dit is allemaal nog nawerking van de overspannenheid die na t ongeluk eruit gekomen is, een van de redenen van medicatie ookquote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
En hoe is dit nou uiteindelijk allemaal zo gekomen Yns, als ik vragen mag?
Tot wanneer had je hier helemaal geen last van, of altijd al?
Gelukkig!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar goed, t gaat al een stuk beter
Ik denk niet dat dat gewaardeerd wordt...quote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef Morretje het volgende:
Tombola, gewoon een weekje 'lenen'..![]()
Misschien gewoon heel uitgebreid hier nog een keer beschrijven??? Kan je later weer wissen, maar dan is het er weer uit ofzo? Alleen als je zelf denkt dat het gaat helpen he, maar ook omdat ze zegt dat praten wel helpt maar er nu even niemand is...quote:Yns, ik zou denk ik proberen inderdaad te 'ontleden' wat er nou gebeurde, en hoe het komt dat het ging zoals het ging. En misschien is het inderdaad puur terug te voeren op je overspannenheid, is ook niet zo gek, maar voor hetzelfde geldt dat het een paniekaanval was, en dan kun je er misschien wat meer mee..
dat dus!quote:Op maandag 30 november 2009 13:07 schreef Qwea het volgende:
Ik ben er flauw van ook. Ik ga nu heen me hem.
Beter 1x teveel dan te weinig
Mijn baby wordt vast en zeker niet lief en schattig!quote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gewaardeerd wordt...
ik wil jou wel eens horen als je baby er is! Kijken of ik die een week mag lenen!![]()
![]()
[..]
Ik ging altijd met echt alles van mn kat heen...quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd Q! En als het prettiger voelt, gewoon gaan ja
nee hoor. niet als je het vanavond doet (ik zou het eerst in capslock hier zetten, kunnen ze nog even snel een foto maken...quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
Staat het opdringerig als ik alle mensen die nog geen SS pakje hebben en die het wel hebben maar nog niet een foto van gepost hebben een PM stuur vanavond?
Ja zeker?
whahahahahahahahaha, ik vind altijd alle baby's lief en schattig!quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mijn baby wordt vast en zeker niet lief en schattig!![]()
Ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whahahahahahahahaha, ik vind altijd alle baby's lief en schattig!
quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mijn baby wordt vast en zeker niet lief en schattig!![]()
quote:Hartelijk dank voor uw berichtje.
Deel twee van de video is op dit moment nog niet beschikbaar.
De filmpjes worden gemaakt door vrijwilligers, die meestal ook nog een fulltime baan hebben.
Wanneer het nieuwe filmpje komt kan ik u helaas niet vertellen, maar hou onze website in de gaten!
Vriendelijke groeten,
Sjaan Adriaanse.
Gewoon doenquote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
Staat het opdringerig als ik alle mensen die nog geen SS pakje hebben en die het wel hebben maar nog niet een foto van gepost hebben een PM stuur vanavond?
Ja zeker?
Nou ik wel ook wel graag foto's maar ik zou alleen de mensen doen die al een pakje hebben...quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef Greys het volgende:
Ja zeker?
Er zijn misschien ook mensen die het pakje al hebben maar nog niet hier hebben gemeld?quote:Op maandag 30 november 2009 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik wel ook wel graag foto's maar ik zou alleen de mensen doen die al een pakje hebben...
Waar.quote:Op maandag 30 november 2009 13:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er zijn misschien ook mensen die het pakje al hebben maar nog niet hier hebben gemeld?
Er zijn ook mensen die aan onze SS meedoen die amper tot niet in de SC komen, daar was het eigenlijk voor. Maar dat viel de vorige keer ook niet zo goed toen ik subtiel ergens aan wilde herinnerenquote:Op maandag 30 november 2009 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor. niet als je het vanavond doet (ik zou het eerst in capslock hier zetten, kunnen ze nog even snel een foto maken...)
Eet smakelijk!quote:Op maandag 30 november 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Helleu, niks bijgelezen, druk met einde maand hier, nog iets wat ik moet weten?
Tis ff bentotijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |