1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:
http://www.detelefoongids.nl/displaysearchmap.ds?activeSort=geo_filt%7casc&what=bioscoop&where=Utrecht&stageName=Composite+search&display=map&listingType=YELLOW&local=false&brandSearch=false&nationalSearch=false®ionSearch=falsequote:Op maandag 30 november 2009 10:18 schreef MrSubtle het volgende:
Kut... dan wil ik ook naar de bios!
Is er geen leuke bios in de buurt van station Utrecht, gaan we met z'n allen
quote:
en jullie denken dat dat per ongeluk was...quote:Op maandag 30 november 2009 10:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Zie je dat mijn observatie helemaal niet vreemd was?
Natuurlijk lieverdquote:Op maandag 30 november 2009 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
en jullie denken dat dat per ongeluk was...![]()
(hoewel ik achteraf beter eerst in het feedback had kunnen posten dat ik t fout ging doen...)
tuurlijk meid, tuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
en jullie denken dat dat per ongeluk was...![]()
(hoewel ik achteraf beter eerst in het feedback had kunnen posten dat ik t fout ging doen...)
Ik zag 'm nog net staan.... probeer het nog 'ns als het nummer wel aangepast is, dan klopt je quote welquote:
ja, sorry, nu heb je gelijk, dat was dom...quote:Op maandag 30 november 2009 10:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zag 'm nog net staan.... probeer het nog 'ns als het nummer wel aangepast is, dan klopt je quote wel
Ik geloof je nietquote:Op maandag 30 november 2009 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, sorry, nu heb je gelijk, dat was dom...![]()
Maar de titel was echt serieus een (te dom opgezet) grapje...
oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeh!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 10:23 schreef MrSubtle het volgende:
Ik krijg zojuist de volgende SMS van Cat22:
"Woeoeoe! Gisteravond BIJNA in Natte Doos avontuur beland!"
ha, dan maar niet...quote:
Ja, we wachten op Greys, die zou het regelen meen ikquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, we wachten op Greys, die zou het regelen meen ik
ibood-zwaailichten!!!quote:Op maandag 30 november 2009 10:33 schreef MrSubtle het volgende:
Heb de post van Cat maar wat beter laten opvallen
Ik kom hier speciaal stiekem inloggen vanaf het werk om dezelfde mededeling te doenquote:Op maandag 30 november 2009 10:23 schreef MrSubtle het volgende:
Ik krijg zojuist de volgende SMS van Cat22:
[ afbeelding ] "Woeoeoe! Gisteravond BIJNA in Natte Doos avontuur beland!" [ afbeelding ]
Teaser!!? GRMBL!!!!!!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom hier speciaal stiekem inloggen vanaf het werk om dezelfde mededeling te doen
"Deze teaser mag op FOK!"
Ik heb geen idee hoe oormijt er uit ziet eigenlijk!quote:Op maandag 30 november 2009 10:37 schreef Qwea het volgende:
zeg, kan ik ook zelf zien of Baloe oormijt oid heeft?
Hij flappert best vaak IMHO met zn oren. En zondag, of zaterdag. Even denken. Nee Zaterdag volgens mij, heb ik hem er octoclean in gepleurd. Maar hij flappert nog
*oor open trekt*quote:Op maandag 30 november 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
Q. moet je even in zijn oor kijken als je zwarte stipjes ziet ff naar de DA.
Hoi trouwens
Ben nog steeds kneus.....
Morgen fysio tintelingen in de arm worden erger
hoi!quote:Op maandag 30 november 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
Q. moet je even in zijn oor kijken als je zwarte stipjes ziet ff naar de DA.
Hoi trouwens
Ben nog steeds kneus.....
Morgen fysio tintelingen in de arm worden erger
en? en? en?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En dat goedje heeft niet geholpen ? Dan zou ik een bezoekje brengen aan de DAquote:Op maandag 30 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
zn rechteroor is heel vies. Zn linker is vrijwel schoon.
Er zit allemaal haar voor, dus ik kan niet zien of het zwarte stipjes zijn. Ik zie wel rete veel oorsmeer in dat ene oor.
echt belachelijk inderdaad...quote:Op maandag 30 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
En agenten zijn stom![]()
eCHT WAAR: staat in rapport dat betrokkene 1 (moi) niet op tijd kon stoppen voor betrokkene 2 (achterligger). Kunnen we daar weer achteraan alsof ik niets beters te doen heb
quote:Op maandag 30 november 2009 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en? en? en?
zoiets?*telefoon pakt en DA gaat bellen.*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
neuh niet geholpen, hij flappert nog steeds. En zondag best veul. maar als ik er nu aanzit ook.quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
En dat goedje heeft niet geholpen ? Dan zou ik een bezoekje brengen aan de DA
quote:
Als ze terug is in het land, neem ik aanquote:Op maandag 30 november 2009 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Teaser!!? GRMBL!!!!!!!!!
Wanneer komt het verhaal dan????
1 en 2 sowiesoquote:Wat ziet u
Uw huisdier kan met zijn hoofd schudden
Veelal ziet u veel donkerbruine smeer in de gehoorgang
Het dier krabt veel aan zijn oren
Er kunnen wonden aan de oorschelpen ontstaan
Dit meen je niet lieve Nies, stelletje achterlijkequote:Op maandag 30 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
eCHT WAAR: staat in rapport dat betrokkene 1 (moi) niet op tijd kon stoppen voor betrokkene 2 (achterligger). Kunnen we daar weer achteraan alsof ik niets beters te doen heb
Ik heb er dus otoclean ofzo in gedaan. Heb ik bij shirley vandaan gehaald.quote:Op maandag 30 november 2009 10:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit meen je niet lieve Nies, stelletje achterlijke![]()
![]()
Goed dat je naar de fysio gaat![]()
Q, Bob heeft geen oormijt maar altijd een jeukoor. Veel haar en oorsmeer. Ik doe er altijd een goedje in dat ik bij de dierenwinkel koop en dan kan ik het schoonmaken. De trimster ontdoet Bob d'r oor altijd van het haar.
als ie nooit flappert zou ik wel even gaan als ik jou was... zekere voor onzekere etc...quote:Op maandag 30 november 2009 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er dus otoclean ofzo in gedaan. Heb ik bij shirley vandaan gehaald.
Baloe flappert eigk nooit. Nu kan ik dus of nog een x dat spul erin doen, of ff naar de DA gaan.
quote:Op maandag 30 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
joah he!quote:Op maandag 30 november 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ie nooit flappert zou ik wel even gaan als ik jou was... zekere voor onzekere etc...
Als jullie hierheen komen?quote:Op maandag 30 november 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Maar we gaan met zijn allen naar de bios morgen begrijp ik?
Ik weet al meerquote:Op maandag 30 november 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze terug is in het land, neem ik aan
Ah eindelijk, ben je er... we waren het wachten op je omdat jij de organisator bent natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Maar we gaan met zijn allen naar de bios morgen begrijp ik?
Dat spul kan geen kwaad. Dat heb ik toen van shirley mee gekregenquote:Op maandag 30 november 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
Q, ik zou eerst even de DA bellen of het kwaad kan als je nog een keertje dat spul er in mikt.
En als het dan overmorgen nog niet over is, dan pas naar de DA gaan.
Maar je moet het zelf weten natuurlijk
Ik wil ook meer wetenquote:
Gewoon nog eens er in kwakken dan, zou ik doenquote:Op maandag 30 november 2009 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat spul kan geen kwaad. Dat heb ik toen van shirley mee gekregenDat moet je 1-2x per week doen om de oren lekker schoon te houden
Nee. Alleen om de oren vrij te maken van oorsmeer. Als het echt mijt is helpt dat spul niet.quote:Op maandag 30 november 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon nog eens er in kwakken dan, zou ik doen
En dan morgen of overmorgen kijken of het beter gaat.
EDIT: maar is het alleen om de oren schoon te houden dat spul, of ook om oormijt te voorkomen/behandelen?
Bij mijt zie je donkerbruinige spikkeltjes/prut.quote:Op maandag 30 november 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Alleen om de oren vrij te maken van oorsmeer. Als het echt mijt is helpt dat spul niet.
Maar ik weet dus niet of het echt mijt is
Ik weet er een, ik weet er een!!!quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste Flora & Fauna Slowchat Secret Santa pakjes druppelen binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!
De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske
- Ingetje79
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief
- MissBliss
D is helaas geen shirley.quote:Op maandag 30 november 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mijt zie je donkerbruinige spikkeltjes/prut.
Wat zie je?
En anders als het een makkie voor je is, dan gewoon even langslopen straks idd, dan geven ze je zo'n tubetje mee tegen mijt (dat gaat vaak net zoals voor vlooien, met een tubetje in de nek, tegenwoordig!).
Heh bah, dat is ook wel erg veel tegenslag tegelijk!quote:Op maandag 30 november 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
llo
ben gister ingestort emotioneel gezien dan
ging terug richting Utrecht, onderweg blijkt een wisselstoring op te treden, moeten met bus van eindhoven naar denbosch. een drukte, mensen geloof dat t er rond de 1500 waren, richting bussen, waar een run op was, zo ontzettend druk, veel herrie. 1.5 uur staan wachten. toen besloten om maar terug te gaan richting Heerlen. Mee beginnen de treinen weer te rijden richting denbosch, waardoor iedereen om me heen begon te rennen om in die treinen te komen, t geluid begon enorm aan te zwellen in mn hoofd. kon alleen nog janken
vervolgens kwam eindelijk de trein terug richting Heerlen, zitten we daarin, is er een fietser in Weert onder de stoptrein gekomen, deden we er 3 kwartier over van eindhoven naar weert, gaat vervolgens t licht ook nog uit
k kwam om 23.30uur aan in Heerlen. was daar om 18.53 weggegaan.
voel me nu zo klote![]()
![]()
en hoe issie hier?
nee dat is volgende weekquote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heh bah, dat is ook wel erg veel tegenslag tegelijk!
Gaat het nu wel weer een beetje???
Hier gaat het prima (had je gisteren dat ene nog????)
Oh, dat is wel heftig, dat je er nu nog zoveel last van hebt!quote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat is volgende week
hoe is t nu, overal spierpijn van t verkramd zijn. hoofdpijn, onrustig, dikke ogen.
k ga dan ook niet eerder dan morgen weer richting Utrecht
misschien zometeen maar eens proberen te ontspannen in bad, kijken of dat helpt
dat maakt niets uit, als je niet tegen druktes kunt en je kunt je er niet op voorbereiden. dan gaat t mis, en is je gevoel totaal uit evenwicht. dat gevoel kun je niet met rationeel denken omzetten. dat gaat gewoon niet.quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
Voel je je nu daar nog klote om dan Yns?
En echt niet om het te bagatelliseren, maar helpt het dan als je vandaag, nu het voorbij is, op een rijtje te zetten:
- wat is er nou helemaal gebeurd
- dit gebeurt op zich best vaker, treinstoringen
- het is lastig, maar niet onoverkomelijk
- er zijn ergere dingen
- wat ben je kwijt geraakt, behalve wat tijd?
- voor de fietser die onder de trein kwam is het stukken erger dan voor de treinreizigers dat het licht even uit viel
enz. enz.
Helpt dat niet, als je je dat voor probeert te houden?
Ik bedoel NU, achterafquote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat maakt niets uit, als je niet tegen druktes kunt en je kunt je er niet op voorbereiden. dan gaat t mis, en is je gevoel totaal uit evenwicht. dat gevoel kun je niet met rationeel denken omzetten. dat gaat gewoon niet.
Ik kan natuurlijk helemaal niet oordelen hoe je je voelt, en ik wil je ook niet aanvallen ofzo, maar is het niet zo dat je, hoewel je je gevoel niet zomaar om kan zetten, je gevoel wel in betere banen kan leiden door bij dat soort zaken stil te staan?quote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat maakt niets uit, als je niet tegen druktes kunt en je kunt je er niet op voorbereiden. dan gaat t mis, en is je gevoel totaal uit evenwicht. dat gevoel kun je niet met rationeel denken omzetten. dat gaat gewoon niet.
tis waarschijnlijk een paniekaanval geweest en idd praten helpt, maar dan moet er wel iemand thuis zijn. en aangezien mn ouders nu werken zijn, gaat dat even lastigquote:Op maandag 30 november 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel NU, achteraf
Omdat je er nu nog last van hebt, kan je het dan achteraf niet 'beter' praten?
Dat het op het moment zelf niet helpt kan ik me iets bij voorstellen.
ah, okee, dat is een lastige bijkomstigheid... Gelukkig heb je ons!quote:Op maandag 30 november 2009 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis waarschijnlijk een paniekaanval geweest en idd praten helpt, maar dan moet er wel iemand thuis zijn. en aangezien mn ouders nu werken zijn, gaat dat even lastig
Probeer het je dan in je eigen hoofd te 'bespreken' met jezelf.quote:Op maandag 30 november 2009 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis waarschijnlijk een paniekaanval geweest en idd praten helpt, maar dan moet er wel iemand thuis zijn. en aangezien mn ouders nu werken zijn, gaat dat even lastig
dit is allemaal nog nawerking van de overspannenheid die na t ongeluk eruit gekomen is, een van de redenen van medicatie ookquote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
En hoe is dit nou uiteindelijk allemaal zo gekomen Yns, als ik vragen mag?
Tot wanneer had je hier helemaal geen last van, of altijd al?
Gelukkig!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar goed, t gaat al een stuk beter
Ik denk niet dat dat gewaardeerd wordt...quote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef Morretje het volgende:
Tombola, gewoon een weekje 'lenen'..![]()
Misschien gewoon heel uitgebreid hier nog een keer beschrijven??? Kan je later weer wissen, maar dan is het er weer uit ofzo? Alleen als je zelf denkt dat het gaat helpen he, maar ook omdat ze zegt dat praten wel helpt maar er nu even niemand is...quote:Yns, ik zou denk ik proberen inderdaad te 'ontleden' wat er nou gebeurde, en hoe het komt dat het ging zoals het ging. En misschien is het inderdaad puur terug te voeren op je overspannenheid, is ook niet zo gek, maar voor hetzelfde geldt dat het een paniekaanval was, en dan kun je er misschien wat meer mee..
dat dus!quote:Op maandag 30 november 2009 13:07 schreef Qwea het volgende:
Ik ben er flauw van ook. Ik ga nu heen me hem.
Beter 1x teveel dan te weinig
Mijn baby wordt vast en zeker niet lief en schattig!quote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gewaardeerd wordt...
ik wil jou wel eens horen als je baby er is! Kijken of ik die een week mag lenen!![]()
![]()
[..]
Ik ging altijd met echt alles van mn kat heen...quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd Q! En als het prettiger voelt, gewoon gaan ja
nee hoor. niet als je het vanavond doet (ik zou het eerst in capslock hier zetten, kunnen ze nog even snel een foto maken...quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
Staat het opdringerig als ik alle mensen die nog geen SS pakje hebben en die het wel hebben maar nog niet een foto van gepost hebben een PM stuur vanavond?
Ja zeker?
whahahahahahahahaha, ik vind altijd alle baby's lief en schattig!quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mijn baby wordt vast en zeker niet lief en schattig!![]()
Ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whahahahahahahahaha, ik vind altijd alle baby's lief en schattig!
quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mijn baby wordt vast en zeker niet lief en schattig!![]()
quote:Hartelijk dank voor uw berichtje.
Deel twee van de video is op dit moment nog niet beschikbaar.
De filmpjes worden gemaakt door vrijwilligers, die meestal ook nog een fulltime baan hebben.
Wanneer het nieuwe filmpje komt kan ik u helaas niet vertellen, maar hou onze website in de gaten!
Vriendelijke groeten,
Sjaan Adriaanse.
Gewoon doenquote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
Staat het opdringerig als ik alle mensen die nog geen SS pakje hebben en die het wel hebben maar nog niet een foto van gepost hebben een PM stuur vanavond?
Ja zeker?
Nou ik wel ook wel graag foto's maar ik zou alleen de mensen doen die al een pakje hebben...quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
Ja zeker?
Er zijn misschien ook mensen die het pakje al hebben maar nog niet hier hebben gemeld?quote:Op maandag 30 november 2009 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik wel ook wel graag foto's maar ik zou alleen de mensen doen die al een pakje hebben...
Waar.quote:Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er zijn misschien ook mensen die het pakje al hebben maar nog niet hier hebben gemeld?
Er zijn ook mensen die aan onze SS meedoen die amper tot niet in de SC komen, daar was het eigenlijk voor. Maar dat viel de vorige keer ook niet zo goed toen ik subtiel ergens aan wilde herinnerenquote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor. niet als je het vanavond doet (ik zou het eerst in capslock hier zetten, kunnen ze nog even snel een foto maken...)
Eet smakelijk!quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Helleu, niks bijgelezen, druk met einde maand hier, nog iets wat ik moet weten?
Tis ff bentotijd
Gewoon doen! Mochten er mensen boos worden, dan kun je op onze steun rekenendan zijn wij er om je uit te lachenquote:Op maandag 30 november 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die aan onze SS meedoen die amper tot niet in de SC komen, daar was het eigenlijk voor. Maar dat viel de vorige keer ook niet zo goed toen ik subtiel ergens aan wilde herinneren
Dus ik twijfel nog even!
Kijk, dáár heb ik niets aan!quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gewoon doen! Mochten er mensen boos worden, dan kun je op onze steun rekenendan zijn wij er om je uit te lachen
Och wat fijn! Ik ben helemaal ontroerdquote:
Zie, ik wist wel dat ik gewoon moest gaan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd Q! En als het prettiger voelt, gewoon gaan ja
quote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, ik wist wel dat ik gewoon moest gaan.
Flinke oorontsteking!
Nou goed dan dat je gegaan bent.quote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flinke oorontsteking!
Bij shirley sta ik ook bij elke scheet met Baloe. Maar ik vertrouw shirley dan ook 100% Als er niks is, stuurt ze me weer wegquote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging altijd met echt alles van mn kat heen...zo erg dat ik soms zelfs gratis mocht omdat ik zo vaak kwam...
![]()
Helemaal nadat ik met mn andere kat heenging omdat ze een traanoog had, en er zo achter kwam dat ze een tumor had in haar kaak...![]()
Elk klein dingetje zag ik als potentieel-kat-verliezend-gevaar...
Hij heeft Surolan gekregen. Heeft ie ook al eens van Shirley gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou goed dan dat je gegaan bent.
En voortaan gewoon op je eigen oordeel vertrouwen dan ipv het aan ons allemaal en MM te vragen
(Niet dat je het hier niet mag vragen, maar gewoon doen wat goed voelt!)
En nu medicijnen gehad?
Och arme goed dat je gegaan bent.quote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flinke oorontsteking!
quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Wat een nachtchatters hebben we hier zeg..![]()
En Catje!
Hier ook! wel fris... maar wel lekker!quote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Arme Baloe![]()
Hier twee hele blije naakthondjes die vandaag weer helemaal bloot ( Billy ) en in een simpel shirtje ( Chico ) een uur naar buiten konden vandaag.
Tis hier zulk mooi weer
das idd heel erg lief vind ikquote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
Elco heeft weer last van zijn huid (het is een tijd rustig geweest) en ik belde de dierenarts net even omdat ik met twee zieke kinderen thuis zit en Manlief pas om kwart voor 5 thuis is, eigenlijk in de hoop dat er rond 5 uur nog iemand aanwezig zou zijn zodat we medicijnen konden halen. Nou bood de dierenarts aan om het zelf even langs te brengen, dat vind ik toch wel keilief
enquote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Yessss, wat is er met de nachtchatters
quote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
Elco heeft weer last van zijn huid (het is een tijd rustig geweest) en ik belde de dierenarts net even omdat ik met twee zieke kinderen thuis zit en Manlief pas om kwart voor 5 thuis is, eigenlijk in de hoop dat er rond 5 uur nog iemand aanwezig zou zijn zodat we medicijnen konden halen. Nou bood de dierenarts aan om het zelf even langs te brengen, dat vind ik toch wel keilief
ja, dat heb ik ook met mijn dierenarts. Zijn gewoon geweldig; als het niks is dan zeggen ze nog; het is niks, goed dat je gekomen bent, en ga maar gewoon naar huis (als in; niet langs de balie om te betalen...)quote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij shirley sta ik ook bij elke scheet met Baloe. Maar ik vertrouw shirley dan ook 100% Als er niks is, stuurt ze me weer wegzonder te dokken.
Ik heb dat gevoel gewoon niet bij andere DA's. Ik krijg ook nooit zo'n geweldige DA als shirley weer
Nu ik het me zo bedenk vond ik shirley de aller eerste x ook een prutserquote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik denk echt dat het een soort van gevoel is. Misschien loop ik ook echt niet lang genoeg bij duursema en komt dat nog hoor!
Maar dat is echt erg netjes van hem.
oh, dat is inderdaad super!quote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu ik het me zo bedenk vond ik shirley de aller eerste x ook een prutser![]()
ja precies. En soms dan sta ik gewoon bij die balie te wachten, omdat er wel weer wat was... en dan is het echt zo van "waar wacht je op?" Nou, om te betalen. " Ja maar dat hoeft niet"quote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook met mijn dierenarts. Zijn gewoon geweldig; als het niks is dan zeggen ze nog; het is niks, goed dat je gekomen bent, en ga maar gewoon naar huis (als in; niet langs de balie om te betalen...)
![]()
![]()
![]()
Dat is met Elco met duursema ook hoor, hij komt er al vanaf het moment dat ik hem heb en hij had altijd wat!quote:Op maandag 30 november 2009 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja precies. En soms dan sta ik gewoon bij die balie te wachten, omdat er wel weer wat was... en dan is het echt zo van "waar wacht je op?" Nou, om te betalen. " Ja maar dat hoeft niet".
Kweenie. Dat zeg ik, misschien loop ik ook niet lang genoeg bij duursema. En vaak genoeg. Baloe zag shirley soms wel elke week.
Ja, dat weet ik nog heel goedquote:
Nog een nadeel: dat water is ook zo nát!quote:Op maandag 30 november 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
t was lekker in bad
een nadeel, je moet je daarna weer afdrogen
Nah, ik vind hem wel een hele toffe kerel hoor. Echt. En ik ben ook echt heel kieskeurig qua DA's. En tuurlijk doet elke DA het ook andersquote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is met Elco met duursema ook hoor, hij komt er al vanaf het moment dat ik hem heb en hij had altijd wat!
Duursema grapte wel eens dat hij nog wel een kamer voor ons vrij had boven de praktijk
quote:Op maandag 30 november 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog een nadeel: dat water is ook zo nát!
Ik zou het gewoon doen als ik jou was!quote:Op maandag 30 november 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn boek is weer zo mooi dat ik overweeg om vanavond gewoon voor de derde dag op rij in bad te gaan, maar dat zou wel erg Greys zijn he
Je hebt gelijkquote:Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
En Qwea, tis altijd wennen bij een nieuwe da hoor, je moet elkaar toch een beetje leren kennen vind ik.
Had je nou ook maar cocosbadschuim hequote:Op maandag 30 november 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik jou was!
Misschien doe ik wel weer gezellig met je mee!
Maja, jou kennende kom je er snel genoeg vaak genoeg tochquote:
Nee, dat doe ik nooitquote:Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maja, jou kennende kom je er snel genoeg vaak genoeg toch![]()
![]()
Pluk je wel es het haar uit Baloe zn oren trouwens?
Ik heb gisteren Billy nog gedaan, lekker dat ie dat vindt , malle jongen dat ie is
Oeh das lief!!quote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
Hoe oud is Baloe trouwens?quote:Op maandag 30 november 2009 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooitDat vind ik eng
Maar dat haar wat voor die gehoorgang hangt kan ik idd makkelijk wegknippen
Misschien toch maar eens gaan doen. Dan kan er ook zuurstof enzo bij en blijft het wat schoner.
Met een pincet pluk je ze zo leeg, die laten zo los, dat doet helemaal geen zeer en zo blijven ze idd veel en veel frisser, zeker bij honden met hangoren, echt ff doen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooitDat vind ik eng
Maar dat haar wat voor die gehoorgang hangt kan ik idd makkelijk wegknippen
Misschien toch maar eens gaan doen. Dan kan er ook zuurstof enzo bij en blijft het wat schoner.
Ja!quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je nou ook maar cocosbadschuim he
Evil zijn ze, héél erg evil!quote:Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Greys, door jou en Non wil ik ook al de hele tijd naar Jamin rennen voor jellybeans maar ik hou me in.
Nou, Baloe zn oor meurt ook onwijs. Maar die had geen oormijt.quote:Op maandag 30 november 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met een pincet pluk je ze zo leeg, die laten zo los, dat doet helemaal geen zeer en zo blijven ze idd veel en veel frisser, zeker bij honden met hangoren, echt ff doen.
Makkelijkste manier om dr achter te komen of je hond oormijt heeft is trouwens ff ruiken, dat meurt onwijs.
Mijnes hebben t nog nooit gehad maar ik knuffelde es een hondje met, nou ik rook het gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |