Uhm oppas?? Uhm vervoer??? Uhm kostenplaatje??quote:Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef tombolafan het volgende:
en waarom kunnen jullie niet mee dan? Alleen de 12e/13e niet?
Beeb groeit naar binnen. Uhm waar blijven je organen dan? Juist die drukken ook tegen je botjes aan. En je beeb groeit wel en dus heb jij gewicht aan je botjes hangen dat er normaal niet aan hangt en dus doet dat zeer als je gekke dingen doet. En dat je buik nauwelijks groeit wacht maar dat komt heus wel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb nog heul geen buik! Dan kan ik toch ook nog geen last hebben van m'n gewrichten? /blontmodus
Plassen hoef ik gelukkig nog steeds niet meer dan normaal, maar dat zal idd ook wel niet lang meer op zich laten wachten. Beeb groeit vooral naar binnen, buik is nog nauwelijks gegroeid.
1. ok!quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
1. Voor mij is het altijd ver reizen.. Hoe leuk een meet ook is, dat telt wel mee.
2. 12 en 13 dec kan ik sowieso niet.
3. Stiekem vind ik meets best eng..![]()
poeh...quote:Trouwens, wie heeft er een tip? Bij mij thuis hebben we ook lootjes getrokken, en ik heb mijn mams, dus ook mams lijstje. Zusje belde net, om te vragen of we met de kinderen ook nog iets extra's voor mama kopen, omdat ze dat ook altijd voor ons doet. Doen we eigenlijk al heel lang. Ik heb de meeste dingen van haar lijstje al gekocht, maar er staat nog een groot cadeau op, wat hiervoor perfect zou zijn.
Echter, broertje heeft blijkbaar mama's lijstje gezien, en weet dus dat ie er op staat, en dus kunnen we dat niet doen, want stel dat ze dat dan dubbel krijgt. Ik weet natuurlijk dat ze het toch niet krijgt, maar ik kan dat niet vertellen.. Iemand nog een tip daarin, of gewoon maar laten gaan en wat anders kopen wat niet op haar lijstje staat?
ho, ik vroeg het me alleen af he... zo van: kun je 12/13 niet dan kunnen we het misschien een andere datum doen...quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Uhm oppas?? Uhm vervoer??? Uhm kostenplaatje??
Wil je de recensie van MM lezen greys?quote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja is goed!
Heer G komt morgenavond wel weer terug uit Noorwegen maar die vindt het vast niet erg dat ik dan een avondje weg ben. Komt een Vrouw, die gaan we kijken toch?
[..]
Hoezo 'van de baan'?
EDIT: oh maar die data van dat ene weekend zijn wel van de baan dus?
Nee, ja... nádat ik zelf geweest ben.quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je de recensie van MM lezen greys?Die is heen geweest voor het film panel
quote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ja... nádat ik zelf geweest ben.
En ik heb zijn topic er over al gezien in R&P, dus laat maar
Snap je 'm nu wel?quote:
quote:
Jammerquote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle skipt gespreksonderwerp
Als jij een pak voor me regelt...quote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Aangezien jij niks te doen hebt kom je vast hierheen met je gezicht helemaal zwart en in maillot met zo'n idiote pet op. Mag je met pepernoten gooien
zeikerdquote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle skipt gespreksonderwerp
quote:
hij is hier niet heel klein ofzo hoor...quote:jammer dat plaatjes hier worden verkleind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |