stel je niet zo aan!quote:

Het knelpunt is dat als je op een beetje normale tijd weer thuis wilt zijn, een beetje vroeg in de nacht omdat je morgen weer moet werken, dan moet je een niet te late film hebben. En dat haal je dan alweer bijna niet omdat je na je werk met spits zit enzoquote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef MrSubtle het volgende:
We kunnen natuurlijk gewoon een tijdstip en film kiezen en roepen: wie wil komen is welkom, stuur een PMmaar hoeveel dat er zijn is inderdaad de vraag

ja, ik wil!quote:Op maandag 30 november 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het knelpunt is dat als je op een beetje normale tijd weer thuis wilt zijn, een beetje vroeg in de nacht omdat je morgen weer moet werken, dan moet je een niet te late film hebben. En dat haal je dan alweer bijna niet omdat je na je werk met spits zit enzo![]()
Maar als we ipv die Ierse Pub mini-spontane-meet in Rotterdam nou eens een Utrecht-oid-pubmeet doen?
Op zaterdag 12 december? Ik noem maar iets wilds?
Roep eens mensen, of daar animo voor is? Geen eten (dat regelt ieder voor zich maar, of daar ter plaatse), niet te moeilijk maken, geen reserveringen, gewoon de vraag 'Kan en wil je zaterdag eind van de middag/begin avond met een groepje van hier ergens iets drinken in Utrecht'.

joh, straks kan er 120 man wel!!!quote:

Zondag 13 december?quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
joh, straks kan er 120 man wel!!!

www.doodle.comquote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zondag 13 december?
Als iedereen nou even de mogelijkheden roept op 12 én 13 december?

Dan kan ik wel!quote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zondag 13 december?
Als iedereen nou even de mogelijkheden roept op 12 én 13 december?

quote:
quote:--------------------------------------------------------------------------------
type Exception report
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception
org.hibernate.TransactionException: Transaction not successfully started
org.hibernate.transaction.JDBCTransaction.rollback(JDBCTransaction.java:183)
biz.doodle.database.web.HibernateFilter.doFilter(HibernateFilter.java:50)
biz.doodle.security.BruteForceAttackDetectorFilter.doFilter(BruteForceAttackDetectorFilter.java:64)
biz.doodle.database.web.ExamplePollsFilter.doFilter(ExamplePollsFilter.java:145)
biz.doodle.util.UriFilter.doFilter(UriFilter.java:109)
note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/6.0.20 logs.

Ik dacht, we peilen eerst even hier.quote:

JAWEL!quote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht, we peilen eerst even hier.
Mocht er geen animo zijn hoeven we ook niets op te zetten
Maar dit gaat al lekker, Tombola kan niet op de 12e en Subtle niet op de 13e.
Dan ga ik dus geen datum kiezen he?

Aangezien jij niks te doen hebt kom je vast hierheen met je gezicht helemaal zwart en in maillot met zo'n idiote pet op. Mag je met pepernoten gooienquote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
doe dan zaterdag! 5 december, dan heeft niemand iets te doen!

Je hebt ooit eerder aangegeven dat je dat juist helemáál niet vermakelijk vond als je niet naar die meet ging en 'men had het hier alleen nog maar over die meet'. Vandaar dat ik dat dacht.quote:Op maandag 30 november 2009 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kom je dr nou bij dat ik duim dat het niet gaat lukken?
Ik vind t keileuk als dr mensen gaan meeten, maar dat gedoe dr omheen is altijd heel erg vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |