Gewoon doen! Mochten er mensen boos worden, dan kun je op onze steun rekenendan zijn wij er om je uit te lachenquote:Op maandag 30 november 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die aan onze SS meedoen die amper tot niet in de SC komen, daar was het eigenlijk voor. Maar dat viel de vorige keer ook niet zo goed toen ik subtiel ergens aan wilde herinneren
Dus ik twijfel nog even!
Kijk, dáár heb ik niets aan!quote:Op maandag 30 november 2009 13:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gewoon doen! Mochten er mensen boos worden, dan kun je op onze steun rekenendan zijn wij er om je uit te lachen
Och wat fijn! Ik ben helemaal ontroerdquote:
Zie, ik wist wel dat ik gewoon moest gaan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd Q! En als het prettiger voelt, gewoon gaan ja
quote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie, ik wist wel dat ik gewoon moest gaan.
Flinke oorontsteking!
Nou goed dan dat je gegaan bent.quote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flinke oorontsteking!
Bij shirley sta ik ook bij elke scheet met Baloe. Maar ik vertrouw shirley dan ook 100% Als er niks is, stuurt ze me weer wegquote:Op maandag 30 november 2009 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging altijd met echt alles van mn kat heen...zo erg dat ik soms zelfs gratis mocht omdat ik zo vaak kwam...
![]()
Helemaal nadat ik met mn andere kat heenging omdat ze een traanoog had, en er zo achter kwam dat ze een tumor had in haar kaak...![]()
Elk klein dingetje zag ik als potentieel-kat-verliezend-gevaar...
Hij heeft Surolan gekregen. Heeft ie ook al eens van Shirley gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou goed dan dat je gegaan bent.
En voortaan gewoon op je eigen oordeel vertrouwen dan ipv het aan ons allemaal en MM te vragen
(Niet dat je het hier niet mag vragen, maar gewoon doen wat goed voelt!)
En nu medicijnen gehad?
Och arme goed dat je gegaan bent.quote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flinke oorontsteking!
quote:Op maandag 30 november 2009 10:30 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Wat een nachtchatters hebben we hier zeg..![]()
En Catje!
Hier ook! wel fris... maar wel lekker!quote:Op maandag 30 november 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Arme Baloe![]()
Hier twee hele blije naakthondjes die vandaag weer helemaal bloot ( Billy ) en in een simpel shirtje ( Chico ) een uur naar buiten konden vandaag.
Tis hier zulk mooi weer
das idd heel erg lief vind ikquote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
Elco heeft weer last van zijn huid (het is een tijd rustig geweest) en ik belde de dierenarts net even omdat ik met twee zieke kinderen thuis zit en Manlief pas om kwart voor 5 thuis is, eigenlijk in de hoop dat er rond 5 uur nog iemand aanwezig zou zijn zodat we medicijnen konden halen. Nou bood de dierenarts aan om het zelf even langs te brengen, dat vind ik toch wel keilief
enquote:Op maandag 30 november 2009 14:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Yessss, wat is er met de nachtchatters
quote:Op maandag 30 november 2009 14:27 schreef senesta het volgende:
Elco heeft weer last van zijn huid (het is een tijd rustig geweest) en ik belde de dierenarts net even omdat ik met twee zieke kinderen thuis zit en Manlief pas om kwart voor 5 thuis is, eigenlijk in de hoop dat er rond 5 uur nog iemand aanwezig zou zijn zodat we medicijnen konden halen. Nou bood de dierenarts aan om het zelf even langs te brengen, dat vind ik toch wel keilief
ja, dat heb ik ook met mijn dierenarts. Zijn gewoon geweldig; als het niks is dan zeggen ze nog; het is niks, goed dat je gekomen bent, en ga maar gewoon naar huis (als in; niet langs de balie om te betalen...)quote:Op maandag 30 november 2009 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij shirley sta ik ook bij elke scheet met Baloe. Maar ik vertrouw shirley dan ook 100% Als er niks is, stuurt ze me weer wegzonder te dokken.
Ik heb dat gevoel gewoon niet bij andere DA's. Ik krijg ook nooit zo'n geweldige DA als shirley weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |