Dat spul kan geen kwaad. Dat heb ik toen van shirley mee gekregenquote:Op maandag 30 november 2009 11:02 schreef Greys het volgende:
Q, ik zou eerst even de DA bellen of het kwaad kan als je nog een keertje dat spul er in mikt.
En als het dan overmorgen nog niet over is, dan pas naar de DA gaan.
Maar je moet het zelf weten natuurlijk
Ik wil ook meer wetenquote:
Gewoon nog eens er in kwakken dan, zou ik doenquote:Op maandag 30 november 2009 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat spul kan geen kwaad. Dat heb ik toen van shirley mee gekregenDat moet je 1-2x per week doen om de oren lekker schoon te houden
Nee. Alleen om de oren vrij te maken van oorsmeer. Als het echt mijt is helpt dat spul niet.quote:Op maandag 30 november 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon nog eens er in kwakken dan, zou ik doen
En dan morgen of overmorgen kijken of het beter gaat.
EDIT: maar is het alleen om de oren schoon te houden dat spul, of ook om oormijt te voorkomen/behandelen?
Bij mijt zie je donkerbruinige spikkeltjes/prut.quote:Op maandag 30 november 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Alleen om de oren vrij te maken van oorsmeer. Als het echt mijt is helpt dat spul niet.
Maar ik weet dus niet of het echt mijt is
Ik weet er een, ik weet er een!!!quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste Flora & Fauna Slowchat Secret Santa pakjes druppelen binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!
De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske
- Ingetje79
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief
- MissBliss
D is helaas geen shirley.quote:Op maandag 30 november 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mijt zie je donkerbruinige spikkeltjes/prut.
Wat zie je?
En anders als het een makkie voor je is, dan gewoon even langslopen straks idd, dan geven ze je zo'n tubetje mee tegen mijt (dat gaat vaak net zoals voor vlooien, met een tubetje in de nek, tegenwoordig!).
Heh bah, dat is ook wel erg veel tegenslag tegelijk!quote:Op maandag 30 november 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
llo
ben gister ingestort emotioneel gezien dan
ging terug richting Utrecht, onderweg blijkt een wisselstoring op te treden, moeten met bus van eindhoven naar denbosch. een drukte, mensen geloof dat t er rond de 1500 waren, richting bussen, waar een run op was, zo ontzettend druk, veel herrie. 1.5 uur staan wachten. toen besloten om maar terug te gaan richting Heerlen. Mee beginnen de treinen weer te rijden richting denbosch, waardoor iedereen om me heen begon te rennen om in die treinen te komen, t geluid begon enorm aan te zwellen in mn hoofd. kon alleen nog janken
vervolgens kwam eindelijk de trein terug richting Heerlen, zitten we daarin, is er een fietser in Weert onder de stoptrein gekomen, deden we er 3 kwartier over van eindhoven naar weert, gaat vervolgens t licht ook nog uit
k kwam om 23.30uur aan in Heerlen. was daar om 18.53 weggegaan.
voel me nu zo klote![]()
![]()
en hoe issie hier?
nee dat is volgende weekquote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heh bah, dat is ook wel erg veel tegenslag tegelijk!
Gaat het nu wel weer een beetje???
Hier gaat het prima (had je gisteren dat ene nog????)
Oh, dat is wel heftig, dat je er nu nog zoveel last van hebt!quote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat is volgende week
hoe is t nu, overal spierpijn van t verkramd zijn. hoofdpijn, onrustig, dikke ogen.
k ga dan ook niet eerder dan morgen weer richting Utrecht
misschien zometeen maar eens proberen te ontspannen in bad, kijken of dat helpt
dat maakt niets uit, als je niet tegen druktes kunt en je kunt je er niet op voorbereiden. dan gaat t mis, en is je gevoel totaal uit evenwicht. dat gevoel kun je niet met rationeel denken omzetten. dat gaat gewoon niet.quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
Voel je je nu daar nog klote om dan Yns?
En echt niet om het te bagatelliseren, maar helpt het dan als je vandaag, nu het voorbij is, op een rijtje te zetten:
- wat is er nou helemaal gebeurd
- dit gebeurt op zich best vaker, treinstoringen
- het is lastig, maar niet onoverkomelijk
- er zijn ergere dingen
- wat ben je kwijt geraakt, behalve wat tijd?
- voor de fietser die onder de trein kwam is het stukken erger dan voor de treinreizigers dat het licht even uit viel
enz. enz.
Helpt dat niet, als je je dat voor probeert te houden?
Ik bedoel NU, achterafquote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat maakt niets uit, als je niet tegen druktes kunt en je kunt je er niet op voorbereiden. dan gaat t mis, en is je gevoel totaal uit evenwicht. dat gevoel kun je niet met rationeel denken omzetten. dat gaat gewoon niet.
Ik kan natuurlijk helemaal niet oordelen hoe je je voelt, en ik wil je ook niet aanvallen ofzo, maar is het niet zo dat je, hoewel je je gevoel niet zomaar om kan zetten, je gevoel wel in betere banen kan leiden door bij dat soort zaken stil te staan?quote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat maakt niets uit, als je niet tegen druktes kunt en je kunt je er niet op voorbereiden. dan gaat t mis, en is je gevoel totaal uit evenwicht. dat gevoel kun je niet met rationeel denken omzetten. dat gaat gewoon niet.
tis waarschijnlijk een paniekaanval geweest en idd praten helpt, maar dan moet er wel iemand thuis zijn. en aangezien mn ouders nu werken zijn, gaat dat even lastigquote:Op maandag 30 november 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel NU, achteraf
Omdat je er nu nog last van hebt, kan je het dan achteraf niet 'beter' praten?
Dat het op het moment zelf niet helpt kan ik me iets bij voorstellen.
ah, okee, dat is een lastige bijkomstigheid... Gelukkig heb je ons!quote:Op maandag 30 november 2009 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis waarschijnlijk een paniekaanval geweest en idd praten helpt, maar dan moet er wel iemand thuis zijn. en aangezien mn ouders nu werken zijn, gaat dat even lastig
Probeer het je dan in je eigen hoofd te 'bespreken' met jezelf.quote:Op maandag 30 november 2009 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis waarschijnlijk een paniekaanval geweest en idd praten helpt, maar dan moet er wel iemand thuis zijn. en aangezien mn ouders nu werken zijn, gaat dat even lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |