Greys schatje liefje popje scheetje laat Oh-Oh het gedoe toch lekker vermakelijk vinden. Jij gaat leuk naar de film met Maes en wie mee wil kan toch mee? En als jullie een datum en tijd roepen in de SC om ergens wat te gaan borrelen lekker doen hoorquote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ooit eerder aangegeven dat je dat juist helemáál niet vermakelijk vond als je niet naar die meet ging en 'men had het hier alleen nog maar over die meet'. Vandaar dat ik dat dacht.
Maar nogmaals, je hebt gelijk, ik ga er geen energie in steken ook. Ik laat het aan een ander deze keer.
Dat zal ik dan wel verkeerd hebben opgevat.quote:Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Nies, je begrijpt het verkeerd denk ik
Ik ben niet boos! Maar het deed me wel beseffen dat een ander het een keertje mag organiseren en dat lijkt me niet meer dan terecht toch, ik doe dat soort dingen al vaak genoeg in de groep gooien
Ik ben daar misschien ook niet duidelijk in geweest, ik hoopte dat de opgestoken duim als PI zou aangeven dat ik niet boos was ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel verkeerd hebben opgevat.
Kijk, dat is top! En belangrijk!quote:Oeh ja tante Agent heeft gebeld. Ze heeft erkend dat ze een fout gemaakt heeft in het proces verbaal en gaat dat verbeteren.
Daar wen je aan maar het wordt wel erger en aan het eind kan je helemaal niet meer staan. Alles voor het goeie doelquote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef Morretje het volgende:
Oeh fijn Nies! Dat scheelt een slok op een borrel zeg!
We hebben hier de boodschappen voor deze week en zaterdag (sinterklaasfeest met mijn familie) gedaan.. Dat was een dure!En verdorie, zelfs dat kan ik niet meer alleen, karretje duwen alsie vol is is niet fijn, sware dingen tillen is niet fijn, lang staan is niet fijn.. Begint dat allemaal nu al?
OMFG MORRIE!quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef Morretje het volgende:
sware
quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ooit eerder aangegeven dat je dat juist helemáál niet vermakelijk vond als je niet naar die meet ging en 'men had het hier alleen nog maar over die meet'. Vandaar dat ik dat dacht.
Maar nogmaals, je hebt gelijk, ik ga er geen energie in steken ook. Ik laat het aan een ander deze keer.
Dat is goed nieuws!!!quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat zal ik dan wel verkeerd hebben opgevat.
Oeh ja tante Agent heeft gebeld. Ze heeft erkend dat ze een fout gemaakt heeft in het proces verbaal en gaat dat verbeteren.
Ja is goed!quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef Maes het volgende:
Greys ik kan dinsdagavond en dan die vroege 19.30? Zal ik kaartjes reserveren?
Hoezo 'van de baan'?quote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja hoor, ik ga even wandelen en heel de meet is alweer van de baan!![]()
oh, als iemand anders het voor de 12e/13e wil regelen ook primaquote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo 'van de baan'?
EDIT: oh maar die data van dat ene weekend zijn wel van de baan dus?
Uhm ja dat kan nu al beginnen ja.....Sorry kan het niet anders maken het wordt alleen maar erger. Nog even en je gaat 's avonds in bed liggen. Eerst een stuk of 5 kussens op de goede plek wurmen en als je dan eindelijk lekker ligt tot de conclusie komen dat je moet plassen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef Morretje het volgende:
We hebben hier de boodschappen voor deze week en zaterdag (sinterklaasfeest met mijn familie) gedaan.. Dat was een dure!En verdorie, zelfs dat kan ik niet meer alleen, karretje duwen alsie vol is is niet fijn, zware dingen tillen is niet fijn, lang staan is niet fijn.. Begint dat allemaal nu al?
We doen het voorstel wel even per PM vanavond!quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, als iemand anders het voor de 12e/13e wil regelen ook prima
maar ik heb niet zo'n zin het te gaan regelen en dan zelf de helft van de data niet te kunnen...
Nee geen goed ideequote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We doen het voorstel wel even per PM vanavond!
Heeft niemand er last van, geen gejengel in de topics, geen popcorn.
Idee?
krijg jij toch ook een pm!quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee geen goed idee![]()
Ik kan niet mee maar wil wel meegenieten van de voorpret
Ja maar, ja maar, ik heb nog heul geen buik! Dan kan ik toch ook nog geen last hebben van m'n gewrichten? /blontmodusquote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Uhm ja dat kan nu al beginnen ja.....Sorry kan het niet anders maken het wordt alleen maar erger. Nog even en je gaat 's avonds in bed liggen. Eerst een stuk of 5 kussens op de goede plek wurmen en als je dan eindelijk lekker ligt tot de conclusie komen dat je moet plassen.
Dat, precies dat!quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee geen goed idee![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee geen goed idee![]()
en waarom kunnen jullie niet mee dan? Alleen de 12e/13e niet?quote:
1. Voor mij is het altijd ver reizen.. Hoe leuk een meet ook is, dat telt wel mee.quote:Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
en waarom kunnen jullie niet mee dan? Alleen de 12e/13e niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |