Gewoon doen! Mochten er mensen boos worden, dan kun je op onze steun rekenendan zijn wij er om je uit te lachenquote:Op maandag 30 november 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die aan onze SS meedoen die amper tot niet in de SC komen, daar was het eigenlijk voor. Maar dat viel de vorige keer ook niet zo goed toen ik subtiel ergens aan wilde herinneren
Dus ik twijfel nog even!
Kijk, dáár heb ik niets aan!quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gewoon doen! Mochten er mensen boos worden, dan kun je op onze steun rekenendan zijn wij er om je uit te lachen
Och wat fijn! Ik ben helemaal ontroerdquote:
Zie, ik wist wel dat ik gewoon moest gaan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd Q! En als het prettiger voelt, gewoon gaan ja
quote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, ik wist wel dat ik gewoon moest gaan.
Flinke oorontsteking!
Nou goed dan dat je gegaan bent.quote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flinke oorontsteking!
Bij shirley sta ik ook bij elke scheet met Baloe. Maar ik vertrouw shirley dan ook 100% Als er niks is, stuurt ze me weer wegquote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging altijd met echt alles van mn kat heen...zo erg dat ik soms zelfs gratis mocht omdat ik zo vaak kwam...
![]()
Helemaal nadat ik met mn andere kat heenging omdat ze een traanoog had, en er zo achter kwam dat ze een tumor had in haar kaak...![]()
Elk klein dingetje zag ik als potentieel-kat-verliezend-gevaar...
Hij heeft Surolan gekregen. Heeft ie ook al eens van Shirley gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou goed dan dat je gegaan bent.
En voortaan gewoon op je eigen oordeel vertrouwen dan ipv het aan ons allemaal en MM te vragen
(Niet dat je het hier niet mag vragen, maar gewoon doen wat goed voelt!)
En nu medicijnen gehad?
Och arme goed dat je gegaan bent.quote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flinke oorontsteking!
quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Wat een nachtchatters hebben we hier zeg..![]()
En Catje!
Hier ook! wel fris... maar wel lekker!quote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Arme Baloe![]()
Hier twee hele blije naakthondjes die vandaag weer helemaal bloot ( Billy ) en in een simpel shirtje ( Chico ) een uur naar buiten konden vandaag.
Tis hier zulk mooi weer
das idd heel erg lief vind ikquote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
Elco heeft weer last van zijn huid (het is een tijd rustig geweest) en ik belde de dierenarts net even omdat ik met twee zieke kinderen thuis zit en Manlief pas om kwart voor 5 thuis is, eigenlijk in de hoop dat er rond 5 uur nog iemand aanwezig zou zijn zodat we medicijnen konden halen. Nou bood de dierenarts aan om het zelf even langs te brengen, dat vind ik toch wel keilief
enquote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Yessss, wat is er met de nachtchatters
quote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
Elco heeft weer last van zijn huid (het is een tijd rustig geweest) en ik belde de dierenarts net even omdat ik met twee zieke kinderen thuis zit en Manlief pas om kwart voor 5 thuis is, eigenlijk in de hoop dat er rond 5 uur nog iemand aanwezig zou zijn zodat we medicijnen konden halen. Nou bood de dierenarts aan om het zelf even langs te brengen, dat vind ik toch wel keilief
ja, dat heb ik ook met mijn dierenarts. Zijn gewoon geweldig; als het niks is dan zeggen ze nog; het is niks, goed dat je gekomen bent, en ga maar gewoon naar huis (als in; niet langs de balie om te betalen...)quote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij shirley sta ik ook bij elke scheet met Baloe. Maar ik vertrouw shirley dan ook 100% Als er niks is, stuurt ze me weer wegzonder te dokken.
Ik heb dat gevoel gewoon niet bij andere DA's. Ik krijg ook nooit zo'n geweldige DA als shirley weer
Nu ik het me zo bedenk vond ik shirley de aller eerste x ook een prutserquote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik denk echt dat het een soort van gevoel is. Misschien loop ik ook echt niet lang genoeg bij duursema en komt dat nog hoor!
Maar dat is echt erg netjes van hem.
oh, dat is inderdaad super!quote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu ik het me zo bedenk vond ik shirley de aller eerste x ook een prutser![]()
ja precies. En soms dan sta ik gewoon bij die balie te wachten, omdat er wel weer wat was... en dan is het echt zo van "waar wacht je op?" Nou, om te betalen. " Ja maar dat hoeft niet"quote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook met mijn dierenarts. Zijn gewoon geweldig; als het niks is dan zeggen ze nog; het is niks, goed dat je gekomen bent, en ga maar gewoon naar huis (als in; niet langs de balie om te betalen...)
![]()
![]()
![]()
Dat is met Elco met duursema ook hoor, hij komt er al vanaf het moment dat ik hem heb en hij had altijd wat!quote:Op maandag 30 november 2009 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja precies. En soms dan sta ik gewoon bij die balie te wachten, omdat er wel weer wat was... en dan is het echt zo van "waar wacht je op?" Nou, om te betalen. " Ja maar dat hoeft niet".
Kweenie. Dat zeg ik, misschien loop ik ook niet lang genoeg bij duursema. En vaak genoeg. Baloe zag shirley soms wel elke week.
Ja, dat weet ik nog heel goedquote:
Nog een nadeel: dat water is ook zo nát!quote:Op maandag 30 november 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
t was lekker in bad
een nadeel, je moet je daarna weer afdrogen
Nah, ik vind hem wel een hele toffe kerel hoor. Echt. En ik ben ook echt heel kieskeurig qua DA's. En tuurlijk doet elke DA het ook andersquote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is met Elco met duursema ook hoor, hij komt er al vanaf het moment dat ik hem heb en hij had altijd wat!
Duursema grapte wel eens dat hij nog wel een kamer voor ons vrij had boven de praktijk
quote:Op maandag 30 november 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog een nadeel: dat water is ook zo nát!
Ik zou het gewoon doen als ik jou was!quote:Op maandag 30 november 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn boek is weer zo mooi dat ik overweeg om vanavond gewoon voor de derde dag op rij in bad te gaan, maar dat zou wel erg Greys zijn he
Je hebt gelijkquote:Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
En Qwea, tis altijd wennen bij een nieuwe da hoor, je moet elkaar toch een beetje leren kennen vind ik.
Had je nou ook maar cocosbadschuim hequote:Op maandag 30 november 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik jou was!
Misschien doe ik wel weer gezellig met je mee!
Maja, jou kennende kom je er snel genoeg vaak genoeg tochquote:
Nee, dat doe ik nooitquote:Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maja, jou kennende kom je er snel genoeg vaak genoeg toch![]()
![]()
Pluk je wel es het haar uit Baloe zn oren trouwens?
Ik heb gisteren Billy nog gedaan, lekker dat ie dat vindt , malle jongen dat ie is
Oeh das lief!!quote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
Hoe oud is Baloe trouwens?quote:Op maandag 30 november 2009 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooitDat vind ik eng
Maar dat haar wat voor die gehoorgang hangt kan ik idd makkelijk wegknippen
Misschien toch maar eens gaan doen. Dan kan er ook zuurstof enzo bij en blijft het wat schoner.
Met een pincet pluk je ze zo leeg, die laten zo los, dat doet helemaal geen zeer en zo blijven ze idd veel en veel frisser, zeker bij honden met hangoren, echt ff doen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooitDat vind ik eng
Maar dat haar wat voor die gehoorgang hangt kan ik idd makkelijk wegknippen
Misschien toch maar eens gaan doen. Dan kan er ook zuurstof enzo bij en blijft het wat schoner.
Ja!quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je nou ook maar cocosbadschuim he
Evil zijn ze, héél erg evil!quote:Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Greys, door jou en Non wil ik ook al de hele tijd naar Jamin rennen voor jellybeans maar ik hou me in.
Nou, Baloe zn oor meurt ook onwijs. Maar die had geen oormijt.quote:Op maandag 30 november 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met een pincet pluk je ze zo leeg, die laten zo los, dat doet helemaal geen zeer en zo blijven ze idd veel en veel frisser, zeker bij honden met hangoren, echt ff doen.
Makkelijkste manier om dr achter te komen of je hond oormijt heeft is trouwens ff ruiken, dat meurt onwijs.
Mijnes hebben t nog nooit gehad maar ik knuffelde es een hondje met, nou ik rook het gelijk
quote:Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh en trouwens, dat niet roken gaat zo fucking goed dat ik t gewoon alweer helemaal vergeten ben, wat een verschil met de vorige keer stoppen
Alleen maes mag meequote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Maes, welke dag komt jou het beste uit voor de film?
We kunnen dagelijks om, hou je vast...
13.50 uur
14.30 uur
16.10 uur
17.00 uur
18.30 uur
19.30 uur
21.00 uur
22.00 uur
Dus dan kunnen we misschien morgen om niet te laat gaan?
Als je zorgt dat je voor de bioscoop staat weigeren ze je gezelschap vast niet hoor...quote:
Ik probeerde nog een wild plan te bedenken dat we met zijn allen kunnen, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren op een doordeweekse dag vanuit Den Helder en Zuid-Limburg en dan met de spits enzoquote:
Waar kom je niet tussen?quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef trovey het volgende:
Ik om er duidelijk niet tussen....ga weer andere dingen doen....hoesje haken
voor mijn Mi2 ter bescherming
doe dan zaterdag! 5 december, dan heeft niemand iets te doen!quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde nog een wild plan te bedenken dat we met zijn allen kunnen, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren op een doordeweekse dag vanuit Den Helder en Zuid-Limburg en dan met de spits enzo
nee, dat is goed! Dat zou ik nooit kunnen... ik zou elke dag een nieuwe zak kopen voor in mn bento en hem toch over de dag leeg eten...quote:Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel een zak maoam, daar doe ik er elke dag een paar van in mn bento![]()
En dan neem ik er 's middags elk uur 1![]()
Normaal gesproken zou ik die zak gewoon meenemen en dan was ie zo leeg![]()
Of ik zou m thuis leeg eten maar dat doe ik nu niet omdat ze zo leuk in mn bento staan![]()
Das best erg he?
Ik kan dan niet, maar gaan jullie vooral je gang!quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe dan zaterdag! 5 december, dan heeft niemand iets te doen!
Ik lees maar heel vluchtig een paar reacties overdagquote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef trovey het volgende:
Ik kom er duidelijk niet tussen....ga weer andere dingen doen....hoesje haken
voor mijn Mi2 ter bescherming
quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde nog een wild plan te bedenken dat we met zijn allen kunnen, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren op een doordeweekse dag vanuit Den Helder en Zuid-Limburg en dan met de spits enzo
quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
diequote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan dan niet, maar gaan jullie vooral je gang!
Mijn zussie komt dan bij mij haar verjaardag vieren.
Vond jij dat organisatorisch vrij gemakkelijk klinken dan?quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond jij dat organisatorisch vrij gemakkelijk klinken dan?
Anders hadden we het zo kunnen doen hoor. Maar ik geloof niet dat het zal gaan lukken
En ik ben altijd enthousiast en optimistisch, dus als IK het al niet zie zitten
Ohquote:
Da's ook sarcastisch dan hoop ik?quote:en ik zou noooooooit naar een ffsc meet gaan zonder jou!!!
quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef trovey het volgende:
, maar ik moet alzo gaan...honden uitlaten en meteen even een kopje thee meepikken bij een kennis in de buurt....als het beschermhoesje voor de MP3/MP4speler c.q.spelcomputer en nog veel meer klaar is kom ik het ding wel showen...eens zien wat er is blijven hangen van al die handwerklessen
Ik doe zelf ook niet (dan) aan sinterklaas, maar het was sarcastisch dat veel mensen op 5 december niets te doen hebben...quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh(Ik heb dat nooit zo goed door, sarcasme
![]()
)
En best veel mensen doen niet aan Sinterklaas, dus ik dacht dat je het meende
Nee, dat is niet sarcastisch!!!!!quote:Da's ook sarcastisch dan hoop ik?![]()
Want ik ben maar heul gewoon hoor, in het eggie. Plain Jane, that's me.
Of bedoelde je dat ik zo lekker lang ben dat je je dan achter me kunt verstoppen als het eng wordt?
stel je niet zo aan!quote:
Het knelpunt is dat als je op een beetje normale tijd weer thuis wilt zijn, een beetje vroeg in de nacht omdat je morgen weer moet werken, dan moet je een niet te late film hebben. En dat haal je dan alweer bijna niet omdat je na je werk met spits zit enzoquote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef MrSubtle het volgende:
We kunnen natuurlijk gewoon een tijdstip en film kiezen en roepen: wie wil komen is welkom, stuur een PMmaar hoeveel dat er zijn is inderdaad de vraag
ja, ik wil!quote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het knelpunt is dat als je op een beetje normale tijd weer thuis wilt zijn, een beetje vroeg in de nacht omdat je morgen weer moet werken, dan moet je een niet te late film hebben. En dat haal je dan alweer bijna niet omdat je na je werk met spits zit enzo![]()
Maar als we ipv die Ierse Pub mini-spontane-meet in Rotterdam nou eens een Utrecht-oid-pubmeet doen?
Op zaterdag 12 december? Ik noem maar iets wilds?
Roep eens mensen, of daar animo voor is? Geen eten (dat regelt ieder voor zich maar, of daar ter plaatse), niet te moeilijk maken, geen reserveringen, gewoon de vraag 'Kan en wil je zaterdag eind van de middag/begin avond met een groepje van hier ergens iets drinken in Utrecht'.
joh, straks kan er 120 man wel!!!quote:
Zondag 13 december?quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
joh, straks kan er 120 man wel!!!
www.doodle.comquote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zondag 13 december?
Als iedereen nou even de mogelijkheden roept op 12 én 13 december?
Dan kan ik wel!quote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zondag 13 december?
Als iedereen nou even de mogelijkheden roept op 12 én 13 december?
quote:
quote:--------------------------------------------------------------------------------
type Exception report
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception
org.hibernate.TransactionException: Transaction not successfully started
org.hibernate.transaction.JDBCTransaction.rollback(JDBCTransaction.java:183)
biz.doodle.database.web.HibernateFilter.doFilter(HibernateFilter.java:50)
biz.doodle.security.BruteForceAttackDetectorFilter.doFilter(BruteForceAttackDetectorFilter.java:64)
biz.doodle.database.web.ExamplePollsFilter.doFilter(ExamplePollsFilter.java:145)
biz.doodle.util.UriFilter.doFilter(UriFilter.java:109)
note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/6.0.20 logs.
Ik dacht, we peilen eerst even hier.quote:
JAWEL!quote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht, we peilen eerst even hier.
Mocht er geen animo zijn hoeven we ook niets op te zetten
Maar dit gaat al lekker, Tombola kan niet op de 12e en Subtle niet op de 13e.
Dan ga ik dus geen datum kiezen he?
Aangezien jij niks te doen hebt kom je vast hierheen met je gezicht helemaal zwart en in maillot met zo'n idiote pet op. Mag je met pepernoten gooienquote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
Je hebt ooit eerder aangegeven dat je dat juist helemáál niet vermakelijk vond als je niet naar die meet ging en 'men had het hier alleen nog maar over die meet'. Vandaar dat ik dat dacht.quote:Op maandag 30 november 2009 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kom je dr nou bij dat ik duim dat het niet gaat lukken?
Ik vind t keileuk als dr mensen gaan meeten, maar dat gedoe dr omheen is altijd heel erg vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |