkleind
toch voor spiraal gekozen?quote:
ja, eerst zeuren dat het zo rustig is, en dan is er iemand; weer niet goed...quote:
psiesquote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, eerst zeuren dat het zo rustig is, en dan is er iemand; weer niet goed...
Haha, dat had ik toen ik naar DoeMaar ging. Kaarten besteld, betaling gedaan, "er is iets fout gegaan, probeer het opnieuw"quote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Maes het volgende:
Ik bestel net die kaarten maar krijg geen bevestigingsmail. Hoe lang duurt dat normaal? Geld is wel afgeschreven.
mannen...quote:
15:50quote:Op maandag 30 november 2009 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mannen...![]()
Hoe laat moet je?
Wie gaat er met je mee?
haha, ja dat snap ik... hoewel ik aanneem dat ie bij je hoofdeinde gaat zitten, en niet bij je voeteneind...quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
15:50
MikeyMo
Ik heb liever MM mee dan iemand andersMM heeft alles down there toch al gezien
quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, ja dat snap ik... hoewel ik aanneem dat ie bij je hoofdeinde gaat zitten, en niet bij je voeteneind...
quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zie hem zo bij dat voeten end zitten
![]()
![]()
Scheelt wel weer rijden danquote:Op maandag 30 november 2009 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
kan ie t de volgende keer misschien zelf...
Vertel, vertel wat fijn!quote:
Oh, wat gaan ze doen?quote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Vertel, vertel wat fijn!![]()
![]()
![]()
Wij zijn hier net terug na een dagje ziekenhuis.
Alles doorgesproken voor de operatie en rest enz. enz.
Het hoofd chirurgie was het gelukkig met me eens dat opname
zo vlak voor de feestdagen niet goed zou zijn.
Voor mij niet, maar voor de afdeling ook niet.
(Traumatologie en dan allerlei dronken feestmenschen die plotseling bij je moeten liggen na een ongeluk)
Krijg dus voor direct na de feestdagen een oproep.
Hij wil me er twee dagen voor de operatie al hebben, en omschreef mijn gezondheid als
"delicaat", dat dan weer wel.
Maar goed de eerste drie a vier weken van het nieuwe jaar mag ik dus
"Uit logeren".
oh no!!!!quote:
Mn schouder weer. Ben bij de fysio geweest vanmorgen en die heeft mn rug gemobiliseerd, maar daarvoor moest mn arm omhoog. Toen deed het geen pijn, maar nou voel ik 'm weer aardig.quote:
Zou je dat echt doenquote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij een pak voor me regelt...
alweer patat!quote:
hahahaha, ja hoor. heb nog geen plannen volgens mij...quote:
M'n enkel fixeren, we zijn nu een jaar, twee operaties en drie ziekenhuisopnames verder,quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wat gaan ze doen?![]()
En fijn dat ze rekening houden met de last die je van die feestmensen kan hebben!
Oh, dat klinkt heftig inderdaad!!!quote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Strega het volgende:
[..]
M'n enkel fixeren, we zijn nu een jaar, twee operaties en drie ziekenhuisopnames verder,
maar nog niet goed. Hopelijk is dit de laatste operatie, maar geen garantie, het ijzer kan natuurlijk weer
afstoting gaan krijgen.
En ik kan helaas daarna m'n enkel enzo niet meer bewegen, maar goed ik kan nu al een jaar sowieso niet lopen
en das best lastig als je graag met je honden loopt.
Jeutje! Wat heftig!quote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Strega het volgende:
[..]
M'n enkel fixeren, we zijn nu een jaar, twee operaties en drie ziekenhuisopnames verder,
maar nog niet goed. Hopelijk is dit de laatste operatie, maar geen garantie, het ijzer kan natuurlijk weer
afstoting gaan krijgen.
En ik kan helaas daarna m'n enkel enzo niet meer bewegen, maar goed ik kan nu al een jaar sowieso niet lopen
en das best lastig als je graag met je honden loopt.
Hmz, das nog best een goede tip.. ff praktisch denken nog.. Niet te snel, maar vanavond ofzo.. Dan hadden alle partners ook kunnen reageren..quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1. ok!
2. ik ook niet...![]()
3. Ik ook!!!! Maar dan op de dag zelf vooral... dat je uit de trein stapt en denkt:![]()
[..]
poeh...
maak een nep-hotmailadres aan en mail naar alle kinderen dat alles gekocht is behalve dat cadeau???
Fijn voor jullie dat er wat meer duidelijkheid is over wanneer er een operatie komt. Ik hoop ook voor jullie dat dit de laatste zal zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 17:49 schreef Strega het volgende:
Zo, plof even op de bank, want ben doodmoei.
Greys, Pagan kijkt zo ff naar de meetdata enzo.
Zou toch wel leuk zijn, zo voor het ziekenhuis aan.![]()
En pm en zo kun je best doen, wat mij betreft.
Je bent nm. gewoon een lieverd, die overal aan denkt.![]()
Oh-Oh, fijne baasjes voor Libelle?
ja! en dan een spelfout ofzo er in doen, dat niemand denkt dat jij het bent...quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hmz, das nog best een goede tip.. ff praktisch denken nog.. Niet te snel, maar vanavond ofzo.. Dan hadden alle partners ook kunnen reageren..
Denk wel aan je IP-adres he!! Ik weet niet hoever ze bij jou in de familie gaan om erachter te komen wie welk lootje heeft maar goed. Ik geloof dat Subtle of Zwabber laatst wisten hoe je dat moest omzeilen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hmz, das nog best een goede tip.. ff praktisch denken nog.. Niet te snel, maar vanavond ofzo.. Dan hadden alle partners ook kunnen reageren..
en anders wil ik het best nog vanaf mijn computer doen vanavond hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Denk wel aan je IP-adres he!! Ik weet niet hoever ze bij jou in de familie gaan om erachter te komen wie welk lootje heeft maar goed. Ik geloof dat Subtle of Zwabber laatst wisten hoe je dat moest omzeilen.
Nice! Dat was wel een goede tip, van die IP-adresen, mijn zwager en Ravage zijn wel allebei IT-erquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en anders wil ik het best nog vanaf mijn computer doen vanavond hoor!
Laat maar weten of ik het moet sturen!quote:Op maandag 30 november 2009 18:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nice! Dat was wel een goede tip, van die IP-adresen, mijn zwager en Ravage zijn wel allebei IT-er
Van mij bedoel je?quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Maes het volgende:
Een vrouw it is!
Ik vind het stiekem wel een beetje eng. Verhaal en verdriet van jezelf dat natuurlijk dan versterkt wordt.
Leuk, altijd al eens willen doen.................., met mijn buurman.quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef Qwea het volgende:
ja eej, mensen die in zoetermeer ofzo wonen of http://www.dutchwaterdreams.com/ leuk vinden...
PM me eens. ik heb 4 kaartjes.. geldig tot 31-01-2010 voor 1 ding/iets naar keuze gratis. Dus raften, waterboarden, ect....
Anders flikker ik ze weg
Pubmeet in Utrecht, Tombolafan houdt het lijstje bij en het wordt wrsch. volgend jaar.quote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef Enfermera het volgende:
Oh, is er een mini-meet?Vertelvertel!
Oei, parkeerplek in Utrecht.quote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef Pagan het volgende:
Ook hoi. 12&13 zijn allebeide OK, 13 heeft de voorkeur. Rolstoelproof met parkeerplek in de buurt zou fijn zijn.
maarre, 12 en 13 is toch nog niet van de baan?quote:Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Jammer dat het nou alweer volgend jaar wordt, dat was niet helemaal het idee van een snelle spontane meet. Alleen ik had moeten weten dat snelle spontane meets er hier gewoon niet in zitten, my mistake
Pfieeeeeeeeeeeeuw, OF de hond OF de kat heeft een heeeeel vies poepje gelaten.
Die hebben stiekem mee zitten kijken gisteravond naar dat programma denk ik
whahahaha, vorige keer ging ik ook maar met de trein daarom...quote:Op maandag 30 november 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei, parkeerplek in Utrecht.
Dat is me vorige week vrijdag nogal tegengevallen
Maar als we een datum hebben komt die plek ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |