quote:Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh en trouwens, dat niet roken gaat zo fucking goed dat ik t gewoon alweer helemaal vergeten ben, wat een verschil met de vorige keer stoppen
Alleen maes mag meequote:Op maandag 30 november 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Maes, welke dag komt jou het beste uit voor de film?
We kunnen dagelijks om, hou je vast...
13.50 uur
14.30 uur
16.10 uur
17.00 uur
18.30 uur
19.30 uur
21.00 uur
22.00 uur
Dus dan kunnen we misschien morgen om niet te laat gaan?
Als je zorgt dat je voor de bioscoop staat weigeren ze je gezelschap vast niet hoor...quote:
Ik probeerde nog een wild plan te bedenken dat we met zijn allen kunnen, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren op een doordeweekse dag vanuit Den Helder en Zuid-Limburg en dan met de spits enzoquote:
Waar kom je niet tussen?quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef trovey het volgende:
Ik om er duidelijk niet tussen....ga weer andere dingen doen....hoesje haken
voor mijn Mi2 ter bescherming
doe dan zaterdag! 5 december, dan heeft niemand iets te doen!quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde nog een wild plan te bedenken dat we met zijn allen kunnen, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren op een doordeweekse dag vanuit Den Helder en Zuid-Limburg en dan met de spits enzo
nee, dat is goed! Dat zou ik nooit kunnen... ik zou elke dag een nieuwe zak kopen voor in mn bento en hem toch over de dag leeg eten...quote:Op maandag 30 november 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel een zak maoam, daar doe ik er elke dag een paar van in mn bento![]()
En dan neem ik er 's middags elk uur 1![]()
Normaal gesproken zou ik die zak gewoon meenemen en dan was ie zo leeg![]()
Of ik zou m thuis leeg eten maar dat doe ik nu niet omdat ze zo leuk in mn bento staan![]()
Das best erg he?
Ik kan dan niet, maar gaan jullie vooral je gang!quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe dan zaterdag! 5 december, dan heeft niemand iets te doen!
Ik lees maar heel vluchtig een paar reacties overdagquote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef trovey het volgende:
Ik kom er duidelijk niet tussen....ga weer andere dingen doen....hoesje haken
voor mijn Mi2 ter bescherming
quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde nog een wild plan te bedenken dat we met zijn allen kunnen, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren op een doordeweekse dag vanuit Den Helder en Zuid-Limburg en dan met de spits enzo
quote:Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe dan zaterdag! 5 december, dan heeft niemand iets te doen!
diequote:Op maandag 30 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan dan niet, maar gaan jullie vooral je gang!
Mijn zussie komt dan bij mij haar verjaardag vieren.
Vond jij dat organisatorisch vrij gemakkelijk klinken dan?quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond jij dat organisatorisch vrij gemakkelijk klinken dan?
Anders hadden we het zo kunnen doen hoor. Maar ik geloof niet dat het zal gaan lukken
En ik ben altijd enthousiast en optimistisch, dus als IK het al niet zie zitten
Ohquote:
Da's ook sarcastisch dan hoop ik?quote:en ik zou noooooooit naar een ffsc meet gaan zonder jou!!!
quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef trovey het volgende:
, maar ik moet alzo gaan...honden uitlaten en meteen even een kopje thee meepikken bij een kennis in de buurt....als het beschermhoesje voor de MP3/MP4speler c.q.spelcomputer en nog veel meer klaar is kom ik het ding wel showen...eens zien wat er is blijven hangen van al die handwerklessen
Ik doe zelf ook niet (dan) aan sinterklaas, maar het was sarcastisch dat veel mensen op 5 december niets te doen hebben...quote:Op maandag 30 november 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh(Ik heb dat nooit zo goed door, sarcasme
![]()
)
En best veel mensen doen niet aan Sinterklaas, dus ik dacht dat je het meende
Nee, dat is niet sarcastisch!!!!!quote:Da's ook sarcastisch dan hoop ik?![]()
Want ik ben maar heul gewoon hoor, in het eggie. Plain Jane, that's me.
Of bedoelde je dat ik zo lekker lang ben dat je je dan achter me kunt verstoppen als het eng wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |